December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    miss: ben blij dat er herkening is , want begon me toch wel wat zorgen te maken. Erg vervelend is het wel. Nou de misselijkheid er is geen pijl op te trekken de ene dag is het goed en de andere dag helemaal mis, Zal vandaag toch maar even een gesprekje aangaan met mijn baas, of ik wat vaste dagen en wat minder kan werken.

2. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    meeting herfstvakantie!

- french & angelina

3. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    'K ga even snel twee lesjes geven op school :)

4. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Miep ik denk dat mika zijn nieuwe bed
    goed beviel :D:D

Johana ook al druk bezig met kaartje uitzoeken :)
    leuk hoor
    wij hebben wel al een tekst maar nog geen kaartje hihi

Klossen : ik zou niet weten of ons bed op klossen kan
    vorige keer hebben wij het niet gedaan omdat het niet ging.
    nu hebben we een ander bed dus nog even uitvogelen
    of dat wel lukt, en anders maar bierkratjes :)

Misskeita dikke knuffel meid
    kan heel goed begrijpen dat jeje man mist
    wil hij bij de bevalling zijn?
    hebben jullie daar afspraken over gemaakt??

Salapio spannend meid :)..
    wat denk je dat het wordt?

Arka misschien toch even de gyn/vk bellen voor
    raad. Ik heb in het begin ook 2x bloedverlies/bruinverlies gehad
    gelukkig was die onschuldig.,
    maar het is voor de gerustelling toch wel fijn om
    even te bellen denk ik.
    Dikke knuffel

Misskeita ik weet neit of bruinverlies bij 30 wkn
    nog verontrustend is.. misschien tocchc even bellen voor de
    zekerheid.. oeii je schoenen passen niet meer vervelendmeid
    succes metde nesteldrang :)
    hannah jaloers ana het worden.. komt wel goed :)

Dianne ik had in het begin ook veel b uikpijn
    nu nog steeds trouwens.. mijn darmen zijn flink van slag
    en heb ook erg last van mijn banden..
    misschien het groeien van je baarmoeder??
    misselijkheid nee geen pijl op te trekken hier ook niet
    het is 2 wkn weg geweest en nu ben ik weer
    constant misselijk :(

Zoo hier terug van de tandarts
    we gingen naar binnen en demy klom zo de sstoel op
    van hallo daar ben iki :) hihi
    grote meid.. zo trots op haar..
    ik ben zelf altijd heel bang geweest voor de tandarts..
    alles was goed meot alleen even langs de assistente binnenkort
    om tandsteen weg te laten halen..
    stefan is weer aan het werk..

demy ligt al in bed.., ze vroeg er gewoon om.., hihi
    kind is dood op.. van al die indrukkken bij de tandarts..
    zei al tegne de buurvrouw moeten maar vaker naar de tandarts dan
    slaapt ze tenminste goed smiddagws hahah
    was hangt lekker op te drogen :)
    en ik ga even opzoek naar een leuk geboorte kaartje :)..
    tot strakss..
    knuffel

5. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Johanna dus al wel kaartjes uitgezocht..leuk!!
    Hier geen bijzondere tekst erop..gewoon lekker kaal..:D

Klossen..tja vorige keer hadden we nieuwe matrassen gekocht en die onder de oude matrassen gelegd..
    Dat was prima..omdat t dus niet op de klossen kon..
    Maar om nu weer matrassen te gaan halen.;)...dus even dit proberen of paps er iets kan van fabriceren..en anders maar even bekijken..

Salapio..bijna de 20 weken echo..spannend hè..heb je een voorgevoel wat t is?

Arka wat vervelend meid..misschien je gyn bellen?

Olga..nee hoor hij lag gewoon normaal...heb het bedje ook weer laag opgemaakt..zodat ie met z’n voeten tegen de onderkant aan zit zeg maar..
    En dan met slaapzak erin ..heb zo’n uitvalrek ertussen zitten en dan stop ik het dekbed in..
    Maar dat zit vrij strak..dus t ging prima..
    En het is niet een heel groot bed hè..zo’n peuterbedje van bopita..;)

Misskeita..ik zou wel even bellen hoor..al overleg je t maar even dat je er last van hebt..;)
    En hier zijn mijn voeten ook een halve tot hele maat gegroeid na Mika..
    En nu ben ik er ook weer bang voor..hoop t echt niet!

Dianne..zo’n buikpijn ..vervelend..misschien bandenpijn..of groeipijn..;)

Nannaf..zwaai!!!:D

Lindy weer goedgekeurd door de tandarts!gelukkig!!:)
    En al een kaartje gevonden?

