December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
  2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Er zijn echt heel veel soorten bomen te vinden zeg....

Nu ga ik er vandoor...

3. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    @ olga: hoi, wel alles vrij ok. Nog een heel klein beetje bruinslijmverlies bij afvegen. Maar moet echt wel met neus op het wc-papier zitten om het te zien. Ik hoop dus dat het geen voorbode is voor iets ergs. Woensdag weet ik meer.

@juffie: ik heb iets gemist denk ik. Alles ok met je meid? Alleszins veel stertke en ik ben blij dat je bij je man terecht kan.

Liefs,

Arka

4. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    zo ff flinke egoooooooo.

Spuug sinds een aantal dagen de longen weer uit me lijf. Zal morgenochtend, of vanavond de dokter bellen als ik me niet beter voel. ik ben bang dat ik weer uitgedroogd ben....... Dus als jullie me ff niet lezen dan weten jullie waar ik ben......

5. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    ik kwam even om het hoekje kijken.
    ben niet helemaal lekker, denk dat het een terugslag is van gisteren.
    was een hele drukke dag, in alle opzichten, veel gelopen en ben nu dus niet al te lekker en heb last van mijn bekken. lekker rustig gedaan vandaag, we zouden vistite krijgen maar dat maar afgebeld.
    dus ik houd het verder even bij een zwaai en lees morgen weer bij!
    fijne avond allemaal!

6. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    www.inke.nl daar komt de behangboom vandaan...ook te krijgen op www.kleurmijninterieur.nl :D

jufffie....bed hebben we niet zelf gemaakt...geen tijd geen tijd ;)...over een paar weekjes komt ie binnen :D...ben zo benieuwd hoe Rubin m vindt :D... in de winkel vond ie m geweldig

Olga...ons huis is nog lang niet klaar ;)...we gaan gestaag verder...tuin, Rubin's kamer en Bente's kamer is klaar...slaapkamer ben ik nu mee bezig....ach het is allemaal wel prima leefbaar hoor...dus we hebben de tijd...kamer voor kamer ;)

ik kom later wel ff verder mee kletsen...kwam ff snel tussen het aardappelschillen door reageren ;)

7. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    is dit een mooie meidenversie ?

8. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    net weer een klodder bruinslijmverlies (sorry voor de details), grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, ik haat het?
    Hoe zal dit aflopen?

9. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Arka, niet leuk. Ik hoop voor je dat het gauw stopt en dat je woensdag meer duidelijkheid hebt!

nannaf, teveel gelopen gister. en van jouw woonplaats naar de efteling is het ook een lange zit, dus ik kan me voorstellen dat je goed naar de galamijnen bent. Lekker uitrusten!

fredje, aardappelschilze!

dianne, ik hoop dat je niet uitgedroogd bent en dat het spugen snel over is. Had je daar met bas ook zo'n last van?

10. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    nafnaf: ja met bas was ik uitgedroogd. het word niet hard beter dus ik bel morgen vroeg wel ff.

11. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    Juffie een dikke knuffel voor jou.

Arka voor jou ook , probeer je niet te druk te maken ik weet makkelijk gezegd.

Olga, voor jou ook een hele dikke knuffel , fijn dat Jan en Senna samen hebben genoten, en heb je zelf lekker bverwend vandaag.

Miep wel rustig aan doen he, hoe is het met Mika kamer al bijna klaar.

Sam,, voor jou ook een hele dikke knuffel , misschien wacht de baby wel tot 09-09-09 zou leuk zijn toch.

Sanneke wat maak jij leuke dingen.

Dianna doe je wel kalm aan, en anders de dokter even bellen he,

Nanaf gezellig na de efteling geweest, wil ik ook ooit nog een keer na toe.

Frederike druk druk dus, maar alles wordt vast heel mooi.

Amber mooie foto's

Frenche ook leuke foto's

Hier niet veel gedaan nog bijkomen van de vakantie,,zijn vanmiddag wel even na het park geweest daar was het circus , even gekeken bij de dieren en er was een clown een heel kleintje ,,Nick vond hem niet leuk.
    De dieren wel.
    Nick vind het erg leuk om van bergjes af te lopen liefst zo hard mogelijk.

Nou fijne avond allemaal.

12. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
  13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Gerda, hier is Senna ook fan van heuveltjes of stoepjes op en af te gaan!

Dianne, toch aan het spugen. Gebruik je nog steeds de pilletjes? Ik heb voor het eerst twee dagen niet gespuugd, maar voel me verder wel steeds misselijk en energieloos....

Frederike, ik heb zo´n idee dat jullie huis straks ook wel spik en span in orde is! Lekker rustig aan afwerken, anders ga je overhaast fouten maken of dingen doen waar je spijt van krijgt.

Nannaf, lijkt me ook dat gisteren erg veel van je lichaam heeft gevraagd. Hoop dat Jonathan je een beetje laat bijtanken!

Arka, het is al bijna woensdag, dan zie je vast een mooi hartje kloppen!

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
  15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Gerda, kan me voorstellen dat Nick een beetje angstig was!

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
  17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Bij prenatal hadden ze dat lieve setje niet meer in maatje 50....andere keer hopen dat het er weer is.

Bij Ikea wel een leuke lamp gekocht voor Senna zijn nieuwe kamer. Verder wat ideetjes gedaan voor een speelgoedkast. waarschijnlijk een met van die bakken die je erin kan schuiven. (Salapio, jij hebt hem thuis staan)
    En we wilden zo´n groot groen boomblad meenemen, maar die was op.
    Ook nog nieuwe eettafel stoelen gezien, die we waarschijnlijk gaan kopen. Maar uiteindelijk stonden we dus maar met 1 produkt aan de kassa....

18. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ninien..stoer joh op zo’n groot paard!!

Essebes..lekker waterratje!!

Olga..lekker mogen uitslapen!!
    Och ja zo af en toe een vreetbuitje..heerlijk..moet wel zeggen dat ik niet zoveel meer kan eten..
    Dus t is nooit heel veel..allemaal kleine beetjes..
    Jij lekker chippies eten savonds..jammie!!
    En gewoon positief blijven hoor!!Dikke knuff!
    Jammer dat ze het lieve setje niet meer hadden..misschien de volgende keer wel weer!!
    En leuke ideetjes opgedaan bij ikea!! En ik denk dat je zo’n trofast kast bedoelt? Die hebben wij ook in de kamer staan..erg handig!!

Sam..succes met wachten meid..

French..leuke foto’s!!! lekker eigenwijs koppie zo met die staartjes!!

Dianne..gewoon even bellen hoor..je kan er beter maar op tijd bij zijn hè!!

Nannaf..helemaal op..nou lekker bijgekomen vandaag?
    Was t wel leuk?

Arka hè bah meid..wat een onzekerheid…dikke knuff!

Gerda…is ook wel een beetje enge clown hè..gelukkig vond Nick de diertjes wel leuk!!
    Hier is t kamertje nog niet klaar hoor.. t wachten is op de gordijnen nog..

Hier vanmorgen in huis bezig geweest..iets teveel was daarna helemaal op..
    Maar goed..vanmiddag niks meer gedaan..mams en paps kwamen nog langs..hadden nog een leuke trui geshopt voor Mika..van tommy..leukleuk!!

19. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Hier ook de trofast. Wij hebben de hoge in het wit en dan 1 kolom. Ook plankjes erin. Ff kijken of ik een plaatje kan vinden. Hij is ideaal!

20. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Bekijk bijlage 13868

deze is het, maar dan dus wit en bovenin hebben we plankjes en onderin een hele grote blauwe bak, een middengrote rode en een kleine groene

Deel Deze Pagina