Jaaaaaaah voor mezelf heb een Marokaanse tuniek, zwarte met fruchsia mete en zwarte legging en laarsjes! En Jayda heb een een Jottum jurk en vestje en zal als een prinsesje uitzien! Geniet zolang het nog kan! En hoe bevalt het werken nu je hoogzwanger bent? trouwens ik wil les gaan geven op een middelbare school. Lijkt mij zo'n leuke uitdaging!
goedenmorgen! juffie wat een leuke kado's voor je meisje! miep goed bezig geweest zo te lezen...hier begint de beebkamer ook vorm te krijgen, zoals het er nu uitziet is het in de loop van volgende week (lees eindelijk) af. misk je hebt gelijk..ineens valt het opo dat mensen mee (kunnen) lezen...tijd voor een besloten forum, haha. mijn pappie is 65j geworden vandaag dus wij hebben vanmiddag een feestje....heb er wel zin in eigenlijk. heb een leuk nieuw jurkje voor dani gekocht.... en heb een leuk speeltuintje ontdekt in de buurt hier dus ga straks (als het droog blijft??!) daar maar eens kijken.
Juffie, wat schattig zeg die maxi cosy en wagen in mini uitvoering! Senna heeft ook een grotere auto waar hij steeds op gaat zitten en ermee door de kamer gaat rijden. Ben benieuwd of Jay dat ook gaat proberen... Volgende week dus dubbel feest. Jay weer een beetje in de lappenmand dus....beterschap voor haar! Joahana, gefeli met je paps! Speeltuintjes zijn helemaal favoriet bij de kids volgens mij! Miep, gek dat je je er nog steeds niet goed een voorstelling bij kunt maken dat er straks een tweede jochie bij is. En als hij er eenmaal is, kun je hem niet meer wegdenken. Voelt alsof hij er altijd al geweest is. Bijzonder hoe dat werkt he! Misskeita, je klinkt helemaal opgewekt en trots! Heerlijk zo´n fijne up-periode! Pareltje, succes volgende week met de operatie!
hallo allemaal, fijne dag gehad allemaal? ikke wel! niet veel gedaan, lekkere rustdag gehad. mocht vanmorgen uitslapen en vanmiddag heb ik ook een uurtje gepit! heerlijk. morgen weer werken, doeidoei
Hallo meiden.. Druk weekend gehad! geen tijd gehad om te reageren.. Wel alles gelezen hoor! zag een paar leuke foto's van Estelle voorbij komen, leuk! *** Johana... Ik kom vandaag jou kant op! Heb cursus vandaag.. Pfff.. een hele dag in de schoolbanken.. Mijn mams komt hierzo heen. Esmee is al wakker.. Is niets voor hoor, normaal is ze niet voor half 9 wakker.. Nou dames, een fijne dag vandaag!
@Dee: leuke foto's! Mooi meisje heb je Heb me ziekgemeld. HAd gisteravond opeens koorts. Hele nacht wakker gelegen, overgeven, diarree. Beeb-in-buik werd er erg onrustig van en heeft er flink op los getrapt. Hoewel ik het idee heb dat de rust in mijn lijf weerkeert, neem ik toch maar een dagje om op krachten te komen. Voel me een dweil en dan 9 uur lesgeven is meestal niet zo'n goed idee...
Goedemorgen! JOhanna de babykamer ook bijna klaar!!leuk!! En nog gefeliciteerd met je paps! Sanneke..lekker rustig dagje gehad gister! Dee leuke fotos!!!! Judith.succes met je cursus vandaag!! Misskeita..hè bah..niet lekker..verstandig dat je een dagje thuisblijft!!beterschap! Hier gistermorgen wezen zwemmen met Mika..jeetje wat een fiasco..Mika begon al te brullen voordat we in de kleedkamer waren.. En de hele tijd door..dus we zijn maar eerder gestopt en nu twijfelen we of we wel door moeten gaan.. Smiddags zijn we lekker uit eten geweest met paps en mams..en voor de rest niet zoveel gedaan.. Vandaag even rommelen in huis enzo..en paps en mams uitzwaaien..die gaan op vakantie..
zo goedemorgen, Deze dames kwam om kwart voor tien nog even uit bed Ik voel me echt lekker uitgerust. Nu ff lekker wakker worden op de bank en even kijken hoe de zaak ervoor staat. Mijn mannetje heeft dit weekend gepromoot en daar kunnen we nu direct de vruchten van plukken zo trots op hem. De eerste maand is zo goed gegaan, en tweede gaat nog beter! plannen voor vandaag: huisje schoonmaken, admin bijwerken. bloed laten prikken en dan bas lekker op tijd van het kvd halen.
dee: wat een prachtige foto''s! mve: lekker vrij na een druk weekend! miep: Is mika bang voor water of deed hij dit nu alleen in het zwembad? Bas wil niet onder de douche en ook niet in bad echt drama moet hem in houtgreep de haren uitspoelen was vanplan om elke week met hem te gaan zwemen om zijn van angst af te komen ( al denk ik dat de angst geen angst is maar gewoon uitproberen teminste dat denk ik.)
Goedemorgen! Sam...gefeliciteerd met de geboorte van jullie ZOON! hier een druk weekend gehad! Nicky iedere nacht nog altijd spoken....nu al bijna 3 weken! ppff....breekt je op den duur wel op! straks werken tot 23.15... fijne dag allemaal!
ik kom me ook ff melden een zeer geslaagd weekend achter de rug. zaterdag naar de efteling geweest...mega druk! we gaan nooit meer in het weekend maar gewoon doordeweeks. dat word dan pas weer volgend jaar. ik zal dalijk ff wat foto's plaatsen. @douche: angelia gaat sinds een paar maanden met mij samen onder de douche. dan zitten we in de dochebak met de douchekop op de grond...ik kan haar haren goed uitspoelen ze is gelukkig niet bang! als ik klaar ben dan hang ik de douchekop weer aan de stang en zit ze er gewoon onder...ze vind het heerlijk!
@water; hier een echte waterrat totaal niet bang, we zijn dan ook vanaf het begin samen met hem onder de douche gegaan enzo. het enige waar hij nu over begint te klieren is haartjes uitspoelen maar ik denk dat dat uitproberen is. @foto's heb een heleboel leuke, lieve foto's voorbij zien komen! @kelly; wat irritant dat ze nog steeds geen uitspraken willen doen! @loessie; balen dat nicky zo spookt! @sam; fijn dat alles goed is! nogmaals gefeliciteerd@ wauw wat een flitsbevalling! kan me voorstellen dat dat heftig is! @dianne; heerlijk uitgerust! fijn he uitslapen @miep; ik zou nog niet stoppen met zwemmen als ik jou was, is er geen pierebadje waar hij lekker in kan spetteren om te wennen? maar ac ik heb makkelijk praten J is dol op zwemmen kan me ook wel weer voorstellen dat met een brullend jongetje het ook niet leuk is. net een cake gebakken, vanavond bijbelstudie hier thuis. verder lekker aan het ikea gids kijken en beetje rustig aan doen want anders heb ik vanaaf weer geen bekken over fijne dag allemaal!
ja heerlijk nafnaf was er ff aan toe. Meid wat ga jij ook snel ook alweer de 30 wk gepasseerd! french: Leuke foto's meid!