December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Demy is erg hangerig.. ze ligt op de bank te hangen met der speen in der mond en knuffie er bij..
    Ga haar zo maar terug naar bed doen.. denk dat er een griepje aan komt.. ze is nooit zo stil en terughoudend..
    arme meid..

Gerda: nick ook ziek geweest zielig is dat he..
    vind het nog steeds zo sneu om te zien als ze ziek zijn..

2. beterschap voor Demy!

3. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    zwaaaaaaaaaaaaaaai ik mag weer naar het werk :S bleh

4. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    zo de ikea en prenatal leeggekocht...haha....dus mochten jullie nog willen..hoeft niet meer er is niets meer te halen ;)

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Johana.. goed geslaagd dus! Gaat ze al snel over naar een nieuw bedje?

Dee.. FIjn dat de vaste leidster weer op het kdv is!

Missk.. zou Hannah ook niet brengen, maar aan de andere kant snap ik wel dat je je "verheugd"had op een rustig weekend. ;)

Gerda.. beterschap voor Nick

Lindy.. Jij ook beterschap voor Demy..

De rest een dikke knuf..

**

Esmee is een beetje Jantje lacht en Jantje huilt vandaag.. Ze loopt overal tegen aan dus auw= huilen ( niet uit auw maar uit niet lekker in d'r vel zitten) .. Ze komt de hele tijd tegen me aan liggen dus ze is niet echt lekker..

Soepje staat op..Erwin zal zo wel thuis komen dus gezellig met zijn 3tjes een broodje en soep eten! :)

Vanmiddag de bbq en het vlees/salade e.d. ophalen voor het teamfeestje/afscheidsfeestje van mijn werk.

Vanavond dus lekker BBQ~~:D

6. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    dani gaat over naar een kinderbedje met 3 hoge kanten, ik denk dat het voor haar nog te vroeg is om naar een gewoon kinderbedje te gaan...ze is nog heel rommelig in bed en ik vind haar in alle hoeken terug. ben bang dat ze anders steeds uit bed gaat komen en daar heb ik momenteel even geen puf voor. straks als nummer twee half jaar is kan ze alsnog over naar een normaal kinderbed....het is even een beetje omslachtig maar denk dat dit het best is.

7. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    mamavesmee Hier demy het zelfde
    overal tegen aan lopen en alles is auw
    en nee wil niej..
    arme kinders..

Johana leuk :D wat heb je allemaal gekocht?

Demy ligt al een in bed..,, ze wou ook nix eten..
    en voelde beetje warm aan maar geen koorts
    ben benieuwd hoe ze uit bed komt..
    vannacht is ze ook niet wakker geweest voor het eerst in 2 wkn.. vond ik ook al zo vreemd. en ze wil de hele tijd bij mama zitten.. papa is aant werk.. vanmorgen ging ze vrolijk staan zwaaien.. laatste dagen was het huilen als hij weg ging..
    maarja hij is ook z`n tijd thuis geweest.., is even wennen voor haar..
    vanavond heb ik een etentje van mijn werk
    we gaan tapas eten.. Heb ik nog nooit gedaan dus weet ook niet wat ik er van kan verwachten..

Ik ga zo nog leker ff op de bank hangen :)..
    wassen zijn al gedraaid opgehangen en wel :)..
    moet alleen nog stofzuigen en dweilen maar dat doe iki straks als demy wakker is :)

8. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Zo het BBQ spul is allemaal opgehaald. De BBQ en stoelen staan in de auto..

Zo nog even met Erwin en Esmee een paar boodschapjes doen..

**

Ben bezig in een boek over de Children from God.. een religieuze sekte.. Brrr.. wat een nare dingen lees je dan. Als je dan beseft dat deze sekte nog steeds actief is en alleen maar groeit..

Esmee was trouwes al vroeg wakker voor haar doen. Ruim een uurtje geslapen. Ze is dan ook erg gezellig..:D

Nog meer kindjes gek van Piet Piraat..

Esmee zingt de hele dag piet piraat hoi hoi hoi..:D

9. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Dianne..arme Bas..zo gevallen..dikke knuffel!

Lindy..of ik denk dat ik te vroeg ga bevallen..? uhm..ik denk niks..maar ik bereid me beter voor als de vorige keer…voor t geval dat..;)
    En hoe’st nu met demy..? dikke knuff!!

Gerda..gossie Nick zo ziekjes..Dikke knuffel!!!

Dee..ah gelukkig viel de rotzooi nog mee dus..of tenminste..Jurgen heeft t netjes opgeruimd..;)
    Mijn ouders zijn maar een midweekje weggeweest hoor..dus niet zo lang..

Judith..lekker bbqén vanavond..leuk! je hebt er mooi weer bij!!
    En Esmee niet helemaal in haar hum..dikke knuffel!!
    Piet piraat…nope is hier nog niet favorietje..dat is toch nog steeds bumba en de teletubbies..;)

Johanna de ikea leeggeshopt..altijd leuk!!
    Klinkt goed het bedje van Dani!!8)

Hier gerommeld in huis..en in mams en paps huis..
    Even wat boodschappen gedaan en bloempjes gehaald voor mams..
    Ben t nu wel zat..maar goed..Mika zal zo wel wakker worden..of ik maak m wakker..dus rusten zit er niet meer in…;)

10. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    heeeeeeeeeeeeeeeeeeey ik kreeg geen melding meer van nieuwe berichtjes...nu weer wel...hoop ik :p

11. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    judith jij ook al aan het lezen over een sekte....ik ben ook bezig met de sekte fdls van warren jeffs...ppfff heftig hoor hoe die mensen gehersenspoeld zijn, het is bijna onvoorstelbaar!

12. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    hallo allemaal!
    hier ook geen meldingen van nieuwe berichtjes :x
    nou ja kheb vluchtig even bijgelezen.
    @johanna; leuk naar de ikea geweest!
    @gerda; beterschap voor je kleine vent!
    @vliezen breken; bij mij ook in het ziekenhuis gebeurd, vond het wel veel maar ja hoort erbij.
    @tv; bumba is hier leuk en zandkasteel. hebben jullie ook wel eens dat je zelf zit te kijken terwijl meneertje of mevrouwtje totaal iets anders aan het doen is? :D
    voor alle zieken onder ons; beterschap!

Jonathan zit naast mij aan tafel zoute stokjes te eten, en ik doe gezellgi mee. net de proefdruk van het geboortekaartje opgehaald, moet nog wel wat aan wijzigen maar leuk om zo te zien!
    vanmorgen kwamen mijn schoonouders aangewaait, even gezellig.
    verder niet zoveel gedaan, als ik me koest houd dan heb ik 'savonds lang zo'n last niet van mijn rug en bekken. maar ja rustig aan doen voor dit bezige bijtje is zo saai! ;):D

13. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Dee..geweldige foto's!lekker gezellig op t terras!!

nannaf..beetje rustig aan gedaan..lekker! en de proefdruk binnen..leukleuk!!!

Hier kwamen mijn ouders net langs..terug van vakantie...
    hadden natuurlijk weer tassen vol mee voor Mika en Harry..
    altijd leuk..:D en voor onszelf lekkere bonbons..jammie!!!!
    Jan is nu even tatjes aan t halen..maar Mika heeft al een potje op..wel met wat moeite..maar t zit erin!

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Maartjeh, wat een schatje is Jasmijn. Ze lijkt best al wel wijs!

Juud, leuk die foto van Esmee met die laarsjes. Vind dat zo koddig staan!

Miep, ik wens jou ook heel erg geen-pijntjes-na-de-zwangerschap- toe!

Salapio, wat goed dat het zwemmen met Mirre zo geslaagd was!

Sanneke, denk dat Niels de trein wel heel leuk vond, of niet? Wel een gezellige boel bij je ouders dus.

Johana, ik zing een liedje met je mee! Kijken wie het hardst/valstststs kan zingen!

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Mama van Isabelle, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier ook zwanger van nummer twee. Net als bij de eerste veel misselijk en spugen. Is sinds een paar dagen eindelijk beter aan het worden. Ik begin weer normaal te eten en heb steeds honger. Wel erg moe en weinig energie.

Vliezen breken: gebeurde bij Senna toen ik in bed lag. (helaas kwam hij pas 2 1/2 dag later) Ik twijfelde eerst nog en liep dus naar beneden naar de wc. Gevolg was dat de trap lekker nat sijpelde. Snel weer terug in bed, waar steeds in golfjes de rest bleef komen....Blehhhh. Stom he....dit soort dingen hebben we allemaal al lang met elkaar gedeeld (heeeeel lang geleden) en soms misschien wel meerdere keren. Maar op de een of andere manier is het niet erg en juist wel leuk om het af en toe weer eens terug te halen.....

Judith, je bent nu lekker van de BBQ aan het genieten!

Johana, flink geshopt dus! Allemaal jongens spul!

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sam, ben benieuwd naar de foto´s van je kleine man! Fijn dat de BV goed gaat en dat Lynn trots is op haar kleine broertje. Wel pittig nu in je eentje...Ben je zelf wel goed op de been en aangesterkt?

Verder weet ik het even niet meer....

O ja, misskeita, wat heb je nou afgesproken met Jan? Ik geloof ook niet dat ik haar naar Belgie zou gaan brengen. Zeker niet na een dag les geven. En voor Hannah is het misschien zelfs beangstigend dat papa zo blauw en opgezet is. Hannah een dagje naar opa en oma is misschien niet zo´n gek idee?

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik ga lekker warme douche nemen en dan onderuit op de bank. Met kussen in de rug, want snel pijnlijke onderrug....

Doegie, kusje!

18. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
  19. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Ben niet naar Belgie gegaan. Sprak vanmorgen een van HAnnah's leidsters. Zij is er ook alleen voor komen te staan toen haar dochtertje zo klein was. Ze zei dat ik haar nooit moest brengen, maar Jan altijd moest laten halen. Anders ben ik degene die weg gaat, en dat kan Hannah als vervelend/in de steek laten ervaren. Toen ze dat zei was ik er meteen uit.
    Hannah is trouwens ook helemaal niet lekker: enorme snottebellen en een naar kuchje. We gaan gewoon heerlijk samen een weekendje relaxen. Zondag komen er 4 dinnetjes high-tea'en. Leuk vooruitzicht dus!

20. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    hoi lieve schatten,

heb nog niet kunnen teruglezen.
    Alles ok?

Ook met jou misskeita?

Deel Deze Pagina