December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    Hier een hele trotse mama..Dylan staat bij ons in de krant als baby van de week!

2. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Gerda; ik hou me gewoon aan het schema van Nurtrilon, loïs weegt nu tussen de 4-5kg en dan mag ze voeding hebben van 165cc en dat 5x op een dag. Toen ze minder dan 4kg woog, kreeg ze 145cc en dat 6x op een dag.

3. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    gerda...ik geef FV aan Yaeda ;)

happy..wat leuk zeg :)

loessie..wat een poppetje zeg :) heb je toegevoegd als vriendje op hyves ;)

4. Lieve Loopy meid ik duim voor je net als de vorige keer....ik gun het jou en curali(geen idee of ik het goed schrijf) zo erg.

Hier een duimbaby...op echo's had ze al vaak haar duim in haar mondje en ze ze uit mijn buik is doet ze het nog.
    Is alleen wel zielig want die handjes lijden nog een eigen leven en dan hapt ze naar een voorbij vliegende duim en dan na 3-4 ker proberen dan gaat ze heel hard huilen omdat het niet lukt en de keren dat het wel lukt dan is dat zo lief om te zien en dat smakkend geluidje.

5. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    als ik het zo lees over de voeding krijgt Yaeda nog vrij weinig...ze krijgt nu 6 keer per dag 130cc, heeft ze soms nog moeite mee om op te krijgen!
    Ze komt wel vaker om de 4 uur ipv om de 3 uur ;)

6. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Iloon; dan krijgt Yaeda een heel stuk minder dan Loïs. Het heeft toch ook met 't gewicht temaken? Hoeveel weegt Yaeda nu?

7. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    laatste keer woog ze 3625 gram ;)
    maar mag met de voeding tot 150cc gaan , alleen meer krijg ze nog echt niet op

8. gerda1979

gerda1979 Lid

11 jan 2008
    42
    0
    0
    Zo was ik weer

Essebes
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag

Nelly
    Heerlijk een wandeling.

Moon85
    Heerlijk dat Britt lekker heeft door geslapen .

Sanneka
    Leuk om leuke dingen te horen over je kindje voel jij je dan ook helemaal trots.

Miep en Miep
    Wat is Mika goed gegroeid,,hij doet het goed.
    En succes met het proefrijden van de auto's
    Ben benieuwd wat het wordt.

Vlindertje
    Leuk weer wat van je te horen ,,en naar dat je nog zoveel vocht vast houdt.
    En mooi dat het zo goed gaat me Megan.
    En ik hoop dat het snel beter gaat met je hechtingen.

Lissete
    Wat een bevallingsverhaal als ik het zo lees herken ik er veel van mezelf in vooral met de weeenen opwekkers toe gendiend te krijgen
    dat is best zwaar hoor.
    alleen kwamen hier de weeenen niet op halve kracht maar meer dan dubbele kracht ,,was er gewoon kapot van en wilde niet opgeven ,,
    maar het doet ongelofelijk veel pijn .
    maar we zijn er van af en hebben er iets heel moois voor terug gekregen.

Loessie
    Fijn dat je er nu ook bent.

Loopy
    Leuk dat je weer komt kijken .
    En ik heb zeker geduimd ,,en blijf ik ook nog doen.
    Hier duimt de kleine niet ,,wel aan de speen .
    Alles goed met jouw verder.

Alieke
    Minder voedingen geven geld dat ook voor borstvoeding,,want als het moet kan Nick ook langer door slapen en misschien wel minder voeden.

gerda

9. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    he lieve allemaal....

even een berichtje van mij...bedankt voor alles felicitaties en gelukswensen.
    En inge van mij nog gefeliciteerd met je kleintje ik hoop dat je lekker geniet.

mijn bevallingsverhaal volgt nog het was een hel maar tigger heeft jullie goed op de hoogte gehouden zag ik al. ik ben goed herstellende....dochterlief ook ze ligt nog wel een week in het zh zoals het er nu uitziet...gelukkig houdt ze er niets aan over en is ze helemaal gezond. jongens dit had heel anders af kunnen lopen echt verschrikkelijk.

gisteravond kwamen we thuis en toen werd het me echt teveel. thuiskomen met "hoera een dochter" op de ruit van je huis..en dan zonder kindje zijn is echt verschrikkelijk...geloof dat ik4u acher elkaar gehuild heb. maar nogmaals we mogen in onze handen knijpen dat het allemaal goed komt. tja en nu rijden we 3x daags op en neer naar het zh....vermoeiend --gelukkig niet ver-- en doe ik mijn best ietwat tot rust te komen zodat ik niet afgemat ben als ze straks naar huis mag. nogmaals sorry ik reageer even niet zoals jullie mischien zllen begrijpen ik ga zo snel mogelijk foto's laten zien...ze is echt waanzinnig mooi namelijk ik ben zooooo trots op haar *glim
    *

10. gerda1979

gerda1979 Lid

11 jan 2008
    42
    0
    0
    Hoi ben ik weer,
    ik ben tijdelijk Gerda1979 inplaats van gerda79 we krijgen een nieuwe iternet verbinden ,dus ik was even het email adres aan het veranderen ,,maar dat gaat pas disndag in dus tot dinsdag moet ik me even opnieuw registreren, anders kanik niet met jullie mee kletsen.

ben vanmorgen naar de dokter geweest en ik heb alles met hem door genomen hoe het nu gaat.
    maandag moet ik naar het ziekenhuis en dan gaan we eerst foto's maken en dan wordt er een afspraak gemaakt met een nuroloog en ortoped en dan moet ik nog in de mri scan ,,dus de stap is gemaakt in de medische molen .nu afwachten hoe het afloopt en hoe lang alles duurt.
    ik ga wel proberen positief te denken .

