December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    @dianne; gelukkig nog niet uitgedroogd!
    @misskeita; wat vervelend he die groeipijnen! en nog maar 6 weekjes en dan verlof! dat schiet al op!
    @sam nog geen baby, hopen dat het nu snel komt!

ik ga lekker bank hangen vanaaf, private practice kijken.
    jan kwam zonet eerder thuis van zwemmen omdat ik me niet lekker voelde! echt wel lief!
    en ik kreeg net een dikke knuffel va mijn kletsende kleine man. ik ging even kijken wat tie aan het doen was. lag te spelen met zijn olifant en toen vroeg ik of tie dan nu lekker ging slapen en hij knikte ja en sloeg zijn armpjes om mij heen.
    dat soort momenten maakt de stoute/krijs momenten goed! en ik lees dat dat bij de meeste mama's zo gaat! :p

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nannaf, ja die kleintjes kunnen het heel snel weer goed maken door 1 lief of ontroerend momentje he!

3. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    @olga; kan me voorstellen dat je uitkijkt naar het moment da tje het kindje voelt! en lekker vrij morgen! geniet ervan! wat een heerlijk mannetje is Senna zo te lezen!

4. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Leuk, een meeting! Daar ben ik wel voor in. Ik heb de week van 19 oktober vakantie.

Tja, de bevalling. Ik heb mijn moeder gevraagd erbij te zijn. Verder wil ik er niemand bij hebben. Jan mag wat mij betreft direct komen als spruit geboren is. Ik denk dat ik het niet trek om hem bij me te hebben tijdens het moment supreme. Zie sowieso erg op tegen de bevalling, althans het emotionele aspect ervan...

5. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Arka..ach Elisabeth ook een nare nacht gehad…hopelijk vannacht beter!

Dee…waar is de foto van de taart? Ben wel benieuwd!!

Gerda..hoe was t in t ziekenhuis? Hopelijk een beetje goed nieuws?

Dianne..doe je rustig aan en goed drinken meid!!

Judith lekker aan de poets geweest! En gratis boumy’s..das altijd leuk!
    Balen van je tas..maar alweer een nieuwe gekocht..leukleuk!

Nannaf..alweer een beetje bijgekomen?

Sam..nog geen beebje..je houdt t nog even spannend meid!

Johanna..meid doe je rustig aan..zoveel werken kan niet hoor!

Olga..geweldige verhaaltjes van Senna..lieff!!

Misskeita..ah wat scheetig dat je meisje zo mooi voor de deur stond!!

Zwangerschap…tja hier dus ook al heel snel de lichamelijke klachten gekregen..
    En dat viel wel tegen hoor..maar goed..t hoort er bij hè..
    In t begin had ik er zelf wel moeite mee om eraan toe te geven maar goed..nu probeer ik t wel hoor..
    T gaat nu ook veel sneller als de vorige keer…voor mijn gevoel dan hè..

Bevalling..echt geen idee hoe t zal gaan…vorige keer kwam Mika ook ineens 4 weken te vroeg hè..

Hier een beetje gerommeld in huis..de ramen aan de binnenkant gelapt..
    Voor de rest niet zoveel..lukt dan ook niet meer hè..
    Lijstjes nog niet aan toegekomen..dus moet nog steeds gebeuren..

6. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    zwaai zwaai naar alle mama's !!

Heb niets gelezen !

VAndaag de eerste dag achter de rug en vanavond alle traktaties voor Lieke morgen in elkaar geknutselt.

Ga nu mijn bedje in.

Welterusten alle lieve mama's

7. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    meeting leuk wat mij betreft!!

8. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Meeting, ja leuk! Ik ben (waarschijnlijk) wel vd partij, ligt een beetje aan waar het is..

Olga, ik heb alle boompjes al bekeken hoor, zitten erg leuke bij!!:)
    Ik heb alleen iets anders in m'n hoofd. Moet waarschijnlijk toch voor die duurdere stickers gaan of echt iets totaal anders kiezen.. :D
    Geniet van je vrije dag morgen..

