@dianne; wat fijn dat alles goed was! klopt precies of niet met je eigen berekening? (of heb je je banner al aangepast? )
Dee, wat verschrikkelijk.... zulke berichten laten je wel nadenken en voelen, dat je van het leven moet genieten, het is te kort om te verkwisten... *** Dianne, fijn dat alles goed was!!
Even snel illegaal vanuit het klaslokaal Net controle gehad bij de gyn. Bloeddruk was weer te hoog, rest in orde. Nu dus: rust! Maar ... ik wil geen rust. Of beter: ik denk dat ik psychisch helemaal in de knoop kom als ik thuis moet zitten hele dagen, nu al. Met nog 10 weken te gaan Even met gyn besproken en gelukkig mag ik blijven werken. Moet alleen mezelf goed in acht houden. Als 't niet gaat, moet ik naar huis. Kijk, daar kan ik beter mee leven. Ik voel me overigens helemaal prima. Geen klachten van de hoge bloeddruk. Maar ik wil ook niet dat beeb-in-buik er nadeel van heeft. Lastig hoor... Moest trouwens verplicht op de weegschaal. Gewicht wordt in dit ziekenhuis niet gevolgd tijdens de zwangerschap. Heerlijk, gezien mijn eeuwige weegschaal-fobie. Maar er was vandaag geen ontkomen aan. Alleen aan het begin van de zwangerschap was ik gewogen. Tot mijn grote schrik en blijdschap is er sinds maart bijna 10 kilo af!!! Mensen zeiden al wel tegen me dat ik meer taille kreeg enzo, maar zelf zie ik dat niet zo. Nou ja, is tenminste een kleine meevaller. En 10 kilo op mijn kollosale gewicht is eigenlijk maar een peuleschil
@misskeita; heerlijk zo'n weegschaal! wat kun je je daar goed over voelen he! balen dat je bloeddruk alweer hoog is! maar gelukkig kun je zo te horen goed overleggen met de gyn! dat is fijn!
Dee leuke taart joh!!ziet er ook jammie uit!! Dianne idd geef je mannetje maar wat opdrachten hoor!! Fijn dat de echo goed was!! Salapio..fijn dat alles goed gaat!! En lekker beweging in je buik!super! Olga..ja hoor..Harry is idd veel beweeglijker als dat Mika was..die voelde ik bijna nooit.. Maar dan juist valt t op als t minder is hè.. Ninien..geweldig..dus bij jullie wordt er regelmatig getoeterd.. En wat goed dat ze al kan fietsen!! Hier nog niet eens een fietsje.. Nannaf..leuk dat Jonathan zo druk is met de trein..zo is hier Mika ook gek van de schoolbus van LP en de grote vrachtwagen van little tikes! Die site ken ik wel maar nog nooit wat besteld.. Misskeita..doe je wel rustig aan!! Misschien elke week gewoon even je bloeddruk extra laten opmeten bij de huisarts of zo? En leuk zeg..zomaar 10kilo minder..das niet verkeerd..ik groei alleen maar.. Hier kwam de glazenwasser t nog even over doen t was gister niet goed gedaan.. En heb zelf even boven de ramen binnen gelapt.. En wat boodschappen gedaan nu even t broodje op gegeten en straks nog effekes op de bank .
Halloooo meides!! Ik lees iets over meeting? Waar? Wanneer? Welke kids slapen al in een peuterbedje o.i.d? Ik zit te denken om er 1 voor Loïs dr 2de verjaardag te kopen. Hier gaat het redelijk.. gisteren behoorlijk ziek geweest (met 2kids, mama's kunnen eigenlijk ook niet ziek zijn!) maar gelukkig gaat het vandaag een heel stuk beter. Loïs is op het kdv en papa had haar vanmorgen weggebracht dus ik mocht blijven liggen. Dana heeft 9uurtjes doorgeslapen!! Van 8uur tot 5uur snachts. Na de fles van 5uur werd ze pas wakker om 10uur dus ik heb lekker kunnen pitten! Even pronken met mijn beertje:
@miep; dat is ook leuk spul van LP! heerlijk zeg een glazenwasser! ben jaloers! @bloeddruk opmeten; ik heb tijdens de zwangerschap van J een meter gekregen van mijn man. kan best handig zijn! als je het maar niet te vaak doet want dat heeft geen nut. kben aan het struinen op mp voro kleertjes voor J, heb een hele stoer winterjas gezien. ben heel laag gaan bieden dus ben benieuwd!
