@olga; mijn stuiterbal vond alles leuk inderdaad en ik wist niet hoe gauw ik daar weer weg moest komen. hij trok alles overal weg en af en ondertussen had ik ook nog een mandje met boeken van d ebieb aan mijn arm. en mijn beertje is nogal sterk dus dan heb ik soms het gevoel alsof ik met een sint bernard op stap ben maar goed hij zit nu heel blij te spelen met een telefoon van fisher price. daarna dacht ik wel even een eindje te kunnen gaan fietsen met dit mooie weer, even naar de manege enzo. leuk! ja maar mijn lijf vond het halverweg eigenlijk wel mooi geweest. pfff begin echt te merken dat mijn buik enzo in de weg gaat zitten, dat wil ik niet!!!!! zo even klagen, sorry ben verder heel blij hoor @misskeita; lekker even de handen vrij! @dubbeltje op zijn kant; ik snap meestal ook niet hoe het zover kan komen. tuurlijk zijn er omstandigheden die je in de schuldne brengen maar meestal gaat het dan ook nog om mensen die echt een gat in hun hand hebben en dat snap ik absoluut niet! ik ben zelf heel erg van de stelling wat je niet hebt kun je ook niet uitgeven maar wel leuk om te kijken en ik vind de tips soms ook wel leuk. viel me in de laatste aflevering wel op dat ze er helemaal niet over spraken dat die vrouw ook nog een paar kinderen had. nee ze moest gewoon 40 uur gaan werken. dat vond ik wel een beetje appart. maar goed dat is mijn mening.
haha salapio, leuk als gastspreker...er is vast wel iemand die dichter in de buurt woont en bij de IND werkt bij jullie in de buurt?! misk er zitten idd hele knappe donkere mannen tussen *grinnik* ik roep ook geregeld dat 'er een lekker snoepje' in mijn kamer zit zo ik had vandaag cursus en ben smiddags lekker afgehaakt, dani was bij de oppas en ik ben heerlijk gaan slapen. wil zo graag naar het paard toe vanaaf maar steeds schiet dat er bij in omdat ik zo moe/harde buiken heb. maar vanaaf kan en ga ik dus! heb ook net mijn kraampakket binnen...*bbbrrrr* dr zat als kadotje zo'n sling bij om je beeb bij je te hangen....leuk hoor!!
Hallo dames, Ik werk weer en heb hele andere dingen aan mijn hoofd. Ik kan helaas niet openlijk overpraten en mss gooi ik het morgenavond of anders vrijdag op hyves. Ik vind dit zo moeilijk! Voor de rest gata het zn gangetje en Jayda is aan het opknappen arme meid! Ik hou zo erg van haar en ben de laatste tijd erg emo als ik haa zie en naar haar kijk. Het is echt een mensje met dr eigen willetje! Jaja alsof ze nooit een mens is geweeest maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel. ik kan mijn leven niet zonder haar voorstellen *weer traantjes*
Johana.. Goed dat je lekker bent gaan rusten! Toch nog wat leuks in je kraampakket! Dianne.. Zomaar ontslagen???:x Juffie.. fijn dat jayda weer wat aan de betere hand is. Wat voor werk doe je nu? Nannaf.. Een berner sennen... Het is nog geen half 7 en Esmee ligt er al in.. Ze was helemaal munt.. Alle eet/afwastroep is weg dus ga even een uurtje rusten.. Ben ik vanavond hopenlijk wat gezelliger.. Ik denk tot morgen!
En geef weer les aan groep 5. Tijdelijk, val in voor een zieke juf! Binnenkort ga ik weer thuis zitten. Althans....
maar heb bij het uitzendburo contract tot 09-2010 maar hoe zit het nou, bij hun heb ik geen ontslag gehad. alleen bij de baas waar ik werk
@dianne; nou ja zeg wat schrikken! maar moeten ze je vna het uitzendbureau dan geen werk aanbieden tot dat je contract daar verlopen is?
