@Salapio: 11 uur is nog te doen ja. Veel plezier en ik ben ook best nieuwsgierig... @Miep: Hannah gaat op commando 'bukken'. Vind ze reuze interessant en dan gaat het schoonmaken goed. Ik gebruik tegenwoordig ook altijd van die broekjes in plaats van luiers. Op het KDV gaat ze overigens nog wel in de houdgreep op het aankleedkussen. *** Net sms van dinnetje dat haar opa is overleden, redelijk onverwachts. Heb haar meteen gebeld, maar 't is zo moeilijk om de goede woorden te vinden. Dus was een beetje ongemakkelijk... Vandaag een start gemaakt met de beebkamer. Alle kleren van Hannah uitgezocht en op maat gesorteerd. Viel me op dat ik maar zo weinig heb in maat 68. Volgens mij heeft Hannah daar maar heel kort in gezeten dan Morgen weer aan de studie. Heb eigenlijk zin om gewoon een dagje te spijbelen en lekker de stad in te gaan en verder te gaan met het inrichten van de kamer van ukkepuk. Mmmm, zal er nog eens een nachtje over slapen. HEt namen-dilemma heeft hier trouwens weer een nieuw hoogtepunt bereikt. Jan komt opeens met allemaal nieuwe wensen: pure moslim-namen. Op zich best mooi, maar dat wil ik niet voor mijn kind. Zeker niet naast HAnnah. Baal van zijn wispelturigheid en schiet er nu zelf ook in. Vannacht veel wakker gelegen en ik weet gewoon zeker dat mijn meisje een echte ' ... ' is. Zo wil ik haar dus gaan noemen. Dit weekend maar weer eens de battle aangaan met Jan.
Missk, ik zou zeggen ... lekker gaan spijbelen! Op zn tijd is dat niet erg en zelfs goed voor den mensch . En wat betreft de naam ... euhm ... dikke vette pech voor Jan. Ik vind dat hij wel inspraak mag hebben, maar geen beslissingsrecht en ZEKER geen vetorecht ...
Was ik weer even Nick is helemaal weg van zijn nieuwe bed, maar ja de kamer is nog niet helemaal klaar dus hij moet nog even wachten en als de kamer klaar is laat ik kan Nick er eerst spelen zodat hij er aan went en het geen vreemde kamer vind. Dus hij moet nog een paar dagen geduld hebben. Miep en Amber leuke kamers hebben jullie gemaakt. Salapio nog een paar uurtjes spannend. Johanna wat naar dat ze niets meer konden doen knuffel. Misskeita ik zou gewoon doen wat jou gevoel zegt wat betreft naam. Loeesie jeetje van de trap gevallen alles goed met je gelukkig hadden Nicky en de beeb niets gaat het verder goed met je zwangerschap., Paretje veel plezier. En mijn schouder moet niet in gips maar mijn rug en linker been en mijn heup.plus een pijp om mijn been, mijn schouder is wachten tot 12 oktober , kijken wat dan of weer operen of me er bij neerleggen enz. NOu iedereen alvast een fijne dag morgen . Groetjes van ons
Hallo damen, Even illegaal vanaf het werk.. Het programma waar wij in werken doet het niet dus verveel me nogal.. Dacht, ga jullie eens opzoeken! Salapio.. hopenlijk lig je nu lekker te knorren! Heel veel plezier/succes met de echoooooo.. Druk dagje voor een zieke.. Johana.. wat naar dat je kat niet meer te redden was.. Dee.. niet echt je week meid! Wanneer is je nod? Loessie.. gets wat eng dat je gevallen bent.. gelukkig niets gebroken al is iets kneuzen nog pijnlijker.. GErda.. jeetje, dat is bijna alles in het gips.. Wat is de reden? Het ongeluk nog? Amber.. stoere kamer voor jesse zeg! Miep.. Jeetje wat een waslijst aan klachten! Af en toe lekker klagen moet kunnen hoor! Mooi kamertje heeft Mika.. vind het erg lief maar toch stoer! Misskeita.. lekker spijbelen juf! Enne.. babynaam waren jullie toch overuit? Vind ook niet dat Jan zich er verder in moet mengen maar aan de andere kant begrijp ik je gevoel ook wel weer.. Hopenlijk valt het allemaal op zijn plaats.. Anita.. nog weer nieuws? *** Hier gaat de make-over zaterdag beginnen! Ik zal jullie tegen de tijd dat het klaar is, ik denk volgende week eens voor en na foto's showen! Zaterdagmorgen ga ik behangen en neemt Erwin Esmee mee.. Kan namenlijk goed zelf behangen ( ben er erg trots op!).. De accesoires zijn dan als het goed is ook in huis.. Morgen nog even een aantal muur/deur stickers halen, fotolijstjes en spiegeltjes.. Heb er zo'n zin in!!! Esmee had het naar haar zin gehad bij mijn schoonouders, ze waren naar het circus gefietst om olifanten te kijken.. Ik ga zo douchen en mijn bedje opzoeken! Morgen gaat de wekker al weer om half 6 Normaal lig ik tot half 9 met mijn dikke kont in bed.. Trusten en tot morgen!
