December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Johana, volgens mij hebben jij en je man nooit lang ruzie! Fijn dat jullie dingen zo goed kunnen uitpraten!

Misskeita, hoop dat je toch een leuke dag ondanks dat je eigen ideetjes in de soep zijn gevallen...Jan kan er niks aan doen als hij het pas laat wist, maar toch erg vervelend.

Gerda, wist helemaal niet dat jullie op vakantie waren. Leuke foto met die vis zeg!

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Vanmorgen met mams en zusje en de kindjes naar de boekenbeurs in Utrecht geweest.

Flink ingeslagen. 4 boeken voor mijzelf, waarvan thuis bleek dat ik er eentje al had. (doe ik wel eens een keer kado aan iemand)
    Voor Senna drie boeken en wat boekjes om kado te doen. Verder nog wat stickers.

Was wel bekaf toen we naar huis gingen. We zijn met de trein gegaan en Senna vond het geweldig!

3. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.542
    300
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Hoi lieve meiden,

Ik heb wel bijgelezen, maar het was wel erg veel. Even kijken wat ik nog weet.

@Sanneke, ja het is toch erg dat ik die 2 niet herkende. Ik kon mezelf wel voor mijn hoofd slaan. Toen ik eenmaal doorhad dat het Niels was, kon ik ook wel zien dat hij echt op jou lijkt. En wat een leuke creaties heb je gemaakt, vooral die doosjes zijn erg leuk.

@Arka, hopelijk gaat dit slijmverlies ook snel over en heb je snel een echo, zodat je je wat minder onzeker voelt.

@Missk, Dat is wel een beetje balen dat Jan Hannah niet kon ophalen, hopelijk heb je toch een leuke dag met je meisje en wat goed dat je experiment geslaagd is. Ik durf dat toch nog niet aan met Eliora, ik denk dat ik haar wel aan een tuigje doe, anders ben ik haar zo kwijt.

@Kindjes met builen. Een dikke knuffel voor jullie.

@Gerda, wat een leuke foto. En fijn dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad.

@Salapio, oei dat is balen van je voedingsbh's. Hopelijk kun je er nog iemand anders blij mee maken.

Verder weet ik het eventjes niet meer. Voor allemaal een dikke knuffel.

Ik heb gisteravond een babyshower van een vriendinnetje gehad. Het was echt leuk, ze was lekker verwend met leuke cadeautjes, we deden leuke spelletjes en er waren genoeg lekkere dingetjes om te eten. Ze is over een klein maandje uitgerekend, maar zelf denkt ze dat de baby eerder gaat komen. Ik ben erg benieuwd.

Met Eliora gaat het allemaal ook prima, ze is nu eindelijk beland in maatje 80! Ok, sommige dingen nog 74, maar goed broekjes en jurkjes nu echt in 80. Het wordt steeds lastiger om broekjes voor haar te vinden, omdat ze zo smal is ( voor haar taille kan ze nog wel maatje 56/62 hebben). Ze moet dus broekjes hebben met een verstelbare band en die vind je niet overal voor een leuke prijs. Nu heb ik er vanochtend een aantal gezien bij C&A en daar ook gelijk maar 1 gekocht en over een paar weekjes wel weer eventjes kijken. Het eten van haar gaat wisselvallig. Ze vindt het erg leuk om zelf haar eten te prikken met een vorkje, zowel haar broodje als haar warm eten. ’s Middags na haar broodje met hartig mag ze het zoete beleg kiezen en dat vindt ze ook erg leuk en elke keer kiest ze iets anders. En ze is nu helemaal van het nee-schudden en het ja-knikken en dat laatste gaat dan met haar hele lijfje, echt grappig om te zien. Ruim een week geleden mocht ze voor de 1e keer een hondje aaien en dat vond ze helemaal geweldig, toen het hondje eenmaal met het baasje wegging, zwaaide zij het hondje nog vriendelijk na met een grote glimlach. Echt schattig.

Zo, dat was een flinke update. Allemaal een heel fijn weekend toegewenst en hopelijk tot gauw.

4. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    wij zijn weer thuis :D

hier bij het winkelcentrum naar een markt geweest (indonesies)
    toen naar de prenatal...1 aankleedkussen (fucsia 8)) en pyama rijker.
    ff bij de pearl geweest en ik hoef geen andere bril.
    hmm...dan maar therapie voor m'n nek.

@beddengoed...ik heb zoiets - je kan er niet genoeg van hebben enne ik kon niet kiezen :D

5. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    parel leuk zo'n babyshower. voor mijn vriendinnetje was er ook één georganiseerd echt zo leuk :D

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Pareltje, volgens mij hoor je dat steeds vaker dat er een babyshower gedaan wordt. Wel leuk! Senna is ook nog steeds erg smalletjes....broekjes zijn hem allemaal veel te wijdt. Bij Hema vaak wel leuk spul met knoopsgat elastiek erin.

French, gelukkig zijn je ogen niet achteruit gegaan!