Hier heb ik even de proefdruk opgehaald..en de vlopjes..dus kan ik gaan schrijven..
    Uhm..als ik daar zin in heb..:)
    Daarna even langs de action geweest..weer een boel zooi gehaald..altijd leuk..
    Ze hadden weer nieuwe boekjes..en een leuk houten treintje..ach is mika ook weer even tevreden..:D
    Daarna nog bij de c1000 geweest..jeetje wat een gedoe met die gogo’s…drukdruk!

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Vinden jullie het raar dat wij Senna liever niet met een ander in de auto mee laten rijden? Het is dus nog nooit gebeurd en het voelt voor ons niet goed zeg maar...
    Het idee dat een ander met hem op de weg is, vind ik gewoon eng. Het zal er ooit wel van gaan komen natuurlijk.

Omdat schoonouders op vakantie zijn, zou mijn moeder morgen oppassen. Nu vliegt mijn broertje morgen naar Schotland voor 5 maanden stage en mijn ouders willen hem wegbrengen. Dit weten ze pas sinds vorige week vrijdag. Dus Senna moet of met hen mee in een volle auto en dan op Schiphol ronddolen. Of wij moeten iets regelen. Ik heb natuurlijk al vanalles geprobeerd. Schoonzusje kan niet oppassen (zou dan ook voor het eerst zijn trouwens), collega´s kunnen niet een dag met me ruilen...

Nu heb ik besloten om morgenochtend dus thuis te blijven en pas naar mijn werk te gaan als mijn ouders terug zijn. Het gevolg is wel dat ik dan nog een halve dag werken ergens moet inhalen....

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Miep, is de proefdruk goed gekeurd? Je kunt ook adres stickers maken als je geen zin hebt om de vlopjes te schrijven?
    Ik had nog helemaal niet van die gogo´s gehoord, maar gisteren stonden er allemaal jochies in het winkelcentrum om die dingen te vragen.

Lindy, wat stoer van Demy dat ze zo op de stoel ging zitten. Mocht de tandarts ook in haar mondje kijken? Senna gaat dat echt niet doen, de schijtluis!

Misskeita, ik ben geen schoenmaat gegroeid bij Senna maar heb wel vriendinnen die dat ook hadden. Ik hoop dat het je deze zwangerschap verder bespaard blijft. Maar twee lesjes vandaag...dat is lekker!

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Dianne, ik heb gelukkig geen buikpijn. Wel moeite met ontlasting...

Misskeita, bij Hannah dus veel aangekomen en bij deze uk alleen maar afgevallen! Dat is wel een leuk verschil! Hannah in de jaloerse periode....ik herken dat bij mijn nichtje ook wel. Heb je al leuke boekjes voor Hannah bij de bieb gehaald om voor te bereiden op de nieuwe baby?

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    meeting herfstvakantie!

- French & Angelina
    - Olga & Senna (di of woe)
    - Misskeita & Hannah

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Is er iemand die de juiste datum van de herfstvakantie weet?

11. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    @misskeita; knuffel voor jou, kan me voorstellen dat je je man mist in deze tijden! en tja met dat bruinverlies, ik heb zelf altijd zoiets van als je je zelf geen zorgen maakt dan zou ik het gewoon zo laten helmaal omdat je bijna voor controle moet maar als je het toch even wilt checken gewoon effe bellen!
    @klossen; ons bed past ook niet op klossen, en manlief wilde dus ook absoluut niet het bed omhoog brengen voor mij. ik moest maar opt logeerbed in de babykamer. dus helemaal nagemeten en met een stralend gezicht; sorry schat maar dat gaat niet passen! dus nu aan het sparen met bavariakratjes, toch lekker mijn eigen bed omhoog! hoera!
    @miep; hier de envelopjes ook al binnen, nog geen proefdruk helaas. maar de vlopjes zijn zojuist geschreven. kreeg het ineens op m'n heupen :D fijn dat het goed gaat in het nieuwe bedje!
    @olga; nee hoor helemaal niet raar, zou mij net zo gaan! helemaal omdat het ook nog naar schiphol enzo is. als het nou naar bij wijze van spreken naar de supermarkt was... absoluut doen waar jij je gerust bij voelt!
    @salapio; bijna de echo! leuk! wat denk je dat het gaat worden? of heb je geen idee?
    @ buikpijn; hier ook een paar keer flink raak, maakte me vooral de 1e keer erg zorgen (rond 14 weken) het was niet om uit te houden maar bleek bandenpijn. later ook nog een paar keer gehad. hier adviseren ze gewoon een paracetomolletje.

straks even naar de bieb en naar de speelotheek, ben het hele jaar al lid maar vergeet het steeds dus nog niet geweest :) nu moet het er gewoon van komen! :D
    gisteren zijn we echt heel boos geweest op J, hij had een aantal toetsjes van de laptop gepeuterd... en Jan kwam net thuis dus die was echt boos. heeft een hele tijd kortaf tegen J gedaan. dat hielp wel dat is tie niet gewend van papa dus hij was wat bedremmeld. kwam het later goedmaken met papa. :)

12. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik vind het niet raar.. Durf het ook niet!

