@MvE: Hannah ziet de foto van Esmee en zegt: moooooooooi meisje @Salapio: wat leuk dat 't zwemmen zo'n succes was! Ben ook niet zo van de groepjes/klasjes etc. @Meeting: volgens mij kan ik op 't moment nog alle dagen, maar kan nog steeds niet quoten. Iemand die me erop kan zetten? *** Vanmorgen nieuwe schoentjes gekocht voor HAnnah. Sinds gister kon ze opeens niet meer lopen op haar oude. Wist wel dat het niet lang meer zou duren, maar zo van 't een op 't andere moment? Ze moest er echt met kromme tenen in vanmorgen. Maar goed, nieuwe gevonden, maat 25! Zit nu te wachten op de keukenboer. Die komt een nieuw frontje brengen voor een van de keukenkastjes. Die was beschadigd bij de levering. Beetje jammer dat ze tussen 12.00 en 18.00 kunnen komen. Je zit echt zo te wachten.
voor meer foto`s van beide meiden : klik op onderstaande link Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
wat een leuke foto's van je knappe meiden maartjeh! jeuj ben echt super geslaagd voor schoenen (laarzen eigenlijk) bij van Haren...ik paste er zelfs nog in met mijn opgezette benen... ben nu wel een beetje stuk eigenlijk dus ga lekker met een boekje naar mijn dochter kijken, vanaf de bank.
@miep; even heel cliche na de bevalling kijk je in de wieg en ben je al die pijntjes vergeten ik hoop voor je dat ze dan weg zijn! @johanna; leuk nieuwe laarzen! @meeting; nee dat ga ik niet redden. @maartjeh; wat een lekker ding! @mve; lieve foto van esmee! @salapio; lekker gezwommen! @beddegoed; hier sinds een paar weken een dekbedje en dat gaat prima. daarvoor een dekentje met lakentje. J ligt eindelijk te slapen, was ook niet moe dus ik vreesde voor zijn middagslaapje. maar ligt nu dus te maffen, khaal hem er straks wel uit anders is het vanaaf feest. straks komt mijn zus eten en filmpje kijken. manlief heeft op werk vergaderingen tot laat. volgens mij heb ik een griepje of verkoudheid onder de leden, ben de laatste dagen zo moe en duf. fijne avond allemaal!
Hier even een kort snel berichtje van mij. Ik moet alles nog terug lezen vanaf het moment dat ik had geschreven dat ik mogelijk die dag moeder zou worden. Is er nog veel gebeurd? Nog nieuws? Hier gaat alles goed. Sinds vanmiddag sta ik er weer alleen voor. is wel even wennen hoor en die fijen kraamtranen die lopen bij mij prima hoor ha ha. Semm is een heerlijk jong. Hij is erg tevreden en mijn bv doet het erg goed. Semm zat gisteren al 60 gram boven zijn geboorte gewicht. Ik hoef me dus geen zorgen te maken dat hij niet genoeg binnen krijgt. Lynn vind het erg leuk een klein broertje erbij. Ze is af en toe wat hardhandig, maar bedoeld het erg goed. Ik heb een paar gweldige foto's van hun samen. Ik zal kijken of ik ze vanavond of morgen op de computer krijg. Ik ga nu lekker eten, want ik ben er aan toe. Tot snel.
Morgen zou Jan Hannah gaan halen bij het KDV en haar zondagavond weer thuisbrengen. Hoewel ik er natuurlijk ook tegenop zag, keek ik er ook naar uit. Eindelijk weer eens langer slapen dan tot 6.00 uur, een keertje alleen boodschappen doen, even de stad in en een start maken met de babykamer. Maar, je voelt 'm vast al aankomen, Jan belde net dat het weer niet door kan gaan. Hij heeft van de week een knie op zijn oog gehad bij zijn kickbokstraining. Ik zag hem woensdag even, en hij had een heel dik, blauw oog. Nu blijkt er iets niet helemaal goed te zijn. Hij niest al dagen bloed en de zwelling breidt zich nog steeds uit over zijn gezicht. Zijn andere oog is nu dus ook dik en blauw. Bijna geen zicht en dus durft hij niet naar NL te rijden om HAnnah te halen. Tja, vervelend voor hem en ik snap dat hij hier ook niets aan kan doen. Hij stelde voor dat ik Hannah naar hem toe zou brengen. Ik twijfel enorm. Moet ik morgen na 6 uur 's avonds en een dag vol college's (Lees: ik ben dan totaal afgemat) helemaal naar Belgie. Kost veel geld tijd en energie. Heb ik dan uberhaupt wel wat aan een Hannah-vrij weekendje???
