zooo de eerste vandaag! goedenmorgen, ik mocht uitslapen....gelukkig....was een beetje stuk. vandaag weinig plannen.. iedereen fijne dag gewenst.
hoi meiden! alles kits? ik holde vanmorgen keirap naar toilet. vreesde echt voor bloed, maar niks!!! ik ga straks even naar een pretpark met ons meisje. Is hier vlakbij en we hebben eenbon om voor 2 euro binnen te kunnen. Waarschijnlijk maar voor 2 uurtjes of zo. Maar buitenlucht zal wel eens deugd doen na een hele week binnen! kussen en bedankt vor al jullie steun!
arka, veel plezier johana, ook lekker uitgeslapen! ik was ook aan de beurt om uit te slapen. lekker hooor.
ik zie nu pas dat ik de tijd van het forum niet goed heb staan?! weet iemand waar die op hoort te staan in je instellingen?? ik was vanochtend namelijk echt niet voor 9u mijn bedje uit en ik zie dat mijn berichtje omn 7u geplaatst is?!
hmm dan staan mijn instellingen dus niet goed *gaat op zoek naar oplossing* het is hier wel erg stil vandaag!!
lekker tot rust gekomen dan miep?! Vannaaf nog el even de laatste hand aan de babykamer gelegd...dus nu volgen de foto's snel ow en heb de tijd weer in orde
Judith..wat leuk dat je vriendin zwanger is!! en misschien een leuk grappig pakketje maken met een paar kleine luiertjes en speen of zo erin? Amber ook nooit geen feestje vieren als je jarig bent..lekker rustig.. en nog een gezellige avond gehad? Johanna lekker uitgeslapen!! Arka..gezellig naar t pretpark geweest? Hier vanmorgen even met Mika naar zwemles geweest..ging best goed.. en daarna niet zoveel meer gedaan..lekker beetje bijtanken..zover dat gaat.. Mijn ouders kwamen nog even langs..waren naar de makro geweest en natuurlijk kadootjes voor Mika meegenomen..
Ah leukleuk!! hier vandaag even weer het bedje omhoog gezet.. kan ik van de week effe soppen en weer opmaken.. Hier is de babykamer niks veranderd..dat scheelt een hoop werk..
Johanna.. ben benieuwd naar het resultaat! Miep.. ah, ik dacht al! Fijn dat het zwemmen goed ging.. Lief dat Mika weer is verwend! *** lekker rustig dagje gehad! Vanmorgen even bij mijn ouders op de koffie en vanmiddag een stuk wezen fietsen.. Esmee al vroeg naar bed want die zat om half 6 na het eten al te gapen en te doen.. Ik zei tegen haar.. Ga je slapen.. JAAAAAAAAAA Ik heb nog nooit een kind meegemaakt wat zo graag slaapt! Van wie zou ze dat toch hebben..
Judith lekker gezellig dagje gehad dus! en Esmee heerlijk aan t slapen..fijn toch!! Hier staat boer zoekt vrouw op...
Goodmorning!!! Ik ben internet aan het afzoeken naar een leuk behangetje voor in de baby kamer & Liv d'r nieuwe kamer. Best lastig... Wil liever iets niet te druk en niet met disney ofzo, iets wat mama & Liv leuk zal vinden... Miep, je bent nu wel trouw aan het zwemmen met Mika he? Leuk hoor! Ik vind het op t moment even te veel "gedoe" Liv zou het wel graag doen...misschien eerdaags toch nlog even plonsen. In ieder geval als ze (&ik) weer helemaal fit is. Zijn jullie al uit de naam? Zal best wel...ben benieuwd! Mvesmee, je meisje zo lekker op tijd naar bed? heerlijk toch! En jek...wegmisbruikers...niets aan! Ik heb lekker So you think you can dance gekeken, leuk programma vind ik dat! Lindy, nog steeds niet lekker? Vervelend nou? lekker vitamientjes nemen hoor! Knap maar snel op! Ik heb ook een beetje van Liv d'r griep overgenomen. Sanneke, Niels alweer een beetje opgeknapt? Hope so Johanna, fijn zeg, de babykamer bijna klaar, wil graag wat foto's zien. Hier is ongeveer half Oktober het getimmer klaar en dan mag ik gaan inrichten, Yes! Liv d'r nieuwe kamer verwacht ik iets eerder af te hebben, ik kan niet wachten! @ All, wie weet wat een goed merk babyfoon is? Wij hebben nooit echt gebruik gemaakt van een babyfoon, maar nu de kids naar zolder gaan wil ik er toch een aanschaffen..
Goedemoggel! Judith gezellig naar wegmisbruikers gekeken? Lindy doe je rustig aan meid!! Essebes...al een leuk behangetje gevonden? hier scan op de muren..dus konden het zo in een andere kleur sauzen!tijdloos.. tja en wat zwemmen betreft..Mika zit dan nu op zwemles..tja en dat willen we ook graag volhouden nu hè.. dus dan moeten we ook maar heen..Jan gaat altijd met hem t bad in hoor..en ik ben de hulp met douchen en aankleden.. Zou zelf ook echt niet gaan zwemmen.. Naam hebben we alweer een tijdje...jullie ook al? Babyfoon...we hadden de alecto dbx-88 superfijn ding! nu hebben we de alecto dbx-95 erbij gekregen..( zo uitgezocht via abbo bij ouders van nu..) maar die heeft het een week gedaan en ligt dus nu bij alecto in de maak... Zou niet zonder babyfoon nog kunnen hoor... Zo dat was me een nachtje in comaland .... maar we zijn weer beland op de aarde.. Vandaag niet zoveel plannen..even wat doen in huis..zover dat gaat.. en dan zien we wel weer...
essebes, ken je deze site Wooll.nl, voor de leukste kinderkamer - Kinderkamer, Babykamer, Gordijnstof, Behang, dekbedovertrek daar hebben ze zulk leuk behang!
Gutemorgen, Zo ik heb net geregeld met baaslief dat ik halve dagen ga werken voor de laatste drie weken....er valt een last van me af. Ik moet het echt rustiger aan doen merk ik...als ik te druk ben overdag lig ik de hele nacht wakker van een onrustig lichaam...en als ik rustiger aandoe gaat alles beter dus goed gergeld zo.