dat klinkt als leuk speelgoed voor weinig. Wat geven jullie trouwens jullie kindjes voor hun tweede verjaardag?
Hier krijgt Mika de sesamstraat garage...die staat nog ingepakt op zolder van de 1e verjaardag..maar had toen zoveel cadeautjes. voor de rest weet ik nog niet..zal niet zoveel bijzonders zijn hoor..
Mika is op sinterklaas jarig.. dus nog moeilijker.. Maar goed ik denk dat we dit jaar nog geen sinterklaas vieren..wel kerst...zal volgend jaar wel anders worden denk ik.... Hij snapt t nu toch nog niet...en gelukkig zijn verjaardag ook nog niet... Vind t echt vreselijk...vorig jaar had ik tussen de middag alle slingers al weggehaald.. vonden opa en oma niet zo leuk..
Salapio.. EN??????????????? Miep.. ahha.. vannavond het bed omhoog.. Vond dat zo raar slapen, ook al stond het de vorige keer pas 3 dagen hoog.. Lief dat Jan vanmiddag de boodschapjes gaat doen! Augustus.. kan je niet verder helpen helaas. Johana..leuke aankopen zeg! Ben dol op de rommelmarkt. Hier helaas bijna nooit.. Loessie.. hoe is het nu met je? Arka.. hier alles goed, bij jou ook? Dee.. Hier behalve morgenvroeg behangen nog geen plannen voor het weekend.. De blokker verkoopt hier in Nijverdal leuk BBP speelgoed! *** Vanmorgen even accesoires gekocht voor de kamer van Esmee.. Plak spiegeltjes voor op de deuren, rode opbergboxen, kussentjes, fotolijstjes , goudkleurige bewaarboxjes en een vogelkooitje incl vogeltje. Allemaal bij de action.. Was voor 3 tientjes klaar! Vanmorgen alles al een beetje veranderd.. De kamer opnieuw ingedeeld.. Vanmiddag even een dekbed halen bij de hema. Hopenlijk komt het bestelde overtrekje snel binnen.. Ga even de ogen dicht doen.. Ben moe zo na een slaapdienst.. pfff.. 4 uurtjes is toch te weinig hoor..
Judith..grappig..bij mij stond de vorige keer het bed op zaterdag op de klossen en zondag kreeg ik vruchwaterverlies.. ah allemaal leuke dingetjes geshopt voor Esmee's nieuwe kamer!!leukleuk!! en lekker even een dekbedje halen van de hema..hier ook die van de hema! De little people boerderij is hier ook een groot succes! en een fiets..tja hij heeft de smart trike..dus die kan ik eerst nog ombouwen hè...
Johanna...wat erg van je katje meid! dikke knuffel voor jou! Olga...morgen lekker vliegen! Spannend... alles al in de rugzakken kunnen krijgen?! Gerda....helemaal in het gips?! sterkte meid! Amber en Miep...leuke kamertjes! Judith...ook druk met esmee haar kamertje?! LEUK! Arka....ach nee...sterkte meid... Salapio....hoe was het?! ben benieuwd....!! Hier alles prima...nog een beetje last van mijn enkel, maar verder alles prima! geen nieuwtjes!
pff de verjaardag ...lastig hoor ik koop nu hier en daar wat kadotjes want de ene oma wil sinterklaas vieren en dan hebben we zijn verjaardag en daarna komt de kerst die de andere oma wil vieren. We hebben in elk geval al de piratenboot van LP ingepakt op de kast staan (niet zo`n hele ideale plek want telkens als bjorn het ziet is het: DIE DIE DIE DIE) Voor de rest zou ik ook totaal niet weten wat ik hem nog moet kopen we verzuipen hier in de LP spulletjes
Ik heb nog even zitten kijken op inet. Mij lijkt een loopfietsje voor buiten wel wat. Hier al ukkies die er 1 hebben? Ik wilde eerst een fornuisje geven maar die krijgt ze van mijn familie. Ze geven 1 groot kado met zn allen. Wel net zo fijn eigenlijk. LP is ook leuk, alleen ze heeft al de boerderij en het huis. Ze speelt er onwijs graag mee trouwens. Ook op het KDV zeggen ze vaak dat LP favo is.
ja bjorn heeft zo veel van LP: Bus, brandweerauto, kiepwagen, grote kermis met achtbaan, boswachter, een bouwplaats, vliegtuig. treintje en tot slot de groenteboer. ik denk dat het dat wel was. En hij speelt met alles even graag. Zo´n loopfietsje heeft hij ook daar zit hij van smorgen tot savonds op ...wil hij even met de autos spelen(of LP) rijd hij met zijn fietsje tot aan de tafel maar dat fietje blijft onder zijn kont zitten. Dus LP en loopfiets is groot sucses
Arka.. hoe was de echo? Augustus.. geen ervaring met een loopfietsje.. Leek ons ook wel leuk maar toch gekozen voor een normaal fietsje.. Johana.. lekker getukt en koffie geleut? Miep..Lekker gerommeld in huis? En is het gelukt met het bed?? Vanavond weer patatjes? Wij wel! Vlaamse frieten.. Esmee en ik hebben al lekker een komkommersalade op! Dus strax frieten vreten! Loessie.. fijn dat het verder goed gaat! Kelly.. en? Ongi geworden .. had je topic gelezen.. **** Vanmiddag een dekbedje opgehaald bij de hema.. ze hebben voor een meisje best een leuk overtrekje, maar had er al 1tje besteld en eerst maar even afwachten of ze er onder wil slapen, kan er dan nog altijd een aantal bij halen. Nog even langs het circus gereden en bij mijn schoonpa en ma een bakkie gedaan. Patatjes zijn klaar dus lekker eten!
Kelly ik denk idd dat het een loopfietsje gaat worden.. MvE ik was van de week op een verjaardag en daar waren 3 kindjes van bijna 3 en alle 3 konden ze nog niet trappen. Ik heb echt geen idee of dat normaal is hoor, maar vandaar dat ik naar een loopfietsje kijk.. Ohw ik ben al de hele week ziek en misselijk, maar ineens krijg ik zin in friet nu ik lees dat jij friet gaat eten. Even mn mannetje bellen whaaa
ik ben net terug. het hartje klopte. verder niet echt veel uitleg gekregen van de gyn. moet rustigaan doen en afwachten