Hoi meiden, ik ben ook een december 2007 mama. Onze grote meid is geboren op 15 december. Ik ben nu net weer zwanger. Ik heb dit hele topic niet gelezen maar zijn er hier veel mama's van december 2007 die alweer een 2e kindje hebben of zwanger zijn? En hoe bevalt dat? Ik had graag nog heeeeel eventjes gewacht en ben sneller zwanger geworden dan verwacht. Dus moet nog erg aan het idee wennen ook al vind ik het super. Het lijkt me alleen straks zo druk en ben erg benieuwd hoe Isabella haar broertje of zusje straks gaat vinden. Dus meiden. Vertel. Hoe is het om 2 kindjes te hebben of zwanger te zijn van een 2e?
Missk, ik zou echt zeker niet naar België rijden ... ik ben sowieso savonds MOE en zou op en neer echt niet aandurven. Wel balen ... Is Jan al naar het ZH gegaan? Mama van Isabella, ik ben zwanger van de tweede en vind het geweldig, maar ook wel vermoeiend: Mirre slaapt de laatste tijd vaker niet dan wel overdag, dus ik heb geen extra rustmomentje ... Verder weet ik nog net zo veel als jij ... Wel heel lief: Mirre geeft veel kusjes op mn buik en 'weet' dat er een baby in mn buik zit (maar bij haar ook hoor!) Maartje, wat een lief meisje! Sam, al 60 gram erbij, geweldig. Fijn dat het allemaal zo goed gaat en die tranen lekker laten gaan! Ninien, knuf terug en kus op je koppie Miep, lekker op het strandlaken ... zou ik nou nooit aan denken ... Mja ... Bij Mirre zijn mn vliezen zo'n 15 min voor haar geboorte gebroken dus ik zou niet weten wat voor een rommel het geeft ...
Wat een leuke foto's van Charlotte, Jasmijn en Esmee !!! Hieper de piep hoera voor Patrick !! Die is vandaag alweer 2 jaar geworden. Welkom mama van Isabella MissK kan Jan wel voor Hannah zorgen als ie zo gewond is ? Doe wat je gevoel je ingeeft Johanna leuk nieuwe laarzen gescoord Juffie meid knuff voor jou Sam gaat goed met kleine Semm fijn lekker genieten dus De rest ben ik even kwijt Dikke knuff voor iedereen
Maartje..wat een schatje!!! Lieff!! En leuk hoor die fotos van hun tweetjes!! Misskeita..nieuwe schoentjes gevonden!!leuk!! En is de keukeboer nog wel geweest? Jeetje wat balen dat Jan Hannah niet ophaalt..ik zou haar niet wegbrengen hoor.. Ten eerste heel vermoeiend voor jezelf..en als ie zon last ervan heeft..is t toch niet prettig voor hannah? Kunnen je ouders niet een dagje lekker oppassen of zo? Dee gister lekker geshopt!leuk! Johanna..ook goed geslaagd voor laarzen..leuk!! Nannaf..niet helemaal lekker..beterschap!! Fijne avond met je zus! Sam..fijn dat alles goed gaat!! Lekker aan t genieten van de kids!!heerlijk hoor!! Mamavanisabella..hier ook een mams die zwanger is van de 2e..en de zwangerschap is ook ietsje zwaarder als de vorige..maar t lijkt me heerlijk straks hoor 2 van die guppies!! Hier is Jan aan t tennissen..in ieder geval aan t proberen met zn enkel.. Want zaterdag begint de competitie.. Mika ligt nog even te brullen in bed..dus ga er zo maar even kijken..
dag mamavanisabelle hier ook zwanger van de tweede. ik vind het behoorlijk zwaar maar dat ligt hem niet zozeer in het hebben van een kindje en zwanger zijn, maar meer in het heel druk zijn met mijn werk/opleiding geloof ik. In ieder geval vind ik het een super vooruitzicht om straks een tweede te hebben
gutenmorgen!!!!! zo hehe eindelijk weer eens een nachtje lekker geslapen. (of eigenlijk heeft dani eindelijk eens rustig geslapen) ...we gaan straks naar de ikea, eff nieuw bedje voor dani halen.
GOedemorgen! Dee..och en was t matras ook naar de knoppe? of had je er een zeiltje op? t lijkt me ook zoiets dat t breekt als je uit bed stapt..tja dan is de hele vloerbedekking vies..jakkiebah... Estelle zo'n lekker eigen willetje..geweldig hè..soms wel lastig idd.. En t is hier ook altijd brullen hoor als je iets wilt afpakken.. ik leer m nu om als we naar boven gaan als ie wat vast heeft het op de gangkast te leggen..en dat gaat redelijk.. ohja en t ging goed met Jan's enkel..dus die kan zaterdag wel mee doen met de competitie.. Johanna lekker nachtje geslapen!! en leuk joh even naar de ikea!! veel plezier!! Hier komen vandaag mijn ouders weer thuis..dus even hier en daar in huis rommelen en wat boodschappen doen! dan is de dag vast zo weer voorbij!
mamavisabella: Ik moest ook erg wennen aan het idee dat ik er straks twee heb, maar nu een aantal weken later heb ik er weer helemaal zin in. heb er alle vertrouwen in, als ervaar ik deze zwangerschap nu al zwaader. Morgen meiden, nog een dagje werken en dan lekker weekend. heerlijk ben er aan toe. Bas is gister plat op zijn bekkie gevallen op de creche helemaal blauw om zijn oog zo zielig. Gelukkig wou hij vanmorgen wel weer lekker spelen op het kdv.