Miep, we zijn lekker bezig in huis, maar echt hard gaat het nog niet hoor...niet hard genoeg voor mij iig..hahaha! :D
    Gister zijn de traptreden voor het grootste gedeelte dichtgemaakt, vind ik wel een fijn idee, de kids gaan straks naar zolder, vind zo'n "open" trap dan best eng.
    En m'n kiddy guard hekjes staan EINDELIJK!
    Donderdag, komt er een muur op de zolder, dan worden het twee kamertjes, dan eind September komt de electricien, daarna komt de stucadoor weer, en dan hopelijk half Oktober kunnen we de kinderkamertjes gaan verfen & opleuken..
    Ik moet dus nog wel even geduld hebben.
    Gister is ook de inbouwkast verplaatst naar onze slaapkamer, wat een troep geeft dat toch allemaal! Heb wel meteen de kast weer ingeruimd. Merk wel dat ik zwanger ben hoor, heb echt wel last van m'n lijf na zo'n dag. Vind het ook wel iets zwaarder omdat je al zo'n peutertje rond heb huppelen.
    Hoe doe jij dat met Mika? Je mag denk ik niet tillen enzo? Tsja..daar kan je niet echt omheen natuurlijk..
    Jan z'n voetje al iets minder pijnlijk?

Amber, heb je een leuke klas? En wat heb je geknutselt voor Lieke d'r b-day?

Missk, ik zie Hannah al helemaal voor me in d'r PJ met d'r lieve glimlach...smelt..

Arka, bijna 9 Sept, eindelijk naar de VK!

Sam, oef...je geduld word wel op de proef gestelt, wanneer willen ze gaan "helpen" ?

Johanna, lange dag voor jou, pittig hoor...

Gerda, leuk je weer even te horen, en haha geweldige foto!

Juffie, zwaai...gaat het een beetje met je meis?

Dianne, vervelend dat je je zo rot voelt wijffie! Knufknuf..

Judith, gratis Boumy's? zonder bijbetaling? Kan het me bijna niet voorstellen, zijn nieuw snel toch 25,-. Mooie aanbieding! Is het al even iets rustiger on the job?

Zo, wat een drama nacht zeg...Liv is zo onwijs vaak wakker geweest, k heb dan veel moeite om weer in slaap te komen..om 4.00 werd ze weer wakker en nu slaapt ze wel maar mij lukt het niet meer...

...even een bakje cruesli gegeten en de herhalingen van Hart v Nederland aan het kijken...

Ik heb waarschijnlijk m'n quinny op MP verkocht voor 250,-. Binnen 1 dag al..misschien toch iets te goedkoop aangeboden?! Ach..ik ben er al lekker van af!
    Nu op naar de Prenatal voor de nieuwe wagen!

9. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen!

Amber..leuke tractaties gemaakt?

Meeting...gaat m voor mij niet worden denk ik....

Essebes..ah dat klinkt wel goed toch...al best opgeschoten en de planning ligt helemaal klaar...
    maar kan me voorstellen dat t je niet snel genoeg gaat hoor..;)
    alle meubeltjes wel besteld en zo? zodat je niet met levertijd komt te zitten?
    idd t is ook zwaarder hoor..met zo'n guppien die al rondhuppelt..hier net zo..;)
    het tillen probeer ik zo weinig mogelijk te doen..en anders meteen gaan zitten of vanuit de zit zeg maar..dan kost t iets minder moeite..helemaal voorkomen lukt niet..
    ben wel druk bezig met hem zelf de trap op en af laten komen...eraf dat gaat nog niet super maar ik ben er natuurlijk altijd bij..
    En als iemand erbij is laat ik die gewoon het tilwerk doen..;)
    Lekker de quinny verkocht!fijn!!ben je die weer lekker kwijt!!
    hier houd ik de stokke gewoon erbij...de bijkeuken wordt hier straks het kinderwagenpaleis..:D
    en jijzelf alweer een phil&teds gevonden op mp?
    zag de aanbieding bij prenatal..wel een goeie..zou lekker een nieuwe halen als t lukt..je verkoopt m toch wel weer goed straks!;)

Hier ook een rotnacht gehad...Mika was een paar keer wakker..last van z'n mondje natuurlijk..
    maar tussendoor ik zelf ook nog een paar keer..jeetje bah wat vervelend..
    dan weer warm dan weer koud..en dan voelde ik Harry weer niet..
    dacht ik weer..kom op effe bewegen...
    maar goed..de dag is weer begonnen..heb net al even was opgehangen..en ga zo even wat doen....;)

10. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    Dee: Wat is je taartje leuk geworden!!

