December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    French, die meeting in Utrecht was in Kidzcity. We zijn daar later ook nog een keer geweest, geloof in maart ofzo....

Zijn alle juffen in dezelfde week vrij in de herfst? Dan moeten we even wat data in een lijstje zetten.

Alieke, wat zijn straks je werkdagen?

Dianne, ja lastig dat we echt overal vandaan komen he....er zijn al verschillende meetings geweest. Soms ook bij mensen thuis en ook al wat keer een Noorden/Oosten meeting.
    De allereerste keer was vorig jaar november en toen waren we geloof ik met 14 meiden, dat was echt super!

Juffie, is je cyclus wel spontaan begonnen dan? Ik hoop ook dat alles in orde blijkt meid!

Arka, morgen gelukkig wat duidelijkheid.

Ninien, hi hi, je auto helemaal op hol geslagen als kleine uk erin gezeten heeft. Jan is nogal zuinig en voorzichtig met de auto, dus willen we Senna er niet zomaar in laten spelen.

2. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    pfff weer een intensieve dag gehad, ik lees wel steeds bij maar geen tijd om te reageren.
    dus een dikke zwaai en knuff van deze zijde voor iedereen :D

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Morgenochtend ook weer voor de echo...ben toch echt wel weer zenuwachtig hoor!
    Als alles er nu nog goed uitziet ga ik taart halen denk ik!

De treinbaan set van lego is vandaag binnen gekomen. Hij is echt heeeeeel tof! Jan en ik hebben al even gekeken natuurlijk. Nu nog 4 maandjes in de kast tot Senna zijn verjaardag. We geven het dan niet ingepakt aan hem, maar zorgen dat hij helemaal kant en klaar opgebouwd staat zodat er gelijk lekker mee gespeeld kan worden!

4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nog een paar daagjes Johana!

Ga je dan weer je ´gewone´ werkzaamheden doen?

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Toedeloe, ik ben er vandoor!

6. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Olga; Voorlopig worden mijn werkdagen hetzelfde als hiervoor. Di,do.middag en vrijdag maar wil uiteindelijk de donderdag een hele dag gaan werken maar er is intern nog niks vrijgekomen voor mij.

Ik duik me bedje in! Vind het mooi geweest voor vandaag!

7. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    @olga; wat een goed idee van die trein!
    hier de treinset ook binnen... helaas past het toch niet op de ikea set.
    de treinsporen passen niet in elkaar en dat is wel heel jammer.
    dus die gaat retour! heb em zolang ook even op mp gezet wie weet :D

@juffie; ik hoop voor je dat alles in orde blijkt!
    @alieke; weltrusten!
    @meeting; we kunnen als 'noorderlingen' natuurlijk ook eentje plannen?

8. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    slaap lekker allemaal!

9. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Hallo dames hier,

WOW wat veel zwangere alweer hier:$:$
    Leuk leuk dames dat kleine grut...heerlijk!! ik lees jullie verhalen allemaal wel mee hoor maar blijf op afstand, heb het momenteel weer heel erg moeilijk met mezelf en de verwerking, wil het zo graag een plaats geven.
    Ik wist niet dat het zo zwaar zou zijn deze operatie!!! heb ik em toch erg op verkeken denk ik:(
    Gaat hier nog veel met ups en downs....tja het is nu bijna een jaar geleden en nog een klote gevoel..pff valt echt zwaar soms.

Zo dat was een erg ego berichtje zeg:D

Maar wil natuurlijk de zwangere dames hier heel veel succes met laatse loodjes wensen en de ''net'' zwangere dames GENIET ervan!!

Hoop natuurlijk dat het met de prachtige december kindjes hier ook goed gaat..
    Onze 2 dreumesen ondernemen veel en dagen ook erg uit...ze willen graag zien hoe ver ze kunnen gaan bij pap en mam..wel geweldig hoor maar oow merk wel dat het soms ook erg druk allemaal is...met de twins;)
    Maar het zijn zulke lekkere moppies!! in november wordt Thirza geopereerd aan haar oogjes ik hoop dan zo dat ons meisje weer goed kan zien ze heeft er toch wel last van en valt veel erg sneu.
    Kyara gaat op en neer met haar eet probleem dus ook daar zijn we nog best wel mee bezig.
    En natuurlijk komt het werk er nog bij..huishouden en mijn baan ik werk ook gewoon 24 uur...heb wel besloten binnenkort mijn 1e deel ouderschaosverlof op te nemen:p