Dianne, je zat er niet ver naast met je berekening he! Fijn dat alles goed was! Nannaf, hier had Senna ook de Ikea treinbaan voor geboorte gekregen. Kan Jonathan hem al zelf maken dan? Senna niet hoor...En hij is veel te wild met die treintjes, dus die blijven nooit aan elkaar zitten als hij er mee rijdt. Ik ken Lobbes via mijn werk. Alieke, fijn dat je een goede nacht hebt gemaakt na het ziek-zijn-dagje van gisteren! Senna gaat denk ik vanaf januari naar zijn nieuwe kamer met peuterbed. Miep, hoe noemde je Mika ook al weer tijdens de zwangerschap? Wat goed dat de glazenwasser gewoon nog een keer terug komt zeg! Misskeita, gek dat je wel hoge bloeddruk hebt, maar geen klachten. Wel fijn natuurlijk, maar voor jezelf lastig te peilen wanneer je te ver gaat lijkt me. Dat is ook wat....al 10 kilo afgevallen terwijl je hardstikke zwanger bent! Had je dat bij hannah ook? Ninien, Senna zou ook wel lekker alleen in de auto achter het stuur willen zitten. Tijdens de vakantie mocht dat een aantal keer als wij erbij waren. Als het dan eens niet mocht was het drama. Leuke update over Nina trouwens. Is dat dan een klein fietsje met zijwieltjes waar ze op fiets? Dee, jeetje wat een rotbericht. Wat is al het leven toch kwetsbaar....
Arka, morgen de echo meid! Wel lekker dat je zo vroeg al een echo hebt. Moet je dan ook rond 12 weken nog een keer?
Alieke..wat een lekkere toet!!!lieff!!! en zelf niet helemaal lekker..lastig hè..beterschap! nannaf..ah leukleuk aan t shoppen op mp!! op welke jas ben je aan t bieden..? Hier al een winterjas..zo'n pilotenjack van eager beaver met een bontkraag...ook wel superstoer.. Amazingkids EB511 Eager Beaver Jas| Webshop en een jack van gaastra..maar weet niet of ie de winter ermee doorkomt..zijn allebei maat 92...nou ja..zien we dan wel..
Olga..Mika noemden we altijd kleine japie... zo wordt ik altijd nog genoemd door de kennissen van paps.. en nu is Mika ook vernoemd naar opa hè.. Deze gup noemen we meestal Harry of Flipje.. lekker de tuin in...das idd ook een goed idee...ga zo Mika eerst even op bed leggen...
Hier afgelopen winter een blauwe esprit jas voor Senna in de uitverkoop gekocht (25 euro) Mijn moeder kwam er ook nog met eentje aan. Een donkerrode met een vest aan de binnenkant die je eruit kan ritsen. Beide maat 92, maar nog veeeeeel te groot!
Lastig is dat hè..dat vooruitkopen..hier hebben we laatst een zomerjas voor volgend jaar gekocht voor Mika..nou ik ben benieuwd of ie m dan past... en maatje 92 dus nog te groot..misschien dan toch nog een 86 halen..?
@miep. stoer jack hoor! Marktplaats - De plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen op deze. heb als openingsbod heel laag ingezet ik zie wel wat de reactie is 8) kan me zo voorstellen dat ze er meer voor willen hebben hoor. past ook weer goed bij J zijn sjaal en muts van vorig jaar dus dan hoef ik die niet te vervangen. @olga; ja hij kan het spoor in elkaar zetten (heeft maar geduld voor 3 stukken aan elkaar) en een paar treintjes achter elkaar doen. maar meestal speelt hij met een treintje en die laat hij dan van de brug afrijden bovenaan loslaten en dan rijdt tie zomaar zelf naar beneden, mama het is hilarisch
Jan wordt gek als ik met een derde winterjas voor Senna thuiskom....haha! Voorlopig lukt het nog wel even met de zomerjas, desnoods met een vest eronder. Over een maandje is hij misschien weer een centimeter langer!
Ess.. nee het is nog steeds zo druk op het werk.. Ga nu mijn 3e slaapdienst achtereen in. Ben al vanaf vorige week donderdag aan het werk en heb er bijna 50 uur opzitten.. VOlgende week nog zo'n week en dan heb ik 8 dagen vrij! Voor de rest geen tijd Moet zo weer werken! Lees wel mee hoor! Liefs van ons!!
@alieke; wat een leuke foto! en lekker even bij kunnen slapen! @jonathan was krummel en deze heet frummel of frupseltje