Mijn schoonouders hebben Esmee 1x mee gehad in de auto.. Los in het autostoeltje want de gordels kregen ze niet dicht..:$:x.. Erwin heeft ze heel goed duidelijk gemaakt dat dit nooit meer gebeurd! :D Weetje wat ze zeiden, ach het was maar een klein stukje..;) Nou er hoeft maar 1 gek op de weg te zijn.. Dat was dus eens en nooit weer..

13. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Olga..ik vind t op zich niet raar hoor..maar hier gaat Mika rustig met mams en paps mee in de auto...mijn mams heeft speciaal een autostoeltje ervoor gekocht..;)
    Mijn paps kan niet wachten tot Mika bij hem in de auto kan..:D
    Maar je mag Senna altijd hier brengen hoor..alleen is t wel een eindje rijden denk ik?;)

Proefdruk zag er goed uit!! en adresstickers is een idee..maar ik heb niet eens een printer..

Nannaf..de vlopjes al geschreven zelfs..wat goed!
    oh balen zeg..toetsen van de laptop af.....

Judith..ja dat kan ik begrijpen dat je t dan ook nooit meer wilt hè..:x

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ja daar ben ik dus ook zo bang voor...Of dat ze de riem niet strak genoeg aantrekken zodat hij te los in het stoeltje zit en hij bij een borsing alsnog eruit vliegt...

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nannaf, ben benieuwd hoe J de speel-o-theek vindt. Hij zal vast iets leuks vinden om mee naar huis te nemen....

Miep, aha, dus Mika gaat gewoon met opa en oma toeren in de auto....tja, ben een beetje meuterig daarin...

16. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Olga..is toch niet meuterig...is gewoon je gevoel..de èèn is daar wat makkelijker in als de ander!toch? ;)

17. MamavEsmee

Verder heb ik veel gelezen maar geen energie om te reageren. Zit er een beetje doorheen. :( Vooral het vele werken speelt me op. De slaap die ik mis en de drukte om ook thuis alles draaiende te houden.

Erwin helpt gelukkig wel goed mee en zorgt dat alles netjes is etc.

Nu een weekje lekker rustig aan doen..

Dus ik zal hier veel te vinden zijn!:D

**

Morgenvroeg komt een vriendin samen met haar kindje. Kan Esmee lekker spelen!

Strax nog even een paar boodschapjes doen!

18. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Olga: hier Hannah ook alleen bij mijn ouders of bij Jan in de auto (en zelfs als ze met Jan weggaat ben ik een beetje zenuwachtig...). Maar goed, mijn ouders vind ik dus geen enkel probleem. Zij weten hoe ik denk over veiligheid, en net als met alles betreft Hannah zullen ze niets den op dat gebied wat ik onprettig zou vinden. Maar vind 't dus absoluut niet gek.

19. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Heerlijk, zo'n vrije middag. Vanmiddag wordt op onze school een symposium gehouden en daardor vervielen alle lessen na 13.35. Normaal geef ik woensdag tot 16.45 les. Hannah is nog op het KDV en ik zit lekker op de bank bij te komen. Zo even aan de schoonmaak: broer en schoonzus komen vanavond eten en mijn huisje bewonderen.

20. MamavEsmee

Auto.. mijn ouders en schoonouders zullen alles doen voor de veiligheid van Esmee maar ze hebben een andere kijk op kinderen vervoeren dan ons. Moeten denk ik nog even wennen. Ik werd vervoerd in de reiswieg los op de achterbank.;)

Misskeita.. lekker, zo'n vrije middag! Veel plezier met de eters vanavond!

**

Zo de boodschapjes weer binnen. Esmee is nu lekker aan het smullen van reepjes komkommer.. Fruit had ze geen zin in vandaag.. Ze loopt de hele tijd te roepen.. voesje voesje ( snoepje :D).. Nee vanmiddag geen voesje! :D Zo noemt ze een poes en soep ook dus soms is het een beetje raden wat ze bedoeld..:D

Zal zo even beginnen met het eten.. ;)

Deel Deze Pagina