December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
  2. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Judith...je hoeft geen medelijden te hebben hoor...t giet vanzelf wel weer over die kwaaltjes...tenminste..daar gaan we vanuit hè..;)

Johanna..aan de ene kant zou ik t wel halen..want t is natuurlijk wel zo dat ze straks de kleine beebjes niet inenten volgens mij..
    en dan krijgt ie nu al de antistoffen binnen via jouw inenting...toch?
    ik weet t ook niet goed hoor...;)

Maartjeh...mooie cijfertjes!! en idd gewoon zelf maar doen wat je goed lijkt hoor!! wat een advies geven ze dan zeg..
    en je bent er maar druk mee!! maar ook wel gezellig denk ik toch?!;)
    Lotje helemaal gek met Jasmijn!!!lief!!

Dianne.zwaai!!!

Nannaf..hij is leuk!!:D

Zo het eten zit er weer in...alles opgeruimd en wel..
    Mika ligt er in..Jan zit achter de xbox..en ik effekes hier..

3. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    babyfoon
    hier een alecto dect nogwat. simpel ding maar heel fijn. ik vind alleen het bereik iets minder. voor thuis is het prima, maar op de galerij hier doet hij het in het laatste huis alleen in de vensterban ik de keuken, das 20 meter door dikke muren heen. das wat minder...

niels ligt me te foppen in bed. hij zegt steeds au en net ging ik er heen, lag hij me toch uit te lachen!

4. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    is die fietstocht 'limburgs mooiste? die heeft mijn jan dit jaar juni gefietst

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Miep.. wbt de antistoffen voor de beeb.. zo had ik het nog niet bekeken! Wat ben je slim!:D Tuurlijk gaan de kwaaltjes weer over maar je hoopt gewoon dat je soepeltjes door de zwangerschap heen wandeld en als dat anders blijkt is dat gewoon jammer.. het is voor een goed doel, dat wel, maar toch! Hier zit Erwin achter de WII.. Ga zo maar eens een kopje thee zetten voor ons 2..

Maartjeh.. je meisje na een half uur de fles maar afpakken.. zijn ze niet goed op het cb??:$ Welke fles gebruik je nu? Ik weet nog dat toen ik overstapte van BV op Flesvoeding dat Esmee veel moeite had met de spenen van avent.. Toen overgegaan op de difrax en daar dronk ze super uit! Misschien een tip? ;)

Nannaf.. zal zo je lijstje even doorlezen, ook al ben ik niet zwanger.. toch ben ik wel nieuwschierig..:D

Dianne.. zwaai! Al meer nieuws over een evt. nieuwe baan?

Olga.. lekker aan het genieten op vakantie!

Salapio.. al weer helemaal opgeknapt meid? Nog leuke Mirre verhalen?

Dee.. van de week wel een goede week? :D

Esmee heeft het gillen ondekt.. Ze was Erwin aan het uitdagen na het eten en zette het op een gillen.. Was net een keukemeid!:$ Daarbij in de rondte slaan met gebalde vuisten.. wat een drift zat er in zeg.. Poe zeg!

Esmee heeft meer slaap nodig en vraagt hier zelf om.. Om kwart over 6 lag ze er in.. Erwin en mij uitzwaaiend.. Daaaag papa & mama.. :D

6. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Hey meiden,

even een snelle update voordat ik neerplof voor een heerlijk tv-avondje. Heb wel bijgelezen, maar laat het reageren even achterwege...

'T gaat nog steeds niet zo lekker hier. 's Nachts veel (banden)pijn, slaap slecht en lig daardor maar te malen. Veel paniekaanvallen. Gelukkig heb ik veel lieve mensen om me heen die me weer rustig en vol vertrouwen kunnen krijgen.

Afgelopen zaterdag bij mijn neef geweest voor een fotoshoot voor het geboortekaartje. Hoewel het heel gezellig was, had Hannah geen zin in de foto's. Hopelijk zit er iets bruikbaars tussen, maar ik vraag het me af.

Ben er trouwens heeeeeeeeeeeelemaal uit qua naam, en nu echt!!! Heb van de week tijdens een slapeloze nacht de knoop doorgehakt, en hoewel het niet mijn bedoeling was heb ik het gister tegen mijn ouders verteld. Wilde het heel graag voor me houden, maar het is heel lastig om je geheimpje met niemand(nou ja, bijna niemand, salapio is ook al op de hoogte ;) ) te kunnen delen. Ze waren heel enthousiast en vinden het een supergoede keuze. Dat doet me weer goed.

