Gutemorgen, Mijn g*d wat een rotnacht...dani is de afgelopen nachten steeds onrustig alsof ze erg aan het dromen is ofzo?? Vannacht werd ze om half 12 wakker huilen, wou wat drinken heb ik dus ook gegeven..en een half uur later begon ze echt te krijssen...(niet gewoon een beetje drammen oid). Ze leek nergens last van te hebben, was ook niet warm, wou eigenlijk gewoon spelen. Dus heb haar toegesproken en weer terug gelegd. Half uur later weer compleet overstuur, heb er maar een zetpil ingedrukt (mocht ze ergens last van hebben dan had ze dat nu niet meer dacht ik zo) Ze is daarna wel in slaap gevallen maar wel nog steeds erg onrustig steeds wakker/schreeuwen....verder slapen....grom.... Voel me een beetje overreden vandaag Gelukkig hoef ik maar een half dagje.
DEKEN/SLAAPZAK, Mirre ligt nog altijd in een slaapzak. Maar als ze tzt overgaat naar een gewoon bedje kan dat natuurlijk niet meer ivm uit bed kunnen. Ik zit erover te denken om ipv nieuwe winterslaapzakjes haar onder een dekentje te laten liggen. Wat voor een deken hebben jullie? Gewoon een deken met laken of overtrek erom? Of al een dekbed? OLGA, was het fietsen leuk en lekker? Ik vind het idee dat Mirre met iemand anders in de auto zit vreselijk. Is tot nu toe geloof ik 1x gebeurd (was een ministukje met mn moeder). Maar ik zou er niet voor thuisblijven denk ik (jan misschien wel ). Mn ouders willen binnenkort ook met Mirre naar Blijdorp, met de auto ... Tja ... Ik zit denk ik de hele tijd in de zenuwen , maar wil haar dat leuke uitje ook niet ontzeggen ... Bovendien is mijn vader heel erg precies dus dat vertrouw ik wel. MISSK, hihi ... ik heb al een jongensnaam in mn hoofd ... Jan wil er nog niet aan ... idem voor mijn meisjesnaam ... Gelukkig hebben we nog ff . Ik lijk zelf meer te nijgen naar een meisje. Maar ik denk dat dat vooral is omdat ik niet anders gewend ben ... Zeg wel eens per ongeluk 'zij' tegen frummel . Wat betreft bruinverlies, is denk ik niet erg, maar ik zou zeker wel bellen. Gewoon voor mn eigen gevoel. En huh (!) groeiende voeten! Hier nog steeds Chinees formaatje ... En dat jaloerse is ook wel herkenbaar hoor. Lekker hoor dit weekend fijn nestelen DIANE, ik heb regelmatig buikpijntjes. Is hier eigenlijk altijd of bandenpijn of darmen. En gvrrrrrr .... ontslagen ?! Wat onwijs k*t! KNUF! Ik zou even bellen met het uitzendbureau over hoe en wat. In principe kun je bij een tijdelijk contract niet tussentijds ontslagen worden (of ontslag nemen) ... volgens mij (en ik ben geen jurist ) KLOSSEN, volgens mij is ons bed gewoon weer hoog genoeg LINDY, nu al in de tandartsstoel? Volgens mij kijkt onze ta nog niet bij Mirre ... IK denk dat ze het ook niet leuk zou vinden ... Knap dat Demy zo dapper is! GEVOEL M/V, zie tekst MISSK MIEP, succes met schrijven JUUD, knuf en sterkte met al het werken! JUFFIE, KNUFFIE! AMBER, pfff wat een drukte en balen van je klas. JOHANA, vervelend hoor zo'n nacht ...
Ik vind deze leeftijd trouwens zo onwijs leuk! Ik geniet zo van Mirre's humor, kuren, lachbuien, geklets en creatieve uitvluchten als ze een woord niet kent, slimmigheidjes, etc. ... Niet dat ik eerder niet genoot hoor
Meeting Herfstvakantie Maandag 19 okt Dinsdag 20 okt Mirre en Salapio Woensdag 21 okt Mirre en Salapio Donderdag 22 okt Mirre en Salapio Vrijdag 23 okt Mirre en Salapio (ov) Er waren meer mensen die kunnen, maar ik weet niet precies wanneer wel/niet ...
Meeting Herfstvakantie Maandag 19 okt Dinsdag 20 okt Mirre en Salapio Woensdag 21 okt Mirre en Salapio Donderdag 22 okt Mirre en Salapio Vrijdag 23 okt Mirre en Salapio (ov) Daniëlle en Johana Er waren meer mensen die kunnen, maar ik weet niet precies wanneer wel/niet ...
Meeting Herfstvakantie Maandag 19 okt Dinsdag 20 okt Mirre en Salapio Senna en Olga Woensdag 21 okt Mirre en Salapio Senna en Olga Donderdag 22 okt Mirre en Salapio Vrijdag 23 okt Mirre en Salapio (ov) Daniëlle en Johana Er waren meer mensen die kunnen, maar ik weet niet precies wanneer wel/niet ...
