hallo allemaal! ik ga gauw effe bijlezen (tenminste als ik de kans krijg van J ) ik zag al wel dat salapio een goede echo had gehad! gefeliciteerd! en dus een jongetje! en miep ook hier nog even; gefeliciteerd met je verjaardag! zo nou gauw bijlezen, ben ziek geweest dus vandaar een weekje niet zoveel van mijn kant, wel bijgehouden hoor een beetje!
*klaag* nou niels is wel echt ziekjes en zielig. geen hoge koorts, maar wel vervelend en hangerig ervan. vannacht is hij 1 1/2 uur wakker geweest, ik heb ernaast geslapen. gelukkig sliep hij wel langer dan anders, maar ik voel me nog wel een beetje geradbraakt, ben zelf ook verkouden en niet zo fit. Net wou hij niet eten en drinken en eerst ook niet slapen... gelukkig slaapt hij nu. ik ga ook maar ff een klein tukje doen. gelukkig hoeven we vandaag ook helemaal niks, (behalve boodschappen) dus das weer meegenomen. laterzz
@sanneke; arme niels! beterschap ook voor je zelf! pfff ik moet nog 10 pagina's! @mvy; hoe gaat het nu met esmee? @mve; klinkt als een leuke meidenkamer! @amber; je hebt het er maar druk mee! mooi kamertje geworden van jesse! @olga; fijn een goede echo en het hartje goed gehoord! @lindy; ook een goede echo! @loessie; gevallen! hoe gaat het met je enkel? kan flink zeer doen! @schoenmaat; hier 23 en ik had laarsjes 24 gekocht ik dacht dan kan hij daar mee vooruit maar ze zijn toch echt wel te groot. dan komt hij er mee aandragen vanuit de zandbak; uit! @johanna; wat zielig van je katje! zo nu ga ik verder lezen *heeft er een kleur van*
even gauw nog want ik hoor J op de deur bonzen de laatste week was hij snipverkouden en is nu helemaal uit zijn ritme. slaapt soms een uurtje en soms wat langer. nu vanmorgen even geslapen en nu wil hij dus niet meer. zucht... kwas zelf ook niet lekker en ik snakte naar een middagdutje maar helaas... @gerda; wauw dat is veel gips! @miep; ook een mooie jongenskamer! en lekker he af en toe gewoon even flink klagen over al je kwaaltjes! dat lucht op en dan kunnen we er weer tegen bevalt het je bed op klossen? @miskeita; lekker je eigen naam kiezen meis! jij doet dit allemaal helemaal alleen en dat geeft jou absoluut het recht de naam te kiezen die jij mooi vind! @dee; week voorbij! hopelijk heb je volgende week een betere week! @2e verjaardag; ik denk iets van duplo, voedertijd lijkt ons wel leuk. en verder een paar kleinigheidjes met sinterklaas denk ik. fijn weekend allemaal!
Miep.. ik wist helemaal niet dat je jarig was! Heb dus ook geen kaartje gestuurd.. Sorry! Toch een hele fijne dag gewenst van ons! En?? Geslaagd voor schoenen? Johana.. veel plezier met je mams. Nannaf.. Moet je veel terug lezen?? Sanneke.. vervelend ,zulke nachten! Hopenlijk een rustig dagje voor jullie! Gerda.. beterschap voor Nick! *** Nou het behang zit er op en het is echt GAAF! Alleen nog wachten op het overtrekje en de schilderijtjes.. Er komen snel meer foto's want de accu is leeg.. Maar hier al vast 1tje voor het idee..
Bedankt allemaal voor alle felicitaties!!! en Gerda Nick en Sjoerd bedankt voor de lieve kaart!! Arka gelukkig geen bloedverlies meer gehad! Sanneke..allebei niet zo lekker..Dikke knuffel hoor! vandaag een beetje bijtanken? nannaf..ook niet lekker geweest deze week..hopelijk ook een beetje bijtanken nog vandaag? Judith...gaaf joh zo!!! super!!!wat vind Esmee ervan? enne maakt toch niks uit dat je me vergeten was..ik houd er toch niks van joh.. Hier even naar zwolle geweest...jan moest nieuwe schoenen..ook weer geslaagd.. en nu heb ik een zere reet..dus even bijkomen..en misschien vanmiddag nog even op pad..
Miep.. voel me wel een beetje schuldig. Jij bent altijd zo attent met kaartjes sturen! Esmee vind het behang erg leuk.. met haar vingers op het behang en bal roepen..
Gelukkig verjaardag Miep!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Bedankt dames.. Judith..leuk joh voor Esmee al die ballen.. Salapio..mooie echofoto's!! Hier nog even de stad in geweest met mams bakkie wezen doen.. straks komen mijn ouders en zus en zwagertje nog even...en dan is t gelukkig weer voorbij..
Miep.. ik ken niemand die zo'n hekel heeft aan verjaardagen als jij! Mijn beste vriendinnetje is zwanger van de 1ste.. ik had al een vermoeden.. Ze kwamen het vanmiddag vertellen.. ben er zo vol van!!! VInd het geweldig dat hun een kindje krijgen.. Ik wil ze graag een cadeautje kopen.. maar wat? Geen knuffels of kleertjes ( ze willen graag weten wat het wordt en dan blijven neutrale kleerjes toch liggen)..
@mamavanesmee: je hebt hele leuke kaartjes om ze te feleciteren met de zwangerschap...en cadeautje hmmm...knuffeltje vind ik altijd wel leuk of een slabbertje met tekst
Mooie foto's !! Het wordt een lenig kereltje !! Proficiat meid. Was wel even schrikken bij de echo gelukkig mag je terug komen
@mama van esmee Leuk je vriendinnetje zwanger !! Miss een zwangerschapboek ? Een gave knuffel ? Een leuk rompertje met sokjes erbij ?
@olga Meid dat je al die bagage in twee tassen krijgt RESPECT !!! (ik neem meestal veel te veel mee) Fijne vakantie maar je bent er nu vast al @all Bedankt voor alle complimenten op Jesse zijn kamertje. BEn er ook blij mee. Dinsdag komen zijn nieuwe gordijntjes en dan straks alleen nog een andere lamp @French Jij ook flink geshopt voor je kleine meid @miep Hopelijk toch een fijne verjaardag gehad meid. Ik vier de mijn eook nooit. Geef er helemaal niets om. Enne je mag hier gewoon spuien hoor. Moest wel even lachen om je berichtje. (zal ik nog even doorgaan ? Tuurlijk !) Nog even en je hebt weer een prachtkereltje erbij net als Mika @Gerda Beterschap voor Nick @Ninien jij ook een Vikare meegroeibed. Bij de Ikea hebben ze matrassen in alle soorten en maten. Ook verschillende diktes. Wij hebben het matras van Liekes bedje bewaard. Was speciaal op maat gemaakt. @Dianne Ik heb op juniorbed en meegroeibed gezocht. Op MP.
@essebes Hoe is het met kleine Liv ? Is ze alweer beter ? Enne hoe gaat het met jou ? Nog even en ook jij hebt weer een wondertje erbij. @lindy Sterkte meid. Doe het wel rustig aan en geniet van dat prachtkereltje in je buik Hopelijk niemand vergeten Anders Sorry !! Dikke knuf van hier Nu lekker met de twee oudsten en JAn op de bank. Pepernoot en chippie erbij. Gezellig Truste alvast
Nog eentje dan @sanneke en Niels Beterschap !! @mama van esmee Wat een leuk behang !! Mooi geworden joh @augustus Beterschap meid Zo nu ga ik echt ik hoor mammmmmmmmmm kom je nou ? Doei