Senna liep nog in maat 21 en moet nu 23 hebben....echt erg. Ik schaam me rot. Hij klaagt pas sinds een paar dagen over zere tenen. Heb zijn voet laten meten bij een schoenenzaak en aan de hand daarvan besteld. Het worden trouwens wel anderen (andere kleur), want die we wilden waren er dus niet meer in de goede maat.
Sanneke, lekker dat je zo op tijd naar huis bent gegaan vanmiddag! Judith, wat gaaf dat behang en de spulletjes die je erbij gaat kopen. Wordt echt een mooie meidenkamer! Amber, drukke mams zeg! Mis je gezellige gekletst best wel hoor. Maar gelukkig gaat alles goed met jou en de kids! Hier is Senna ook nog net zo´n ukje als Jesse!
haak ff in heb nog niet gelezen. Amber:tnks meid! Leuke foto's op je hyves! Kleertjes: bas draagt al 92 en soms 96. Hij is echt groot maar heeft kleine voetjes: maat 23 hihi. Wel is alles altijd te groot om zijn taile hij heeft niet veel vet en doe heel erg mij best om hem op gewicht te houden( en hij eet echt voor twee hoor!)
Zaterdag lekker op vakantie! We vliegen al om 6 uur in de ochtend, dus midden in de nacht op weg naar Schiphol... Zat net even bij weersvoorspelling te kijken. De temp. is nog prima, maar zie dat er wel veel kans op regen is. DAT WIL IK NIET!
Ess, meidennamen gaan wel lukken, maar voor een jochie....pb je later nog wel terug....Ga nu in een warm bad liggen! Moet jij ook gaan doen. Zet die bubbels lekker aan en laat je dweil tot morgen staan!
Goedemorgen! Judith..toch maar geen pip behang..wat duur joh! Maar dit klinkt idd ook errug leuk!8) En wat vond Esmee van de dieren bij het circus? Amber..drukdruk!! werkte je eerst minder? Fijn dat alles goed gaat!! Sanneke..even leuk geslaagd bij Prenatal!! En vandaag een gezellige dag voor de boeg..leuk!! Niels zo gek van opa en oma leuk hè..hier ook Mika zegt altijd OOpaa en Oowa.. Olga..nou ja daar hoef je je toch niet voor te schamen..Mika was nu ook ineens 2 maten gegroeid..dat heb je soms ook niet in de gaten hè.. En lekker zaterdag op vakantie..heerlijk!!waar ga je heen? Hier weer een lekker nachtje in coma gelegen..1 keer eruit om te plassen.. Weet nog niet wat ik vandaag ga doen..zie wel even. Gisteravond trouwens nog bij de hema geweest..met die 15% korting..en even lekker van alles geshopt...
moggel hier ook eindelijk weer eens lekker geslapen vannacht...jeuj heb gister wel het besluit genomen om de laatste weken minder te gaan werken, tot op heden werkte ik nog steeds 30u. maar ik ben nu zo moe en mijn lijf zit in de weg dat ik s'avond alleen maar kortaf kan doen tegen danielle...die uiteraard haarfijn aanvoelt dat ze vanalles kan uitproberen omdat mams iet minder mobiel is. Heb nu lang genoeg doorgebuffeld..opleiding is af, heb niets om me achter te verschuilen..ik ga voor één keer maar eens voor mezlef kiezen vandaag hebben we unituitje...gaan leuke dingen doen geloof ik dus ben benieuwd. onze kat was twee dagen weg...vanochtend zat hij in de tuin ineens...ik blijf...roep hem ...komt hij niet....uiteindelijk komt hij zowat aangekropen...alles doet het nog wel maar hij is helemaal stijf, volgens mij is hij aangereden ofzo..echt zielig...ga straks eerst maar eff naar dierenarts met hem. zooo lang ego verhaal...sorry
Judith ....PIP is leuheuk!! Maar inderdaad wel heul duur. Ik zit te denken om op de kamer van Nienke roze met wit geblokt behang te doen, en 1 wandje rood, en dan met witte roze en rode accesoires, zal wel een drukke boel worden Maar goed ze wil zelf zilverkleurig bloemetjes behang, dus moet nog effe brainstormen.... Miep... ben vergeten naar de Hema te gaan gisteren, ik heb wel een hoop nieuw spul nodig. Johana ... wat zielig van je kat Ben benieuwd of de vet iets kan vinden... Olga ...lekker vakantie!! ik ga duimen voor toch droog weer! Schoentjes...moet ik hier ook halen voor Nina. Ze heeft denk ik maat 23 Ik heb gisteren een nieuw bed voor Nienke gekocht. En Nina krijgt Nienke dr oude bed, dat ga ik dan wel ff pimpen. Het is nu houtkleur, dus als jullie ideeen hebben, DEEL ZE MET MIJ zou ik zeggen En de babykamer gaat eruit En ik heb nog een grenen bureau dat gaat ook de deur uit. Even lekker opruiming houden, en leuke nieuwe / vintage spullen erin
olga: ja wij zijn idd ook groot. Ik moet ff de bd bellen want ik heb volgens mij al tien maanden te veel overgemaakt naar de creche, kreeg voor het eerst de toeslag op mijn rekening en dat was meer dan ik dacht dus ff bellen want dan heb ik geld te goed van de creche ( wel 1700 euro!!!)
