@miep; wat zielig voor mika dat hij zo'n last van zijn mondje heeft! @misskeita; geslaagd experiment dus! hihi ik zie al een klein meisje rennen met een arm vol ernies @sanneke; en lekker gefietst? hier niet zoveel bijzonders gedaan, vanmorgen naar de prenatal geweest. ik wilde wat ruilen, had nog zo'n tegoed kaart van de mama mazzeldag en kon de blije doos ophalen. dus reden genoeg heerlijk weer he! ik houd er wel van beetje wind en af en toe een gezellige bui. kop thee erbij ik ga bankhangen fijne avond allemaal!
http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/162203-junior-bed-ikea-onhandig-ivm-maten.html#post5437431 Jullie enig idee?
Bedankt voor jullie lieve reacties meides, ik ga naast m'n mannetje liggen...kom morgen even typen... Kuskus
Goedemorgen!! Misskeita..geweldig..Hannah dus al lekker op strooptocht geweest!! Maar idd wel handig om t zo eens te proberen hè..ik neem Mika altijd nog mee in de kinderwagen of buggy… Loesie..hoe’st met jou met je bekkenpijn? Arka anders idd even de vlos opbellen hoor..dikke knuf!! Amber..ik doe wel rustig aan hoor..zal wel moeten.. En Jan is weer aan t werk gegaan dus die hoef ik niet te verzorgen..dat scheelt alweer! Wat fijn dat Jesse alleen soms even oostindisch doof is…en voor de rest alles goed is!! En op zoek naar een nieuw huis..altijd leuk!! Mag ook graag verhuizen..ik heb nog nooit zolang in een huis gewoond als nu.. Idd een grote woonkamer is wel prettig hè..die van ons is ook zo groot! Ben je zo aan gewend! Wij kwamen in dit huis met veel te kleine meubeltjes..wel grappig.. (maar dat is ondertussen wel veranderd hoor,staat hier nu ook vol..) Veel kijk en zoekplezier!! Nannaf..lekker de blije doos opgehaald..was ie leuk? Sanneke..balen van je lekke band! Essebes…ik heb geen idee of die maten onhandig zijn we hebben een bopita peuterbedje gehaald voor Mika.. En die is 150 bij 70 geloof ik..we hebben er ook zo’n uitvalrek bij genomen..is t toch een beetje extra beschermd.. Straks even de boodschappen doen..alles weer voor het weekend in huis halen.. T regent hier lekker…ben benieuwd wat de dag brengt…
zo dochterlief heeft me laten uitslapen tot half 8, wat een luxe...het is hier heel vies, herfstachtig weer. ga zo maar eens even wat rekeningen de deur uitdoen en dan naar de supermarkt...vanmiddag even bij mijn ouders op de koffie en dan ishet wel weer mooi geweest, haha.
morge... Dee: die taartjes maken is zo leuk!!! veel plezier meid! Amber: spannend opzoek naar een nieuwe huis! Ess: knuffel voor jou meid. Arka: Ik had ook wat "vieze'afscheiding, ik had het met mijn vorige zwangerschap ook.. kan geen kwaad meid. miep: hoe is het met je kleine ventje?
nou hier mocht ik uitslapen. Mannetje moest vanmorgen weg en heeft dus bas voor vanmorgen weg gebracht. Nou daar ben ik, niet gelukt dus dat uitslapen.. grrr kan ik zo van balen. nou straks maar ff het huis door..
Hoooi! Vandaag lekker een dagje thuis!!! (EINDELIJK!!!) Kom straks als Sam op bed ligt gezellig meekletsen. Meneer is nu al zijn speelgoed door de woonkamer aan het verspreiden haha. Tot laterrr
Noem jij dat zo??? Ik noem dat gewoon rotzooi maken Wij gaan om 10 uur naar het zwembad, eerste keer guppyzwemmen weer na de vakantie. Ben erg benieuwd hoe hij zich gaat gedragen, mn angsthazie. johana, lekker relaxdagje dus! have fun dianne, niet uitgeslapen dus? maar wel lekker dat je niks hoefde te doen! dee, leuk zeg, taarten maken! Ik heb een moeder in mn klas die ook heel mooi taarten maakt: Kosten ess, peuterbedje: geen ervaring mee wij gaan ook gelijk voor een groot bed, maa rvoorlopig mag hij nog in het ledikantje blijven. Vind het nog heerlijk dat hij niet zomaar zn nes tuit kan, haha. ff lala aanzetten...
