December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    olga wat een goed nieuws weer!

arka succes vanmiddag.

maartjeh fijn dat het goed gaat met je meiden, jeetje wat een grote stap om zo'n eind te verhuizen....ik bedoel ik snap wel dat je dichter bij je familie wilt wonen maar je gaat echt van de éne naar de andere kant van het land. :) leuke huizen trouwens die fre liet zien...vooral die eerste :D

hier nog steeds zo goed als niets uitgevoerd (erg uitzonderlijk voor mij) ik zit gewoon mijn boek uit te lezen, haha.

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Johana.. goed dat je voor jezelf kiest meid! Harde buiken krijg je niet voor niets! Welk boek ben je aan het lezen? :D

Maartjeh.. misschien verhuizen! Spannend! En een leuke update over je meiden .

Olga.. waar blijft de taart? :D

Salapio.. Leuk dat je pa een LP verzameling heeft aangelegd. Heb je meer neefjes en nichtjes?

Arka..nog even geduld meid!;)

Zo Esmee ligt in bed, de strijk is weg, eten staat klaar! Nu even rustig op mijn gat zitten!

Vanmiddag komt er iemand langs om een oud buikkastje op te halen, hadden we eerst beneden staan maar helaas geen plek meer voor. Dan maar verkopen he? ;)

3. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    Hallo dames, hier nog steeds geen baby in mijn armen. Ik had vandaag nog wel gereserveerd, maar de dag is nog niet om dus we zullen zien.

Mijn moder is gelukkig bij mij en is nu met Lynn boodschappen doen en naar de hertjes brood en sla geven.
    Ik kan dus even lekker op bed gaan liggen.

Tot snel.

Olga fijn dat de echo weer goed was. Ik hoop dat je weer een beetje meer kan genieten van je zwangerschap.
    Dikke kus van mij

4. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    maartjeh: meid wat naar allemaal nou ik hoop dat de arts weet wat het is en dat je snel weer beter bent!

Arka: Kwam eigenlijk ff kijken of je al een echo had gehad, nou ff wachten dus!

nou dames ga proberen om wat eten voor mijn mannen voor te bereiden... ( word al misselijk bij het idee)

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Zo kraamzorg is aangevraagd....weer een punt van het lijstje af!

Johana, getsie meid, je moet niet van de trap vallen! Kwam je niet ongelukkig terecht ofzo? Goed dat je een dagje thuis bent gebleven en nog beter dat je niks uitvoert en lekker aan jezelf denkt!

Maartjeh, wat vervelend van die bloeddruk zeg. Zeker omdat je er ook klachten van hebt en je twee kleine meiden te verzorgen hebt! Spannend om misschien te gaan verhuizen...

Frederike, wat een leuke update en dan die foto´s....wat een leuke koppies! Bente is al een echt dametje in haar gezicht!
    Succes met de uitzoekerij wat betreft gastouder worden.

Arka, nog een paar uurtjes wachten....

Loesie, ben je nog steeds zo misselijk meid? En je had volgens mij ook bekken klachten of niet?

Kreeftje, wat lief dat je ons komt feliciteren terwijl je het er zelf zo moeilijk mee hebt... Je meiden doen het ondanks de probleempjes met de gezondheid verder wel heel goed zo te lezen.

Alieke, aaahhh wat een scheetje is Dana. Zo leuk dat ze al lacht! En Lois een flinke smak gemaakt...de kleine doerak!

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sam, je hebt nog ruim 10 uur...maar dat moet dan wel een vlotte bevalling worden....Lekker dat je moeder er is om je te helpen!

Judith, ehm ik ben niet zo goed in plaatjes....maar je herinnert me er wel aan dat ik straks een taartje ga kopen!

7. MamavEsmee

Dames.. namens Olga! :D

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ohhhh heerlijk Judith!!!!!

9. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Bah.. die vind ik er niet zo lekker uit zien! Iieeelll PIT-JES, zou ik zeggen :D

10. MamavEsmee

Alieke speciaal voor jou zonder pitjessss..:D

11. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :$

voor MIJ voorlopig GEEN taart meer!