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Senna en jan zijn flink aan het donderjagen met zijn tweetjes. Senna blijft er soms zowat in hanegn, heerlijk hoe hij zo´n lol kan hebben!

Jan wilde graag pannekoeken eten....ik ben er niet gek van maar heb er toch twee op.

8. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Gerda weer terug van vakantie!! Nu lekker thuis aan t bijkomen!!
    En wat een leuke foto!!! Super zeg zo’n grote vis!!8)

Misskeita..jammer dat je dagplanning in de soep liep..maar t is vast wel een gezellig dagje geworden?

Johanna..ohhhh nog maar 95 dagen..wat gaat t snel hè!!;)

Lindy..hè bah vroeg eruit vanmorgen..hopelijk is t niet de hele dag brullen geweest..;)

Britteke..wat rot dat je broertje weer is opgenomen..en je schoonfamilie toch gaat scheiden..
    Maar heel verstandig hoor..niet alles meer op je nek nemen!!

Arka..was t maar vast 4 dagen verder hè…krijg je hopelijk een beetje duidelijkheid…

French ook toch maar een peuterbedje..leuk zijn die van bopita hè..Mika heeft er ook eentje van..;)
    En zoveel beddegoed ingeslagen..altijd handig!

Salapio..balen van je bh’s…maar helaas ik ga ze ook niet passen..:)

Sam..nog steeds aan t wachten meid..wie weet vannacht!!

Judith..en is t goed gegaan met Erwin en de rellen?
    Zelf nog wat leuks gedaan? En werkse de komende dagen!!
    Straks lekker veel vrij!!:)

Sanneke..wat een leuke dingen!!! Echt crea bea!!! Super!!!:)
    En ook leuk om te doen hè..
    Ik deed eerder aan origami..vond ik altijd heerlijk..alleen zoveel rotzooi ervan hè..

Olga gezellig dagje gehad en leuke boeken ingeslagen..leuk joh! :)

Pareltje..leuk feestje gehad!! En met Eliora alles goed!!!super!!;)

Broekjes..hier t liefste Vingino’s…die zitten gewoon echt superstoer..en lekker smal!
    Maar heb ook wel broekjes van Esprit of name it..ook nog tumble & dry enz.
    Ook altijd verstelbare!;)

Vanmiddag even met mams de stad in geweest…heb even wat bh’s in geslagen voor na de bevalling..sportdingen voor de pamela anderson voorgevel die dan zich dan waarschijnlijk weer aandient..:D
    Moet nog wel even passen..had ik geen zin in vanmiddag..
    En nog een sjaal en muts en handschoentjes voor Mika..voor de rest niet zoveel geloof ik..;)
    Net zijn paps en mams hier blijven eten….altijd gezellig!

9. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @miep: welke model heb jij van bopita?
    ik heb 'm nog niet gekocht...volgend jaar pas maa ik wil de fleur.
    ik ga ff 'n plaatje zoeken...

10. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    dit is is :)
    de kleur is in het echt wat zachter.

11. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    French...we hebben de romy met een uitvalrek erin gekocht..;)
    en heel neutraal een witte...want dan past ie straks ook weer bij de babykamer van Minigup..:D

Ah dat is wel een lief kleurtje!!:)

12. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    :D:D:D Heb zoooooooooooo'n leuke dag gehad met mijn lieve schatje :D:D:D

Eerst naar de C1000 geweest. Heb Hannah zo'n klein karretje gegeven en ze was helemaal het dametje. Ze vond het geweldig! Bij de kassa heeft ze alles netjes op de band gelegd. Een groot succes dus. Daarna naar Zuidplein en twee broeken voor Hannah gekocht. Ze liep weer gewoon met me mee en luisterde zo goed.

Vanmiddag even naar de IKEA geweest en een veiligheidsplank voor het bedje. Het was erg druk en Hannah heeft de rij voor de kassa geentertaind. Superlief! Thuisgekomen heb ik het ledikant van Hannah meteen omgebouwd. Een zijkant eruit en een veiligheidsplank ervoor.

Daarna lekker gekookt en gezellig saampjes gegeten. En toen wilde madammeke naar bed. Heel trots klom ze er zelf in, ging liggen, zwaaide nog even en zei heel hard 'doei'. Was eigenlijk bang dat ze meteen uit bed zou klimmen, maar ze is echt meteen gaan slapen.

Oh, wat is ze tocht lief ;)

13. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Deze hebben wij..:D

14. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Sanneke: wat maak jij leuke dingetjes zeg! Idd leuk om kado te geven.

@Olga: oh, wat heerlijk, een boekenbeurs! Als 'ie weer in Ahoy is ben ik ook zeker van de partij. Hoest met de misselijkheid?

@French: leuk bedje!

@Britteke: wat een gedoe in de familie. Fijn dat jij en jan op een lijn zitten en vooral voor jullie eigen gezin kiezen.

@Dee: hoe is je taart geworden? Of heb ik daar nu overheen gelezen?

15. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    misskeita..dat klinkt idd wel als een heel gezellig dagje!!:)
    leuk joh!!!