Ik wil heel graag mee maar de herfstvakantie in het zuiden is anders als midden en noord. Wij hebben de laatste dagen van oktober. Anders kan ik alleen op vrijdag Of op de middagen
*SCHAAM SCHAAM* Ik verwaarloos jullie een beetje maar ik heb het zoooo druk Vorige week introductieweek gehad. en nu op dit moment moet ik 4 dagen werken. 4 ochtenden en 2 middagen. Gisteravond ook nog een ouderavond gehad. Vanaf volgende week gelukkig een dagdeel minder. Heb trouwens wel weer een mega vreselijke klas. Echt zooooo druk en dan zitten we nog in een noodgebouw ook. PFFFFFFFF ben savonds ook echt moe Verder gaat het hier prima. Jesse blijft zo'n lekker manneke
jeetje dianne lekker dan ik weet niet precies hoe het werkt met uitzendcontracten, het klinkt mij in de oren alsof je gewoon doorbetaald moet worden...maar ja nogmaals..ik zit er niet zo in.
Amber.. jammer dat je niet zo'n leuke klas hebt, misschien is het eerst even wennen aan elkaar. Heb je ook dit jaar weer kids die extra begeleiding nodig hebben? Dianne.. Ik zou morgen even contact opnemen met het uitzendbureau waar je werkt. Juffie.. veel plezier tijdens je invalwerk! *** Ik had jullie verteld over de boumy's actie: Heb de slofjes vorige week al binnen gekregen. Esmee kan hier de winter lekker binnen mee lopen. Ipv altijd laarsjes aan.
Miep Nee nog niet echt een kaartje gevonden wat ik echt super leuk vind wel een paar suggesties.. Olga: ik vond het in het begin ook niet leuk vervelend zelfs. maarja demy wordt nu iedere week thuis gebracht door mijn schoonvader.. en ik weet dat hij gewoon netjes rijdt moeilijk meid.. ja vervelend als je een halve dag in moet halen.. ja demy ging echt in de stoel zitten en mond open hihi echt super knap.. had ik niet verwachct.. Dianne ontslagen dat meen je niet :O why?? hier lekker op de bank gehangen en ga zo mijn bedjein ben dood op.. demy ligt ook al heerlijk te slapen.. tot mrgn
Judith..nu lekker vrij? En aan t bijtanken! En de slofjes al binnen..leuke actie!!! Had je trouwens nog een link van mp voor me? Misskeita..en wat vonden ze van je huisje? Nannaf..op pad geweest met de sint bernard.. En idd dat vond ik ook raar hoor met dat ze maar zo 40 uur moest gaan werken.. Johanna lekker vanmiddag vrij geweest! En je kraampakket binnen!!leuk hè.. Juffie..dikke knuff!! Dianne wat raar joh..zo ontslagen..volgens mij ligt t er aan hoelang je daar hebt gewerkt.. Maar als t nog niet zo lang is dan kunnen ze zo van je af..is wat langer dan hebben ze zich aan een opzegtermijn te houden.. En of je dan een uitkering kan aanvragen zal daar ook aan liggen denk ik.. Hoef je nu ook per direct niet meer te komen dan? Amber..drukdruk!! nou meid denk ook een beetje aan jezelf hoor!! Dikke knuffel!! Lindy..weltrusten voor strakkies!!!
Nee ik moet nog vier weken werken, en mijn uitzendburo is nog helemaal niet op de hoogte, ben al twee en half jaar in dienst bij hun. Ik zal idd morgen even bellen. Als ik ww krijg en niet binnen 6 maanden een baan vind ben ik de kinderopvang toeslag kwijt. Maar zit zwz niet te wachten om nog tot mijn zwangerschapsverlof thuis te moeten zitten.
Goedemorgen! Dianne..lastig hoor..idd maar even bellen met het uitzendbureau.. misschien hebben ze wel meteen wat anders voor je!! Hier weer eens heerlijk een nachtje in coma gelegen.. straks even rommelen en boodschappen doen..