December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Miep; Ohja jij hebt natuurlijk ks gehad, lijkt alweer lang geleden vind je niet?? Ik moet zelf niet aan een ks denken, ookal weet ik er niks van maar het herstel schijnt wel pittig te zijn toch? Aghja, zo heeft ieder zijn ervaringen.. Harry zal het vast allemaal best vinden ;)

Olga; Lekker dat je thuis bent. Gelijk heb je hoor.. heel erg herkenbaar. Ik was de eerste 3 maanden een wrak en ik kon alleen maar aan slapen denken. Nu ren ik weer doodleuk van hot naar her ;)

Kan me niet meer voorstellen dat ik er 1 heb gehad!!

2. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ik heb net ff in de bevallinglijst 2007 zitten kijken, maar er zijn echt heel veel meiden die we nooit meer zien hier. maf eigenlijk dat we al zo lang met elkaar kletsen.
    dandelion, bowie, vlindertje, moon, inge, waterlelie enz. enz.
    Ook raar als je je eigen bevallingsverhaal/ wachten erop leest.

3. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Ja bowie heb ik ook een tijd hier niet meer gezien! Die was toch ook nog bij de meeting bij Salapio?? Of vergis ik me?

Loïs heeft toch maar besloten om te gaan slapen, dan ga ik maar even wat later naar de stad.

4. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    sanneke: ja idd jammer he dat ze allemaal niet meer kletsen!. ja leuk om het allemaal even terug te lezen he!

Olga: rustig aan meid ik ben nu ook ff lekker thuis even bij tanken is niet verkeerd hoor!

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Alieke, klopt....Bowie is even een tijdje weer actief geweest en was toen ook bij Salapio. Daarna weinig meer van gehoord.

Bipat is ook al een tidj niet meer geweest trouwens....

Sanneke, ik lees stiekem ook nog wel eens wat stukjes terug uit 2007. Met sommige meiden kletsen we al zowat 2 en half jaar, inderdaad bijzonder! Maar ook de meiden die korter meekletsen zijn heeeeelemaal ingeburgerd en gezellig hoor!

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    ijzergehalte!

7. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    ach zo thanks

8. Nienke was ook zo ontzettend snel met praten, en die heeft ook nooit gebrabbeld, die kon gelijk goed en duidelijk praten...
    Ik stond er vaak verbaasd van, wat er allemaal uitkwam ;)

Maar ienimini is niet zo snel, maar die is weer heel goed in kwajongensstreken:D

9. Bracht vanmiddag nienke naar school en daar kwam ik chiméne van oosterhout tegen op het fietspad.:$
    Ik dacht verek wie is dat komt me zo bekend voor...haha
    Ze was samen met nog een BNer, maar daar heb ik niet opgelet wie dat was.
    Bleek dat ze aan het filmen waren voor een of ander programma.

Haha en dat in ons boerendurp

10. Dee.....Ik zou haar toch een keer goed aanpakken...
    Ik weet het het is zielig, maar straks weet je dr helemaal geen raad meer mee.

Als je haar een keer goed aanpakt, ben je echt nog wel die zelfde lieve moeder hoor, maar weet ze wel waar ze aan toe is, kindjes hebben dat nodig, dat ze weten tot hoever ze kunnen gaan

11. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    meeting herfstvakantie!

- french & angelina

12. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik gooi een balletje op :D

13. ik ben wat dat betreft misschien een harde maar eten uitspugen tolereer ik gewoon niet.

Dan krijgt ze gewoon een tik, Jan zou dan waarschijnlijk zeggen moet dat nu, of in ieder geval zo,n blik
    Maar ze moeten weten dat dat niet kan!

Verder weet Nina inmiddels heel goed wat mama wel en niet wil hebben, maar ik ban dan ook altijd consequent geweest in nee zeggen en haar weghalen bij hetgene wat niet mocht.
    Soms wel 30 keer, maar de aanhouder wint.

En natuurlijk doet ze nog veel dingen die niet mogen, maar als ik er aan kom weet ze precies of het *goed* of *fout is.

14. ik heb maar 1 tip voor in de auto....negeren:D
    Radio wat harder, en proberen te blijven negeren.
    Want als je uiteindelijk toch zegt ja wat is er... dan weet ze dat als ze maar lang genoeg mama roept er toch een reactie komt.

Probeer maar eens gewoon een iets strengere aanpak.

Dan probeer ik een iets mildere:)
    T lijkt hier net een strafkamp:D

En nee hoor strenger zijn zonder dat Jan erbij is gaat nu eenmaal beter.
    Jan is hier de softie *LOL*, maar als er iets met de kinderen is, dan komen ze toch uiteindelijk bij hun strenge mammie voor een kusje of troost

15. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    dee: Ik sluit me aan bij ninien al doe ik dat van die tik niet want daar ik heb ik zelf als kind niet zulke fijne herineringen aan.

Bas kan ook zo vreselijk aan me benen hangen ook thuis als ie zijn zin bijvoorbeeld niet krijgt. Ik haal hem dan van mij af en zet hem een eindje veder op de grond en vertel hem even duidelijk dat ik het niet wil hebben. Hij huilt dan altijd ( niet echt maar zo nep weet je wel) maar de boodschap is wel duidelijk.,

Ook waarschuw ik niet drie keer, want daar heb ik op dit moment het geduld echt niet voor. Ik geef hem duidelijk aan dat ik iets niet wil hebben en vertel hem er direct bij wat de consequentie is niet luisteren vertel het hem nog een keer en anders zet ik hem in hoek e.d.

Wel is het zo dat mijn mannetje net zo is als ik en dat we daar duidelijk op een lijn zitten en dat wel heel fijn.

Mare wat kunnen ze al het bloed onder je nagels vandaan halen he! ;)

Zo dames dit was opvoedkunde volgens dianne haha

16. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    haha een strafkamp ninien.. zal wel meevalen zeker? lijkt me wel lastig als je man een "softie" is in vergelijking tot jou. Heb je daar nooit bonje over?

17. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    dee: dat schreeuwen ow daar kan ik ook echt niet tegen. Ik pak hem wel aan maar niet door een tik of te schreeuwen

18. Ik ben én ongeduldig én vrij streng.
    En hij zegt er inderdaad wel eens iets van, maar aan de andere kant weet hij ook hoe het is om de hele met die kleine thuis te moeten zijn, en ook op te moeten voeden, dat valt soms niet mee,

Dus hij zegt ook je moet doen wat voor jou het beste werkt, want jij bent er de hele week mee thuis.
    Maar sommige dingen zou ik anders doen.
    Nou dat mag hij zeggen hoor, dat veranderd soms ook mijn visie op de zaken, want soms verlies je wel de boel wel eens uit het oog.
    En dan zotrgt hij ervoor dat ik de dingen weer ga zien zoals het *hoort*

Haha en soms leidt dat ook wel eens tot bonje:D

19. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    je hebt helemaal gelijk. Ik heb echt respect voor de moeder die de hele dag thuis zijn met de kids, wat kan je daar moe van zijn zeg. Ik soms wel blij dat ik een dag mag werken hoor! :bloos:

Deel Deze Pagina