bedje/ peuterkamer: hier nog alles bij het oude en ik hoop dat niels nog heeeeeeeeeeeeeel lang in zn ledikantje gaat. t lijkt me niks als hij er zelf uit kan komen. hij doet ook deuren open (gaat wel met een hoop lawaai, dus word daar echt wel wakker van, maar toch) ik ga slapen. TRUSTEN ALLEMAAL en speciaal voor salapio: ik hoop dat je lekker slaapt! En ik denk dat je in je buik een....baby hebt.
Goedemorgen! Pareltje..veel plezier komende week!! Misskeita..ah op commando bukken..das dan wel prettig idd! En ga je vandaag spijbelen? Best eens lekker hoor om even wat voor jezelf te kunnen doen! Tja en wat de naam betreft ik vind eigenlijk dat ie geen eens inspraak mag hebben..dus doe lekker wat je zelf mooi vind meid!!! Gerda..ah Nick vind het nieuwe bed leuk!! Super! Ben benieuwd hoe t er straks uit ziet!! En straks je halve lichaam in t gips..ik wist t natuurlijk al..lijkt me echt vreselijk meid.. En hoop echt dat t je mee gaat vallen!! Judith..lekker even stiekum van je werk af en vandaag dus vroeg op ah morgen weer uitslapen toch? Zaterdag dus beginnen met t kamertje..leuk! ben benieuwd! Sanneke..hebben jullie de deurklinken niet omhoog staan dan? Dan wordt t iets lastiger met los doen.. Zo wil vanmorgen even rommelen in huis..Jan doet de boodschappen vanmiddag.. Ik was vorige week helemaal kapot daarna..dus nu maar zo..
Johanna... wat erg van jullie kat!! Olga...fijne vakantie meid! Salapio...veel plezier vandaag bij de echo, mogen wij ook weten wat het wordt??....ik denk weer een meisje Miep....leuk kamertje, wij hebben hier ook zo,n klein kamertje voor Nina, maar ik vind het ook wel weer knus Amber, stoere kamer hoor voor Jesse, ik had van iemand ook zo,n meegroeibedje gekregen, waar heb jij de matrasjes vandaan?? Ben aan het rondbellen geweest, maar het is geen standaard maat, en volgens degene waar ik het bedje van gekregen heb, waren de standaard matrasjes die er bij horen niet zo heel erg dik. Dus ik denk dat ik hem maar verkoop. Judith.....ben heel benieuwd naar esmee dr nieuwe kamertje. en wat goed zeg dat je zo goed kan behangen.. Daar zie ik nogal tegen op, vandaar dat ik het maar uitstel, en uitstel, en uitstel Misskeita...ik zou zeggen, ben er al uit hoor ik ga de naam nu niet meer veranderen...pech voor Jan. Gerda....Jeetje meid, al dat gips veel sterkte meid de komende tijd!! Anita...hoe is het meid??
