Sam, van harte met jullie zoon! Meides, bedankt voor jullie lieve reacties... Toch fijn zulke "forum dinnetjes" Net terug van de tandarts, Liv was knalhard tegen de bank aangerent????! Hoe krijgt ze het voor elkaar? In ieder geval weer n tand door d'r boven lip en een voortand die los zit..Hoop dat ie blijft zitten en dat de tand niet donker word. Echt het bloed stroomde uit d'r lip, ik schrok er behoorlijk van.
arme livvie! t is wel een brokkenpilootje he! alieke, hij is van annie mg schmidt, wij hebben hem om cd
Britt.. dikke knuf meid! Sanneke.. leuk gedichtje zeg! Erg lief! Ess.. Schrikken zeg.. hopenlijk valt het allemaal mee! Wat een wildebras heb je zeg! ** We hadden vorige week ons canvas doek binnen gekregen, de foto stond er verkeerd op. Als je hem op zou hangen zie je de foto op zijn kant. Ik had al gemaild met het bureau maar nog geen reactie gehad. Dus maar even vriendelijk doch duidelijk gemaakt dat ik een nieuw doek eis. Wouden ze mij de fout nog in de schoenen schuiven ook. Bleek het bij hun wel juist in de computer te staan maar de printer had het verkeerd verwerkt.. Sorry mevrouw, excuses Nu dus wachten op een nieuw doek!
....voor een weekje dan he?! We gaan morgen naar Italie... Ik zal jullie allemaal een heerlijk Italiaans watermeloen (of citroen ) schepijsje sturen... Zoenen!!!
@ess: fijne vakantie! @sanneke: sterkte met je broer...nu dit weer! @juffie - britt en die het nodig hebben: dikke knuff! vandaag boodschappen gedaan en jaaaaaaaaaahoor...weer nieuwe schoenen gekocht voor angelina donkerbruin leer met goud en roze nikes kei gaaf! morgen naar de efteling samen met jan - angelina een vriendin en haar vriend...word gezellig! ik kom ze mporgen wel ff spammen
Ess; Ben je er nog?!! Ik ben nog niet in je koffer gedoken!!! Die tandjes van Liv hebben veel stootjes al gehad he! Ik denk dat Loïs en Liv het heeeeel goed met elkaar zullen vinden, draakies!
@essebes; fijne vakantie! geniet ervan! en knuffel voor liv, arme meid! @sanneke; mooi gedicht! @mama van esmee; dan heb je er dus zometeen 2! kun je die ene niet nog zo bewerken dat je er een opa of oma blij mee kan maken?
Britteke..dikke knuffel!!! Sanneke..lieve tekst!! Essebes..gossie..wat sneu van Liv..hopelijk valt t mee! En durf je t wel aan ons een week alleen te laten ..Heel veel plezier!!!!! Judith..gelukkig krijgen jullie een nieuwe canvas!! French nieuwe schoentjes gekocht!!leukleuk!! Wij moeten eerdaags ook weer even de voetjes van Mika op laten meten.. volgens mij zijn z'n voeten weer gegroeid.. zometeen komt de familie weer eten...en misschien ga ik wel even mee de stad in vanavond..zie wel even....
Ess.. fijne vakantie meid! Ben jaloers. Miep.. gezellig, de familie op visite! Eetse! En Mika weer toe aan nieuwe schoentjes, de nieuwe collecties zijn stoer voor een jongen! Nannaf.. De Canvas is niet goed voor in de woonkamer maar, past niet ivm met de tv maar nu komt hij boven ons bed! Dus 2 voor de prijs van 1 *** WIj gaan patatjes eten!!!
Hey dames deze moest ik toch echt even met jullie delen... Bjorn bleef zo scheetig op het potje zitten met een boekje erbij, Groetjes Kelly en de mannen