Nou meiden tot horen en blijf meelezen hoor alleen het bijhouden allemaal lukt me niet.

kusss

10. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    sprrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrring ;)

meiden ik kom gewoon niet aan het reageren toe :)...dus maar ff een ego update

Bente:...met mijn meisje gaat alles echt super...het is een heel makkelijk meisje...ze slaapt, eet, poept, piest en groeit goed :D...verder is het een echt lachebekkie :D

Rubin:..begint een heerlijke peuterpuber te worden :D...kusjes geven doet ie niet meer :(...als ik vraag om een kusje dan gaat meneer knijpen :(...praten doet ie eigenlijk nog helemaal niet...het enige wat ie zegt is doesh (douche) en paboe paboe (stapel stapel met de blokjes....hebben we ook even over gedaan om dat te ontcijferen ;))...maar hij begrijpt me wel...voorbeeld: als ik vraag waar is je drinken dan pakt ie zijn drinken...hij zit op het moment in een klim klauterfase ;)...soms vind ik m in de vensterbank of op de picknicktafel buiten...en erop kan ie wel maar eraf wordt een probleem ;)...euh verder is het natuurlijk het meest mooie, lieve, geweldige mannetje van de hele wereld ;)

Frederike:...eigenlijk had ik deze week weer moeten beginnen met werken....maar ik ben weer ziekgemeld...ik zie het nog helemaal niet zitten om weer aan het werk te gaan...(zit eigenlijk al meer dan anderhalf jaar thuis) heeft met MS te maken en met nog wat andere dingen...ik ben van plan om helemaal weg te gaan bij het bedrijf van mijn moeder en zit er sterk over te denken om gastouder te worden...lijkt me heerlijk om van huis uit te kunnen werken maar het moet allemaal financieel wel haalbaar zijn...ik heb wel een urenbeperking dus mag niet meer dan 50% werken..iig zijn we nu aan het uitzoeken hoe of wat en ook proberen we mijn uitkering op te hogen...verder gaat alles wel super hoor :)

Joan heeft nu nog 2 weken vakantie dus we zijn lekker aan het klussen in huis :D...ik hoop deze week onze slaapkamer af te maken...het schiet al lekker op :D...dan in willekeurige volgorde de logeerkamer, zolder, voorkamer, achterkamer, keuken, badkamer, bijkeuken, hal, voortuin enz enz ;):D

vandaag zijn we naar een natuurgebied hier in de buurt geweest om wat mooie fotootjes te maken :D ik zal er even een paar showen

11. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    rubin

12. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    rubin nog een keer

13. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    mama en bente

14. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    wederom mama en bente

15. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    rubin met stok

16. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    bente en mama

17. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    bente

18. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    mama met kroost

19. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    nou dat was het weer even voor nu ;)...trusten !

20. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen!

Ninien..geweldig..ik zie het al helemaal voor me als je in de auto stapt en hem aanzet!:D

Arka..hè bah meid..hopelijk vandaag een goeie echo!!!succes!

Olga..hopelijk ziet alles er nog net zo goed uit als vorige week..en dan lekker een taartje halen!
    Kan me voorstellen dat het heel spannend is…Dikke knuffel!!!
    En t kadoo al binnen..leuk zeg!! Dat wordt straks samen spelen met de trein!;)

Kreeftje..leuk wat van je te horen meid!!
    Druk met de meiden..hopelijk helpt de operatie Thirza! En jijzelf ook rustig aandoen hoor!!!;)

Fredje..heerlijk update..verstandig dat je nog even thuis blijft..als t niet gaat dan gaat t niet hoor!
    De kids doen t heerlijk zo te lezen!! En ook zo te zien..heerlijke foto’s!!!:)

Hier maar een keertje wakker geweest met zuurbranden..dus dat viel mee..
    Nou kwam ik gister bij de apotheek en zeiden ze dat de rennies weer die ijzerpillen tegenwerken..;)
    Tja lastig hoor..de vorige keer zeiden ze er niks van..dus nou moet ik van hun even met de vlos overleggen of ik misschien andere ijzerpillen moet..
    Want zonder rennies..kan ik niet leven….:p

Deel Deze Pagina