morgen, misk ik zou gewoon voor de naam gaan die jij gekozen hebt, jan heeft toch geen eindebeslissingsrecht meer lijkt me?! vergeet niet wat hij je allemaal heeft aangedaan meid. leuk dat ie meedenkt maar jij bent mammie....hij de grote afwezige... olga fijne vakantie gewenst. judith, leuk bezig met het kamertje....ben benieuwd miep in huis rommelze haast niet geslapen vannacht damn uiteindelijk viel ik rond half 3 in slaap..gelukkig sliep dani ook 'uit' tot 7u dus dat scheelt...maar ik voel me alsof ik overreden ben door een trein we zitten nu lekker een broodje te eten saampjes. ga zo eff naar de rommelmarkt hier in de buurt...daar is het altijd heel gezellie en ik heb wel zin in wat 'rommel'
*stuiter stuiter stuiter* (we hebben een drukke middag dus weet niet wanneer ik wat kan laten weten ... )
ik kom me ook ff melden @johanna: wat erg van je poesje! veel sterkte... @amber & miep: wat een leuke kamers! @salapio: spannend! enne...vind maar ergens een computer want wij willen het ook weten! @misskeita: doen waar jij je het beste bij voelt! een naam is voor een heel leven! @voorderest...ben ik het kwijt ik moet de hele tijd aan juffie denken... vanmiddag...weer ff naar de prenatal we gaan een peuterbed bestellen! tja het is toch ook zonde van dat mooie beddengoed wat ik al gehaald hebt
haj meiden Ik moet om 1400 naar de arbo arts vanwegen mijn BI en rugpijn.. ben eigenlijke en beetje zenuwachtig,. Heb de laatste week weer z`n ontzettende last.. na een paar meter lopen verga ik van de pijn.. mijn bekkenband heb ik maar weer om.. maar veel helpen doet het niet. pfff.. zit er weer een beetje doorheen.. baal er gewoon zoo van ... Vannacht ook weer veel harde buiken en sinds 3 dagen last van mijn schouders bovenarm.. moet zo de dokter even terug bellen.. ben benieuwd.. Sorry voor mijn geklaag verder gaat het redelijk hoor.. knulletje is lekker druk in mijn buik heerlijk gevoel demy is ook erg lief. ze is nu lekker buiten aan eht spelen met papa.. vanmiddag rustig aan .. hopelijk het weekend een beter humeur en minder pijn.. soms is zwanger zijn echt niet leuk.. maarja nog eventjes en hebben we er wat moois voor terug .. ik komt straks bijlezen en reageren,, sorry voor mijn ego berichtje
Essebes wil jij het nummer van juffie even smsen naar mij? snik ik ben al mn foon nummer kwijt namelijk..
helaas augustus.... hier lekker naar de rommelmarkt geweest...voor dani 5 houten puzzels gekocht (kind is er helemaal gek op). 2 leesboekjes en ik vond voor 5 euro zo'n enorme garage met vliegbaan erbij in een doos...en die heb ik ook meegenomen ow en een stapel mexs kleding maatje 56/62 voor onze nieuwe telg. kwam mijn ouders tegen dus lekker koffie met gebak gehad en nu ben ik uitgeteld...haha...ga lekker met dani samen slapen en vamiddag bij dinnetje op de koffie. beetje mezelf afleiden van het kattenleed. \
Salapio en? En ? en ? alles goed? Dee gelukkig bijna weekend meid!!! French toch ook maar een peuterbedje bestellen..leuk!!! Essebes..alles goed? Lindy..Succes bij de arbo vanmiddag! Wat vervelend hè die bekkenproblemen..hier net zo..kan niet eens 10 min strijken..doe t wel..maar idd daarna die pijn..bah! Arka..alles goed? Augustus..helaas geen nummer voor je.. Johanna..ah dat zijn nog eens leuke aankopen!! En lekker even uitrusten nu hè!! Hier aan t rommelen in huis geweest..zover dat gaat dan.. De bedden afgehaald..als t goed is komen vanavond de klossen of stellage onder het bed.. Dus dat is dan wel net zo handig hè.. Ben nu nog bezig met de was aan t wegwerken.