Meiden: tnks voor de knuffels en lieve woorden. Ik doe rustig aan en geef man opdrachten wat ie moet doen ( anders kan ik volgende week puin ruimen)

Olga: ja ik dacht dat ik er goed vanaf kwam deze keer, vorige keer begon ik met 6 weken al te spugen en lag pas met 13 weken in het zhuis.. Voor mijn gevoel was ik toen ook veel zieker.

Nou straks heb ik echo ben wel weer benieuwd. Bas moet even mee wnt ik heb geen oppas, zal er leuk uitzien ik in een rolstoel met bas op schoot ( ik ga van me stokie als ik ver moet lopen)

Nou ik zal me ff opfrisen enzo, tot later!

11. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zwangerschap, hier eigenlijk precies hetzelfde als met Mirre. Veel last van duizelingen, begin langzaam wat meer energie te krijgen en met het verschijnen van het buikje komen ook de zuren weer naar boven. Maar dat is dus alles ... verder voel ik me top :D (en bij het fietsen heb ik het gevoel alsof ik in 2en splijt :D). O ja ... best veel groeipijnen/bandenpijn, maar dat is alleen maar een goed teken. EN heeel veel bewegingen en schopjes van de kleine druif en dat is gewoon ultiem genieten!

Maartje, wat een lief aanbod, ik voel de kleine inmiddels iedere dag en bijna de hele dag door, dus dat is voor mij genoeg zekerheid/contact ;). Hoe gaat het met jou?

Meeting, ja leuk! Ik heb in dezelfde week als Missk vakantie en kan dan niet op maandag (zitten we een lang weekend in Duitsland). Buiten de vakantie kan ik niet op ma&di. Misschien is het een leuk idee om naar Blijdorp te gaan (al is dat misschien wel wat druk in de vakantie ...)

Diane, sterkte en genieten van de echo!

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heb dus overduidelijk niet op alles gereageerd, wel alles gelezen en ook alle linkjes met mooie bomen opgeslagen :D. Eigenlijk heb ik van vr-di niet of nauwelijks computertijd (nu zit ik achter compu en Mirre vermaakt zichzelf) ... donderdagavond ga ik er weer even rustig voor zitten denk ik (dan is Jan er niet).

Hier gaat alles prima. Zoals gezegd voel ik de kleine supervaak schoppen en dat is heerlijk. En met Mirre gaat het ook heel goed. Zegt steeds meer woordjes, soms ook in een zinnetje. Lievelingsactiviteit en woord is en blijft peejtuin!

Nu ga ik samen met Mirre tellen (vindt ze ook geweldig: zes ... tien ... tee ... die ...) :D

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Dee, wat een geweldige taart! Kun je er nou straks zef een maken voor ´meisje´ haar verjaardag?
    Senna is druk bezig met het begrip ´jomme´ of ´jommetje´en ´meisje´. Benoemd dan vragend ´mama meisje; senna ook meisje?´ Dan zeg ik ´neeeeee, Senna is een....`en dan zegt hij lachend ´jommetje´.

Dianne, veel plezier met de echo!!!!

Miep, onzeker kan je dan worden als kleine Harry opeens zo stilletjes blijft....Maar hij is toch wel een stuk drukker als Mika, begrijp ik?

Ess, toch lekker dat je de Quinny kwijt bent. Denk je dat je hem te goedkoop hebt vertkocht? Oh nog tot half oktober wachten met afmaken/inrichten van de kamertjes....duurt nog erg lang. Wat een geduld moet je hebben zeg. Wordt best wel een laatste moment klus....

Misskeita, fijn dat je mams straks bij de bevalling is. Lijkt me voor jou inderdaad moeilijk als Jan erbij zou zijn...

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Salapio, wanneer heb je de 20 weken echo? Ik ben jaloer op je....wil ook de kleine voelen!!!! Heb je een voorgevoel wat geslacht betreft? Senna is tegenwoordig ook van het tellen. Stukjes brood worden geteld en soms hoor ik echt al een aardig riedeltje. 6...7...8..10.

O ja, nog een leuke story over Senna....

Zondagavond na het eten had Senna opeens bedacht dat hij zijn kleren uit wilde. Al sjorrend aan zijn broek zegt hij ´broek uit´ en hij kreeg het voor elkaar. Vervolgens moet zijn trui uit, maar dat lukt niet door de knoopjes, dus daar help ik hem mee. Een hele worsteling terwijl hij met trui over zijn gezicht zonder iets te zien door de kamer loopt. Ook dat klusje krijgt hij geklaard. Vervolegns loopt hij een tijdje in zijn romper rond totdat hij vindt dat ook die uit moet. ´mama helpe´ zegt hij en pakt mijn hand om de knoopjes van zijn romper los te maken. En last but not least, wil meneer poedeltje naakt door het huis rennen en sjort hij net zolang tot zijn luier ook af is. Triomfantelijk kijkt hij me aan en gaat heerlijk in zijn blootje zitten spelen. Klein nudistje!