Ha meiden ... vandaag lijkt het ein-de-lijk beter te gaan. Maar ga ik niet te vroeg juichen, dinsdag lag ik in de middag weer voor Pampus incl overgeven. Heb wel bijgelezen, maar reageer niet ... ga maar even wat leuks doen met Mirre ... die vindt dat gecomputer van mama maar suf Morgen DE echo ... ben nu al zenuwachtig!
ah, wat zieliig van de poes, gelukkig is hij weer teruggekomen. kan niet zo goed tegen zielige dierverhalen... en heeeeeeeeeeel goed dat je voro jezelf kiest!
Niels heeft mt 21/22. zit nu lekker teletubbies te kijken. we zouden naar een kennis gaan koffiedrinken, maar die heeft 2 kotsende/ dunpoepende kinderen thuiszitten. Straks komen opa en oma ff langswaaien (of zei ik dat gister al)
leuke dag gister dee! Ja bas is ook de hele aan het vertoppen maar hij noemt het alleen niet zo, maar hij gaat wel achter de kast zitten en dan roeptie; "waar papa nou'haha zo schatig!
verstoppen: hier ook favoriet. Hij gaat ergens staan en roept dan: HUH?? HUH??? Hij vindt het ook mooi als ik me verstop. Als hij me gevonden heeft roept hij ti, ti (nog een keer). Als we het nog een keer doen, kijkt hij standaard op het plekje waar ik eerst zat, echt geinig. En zoooooooo blij als hij me gevonden heeft: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! juicht hij dan.
goedemorgen.. Olga bijna op vakantie heerlijk waar ga je na toe en hoe lang. Johanna , hoe gaat het met de poes ben je al bij de dierenarst geweest. En straks minder werken ,is wel prettige denk ik. Miep lekker geslapen vannacht en Mika ook nieuwe schoenen. En gisteren even gseshopt bij de hema. Ninien Nick is helemaal weg van het filmpje op hyves hij roept steeds nien kijke, nien kijke, dat filmpje in de auto Daphne gisteren een leuke dag gehad. Mve leuk behang uit gezocht, ben benieuwd na het resultaat. Arka hoe gaat het verder met je geen bruin verlies meer. Salapio voelt zich gelukkig wat beter en morgend e echo, ik denk een jongen. Sanneke niels ook gek op verstoppertje. Dianne teveel aan het kinderdag verblijf betaald hopelijk kan het opeglost worden Anita dikke knuffel voor jou en Esmee hopelijk weten jullie snel meer en mag ze weer na huis. Essebes gelukkig geen mexicaanse griep bij jullie. Hier afgelopen zaterdag ook nieuwe schoenen gekocht maatje 26 voor Nick Productdetails | Dolcis.nl - Altijd leuk! Damesschoenen, herenschoenen, kinderschoenen, tassen Verder komen ze vandaag Nick zijn nieuwe bed brengen ben erg benieuwd ik hoop dat we voor dinsdag ze kamer zo goed als af krijgen omdat ik dan in het gips moet, en als dat voorbij is even Nick zijn kamertje leuk maken ,maar we zijn dus al een heel eind. Nou verder iedereen een hele fijne dag
