Wahoooooh!! Ik zie door de bomen het bos niet meer...hihi...flauw he?! Wat hebben jullie lekker meegezocht, genoeg keuze inderdaad! Thanks... (muurstickers zijn best prijzig trouwens, had hele leuke gezien maar dat was 120,- vin'k veel poet) Ik kwam even snel om het hoekje kijken, ben MP aan het afzoeken voor de Phil & Teds wagen... Moet zo lachen om mezelf, toen ik m voor t 1st zag vond ik het een vreselijk ding, vooral zielig voor het kindje dat onder ligt, nu lijkt hij mij vooral praktisch!!8) Bij de Prenatal zijn ze tot eind September in de aanbieding, als ik op MP niet kan slagen gaan we de nieuwe halen. Heb verder niet echt bijgelezen, zijn de kasten op de zolder aan het leegmaken, wat een klus zeg! Morgen word de inbouwkast naar de slaapkamer verplaatst, weer een dagje werklui in huis. T is voor een goed doel! Nu nog even rommelen en dan lekker slapen.. Xx
Goedenmorgen! Hier ook zo'n opbergkast alleen dan een vierkante, met 4 vakken en in de onderste twee vakken hebben we bakken...(rijmt ) Pfff vreselijke nacht gehad, danielle was om de 3/4u wakker...volgens mij was ze heel heftig aan het dromen ofzo..voel me in ieder geval afgrijselijk nu. En ik heb ook nog een drie super drukke/lange dagen op mijn werk (en ik voel me al zo fantastisch). maar goed deze week nog dan is de opleiding klaar.... *einde klaagzang*
Goedemorgen.. Trofastkast is in trek hierzo... ook wel een erg handige kast!! Essebes..op zoek naar een phill&teds....leuk!! Hopelijk vind je er eentje..en anders idd met korting kopen is ook erg leuk! hier de vorige keer bij prenatal de easy walker duowagen gekocht met 25% korting.. De zolder al bijna klaar? schiet vast lekker op! Misskeita..succes! johanna..ook al zo'n fijn nachtje gehad..en dan ook nog werken...succes! Hier is Mika ook 3 keer wakker geweest vannacht..en maar z'n handjes in de mond..dus die tandjes doen m wel pijn hoor.. Maar goed even instoppen en dan slaapt ie wel weer even verder.. Nu ligt ie natuurlijk nog languit te pitten.. Straks komt als t goed is de glazenwasser..en voor de rest eigenlijk geen plannen.. Moet maar eens lijstjes maken wat ik nog nodig heb..
Hoi Miep! Elisabeth vannacht ook verschillende keren wakker. Ze had echt schrik van iets. Uiteindelijk is ze in slaap gevallen met haar nachtlampje aan! Hopelijk komen Mika's tandjes er snel door zodat de pijn voorbij is arm kereltje! Liefs, Arka
ff een update.. nog zo beroerd en moet om twaalf uur bij de vk zijn om mijn urine te laten checken.. als het goed is hoord u van mij.
HEb alles gelezen maar kom strax pas kletsen, net de boodschappen gedaan voor van de week.. En nu het huis uitsoppen. Krijg je als je geen poets vent hebt en je zelf zoveel moet werken. Esmee helpt me goed mee door ook te stofzuigen! Tot zo dames!
Nog net goedemorgen. Olga ja enge clown he, en helaas hadden ze het pakje niet meer in maatje 50, wel iets gekocht bij de ikea. Johanna, zware nacht achter de rug. Dianne ben benieuwd wat ze zeggen. Miep heb je je lijstje al klaar, rustig aan doen he. Arka nog 2 nachtjes slapen , voor de echo. Misskeita werken ,, nog een halve dag en het zit er weer op . Mve boodschappen weer binnen nu even poetsen Daphne hier zegt Nick ook doei, hij doet nu de hele dag,,mama links dan gaat hij links en mama rechts dan gaat hij rechts en als je hem vrgaat wat is links en wat is rechts zegt hij dat ook maar dat doet hij al een tijd ,maar wel leuk om te zien zo'n klein mannetje. Leuke kast gezien die wil ik ook voor Nick zijn nieuwe kamer. Hier moet ik zo voor controlle en voor een gesrpek voor mijn schouder . Fijne middag allemaal.
nou ben ik weer.. was nog niet erg genoeg, de urine was niet helemaal zo als het hoord, maar nog niet uitgedroogd. Heb nu bed rust en moet donderdag terug komen om de urine opnieuw te laten checken. moet proberen om de slappe thee binnen te houden.
opbergkast.. Hier geen trofast! .. Gewoon een grote dekenkist en wat er niet in pas staat boven op haar slaapkamer in een bankje en curverboxen.. Dianne.. hopenlijk houd je de thee binnen en hoef je niet te worden opgenomen! Miep.. zag dat je lekker aan het snaaien was! Jummie!! Gerda.. zag een stoere foto van Nick.. Succes met de controle! Dee.. De woordenschat van Estelle gaat ook snel vooruit! Hier leert ze ook elke dag meer woorden. Het favo woord is hier stofzuiger = suigen! 8) Johana.. vervelend dat de nacht zo heftig was! Nog een paar daagjes bikkelen meid! *** Zo.. het werk zit er op voor vandaag! Zowel boven als beneden is alles pik en span! Net lekker 2 witte bolletjes met komkommersalade op! Nog geen plannen voor vanmiddag.. denk een stukje fietsen ofzo.