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Senna is het zat om zichzelf te moeten vermaken....hij wil alles samen doen, dus ik ben er vandoor!

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Meeting: ik kan altijd alleen op di of woe. Daarom dacht ik aan de herfstvakantie omdat de juffen dan misschien wat meer mogelijkheden hebben.

17. Goeiemorgen.

Alle zwangeren een knuffel!!
    Nog even volhouden....de ene wat langer dan de ander:D

Dianne ben benieuwd hoe het met je urine is....

Tweede zwangerschap was op mijn niersteenaanvallen na een eitje!!!! daarintegen heb ik de eerste zwangerschap vanaf maand 4 helemaal niks meer kunnen doen, ruggewervel verschoven :(
    Kon nog geen 5 meter lopen, ....was ook 38 kilo aangekomen:$
    Dus ondanks dat er hier bij de tweede al een kleuter rondliep heb ik een goede zwangerschap gehad.

MVE ........leuke aanbieding die boumy's

Salapio....leuk dat jij zo vaak kan genieten van die kleine schopjes:)

Olga... het is nog even spannend voor je morgen met de echo, maar ik hoop dat jij ook heel snel heerlijk van de kleine schopjes kan genieten!!

Dee...wat een heerlijke verhalen heb jij toch altijd, en wat was de taart leuk geworden

Sam....nog even meid, en dan kun jij heerlijk genieten van je kleintje!! *zegt tegen kleintje, kom er maar snel uit*

Ess....wat ben je toch allemaal druk aan het verbouwen, het moet wel heel mooi worden bij jullie :D

Miep....hoe is het met je voetjes meid??

Voor degene die vergeten ben een dikke knuf

Ik geniet hier ook heerlijk van die kleine meid
    iedere morgen hoor ik steevast....Mama uit Dan moet ze uit bed:)
    Daarna gaan we kienke naa sjool bengen
    Dan tooo ui laten, die moet ze dan *vast*houen.
    En verder is de hele dag bezig mij na te praten:D
    Ze is gek op auto's ze zit soms gewoon wel een uur lekker in de auto te spelen, maar sinds kort heeft ze ontdekt dat ze in die van mij kan toeteren:$:D
    In die van Jan kan dat niet zonder het contact aan...
    Nou de buurt weet ook dat ze kan toeteren *proest*

Verder stept ze al heel goed, fietsen gaat nu ook al beter,
    Mijn schoonzus heeft echt een heel klein fietsje en daar sjeest ze echt op rond.
    Het gaat wel heeel erg hard vind ik, ik geniet er ook wel intens van want dit is echt de laatste keer.

18. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    @dee; mooie taart!
    @salapio; fijn te lezen dat alles goed gaat op de gebruikelijke kwaaltjes na. hier ook hoor ben alleen sneller moe. en daar kan ik niet tegen. 8)
    @olga; geweldig! :D klein bloot mannetje.
    @meeting; herfstvakantie komt voor mij niet uit. eerder wel eventueel.

Jonathan is momenteel helemaal weg van zijn trein, gekregen met zijn geboorte (die houten van de ikea) en nu een paar weekjes mee aan het spelen. ik heb voor sinterklaas nog een houten treinset gekocht bij lobbes. kennen jullie dat? ( Lobbes Speelgoed: Voor scholen, bedrijven en particulieren ) echt super veel speelgoed ed en voor niet veel geld. die treinset is 40-delig voor maar 15,40! :D
    vin het erg leuk om te zien dat het echt een jongetje is. speelt veel met auto's en treinen dus en is gek op de boes (bus) en trekkers. tzit er blijkbaar toch echt gewoon in :D

ik zo even boodschappen doen! tot vanmiddag!

19. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    @dee; dat is schrikken! ook al kende je hem niet dan nog, het idee dat iemand zomaar weg kan vallen. brrr

20. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    bleh wat een nare berichten dee!

Hier was met de baby alles goed donderdag 12 weken.

Deel Deze Pagina