Salapio, voor een leuk uitje vind ik het weer anders als even naar Schiphol heen en weer crossen. Rondsjouwen in de drukte met een kleintje erbij en dan dat gehuil bij het afscheid. Wat heeft senna daaraan? Mijn vader heeft nog nooit een ongeluk gehad, maar is echt niet zo´n beste rijder vinden wij....Maar ja, dat durf ik ook weer niet te zeggen he!
Dianne, jeetje meid, wat een rotsituatie! Ik heb er echt geen verstand van, maar het lijkt me dat het uitzendburo je hiermee wel verder kan helpen toch? Judith, lekker even bijkomen deze week hoor! Misskeita, gezellig geweest gisteren met je bezoek? Johana, Dani heeft je flink bezig gehouden vanacht...
net even gebeld met het uitzendburo, die was ook niet very amused. Ze gaan proberen te helpen om een andere baan te vinden. heb ook even gebeld met het uwv en heb gewoon recht op ww. En ze mogen me dus gewoon ontslaan ook als er een eind datum in mijn (uitzend)contract staat.. Zucht Mocht ik niet aan de bak komen hoef ik gelukkig niet 6 maanden de ww in want ben je ook nog eens je kinderopvangtoeslag kwijt. nou ik hoop gewoon dat ik snel weer wat vind.
olga, ik heb er geen probleem mee als niels bij mn ouders in de auto zit, al ben ik ook niet zo ondersteboven van mn vaders stuurkunsten... Maar ik kan me je gevoel wel voorstellen. johana, wat een rotnacht... echt niet tof. heb je wel geslapen tussendoor? juffie, groep 5, leuk!!! gisteravond groepsouderavond gehad, ging leuk en gezellig. vanmiddag vergadering op het werk en vanavond heb ik weer zelf school. morgen ga ik voor het eerst in de trein met niels naar mn ouders en zaterdag weer terug. s aovnds komt mn nichtje logeren... lekker druk dus
Meeting Herfstvakantie Maandag 19 okt Dinsdag 20 okt Mirre en Salapio Senna en Olga Sanneke en Niels Woensdag 21 okt Mirre en Salapio Senna en Olga Sanneke en Niels Donderdag 22 okt Mirre en Salapio Sanneke en Niels Vrijdag 23 okt Mirre en Salapio (ov) Daniëlle en Johana Sanneke en Niels hihi, ik heb lekker vakantie dan, dus ik kan elke dag!!! (liever neit maandag) Als ik aan Niels vraag: Niels, hoeveel jaar ben jij? Steekt hij zn vingertje omhoog en zegt: EENN!!!
Meeting Herfstvakantie Maandag 19 okt Dinsdag 20 okt Mirre en Salapio Senna en Olga Sanneke en Niels French en angelina Woensdag 21 okt Mirre en Salapio Senna en Olga Sanneke en Niels French en angelina Donderdag 22 okt Mirre en Salapio Sanneke en Niels French en angelina Vrijdag 23 okt Mirre en Salapio (ov) Daniëlle en Johana Sanneke en Niels French en angelina
Ben net voor het eerst met Mirre gaan zwemmen. Eerdere zwembadbezoekjes waren reden tot enorme huilbuien (vermoedelijk vanwege holle geluid). Nu was het totaal anders: dolle pret. Helemaal niet bang, zelfs niet als ze met dr koppie onder ging. Ook de douche vond ze leuk! Mn stoere meissie Eerst zo'n peuterklasje. Vond ik zelf matig, Mirre vond het wel leuk geloof ik. Persoonlijk hou ik niet zo van dat 'wat is het gezellig met zn allen en wat zingen we leuke liedjes en wat doen we lekker gek'-gedoe .
Meeting Herfstvakantie Maandag 19 okt Dinsdag 20 okt Mirre en Salapio Senna en Olga Sanneke en Niels French en angelina Woensdag 21 okt Mirre en Salapio Senna en Olga Sanneke en Niels French en angelina Donderdag 22 okt Mirre en Salapio Sanneke en Niels French en angelina Vrijdag 23 okt Mirre en Salapio (ov) Daniëlle en Johana Sanneke en Niels French en angelina Wordt het gewoon weer Kidscity (oid?) in Utrecht?
Meeting Herfstvakantie Maandag 19 okt Dinsdag 20 okt Mirre en Salapio Senna en Olga Sanneke en Niels French en angelina Woensdag 21 okt Mirre en Salapio Senna en Olga Sanneke en Niels French en angelina Donderdag 22 okt Mirre en Salapio Sanneke en Niels French en angelina Vrijdag 23 okt Mirre en Salapio (ov) Daniëlle en Johana Sanneke en Niels French en angelina Amber en Jesse Wordt het gewoon weer Kidscity (oid?) in Utrecht?