@ MIep bedankt voor de site die was het idd !!! Doe je rustig aan meid ??? Hopelijk als je lekker op de bank ligt wat minder last van duizeligheid.
Goedemorgen!! Amber..wat een stoere vent! 8) geweldig!!!! en ik doe wel rustig aan hoor..ben lekker in bed tv gaan kijken.. Vandaag nog geen plannen..zwemmen kan nog niet ivm enkeltje Jan.. hopelijk volgende week wel weer.. Mika slaapt nog..die gaan we zo maar eens wakker maken..
Morning allemaal! Ik kwam even de Link van Frederike zoeken, behang met die boom, kijken of ze die ook in een leuke meidenuitvoering hebben..
Goedemorgen, Wat heerlijk zeg...ik heb al twee ochtenden helemaal niks gespuugd! Ben nog wel steeds misselijk of juist heel hongerig, maar kan weinig eten. De mannen zijn net vertrokken naar het zwembad. Tijd voor mij om even te klesten en de was te vouwen en wat te strijken... Vanmorgen wisten we niet wat ons overkwam. Senna werd pas om half 9 wakker!!!!!!!! Hij lag er gisteren om 8 uur in en heeft nog liggen kletsen tot kwart voor 9, maar zo lang uitslapen doet hij echt nooit! Wij hebben gisterenavond een goeie film gehuurd ´Defiance´, dus lagen er ook best laat in.
Amber, dan is Jesse echt behoorlijk gegroeid ineens zeg! Hij is echt een stoere peuter hoor! Zelf vind ik Senna ook al een heel mannetje, maar als ik sommige andere kindjes zie, is hij eigenlijk nog maar een ukkie. Dat maakt hij wel goed als hij begint te kletsen, want daar blijf je versteld van staan!
Miep, ik moest wel om je lachen....had je gisterenavond een lekkere snaaibui! Op de een of andere manier heb ik ´s avonds echt behoefte aan chips. Lekker een beetje zout als ik me flauw voel. Dan wel neutrale chippies hoor...en tot nu toe gaat dat goed! Misskeita, wat goed dat je zo´n leuke dag met Hannah hebt gehad! En dat terwijl je hele andere plannen had bedacht...Echt stoer dat ze zo goed met je meeloopt en boodschappen doet! Judith, gelukkig is Erwin weer heel thusi gekomen van de wedstrijd! En jij daarna ook nog even lekker weg geweest!
Sam, ik zie je online......nog steeds geen baby dus.... *klopt fictief op Sam haar buik en spreekt de baby even toe: baby kom maar naar buiten, er zijn veel lieve mensen die op je wachten!*
Morgen, Ik ben om 10 uur wakker geworden en ben zo verdrietig. Ik heb 2 nachtmerries en die leken zoooooooooooo echt! *zucht* Niet zo gek want ik zit de laatste tijd niet zo lekker in mn vel. Sorry dames maar ik kan in het openbaar niet veel vertellen. Ik gooi het mss op de decembermama's hyves.
Nee helaas Olga nog steeds geen baby nieuws. Alles nog rustig!! Ik heb nu woensdg gereserveerd. 09-09-2009 vind ik wel een mooie datum! Zo lang kan ik nog wel even wachten.... Hoe is het met jou?
Juffie, ik heb de laatste twee weken ook steeds enge dromen gehad. Over onze ´nieuwe baby´ maar ook over Senna. Gatsie, daar wordt je zo onrustig en moe wakker van....