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Heb net de VK praktijk gebeld om door te geven dat baby er goed uitziet. Gelijk een afspraak voor de 20 weken echo gemaakt. Wel fijn dat de VK dat doet, want zij neemt er veel meer tijd voor en is preciezer dan de gyn. Ik mag 27 oktober en ben dan 19 weken. Mochten er dan nog ´dingetjes´aan het licht komen zijn we er in ieder geval nog enigszins op tijd bij. En dan willen we ook heel graag het geslacht van de klein uk weten!

13. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Olga wat een super nieuws zeg :)
    erg fijn dat je om de 2 wkn mag komen
    zal ook een hoop stress
    schelen.

Alieke balen dat lois is gevallen
    wat een schatje is Dana toch..
    leuk hello kitty shirtje :)

Maartjeh thnx voor je update
    hopelijk gaat het snel beter met je
    goed om te lezen dat het met de meiden
    goed gaat :)

Sam nog steeds geen baby meid
    dikke knuffell

14. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Bij de verloskundigen was alles goed
    bloeddruk was 110 om 60
    buikje goed gegroeid en baby was erg druk hihi :)
    verder geen bijzonderheden,, :)

wij hebben vanavond een bruiloft..
    geen zin maarja vast wel gezellig:)

tot mrgn
    wij gaan demy even naar opa en oma brengen.

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Lindy, alles weer in orde dus! Veel plezier op de bruiloft, is toch juist gezellig!

16. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Judith vanmorgen lekker op tijd thuis..wel prettig dat je dan even geen oppas nodig hebt hè!
    En alweer wat verkocht!leuk! ben je de kleding ook allemaal kwijt?

Dianne rustig aandoen meid!! En genoeg drinken hoor!

Johanna..wat goed dat je even voor jezelf hebt gekozen!! Rustig aandoen!!

Essebes..zwaaiiiii druk?

Olga..wat ontzettend fijn meid..alles goed en ook nog extra echo’s..dat geeft je dan toch een wat geruster gevoel hè!!
    En de kraamzorg aangevraagd..ook weer klaar!

Alieke..ah gossie..arme Loïs zo gevallen..dikke knuf!!
    En wat een lekker poppie!!!

Arka…was alles goed met de echo?

Loesie..ook druk met werken enz..doe je wel een beetje rustig aan?!

Maartjeh..ben benieuwd hoor wat de dokter zegt..hopelijk valt t mee!
    Lekker druk met de meiden…en misschien verhuizen..spannend!!!

Sam nog steeds aan t wachten meid..fijn dat je mams er is!!

Lindy..fijn dat je weer goedgekeurd bent!! En veel plezier bij de bruiloft!
    En alweer 25 weken!!joepie!!

Hier vanmorgen naar tuinland geweest..plantjes halen..daarna broodje gegeten bij paps en mams..
    En vanmiddag hebben ze de gordijnen van Mika gebracht en opgehangen…ook weer klaar!
    Nu nog de accesoires aan de muren hangen enzo..en dan kan ie volgende week een keertje daar gaan pitten….

Ga nu zo even t eten opzetten..we eten chicken tonight..

17. MamavEsmee

Lindy.. Fijn dat alles weer goed was bij de vk! Veel plezier vanavond.

Sam.. ennnn??? Al bezig!

Olga.. Wisten jullie bij Senna ook het geslacht?

Miep.. Leuk, dus Mika gaat binnenkort over naar zijn nieuwe kamer.. Aan wat voor accesoires zit je te denken. Ben i.d. alle kleding kwijt. Ben nu de zolder een beetje aan het opruimen..:D

Kan via marktplaats een grote hoeveelheid duplo kopen. Esmee speelt er bij mijn ouders altijd zo leuk mee. Ze heeft hier alleen bouwblokken maar nog geen diertjes, auto's e.d. Voor 55,00 excl verzenden van 12,95.. Ben er nog niet helemaal over uit.

Wij eten vanavond : Aardappeltjes ( gekookt) rode kool met appel en speklapjes.. Jummie!

18. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    arka: Hoe was je echo meid?

19. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Dag lieve meiden!

We zijn wat minder ver dan gedacht, maar we hebben een hartje zien kloppen!!

De gyn raadde me wel aan niet te sporten of betrekking te hebben wegens bruinverlies...

Bedankt voor al jullie steun!

20. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ha arka! Fijn te horen meid! gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina