December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ninien.. slaapt Nina al in een groot bed? Pip heeft i.d. leuke overtrekken vanaf 1 pers.. Welke heb je op het oog?

Miep.. Oh.. dan heb je nog 4 dagen :D..

Zo, stampotje zit in elkaar! Erwin komt eerder thuis vandaag want moet zo naar de tandarts.. Kunnen we strax eerst een bakkie doen samen..

Cadeautje voor dinnetje : Een muziek trekpopje , een rompertje , chocolaatjes ( voor de vreetbuien :D) en een lieve kaart.. Dit alles leuk ingepakt.. :)

2. haha ik heb nou gewoon wat geknipt, en weg was ie :D

Nou heb ik punky er onder gezet:D

3. Nina slaapt nu nog in het vikare meegroei bedje.
    Maar als dr bed klaar is(volgende week denk ik) gaat ze over naar het 1 persoonsbed.

ik zal zo ff plaatje zoeken van het hoes

4. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ninien..geweldige foto!!:D

Judith..tja voor t zelfde geld loop ik nog veeeeeel langer...hè..
    dus maar niet teveel hopen..;)
    en klinkt leuk je cadeautje!!!!

hier gaan we vanavond boontjes met aardappels en worstje eten..
    vinden de mannen heerlijk..dus tja dan maar doen hè..;)

5. MamavEsmee

Miep.. ja, je zou maar tot 42 weken lopen, dan moet je er nog 6.. Pfff.. Plaag je maar hoor!

Ninien.. Ik vind de 2e erg leuk!! Gave foto van je meid zeg!

6. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ninien..die zijn leuk!!:)

Judith..ja joh ga nog effekes door..;)...ik moet morgen naar de gyn..en ga wel even van alles vragen..of ze me dus over laten lopen enzo...;)

7. MamavEsmee

Miep.. Ik zou gezien jou toestand :p ook wel even vragen hoe en wat.. Want zie jij jezelf nog 6 weken lopen?? Krijg je de zelfde gyn als bij Mika??

8. Toen ik zwanger van Nienke was, had ik een ruggewervel verschoven, en op het einde hoge bloeddruk.

Ben bevallen met 36 weken en 4 dagen, omdat er gyn was die vond dat het zo niet langer kon....

Maar de meeste laten je maar gewoon lopen zolang de baby het nog goed doet...:(

9. Ik hoor dat er iemand wakker is:D

see you all soon!

10. Dit zou ik bijna vergeten zijn.

De zoon van mijn zus heeft de mexicaanse griep:$.
    Wij, mijn zus en ik zien elkaar regelmatig bij ons moeder.
    Wat denken jullie zou het beter zijn om haar een beetje te ontwijken, of zou het zo zijn als je niet bij hun thuis komt er niets aan de hand is

ik moet er niet aan denken dat Nina &Nienke de olevariant krijgen.

Mijn neef is er goed ziek van vooral hele hoge koorts

11. MamavEsmee

Ninien.. doei!!:D

Miep.. hoop voor je dat ze je niet te lang laten lopen hoor..;)

Ik ga de senseo even aanzetten.. Erwin zal er zo wel aankomen. Esmee ligt nog lekker te slapen, ze was zooooo moe vanmiddag..

12. MamavEsmee

Ninien.. ik zou voorlopig even niet gaan buurten nee.. En anders had je het waarschijnlijk al wel gehad hoor.. ;)

13. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    och dee jammer, volgende ronde wordt jouw ronde meid!!

14. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Hellup wat doen jullie (zwangeren onder ons?!)
    Ik krijg net een uitnodiging om de mexicaanse griepprik te komen halen....eigenlijk zie ik er niet zoveel heil in ...vind het best link nu ik zwanger ben. Maar wat doen jullie??!

15. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Judith..ik nog 6 weken lopen? nee joh liever niet natuurlijk..als t moet dan moet t ...maar ik kan nu al bijna niks meer...;)
    en dezelfde gyn..? nee denk t niet..zitten natuurlijk heel veel gynen in t sophia..en ik kan zelfs hier in de poli voor de controles heen..

Ninien..zou t proberen even te ontlopen...de besmettingsfase is vrij snel over toch?

Dee..yep daar de controles vanaf morgen..;)

JOhanna..hier nog geen oproep gehad..ik weet niet wat ik zou doen..
    denk even overleggen met je dokter of gyn of vlos en dan beslissen..;)

hier net even gerust..maar ben nog beroerder als net...maar ja...life goes on...
    dus de boontjes staan op..en ik ga Mika even uit bed plukken...

16. MamavEsmee

Dee.. jep, het behang zit er op.. Zie een aantal pagina's terug!;) Op voor ronde 2.. druk aan de klus dus!:D

Miep.. Hier zijn ze ook gek op boontjes! Mika ook lekker aan het slapen geweest? Ik heb best wel medelijden met je hoor.. Lijkt me geen lolletje om in deze toestand te zitten.. pfff..:(

Johana.. ik zou geen prik halen.. De Mexicaanse griep wordt zo groot uitgemeten maar het is niets meer als een gewone griep alleen het heeft een naam en is veel in de medio.. ( werk in de zorg he? ;)) maar als jij je er prettig bij voelt moet je het doen!

Net nog even een lief kaartje gehaald voor mijn vriendinnetje.. Ben er nog steeds helemaal hyper van dat ze een kindje krijgen..:)

17. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    mijn idee is hetzelfde hoor judith...het is idd een flinke griep tja dat kan ik (iedereen) altijd krijgen, ben verder goed gezond...dus geloof het wel. zal idd nog eff verder informeren voor the sure.

18. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    Hey meiden , hoe gaat het hier??:D
    En met de zwangeren onder ons??

Vanochtend naar het cb geweest en ze is nu 56,5 cm en 5 kilo en eenbeetje..
    met de prikjes was ze heel dapper..
    Gos wat een naar gezicht is dat toch weer ha?:(
    Verder deed ze het prima , ze mocht alleen geen 3 kwartier tot een uur over de fles doen..
    Gos dat wist iknog niet....pff;)

Dus ik vroeg naar een oplossing, ja een grotere speen kopen..
    Uhmm ik heb al zowat de grootste speen geloof ik , zowat het hele kruidvat assortiment aan spenen ligt hier in de kast...

Nou dan moest ikmaar stoppen na een half uur..
    Dus ik vroeg als ze dan nog honger heeft , moet ik dan rekken tot 3 tot 4 uur erna?
    Ja idd. Het was even niet anders zei ze..:$

Jasmijn moest maar begrijpen dat ze niet kleine beetjes kon drinken ..
    Halloo dacht ik : het is een babytje van bijna 11 weekjes oud hoor...:x

Pff , ik doe wel gewoon waar mijn meiske het goed bij doet en dat is zolang over de fles doen..
    ik ga toch geen 3 uur lang met een hongerig dus zeurend/huilerige baby rondlopen??

Lot en Jasmijn spelen momenteel saampjes in de box, dat mag altijd even voor lot naar bed gaat..
    Dan zit ze heel de dag door te nemen met jasmijn ( die heel lief terug lacht en dus ja en amen knikt :D)
    Zo schattig...
    Ze geeft ookheel lief een kusje en een aai..
    En als jasmijn ook maar een beetje moppert, zit ze met de speen paraat..

Ben maar een beetje trots op mijn meiden hoor..:p

Zo voor zover mijn egobericht..

Ik lees elke dag nog dapper met jullie mee maar reageren zit er niet zo snel in want ja de voedingen nemen dus flink wat tijd in..;)
    Mijn paard wil ook graag aandacht en lot vind het ook heerlijk als ik met haar alleen speel..Even wat een op een tijd..Daar bloeit ze dan echt van op...
    Dan nog een huishouden en 2 honden.
    Hihi, kom soms wel wat uurtjes tekort in een dag..

hele dikke knuffel voor jullie allemaal!!

19. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    zwaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiii

Deel Deze Pagina