* ik zit nu een tompouce te eten..:D *

16. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Miep.. en wij dan??:D

Misskeita.. Fijn dat je zo'n leuke dag met je grote meid hebt gehad!

Olga.. pannenkoeken.. Jummie! Wat vertederend om naar te kijken he! Papa en kindje aan het stoeien.

French.. goede shop score en wat een leuk bedje!

Sanneke, wat een leuke bakjes en wat een crea kussentje! Erg leuk!

**

Geen rellen tijdens de voetbal!

Vrienden zijn na de wedstrijd hier blijven eten. Zelf samen met een vriendinnetje even het dorp in geweest. Een leuke rode polkadot maillot gehaald en een rode longsleeve. Erg stoer!
    Op een terrasje lekker cappuchino en taart gegeten! :D. Esmee helemaal in haar element met haar Ijsco!8)

17. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Hallo meiden !!

Ben op het moment effe druk. Gisteren een BBQ van school gehad en vandaag 2 kinderverjaardagen. MOrgen vieren we de verjaardag van Lieke voor familie en vrienden.
    Dus we zijn al twee dagen aan het shoppen.

Hoe is het met iedereen hier. Heb niet alles terug gelezen even heel vluchtig.

@johanna

Al minder dan 100 daagjes voordat je je knulletje in je armen hebt :)

@ Lindy

Dikke knuff meid. *stuurt een hoop positieve energie lindy's richting in*

@ Ninien

Wow je vriendin 27 wkn zwanger zonder het te weten. Wel erg leuk.

@sanneke

wat een crea bea ben jij zeg !! Leuke dingen hoor.

@Essebes

Knuff voor Liv

@arka

Ik hoop dat de 4 dgn snel voor bij gaan en je een mooi hartje ziet op de echo

@french

Volop aan hte shoppen voor Angelina. Leuk al een echte
    peuterkamer aan het maken

@Gerda

Wat een coole foto met die mega vis

@MissK

Gelukkig toch een hele leuke dag gehad ondanks het veranderde schema

@Britt

Wat een nare situatie weer bij jou in de fam. Dikke knuff van ons

@Dee

Wat schrijf jij toch altijd leuk over de belevenissen van jouw kleine meid

@baby van Sam

It's time to come out !!!! Eviction notice !!!!!

Hopelijk ben ik niemand vergeten dit is wat ik me kon herinneren.

anders alvast sorry

Over ons huis: Wij hebben een koopwoning in een nieuwbouwwijk. Maar onze woonkamer is nu 5,5 m breed en 6,5 m diep. We willen graag wat meer ruimte. Ook hebben we een rug aan rug woning. Geen voorkant of achterkant dus dat is maar net hoe je het bekijkt. Ik zou graag een doorzonwoning willen. Daarom gaan we eens rondkijken. Ons huis staat nog niet te koop omdat we de optie verbouwen met een lichtstraat ook als optie zien.

zo dat was weer een lang verhaal.

verder gaat alles goed hier heb net heel het huis versiert voor morgen. Jesse heeft vandaag voor het eerst iets van 92 gedragen !! (hij is in 2 mnd 5 cm gegroeid dus ik ga nu volop 92 shoppen want ik heb nog niet veel !!) en Jesse heeft voor het eerst achterop de fiets gezeten. Leuk maar vind voorop echt nog gezelliger.

@miep

Hoe heette die site ook alweer waar je oa name it goedkoper kon kopen ? Ik ben hem kwijt.

18. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Judith..uhm...jij hebt vanmiddag al taart gegeten..:D
    ik zit nu aan de bokkepootjes..:D de halve zak m&m's is ook al op..:D
    fijn dat er geen rellen zijn geweest..en zelf nog even gezellig geshopt!!!leukleuk!!8)

Amber drukke dagen!veel plezier morgen!
    en je kan altijd eens om je heen kijken toch naar een ander huis!!
    wie weet vind je wat! en zo niet..ga je toch wat verbouwen!
    Jesse lekker in maatje 92..dat wordt shoppen!!
    hier de link...ik denk dat je deze bedoelde.. Name it kinderkleding en babykleding koopt u bij Ik en mijn kind.

ik ga lekker in bedje tv kijken denk ik...ben zo duizelig als de pest...
    tot morgen maar weer dames!!!:)

19. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    @Essebes

Over het plaatsen van foto's die op Hyves staan.

1 Ga naar je hyves pagina
    2 open Foto's
    3 Zoek de foto op die je wilt hebben en laat die vergroot weergeven
    4 Klik rechts
    5 Dan kies je eigenschappen
    6 Kopieer het adres of URL
    7 DAn ga je naar reactie bij de zwangerschaps pagina
    8 Klik op het paperclipje
    9 plak de code in het balkje (2de) waarbij staat uploaden van een URL. Aanklikken uploaden. Als dat klaar is kun je dat venster sluiten. Is namelijk een ander schermpje.
    10 Reactie versturen

Je foto staat dan in het bericht. Het lijkt zo een heel gedoe maar het is zo gedaan !!
    Succes meid

20. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Jesse achterop

Deel Deze Pagina