Dee.. 150,00 voor 1 wandje he? Heb het bewust niet meegenomen , anders zou Erwin het me terug laten brengen, snappie?? Lekker dagje gisteren met je meisje! Salapio.. PC suf?? Zeg haar dat over 10 jaar eens!! Johana.. goed dat je aan je zelf denkt! Wat heeft de dierenarts gezegt?? Sanneke.. veel plezier met je ouders! Miep.. Is Mika nu helemaal over naar zijn nieuwe kamer! Ninien.. Roze geblokt is ook gaaf maar ik wou het niet te zoet.. Heb via marktplaats een roomseven quilt gekocht voor in haar bedje ( sier) Pip heeft alleen voor 1persoons tot extra groot.. Verder leuke kaarten van Pip besteld en die ga ik inlijsten in kitsch schilderijtjes.. De rest van de muren blijven gewoon crème anders wordt het wel heftig voor Esmee denk ik.. Ik ga canvas doek bekleden met behang en stofjes.. De accesoires worden allemaal rood en roze geblokt en roosjes.. En je kunt via marktplaats veel kopen zoals vogelhuisjes etc. Tip voor het bed: Krijtverf! **** Vanmorgen even op pad voor wat boodschapjes en een pop voor bij Opa en Oma in de wandelwagen.. Esmee is nu lekker met de blokken aan het bouwen! Ze gaat wat vroeger naar bed heen zo.. Moet strax werken en ze gaat naar Erwin zijn ouders, Erwin blijft er ook eten dus lekker makkelijk voor mij! Strax dus een slaapdienstje en dan woensdag pas weer!
Gerda.. je gaat met je schouder in het gips? Waarom? Wat leuk dat nick een nieuwe kamer krijgt! Als de kamer van Esmee klaar is kom ik een foto plaatsen! *** Zo Esmee ligt inmiddels lekker te slapen! Ze mag maar tot half 3 naar bed anders kom ik te laat op het werk, ach Oma vermaakt haar wel! Net nog even snel met de stofzuiger er door en de afwas weg.. Weer een stapel foto's binnen gekregen via de post.. Ligt een grote berg te wachten, moet dus nodig een nieuw plakboek kopen.. Maar ja, als die in huis is dan heb je geen excuus meer he! Ga zo eerst een broodje bakleverworst eten.. jummie!
Johanna..goeie beslissing meid!! Rustig aandoen!! Wat sneu van je kat..ben je al naar de dierenarts geweest? Ninien uhm..het bed knalroze schilderen? 8) Dianne..zou mooi zijn als je nog even zon bedrag terug zou krijgen!! Salapio..gelukkig gaat t iets beter! En morgen de echo! Spannend!! Schoenen.. hier heeft Mika tot nu toe altijd schoentjes rond die prijs gehad..is heel normaal.. Gerda..ook al zulke leuke schoenen voor Nick!maat 26 al! En vandaag zijn nieuwe bed! Leukleuk!! Hopelijk valt t in het gips zijn mee meid..Dikke knuffel!!! Judith..yep Mika is helemaal over.. En een mooie pop voor Esmee gehaald!!!werkse voor straks!! Bakleverworst..? weet je waar ik al de hele zwangerschap zin in heb in die leverworst die in die zure potten zit.. maar leverworst is niet zo goed geloof ik hè..als je zwanger bent..tja en als ik zo'n pot heb ga ik natuurlijk niet 1 plakje nemen.... Hier even naar de prenatal geweest..moest nog een molton erbij halen voor mika..dus dat even gedaan en t was me toch druk.. Mika is niet helemaal in zn hum..hij gaat zo lekker naar bed..en mams gaat dan ook even liggen hè..
dag lieve meiden! Ik zit nog steeds ziek thuis en ik mis mijn kleine meid wel. Nog steeds geen bruinverlies meer. Maar ik lig natuurlijk de hele dag neer.... Elisabeth is echt superlief te laatste tijd: kusjes, knuffels en ze babbelt zo heerlijk. Gisteren kwam ze binnen uit de creche "halloooooooooooooo" riep ze!