Salapio, ik kwam nog 1 keer heel snel spieken! Wat leuk een broertje voor Mirre! Dat is nummer 1 van de 4 jongens toch! Wat heerlijk dat je volgende week nog een keer mag kijken en fijn dat alles er verder prima uitzag!
Salapio.Gefeliciteerd meid!!! t was dus even een spannende tijd..maar gelukkig toch alles goed!! En je mag zelfs nog een keertje!! Woepie!!altijd leuk!! En een broertje voor Mirre wat leuk!!! Superr!!8)
Olga..wauwie meid wat knap dat je al die spullen in 2 tassen hebt gepropt!! Hele fijne vakantie!! Geniet ervan hoor!!!!veel plezier!! Enne ik was nog niet van plan hoor om te bevallen..
Judith lekker friet gegeten..jammie! hier ook!!weer met de hele familie hè! En een dekbedje gehaald! Idd eerst maar proberen..kan je altijd nog hoezen erbij halen.. Augustus..Misselijk ? Arka..gelukkig klopte er een mooi hartje..en nu goed rustig aan doen hoor!! French..wat heb je weer schandalig lekker geshopt!!!leuk!! Sanneke..niels een beetje ziekjes..dikke knuffel!! enne hier een sparta amazone trendy.. ******* Nou de familie heeft hier weer gezellie gegeten..en daarna hebben we het bed even op klossen gezet...paps had er een stellage om heen gemaakt.. En nu hebben we de poten vastgeschroefd aan t bed..blijft t hopelijk staan.. zien we wel weer hoe t bed er van af komt..
Salapio.. wat leuk dat Mirre een gezond broertje krijgt!Toch fijn om volgende week nog een keer een bevestiging te krijgen! Augustus.. zwanger?? Miep.. hier ook een schroeven stellage onder het bed gehad.. Slaap lekker vannacht op je prinsessentroon! Voor de rest een zwaai!
Betrapt... Wilde ff snel Salapio news checken!! Wat een leuk bericht, een broertje voor Mirre!!! Liv is wel iets beterder, geen koorts meer maar ze heeft behoorlijk keelonsteking en hoest heel veel. Resultaat = 4 slapeloze nachten, en de tukkies overdag gaan ook niet. Erg zielig ze raakt echt gefrustreert, erg sacho (logisch) en kleeft echt aan mama maar niets wat ik doe is goed... Ik voel me ook echt even kapot, heb m'n nacht slaapje zo nodig, wilde nu ook vroeg naar bed gaan maar Liv ligt er net pas weer in (komt bij dat ons huis een puinhoop is vd verbouwing...aaaaaaaaaaaaargh...) Heb je al spijt van je vraag Sanneke? Komt effe n lading stront uit he?! 8) Nou ze lijkt nu even stil te zijn, ik duik dus snel m'n bedje in!! Kom snel weer eens mee typen hoor... Olga, geniet van je Holiday....
Salapio super een jongen ik dacht het al,, Essebes dikke knuffel voor Liv Hier is Nick ook weer niet lekker voelt heel warm aan maar heeft 36.8 hij gloeit helemaal. Heeft vandaag alleen een beetje kippesoep gehad en klein beetje gedronken en vind ook niets goed,,arm kereltje. Fijn weekend allemaal
Goedemorgen!! Essebes..hopelijk vannacht een beetje kunnen tukken? beterschap voor Liv!!Dikke knuffel! en thanks.. Gerda..Nick ook niet lekker..bah wat naar is dat toch hè.. als die ukkies niet lekker zijn! Hopelijk voelt ie zich vandaag weer een beetje beter!!! Dikke knuffel!! We gaan straks even op pad voor nieuwe schoenen voor Jan.. en voor de rest zien we wel weer wat de dag ons brengt! tot laters..
goedenmorgen, salapio wat leuk een jongen en fijn dat alles goed was! Miep van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! ga je het niet vieren vandaag??? en ik was gisteravond niet aan eht meelezen hoor... ik dope heel vaak halverwege mijn laptop dicht maar dan sta ik dus nog wel ingelogd zo eens even boodschapjes doen en dan komt mijn mammie op de koffie.
Salapio leuk een broertje voor mirre!! Miep van harte gefeliciteerd met je 18e verjaardag meid *weer weg*
happy birtday to miep, happy birtday to miep! Happy birtday dear miep, happy birthday to you!!! Gefeliciteerd meid! (hoezo melig op de vroege morgen haha owjah die spelfouten krijg je er gratis bij hihi)
hallo iedereen! Salapio! gefeliciteerd!!!! Ik heb geen bloedverlies meer gehad. Het is dus bij die ene keer bij afvegen gebleven. Hoop dat dat goe nieuws is! Kus Arka