Bij 2 streepjescodes van huggies little walkers krijg je gratis een paar boumy's.. Toevallig vanmorgen 2 pak in de aanbieding gekocht bij de super coop. De slofjes kan ze lekker in de winter binnen aan!
meiden , ik heb nog een angelsound liggen, is er iemand die er gebruik van wilt maken??? Dan mag je hem met alle plezier lenen
ik heb bijgelezen! @dianne; ik hoop dat je niet opgenomen hoeft te worden! en dat je je snel beter voelt! verder geen puf om te reageren, ik voelde me heel wat maar toen ik net even naar het centrum fietste viel dat smerig tegen en ook in de winkel, bah ik ging bijna onderuit. dus gauw maar weer naar huis. misschein vanavond kom ik even reageren.
ah joh ik vind het heel vaak ook gewoon genieten hoor, dat gefriemel van zo'n kleintje in je buik enzo. maar soms is het gewoon even zwaar. maar dat kan normaal zonder zwanger zijn ook wel eens gebeuren. meestal voel ik me heel bijzonder en uniek omdat er weer zo'n klein wondertje in me mag groeien. en zoals nu is het gewoon aan mijn eigen eigenwijsheid te danken dat ik even flink moet bijtanken.
Hier nog steeds geen baby.... Ben bij de vk geweest. Alles was goed. Ik hou nu wel wat vocht vast, maar niet zo heel veel gelukkig. Het is een beetje te zien in mijn gezicht en voeten. De kleine ligt helaas niet meer ingedaald (was eerst wel). Dit zegt niets voor de bevalling, want de meeste dalen in tijdens de bevalling. Wel moet ik blijven liggen als mijn vliezen breken. Ik blijf dus maar mooi in de buurt van huis! Vanavond eten we gelukkig bij mijn schoonouders. Ik heb geen puf om te koken. Sorry voor mijn ego bericht,
Mijn weekend tas die ik gebruik voor de slaapdiensten was de rits van gesprongen, net even een nieuwe gehaald.. Die andere was van oililly, misschien dat ik er nog een nieuwe rits in laat zetten. Verder nog wat make-upjes en crèmepjes gekocht. Esmee is nu aan het tutten met haar nieuwe haarborstel.. Alle poppen worden gekamt. @ zwanger.. en een peuter er rond hebben lopen lijkt me erg vermoeiend! Dus zwangere dames sterkte! Kan me van mijn zwangerschap niet herinneren dat ik het zwaar vond.. Had behalve voorweeen nergens last van, al zegt dat wel genoeg.. Nu ik goed nadenk was de zuurbranden 24/7 vanaf week 20, het vocht en esmee die met haar koppie tegen mijn longen drukte ook niet echt prettig! Maar die schopjes!!
mve: het nog vermoeider als je een kerel hebt die alles vertellen moet vanuit bed... zucht Dee: Zwanger zijn is voor meeste vrouwen wel heerlijk hoor, ik wist haast van te voren dat ik weer zo ziek ging worden dit heb ik bij bas ook gehad, en het zit in de familie. ( dan zeggen ze nog dat het niet erfelijk is, nou volgens mij wel)
Dee: Ik kan ook niet zeggen dat ik nu op dit moment geniet van dit moment zeg maar. maar ik kan wel genieten van bijvoorbeeld dat ik morgen weer een echo krijg.. of me bezig houden welk kamertje we nemen. Nou kom op met die taart ben benieuwd!!!
zoo pfieuw dat was een lange dag....heb gewoon 10u gewerkt..das wel een beetje veel van het goede momenteel...maar goed... ik vond de eerste zwangerschap echt waanzinnig...ik voelde me zoo goed dat ik de rest van mijn leven wel zwanger wou zijn. Nu ik bij de tweede zo misselijk was en nu dan last heb van rug/bekken is de grootste lol er wel van af, haha....vind nog steeds het gepruttel in mijn buik heerlijk..geniet er ook super van maar ben het wel eerder zat allemaal.
@johanna; dat gaat mij ook zo. bij jonathan fietste ik fluitend overal doorheen. op af en toe wat maagzuur na totdat ik met mijn bloeddruk begon te klieren. maar ook toen was het dat ik zo vaak op controle moest maar verder ging het prima. nu lijkt het allemaal veel zwaarder en ben ik het veel eerder zat. maar dat zal er ook wel mee te maken hebben dat hier een hele lieve bereboef rondhuppelt.