Amber.. wat spannend, op zoek naar een ander stekkie! Leuk!!! Fijn dat alles goed blijkt te zijn met de oren van Jesse! De kids het ook naar de zin op school? Sanneke..En??? Hoe ging het zwemmen?? Dee.. Veel plezier met de workshop vanavond! Laat je het resultaat nog even zien?? Dianne.. zul je altijd zien! Kun je uitslapen en dan lukt het niet! Johanna.. geniet van je vrije dag! Britt.. Jij ook genietze vandaag.. Goh Sam verspreid het ?? Miep.. even de weekendboodschapjes in huis halen?? Mag Erwin vanmiddag doen! *** Gesprek gisteren sloeg echt nergens op. De arts kwam ten eerste een half uur te laat.. Ze had er nog even afspraak tussen gepland. Vervolgens had ze het dossier niet bij zich.. Ze heeft niet echt ene goede indruk achter gelaten.. vanmorgen al druk geweest.. Druk gepoetst en de 2e was zit er nu in.. De komende 5 dagen werken.. 2 slaapdiensten en een late.. pfff.. Vanmiddag om 14.00 beginnen tot morgen 12.00 Pffff lang hoor. Eerst werkoverleg strax.. ben benieuwd wat mijn leidinggevende te melden heeft *** Esmee is net heel hard gevallen op het terras ( natuursteen) grote schaafplek op haar voorhoofd en neus.. Ja, je moet ook niet met je handen in de lucht rennen.. Gelukkig huilde ze direct.. je hoorde echt TOK *** Loop zo even met Esmee naar de bakker, lekker broodje ophalen voor tussen de middag, Erwin komt ook zo weer..
@sanneke; balen van je band maar inderdaad gelukkig thuis anders had je gestaan in weer en wind! is niels bang voor water? @amber; leuk huizen kijken! hebben jullie nu ook een koopwoning? en wat fijn dat jesse nu goed hoort! @Dee; leuk zeg zo'n workshop! mooi plaatje van dribbel! ben benieuwd naar het resultaat! @mamavanesmee; wat stom van dat gesprek! knuffel voor je meisje! @salapio; zwaait verwoed terug! en voor de rest ook een zwaai! kga morgen naar de efteling met 4 van mijn zussen, efteling is super leuk maar heb er niet zoveel zin in om met mijn zussen te gaan. van tevoren vaak al heibel over data, locaties of wat ook maar (soms de kleinste dingetjes op alle slakjes zout ed) en achteraf komt er vaak ook nog wel heibel over wat er die dag al dan niet gezegd of gedaan is. kword er stapelgek van! maar ja als je zegt dat je er geen zin meer in hebt dan word je ook overstelpt met drama dus daar heb ik ook geen zin in. bovendien vieren we morgen min of meer de verjaardag van een zus dus tegenover haar kan ik het niet maken niet te gaan vind ik (anders had ik mijn bekkenklachten even flink overdreven denk ik ) sorry moest ik even kwijt
Es Lynn slaapt nu in een ledikant van Ikea. Daar kan je op den duur de zijkant uithalen zodat ze dan wennen aan een groter bedje. Ik vond Lynn nog te klein en voor te bewegelijk voor een peuterbed en dus hebben we voor dit bedje gekozen. Lynn slaapt nu ook op zolder en op de zoldertrap hebben we nog geen traphekje. Ik ben dan veels te bang dat ze van de trap valt. Ik hou haar dus voorlopig in dat ledikantje en als ik denk dat ze eraan toe is haal ik de zijkant uit het bedje en kan ze het zo proberen. Het bied haar dan wel wat bescherming.
Ahhhhhhhh...Liv is net keihard gevallen, ik hoorde ook TOK! Judith.. Een vet groot gat in d'r lip, heeeeeel veel bloed en een schaafplek op d'r kinnetje..zielig.. Gelukkig deed het waterijsje wonderen! 8) Gister nog bij de VK geweest, bloeddruk was behoorlijk laag, onder de 50...haha...vandaar dat ik me zo voel.. Ik MAG dus lekker wel dropjes eten..mmmm...lekker! (kom je er dan ook niet van aan? ) 21 September krijgen we een groei echo, ff kijken of deze dame een beetje een "normaal" formaat heeft.. Johanna, krijgen jullie een groeiecho? Anders even vragen hoor!
@sam; ik denk dat wij hetzelde bedje hebben! echt heel handig! jonathan klom uit bed en heeft nu een zijkant eraf. het gaat steeds beter, eerst vond hij het maar niks. maar dan hielden we een poosje vol en zetten als het echt niet ging het bedje met de open zijde naar de muur toe. dat zat hij weer 'vast'