Dianne wt vervelend dat je na 2,5 jaar dienstverband weg mag gaan.. Johana wat vervleend dat die kleine zo aan het rommelen is geweest snachts. HOe is het vannacht gegaan>?. Salapio ja dat doet onze tandarts om haar te laten wennen zodat het straks geen drama wordt als ze eenmaal wel op de stoel moet.. Ik vind deze leeftijd ook erg leuk vooral dat brabbelen en kletsen ... Meeting: ik weet nog niet of ik mee ga.. Ligt er aan waar we de meeting houden denk ik en hoe ik mij voel.. MIEP en miep lekker in huis gerommeld meid Miep haha die handdoek op de auto stoel ja deed ik bij demy ook hoor haha.. Denk je dat je te vroeg gaat bevallen??.. Ayse wat fijn dat alels goed gaat,,. Jammer dat je man nog geen werk heeft gevonden in wat voor branche werkte hij?? Maartjeh wat een schatje zeg leuke foto Sam wat fijn dat semm het zo goed doet en lynn zo lief met hem is.. Misskeita wat vervelend dat jan heeft afgezegd.. Ja moeilijk,, i k wet niet of ik helemaal naar belgie zou rijden om hannah weg te brengen. Kan je het geen weekendje verzetten?? Mamavisabella Ik ben ook zwanger van de 2e en tot nu toe eigenlijk neit een voorbeeldige zwangerschap veel moe.. misselijk.. en bekkeninstabiliteit vind het wel erg zwaar. maar kan niet wachten tot ons knulletje straks geboren is .. Demy geeft kusjes op mijn buik en doet de baby aaien haha Vliezen breken: dit hebben ze bij mij in het ziekenhuis gedana dus de troep lag daar hahahah ik moet er niet aan denken in de auto of in de supermarkt haha.. agh we merken het wel .. hier gaat het redelijk.. mijn buik is erg aan het rommelen,. heel naar gevoel.. onrustig.. knulletje is overdreven druk.. ben ook ontzettend misselijk. vanmorgen wat langer blijven liggen. zou stefan weg brengen maar toch maar neit gedaan. dan maar geen auto vandaag.. demy is heerlijki aan het spelen en aan het dansen op muziek .. Ga me zo maar aankleden en wat proberen te maken van deze dag.. Toch maar even de kachel aan gezet was maar 13 graden binnen vanmorgen :O tot vanmiddag
Goedemorgen ,, Mve leuke foto van je knappe dochter Miep wordt dus spannend voor jan morgen, en de handdoek al klaar je weet het maar nooit, en je ouders vandaag weer thuis. Maarjeh leuke foto van van je meiden , lief hoor. Dianna ontslag, jeetje hopelijk hebben ze snel iets anders voor je. Johanna lekker kunnen slapen vannacht Salapio zag de foto op je hyevs van Mirre wat heeft ze mooie ogen Meeting,, gaan wij dit keer ook maar niet heen, wel jammer. Ayse zwaai zwaai Sam fijn te horen dat alles goed gaat met de kleintjes. Misskeita , ik zou Hannah ook niet brengen , lange rit lijkt me erg vermoeid. Olga hier komt Nick ook bij niemand anders in de auto,, Hier is Nick nog een beetje verkouden was 2 dagen goed ziek en koorts maar het lijkt de goede kant op te gaan , nu de verkoudheid nog en hij is weer de oude.
welkom Mama van Isabella Ik ben mama van 2 meiden, 1 van dec 2007 en 1 van maart 2003 Dus best een groot leeftijdsverschil. Achteraf ben ik daar wel blij om, want ik vond het in het begin toen de jongste net geboren was best zwaar Ze huilde best veel, en werd van het kleinste geluidje al wakker, en dan was het vervolgens weer huilen... En ze had echt eindeloos honger Tel daar je slapeloze nachten bij op en je hormonen, hmmmmm geen feest. Toen was ik echt blij dat ik geen peuter meer rond had lopen die iknog bij van alles moet helpen. De oudste was bijna 5, en die heeft het ook heel bewust meegemaakt.