En Nick is vandaag voor het eerste buiten geweest hij heeft in de auto de hele tijd rond gekeken,
    hij is ook zo'n lief knulletje

gisterenavond had ik nadat Nick zich helemaal vol had gegeten, ook nog gekolfd en toen kwam er 200 cc en toen ben ik maar gestopt

en om 3 uur vanmiddag heeft Nick weer de borst gehad en daarna ben ik dus weer gaan kolven en toen heb ik nog even 300 cc gekolfd en ik had nog meer kunnen kolven.

Maar Nick drinkt ook gemakkelijk 200 cc op.
    hij is gek op eten.

nou ik ga even stoppen ik kom zo wel weer kalm aan allemaal

liefs gerda

11. gerda1979

gerda1979 Lid

11 jan 2008
    42
    0
    0
    Hoi ben ik weer,
    ik ben tijdelijk Gerda1979 inplaats van gerda79 we krijgen een nieuwe iternet verbinden ,dus ik was even het email adres aan het veranderen ,,maar dat gaat pas disndag in dus tot dinsdag moet ik me even opnieuw registreren, anders kanik niet met jullie mee kletsen.

ben vanmorgen naar de dokter geweest en ik heb alles met hem door genomen hoe het nu gaat.
    maandag moet ik naar het ziekenhuis en dan gaan we eerst foto's maken en dan wordt er een afspraak gemaakt met een nuroloog en ortoped en dan moet ik nog in de mri scan ,,dus de stap is gemaakt in de medische molen .nu afwachten hoe het afloopt en hoe lang alles duurt.
    ik ga wel proberen positief te denken .

En Nick is vandaag voor het eerste buiten geweest hij heeft in de auto de hele tijd rond gekeken,
    hij is ook zo'n lief knulletje

gisterenavond had ik nadat Nick zich helemaal vol had gegeten, ook nog gekolfd en toen kwam er 200 cc en toen ben ik maar gestopt

en om 3 uur vanmiddag heeft Nick weer de borst gehad en daarna ben ik dus weer gaan kolven en toen heb ik nog even 300 cc gekolfd en ik had nog meer kunnen kolven.

Maar Nick drinkt ook gemakkelijk 200 cc op.
    hij is gek op eten.

nou ik ga even stoppen ik kom zo wel weer kalm aan allemaal

liefs gerda

12. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Gerda; Ik zou dat niet durven te zeggen. Ik heb een schema van de thuiszorg van 't groot rijnland en daar staat in wat een baby ongeveer mag hebben en hoeveel voedingen. Ik kan wel kijken voor je, maar weet niet hoe oud Nick is..

13. gerda1979

gerda1979 Lid

11 jan 2008
    42
    0
    0
    Alieke Nick is 3 weken oud en 4 dagen.

Johanna fijn weer iets van je te horen ,,je hebt het allemaal wel zwaar gehad ,doe maar lekker kalm aan ,en sneu dat je dochter nog in het ziekenhuis moet blijven ,maar daar houden ze haar wel goed in de gaten ,,en straks mag ze lekker na huis,zorg maar dat jullie lekker uit gersut zijn dan ,,
    kalm aan
    en een hele dikke knuffel speciaal voor jouw

gerda

14. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    wat een heerlijk gezellig verhaal! Ga lekker door met genieten. En dat lekken van je borsten... herkenbaar, al word ik niet zwemmend in de melk wakker. (maar ik slaap ook met bh, zodra die afgaat, begint het te stromen...)
    Ik merk dat ik nu, na 2 week, meer tijd heb voor het forum. Dat vind ik wel lekker hoor!
    Groetjes

15. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    bedankt voor de tip, ik had nog ff op internet gezocht en kwam deze tip idd ook tegen. Mn man heeft het vannacht ook zo gedaan.

16. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    johana....fijn om wat vanje te horen...hoop dat je meisje snel naar huis mag, zodat ook jij lekker kan gaan genieten!

17. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
  18. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    britteke...heb je toegevoegd op hyves :)

19. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    ga je gelijk accepteren! :p

20. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Lieverds allemaal bedankt voor de felicitaties!'

M'n 1ste Birthday als mama :D

Vanmorgen vroeg werd ik dan ook meteen op n heeeeel mooi kado'tje van Liv getrakteerd;

N hele volle poepluier! :) :) :)

;)

Ik ga nu even de tiet geven (au,au) en dan komt m'n schoonmama die gaat op Liv passen (vind het stiekem n beetje eng om uit handen te geven, stom he?!)

Ik reageer later effies...

Dikke knuffel birthdaygirl

Deel Deze Pagina