December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Arka.. goed nieuws zeg! Betrekking hebben is sex hebben of niet? :D

2. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    inderdaad

3. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @olga & arka...goed nieuws!
    alle 2 een goede echo :)

4. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    @arka; wat fijn dat je het hartje hebt zien kloppen!

hier moe maar voldaan heb flink huisgehouden :D mijn man noemt het nesteldrang maar dat is natuurlijk nog veels te vroeg dus hij moet niet zeuren! :p ik heb; gestreken, de bekleding van de bank gewassen, de keuken een grote beurt gegeven, boodschappen gedaan, stofgezogen, en verder hier en daar wat opgeruimd. klinkt niet eens zo veel maar momenteel voor mij heel wat :) zometeen lekker in bad.
    en morgen komen mijn ouders een dagje. 'sochtends eerst even naar de vlos. ben geloof ik nu wel wat meer aangekomen, maar ja kwas nog maar 3 kg in totaal erbij waarvan 2 eerst eraf, dus mag ook wel maar leuk vin ik et niet. ;)
    dus morgen vanuit hier een beetje stil.
    fijne avond!

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nannaf, dus eigenlijk zit je nog maar 1 kilo boven je startgewicht. Dat vind ik super netjes zeg! Je bent zeker druk geweest in huis. Wat moet dat worden als je echt nesteldrang krijgt! Leuk dat je ouders morgen komen, veel plezier!

Arka, ben je nu opgelucht meid? Wanneer mag je weer voor echo? Misschien dat je dan toch weer iets verder bent dan gedacht, want volgens mij is het nu vrij moeilijk precies te bepalen nog.

Judith, het is altijd zo jammer dat er dan zoveel verzendkosten bijkomen he...maar als het een grote partij is, valt het denk ik nog wel mee kwa prijs. Duplo is zoooo duur.

Miep, wat leuk dat Mika zijn kamer nu echt bijna af is. Je showt later toch wel een foto he!

6. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Yes, goede echo's voor Olga en Arka. Super meiden!

Mooie foto's van Dana, Bente en Rubin.

7. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    Olga en Arke super ,,voor jullie beide een goede echo.

8. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Arka en Olga wat een goed nieuws. Jullie zullen wel opgelucht zijn.

Ik ben vandaag ook op controle geweest bij de Gyn. Kweek en uitstrijkje was allemaal goed. Baarmoedermond was beter volgens de gyn totdat hij er met een stokje (ofzo) in ging prikken. Rest van de middag weer gebloed. Beebje nog even mogen bewonderen en die zwom lekker alle kanten op.
    Toch blijft bloed in je broek schrikken hoor... went niet!!

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Britteke, gelukkig mocht je de kleine uk ook nog even zien! Fijn dat baby het zo goed doet, maar inderdaad...bloeden blijft gewoon niet leuk! Is de baby nog opgemeten? Onze uk was nu 5 cm van kruin tot stuit.

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Gerda, thanks voor pb! Ben inderdaad erg blij!

11. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0

Hij heeft wel gemeten maar volgens mij alleen zijn hoofd en ik heb dus eigenlijk geen idee hoe groot ie al is 8)

12. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Arka en britt ook een goede echo gehad, super meiden :D

13. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    joepie allemaal meiden met goede echo's :D:D:D

14. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    hollands next top model ;)

15. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    brit fijn dat je echo goed was meid!!

16. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    8):D

17. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Arka en Britt...allebei goede echo's...
    super meiden! echt fijn....

Frederike...mooie meid hoor!

Judith...hhmm, die taart ziet er lekker uit....

Sam...he meid toch...nog niks?!
    wel fijn dat je mams effe geweest is! kon je effe lekker uitrusten!

Hier nog altijd wat bekkenklachten....alhoewel die wel steeds minder worden!
    misselijkheid heb ik met vlagen nog last van, maar het vervelendste vind ik dat ik erg veel harde buiken heb en steeds erg buikpijn....

vanavond eindelijk eens een vrij avondje....morgenavond weer werken...blehg!!

fijne avond allemaal meiden!

18. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ben weer bij!

fijn dat olga en arka een goede echo hadden!

mooie pics gezien van mooie kiddies.

speciale knuf voor johana, kreeftje en iedereen die het nodig heeft.

las ook ergens dat t bij loopy weer niet raak was. Loopy, als je meeleest, dikke knuf.

en verder weeknie meer.

hier alles goed. Wel druk druk op de dagen dat ik werk, maar niels doet het super bij de oppas.

hij is wel echt vet humeurig, vooral s middags. en koppig! niet te filmen.
    Als we in de flat met de trap gaan en hij is op de eerste verdieping, dan denkt hijd at hij er al is. We wonen op de 2e dus als ik zeg dat we nog hoger moeten en de trap oploop, gaat hij echt languit op de grond liggen schreeuwen. wel grappig gezicht, maar ook bere irri en helemaal als je haast hebt...

19. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    #43379 Alieke, 9 sep 2009
    Laatst bewerkt: 9 sep 2009
    Wat fijn dat de zwangere mama's allemaal een goeie echo hebben gehad! Nu toch genieten he! :)

Fred; *flits* *flits* wanneer krijg ik haar porto te zien ;)

**
    Willen jullie even een luisterend/lezend oor voor mij zijn? ;)

Voor mij komt een drukke tijd tegemoed :(. Wij zitten iedere maand behoorlijk krap aan kas, iedere maand berekening maken wat wij uit kunnen geven en ieder dubbeltje omdraaien. Ik word er gek van.. Oke, af en toe koop ik eens wat duurders maar dat komt weinig voor de laatste maanden. Wij hebben zo weinig om einde van de maand wat leuks mee te doen, ik ben het zat :x. Iedere verjaardag die we weer hebben balen dat we eigenlijk geen geld hebben om wat leuks te geven enz enz enz. Aangezien er voorlopig ook geen plek op 't werk is voor mij om een halve dag extra te werken (wat ik echt even goed op tafel ga gooien als ik weer ga beginnen!). Heb ik besloten om toch ervoor te zorgen dat er meer geld in huis komt, mijn mannetje werkt al fulltime dus daar kan weinig aan verandert worden (af en toe een klus). Ik wil meer zekerheid hebben en niet de ene maand minder hebben dan de andere. Dusss, ik heb nu een bijbaantje voor 8uur extra in de week (buiten mijn 22uur werkweek) en moet ik 2 avonden in de week van 5 tot 9 werken. Ik baal hier aan de ene kant best wel van maar ik heb het ervoor over. Wij willen gewoon normaal kunnen leven en niet iedere discussie voeren over "wie wat aan uit geeft" :( Ik praat hier liever niet over en houd het voor de omgeving ook een beetje stil maar wil het toch even kwijt hier..:)

20. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    is een paar uur in de week gastouder zijn niet ook iets voor jou ?

Deel Deze Pagina