goedenmorgen, Anita ik las het op je hyves, sterkte gewenst! Arka vervelend een knietje in je buik, auwies Misk goed dat je je dag hebt kunnen volmaken meid, en ja mams lief voor je geweest lees ik?! superma Pareltje sterkte met het herstel fijn dat de operatie geslaagd is! Miep suc7 bij de Vlos en lief van je ma dat ze eff komt helpen. hier op zich goede nacht achter de rug, dani slaapt in ieder geval weer prima door snachts...helaas ben ik nu zelf heel onrustig in mijn lijf en steeds wakker *grom* en zo is er altijd wat. Maar goed ik zit weer braaf op mijn werk, rustig dagje vandaag dus dat is wel lekker.
Oei, weet iemand wat er met Esmee (van Anita) aan de hand is? In ieder geval heel veel beterschap gewenst! Pareltje, operatie achter de rug...je bent wel meteen erg druk voor iemand die geopereert is hoor, rustig aan meis! Veel plezier in Engeland! Elise, leuk je weer eens te horen meis! Arka, maak je geen zorgen je beebje zit heel erg veilig in je buikje hoor! (die kleine smurf van mij zal weten dat ze een grote (& vooral drukke) zus heeft, Liv geeft constant knie'tjes & ellebogen in m'n buik (niet opzettelijk natuurlijk)...ook wilt ze heel graag "het boerenpaard"doen, hahaha... Slapepio, hihi... Klinkt heel erg vervelend wat je hebt meis. Wat zegt de dokter? Ik hoop dat je heel snel opknapt! dikke knuffel.. Misskeita, ahhhhh dat maakt je dagje dan weer een beetje goed he? Miep, succes bij de Vk!! En wat heb je toch een lieve mama, erg fijn hoor.. Olga, werkse! En wat leuk dat jou Jan ook kleertjes/schoentjes koopt voor Senna.
Ik heb net toch maar even de dokter gebelt voor Liv, ze heeft nu al een paar dagen hoge koorts. De dokter komt vanmiddag op huisbezoek omdat ze bang zijn voor de Mexicaanse griep. Ik maak me niet al te druk hoor, denk (hoop!) nml dat het een gewone griep is. Ben zelf behoorlijk gesloopt, Liv slaapt door het hoesten erg slecht, mama dus ook... Nu ligt ze even te tukken, ik ga even m'n huisje een beetje netjes maken..
Ach gossie arme Liv ... zal vast een gewoon griepje zijn ... *knuf* Ook dikke knuf voor Anita + Esmee! (ik nog steeds thuis ... grrrr)
Ess, wat fijn dat de dokter zo snel even langs kan komen voor Liv. Toch wel een klein beetje spannend natuurlijk....Kan de mexicaanse voor jou gevaarlijk zijn zo aan het eind van de zwangerschap? Arka, je beebje zit nog goed verstopt onder je schaambeen, dus die ondervindt noggeen hinder van een knietje van zijn/haar grote zus. Senna heeft ook nog niet door dat hij voorzichtig moet zijn met mama´s buik.... Misskeita, heb je ook nog even fijn met je moeder kunnen praten? Hoop dat je nu weer geruster bent. Lief dat ze zoveel eten voor je gekookt heeft. Jij hebt vast de super mama genen van je moeder mee gekregen! Pareltje, jeetje wat ben jij druk geweest net na een operatie. Wel een leuk feestje voor jan georganiseerd in ieder geval. Spannend om je meisje een week te meoetn missen. Geloof dat ik dat nog niet aan zou kunnen....
Salapio, nog zo misselijk/duizelig dan? Vervelend zeg! Anita, sterkte voor je kleine meid en voor jullie natuurlijk!
Ess veel beterschap voor Liv, ook al is het niet de olevariant, dan is een griep voor die kleintjes best zwaar.... doe jij maar veel vitamientjes eten , en pak lekker je rust als het kan!! Miep succes bij de vlos! Johanna jij gelukkig geen onderbroken nachten meer. Anita, heel veel sterkte meid!!, ik word al naar van de gedachte dat dat kleine popke daar alleen ligt. Judith veel plezier bij de megastore vandaag...maar dat gaat vast lukken Misskeita gelukkig komt je mamsje je een beetje bijstaan en lekker *vertroetelen*
Vanmorgen een paar keer vies bruin slijm bij het afvegen...Ik voelde het ook gewoon naar beneden zakken zeg maar. Niet leuk...ben al weer zo onzeker aan het worden. Vanavond naar VK. Volgens mij ga ik vragen of ze wil beginnen met hartje luisteren zodat ik daarna rustig kan praten. Morgen weer de echo. Jan kan echt niet mee deze keer, maar ik wil niet alleen. Mijn mams gaat dus mee en Senna ook. Hoop dat alles nog in orde is!
Olga, ben je nog niet werken? Volgens mij is de Mex Griep iets gevaarlijker voor zwangeren omdat je meer kans hebt op bv longontsteking enzo. Tijdens de zwangerschap hebben je longen het al iets zwaarder.. Salapio, gaat het al iets beter? Hoop dat je een beetje hulp en gezeligheid in huis hebt. Alleen & ziek zijn= kl#te...