Met Hannah gaat het overigens SUPER! Ze wordt zo wijs. Donderdag ga ik met haar en mijn mams naar het Dick Bruna Huis in Utrecht en daarna lekker lunchen. Is nog het kadootje voor mijn mams verjaardag, maar denk dat we er alledrie veel lol aan gaan beleven. Heb er echt zin in!!!

Ik kruip voor de tv.

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland

Ik doe het niet ...

8. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Sanneke...Niels die vind t natuurlijk heel gezellig dat mams effe komt koekeloeren..;)

Judith..jaja ik ben slim..:p Esmee lekker aan t gillen en driftig zijn! :D
    maar gelukkig wil ze nog wel lekker op tijd naar bed..;)
    Hoe lang slaapt ze smiddags nog?

Misskeita helemaal uit de naam! super!! en een leuk uitje voor de boeg! gezellig!!:)
    DOe je wel een beetje rustig aan!

Salapio..geen inenting voor jou...;)

9. MamavEsmee

Sanneke.. slimme vent die Niels!:D

Miep.. Esmee slaapt als ik haar niet wakker maak tegen 15.00 tot een uur of 16.00.. Ze meestal tussen 12.30 en 13.00 naar bed.. Als ik haar langer laat liggen wil ze s'avonds niet.. tenminste dat denk ik ;)

Misskeita. Fijn dat de naam definitief is en leuk dat je het gedeeld hebt met je ouders.. Is Jan al op de hoogte? Leuk uitje naar het dick bruna huis! Zal Hannah vast leuk vinden!:)

Ga mijn kopje thee maar eens opdrinken..;);)

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo ... heb alles wel gelezen hoor ... maar even geen puf om te reageren ;)

11. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Judith..ah dan slaapt Esmee lekker lang!! heerlijk!!:)
    Hier breng ik Mika tegenwoordig rond half 2 naar bed..en maak m dan om 4 uur wakker..soms wordt ie eerder wakker maar meestal niet..
    En dan gaat ie er rond 7 uur weer in..

Salapio geen puf meer....ik ook niet..;)

Ik ga lekker even in bed tv kijken...dus fijne avond nog..enne tot morgen dan maar!!

12. MamavEsmee

Miep.. Mika ook net steeds een lekkere slaper dus! :) Lekker he? Ik ga zo ook in bed tv kijken, Erwin moet zo voetbal inside kijken.. ja ja, MOET ;)

13. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    zwaaaaaaaai

gisterochtend op het grote papa en mama bed tv kijken :D *smelt*

14. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    saampjes

(Rubin vond het heel gezellig totdat hij door had dat Bente naast hem lag hahaha toen wist ie niet hoe snel ie er vandoor moest ;):D)

15. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    Bente heeft lol met mama (en die stomme @#$%! muggen hebben haar zo te pakken gehad :()

16. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    nu lekker naar bedje :D trusten dames !

17. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    goedenmorgen,

fré wat een schatjes zo samen :D

misk...ben benieuwd wat de naam gaat worden, fijn dat je eruit bent in ieder geval, das al een zorg minder :) en niet teveel piekeren meid, hoe moeilijk het ook is, je doet het super!

zo hier rustig dagje voor de boeg, straks eff langs de hema en vanmiddag komt mijn mams mijn bovenverdieping/douche soppen.

18. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen!!

Judith..zeker fijn hoor als ze zo goed slapen!!!
    Heb je zelf ook nog even zo af en toe de handen vrij hè..;)

Fredje.wat een poepies!!!!lieff!:)

JOhanna lekker rustig dagje voor de boeg..en wat heerlijk dat je mams even komt helpen!!:)

Vanmiddag voor de 1e keer naar de gyn..ben benieuwd..zal wel niet veel voorstellen..
    Mams komt dan even oppassen..kan ik even gauw heen en weer vliegen..;)
    En dan kan ik vanmorgen eerst nog even een beetje wat in huis doen..

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    FRED, wat een scheetige foto's! Echt lief :D. Gaat het verder goed met jullie?

JOH, las gisteren dat je halve dagen gaat werken ... slim hoor! Zijn jullie al uit de naam?

MIEP, niet ook een beetje spannend eerste keer gyn? Wanneer beviel jij eigenlijk van Mika?

Pffff ... heb een shittie nacht achter de rug: meganachtmerries brrrrr ... Verder alles goed hoor. Werd tijdens het wakker liggen getroost door de kleine ;)

Twee vraagjes.
    1. Ik vind de jongenscollectie vrij dramatisch :D. Wij houden helemaaaaaal niet van overhemdjes en ruitjes en al die poepkleurtjes. Maar ik heb ook alleen nog maar gekeken bij prenatal en hema. Waar hebben ze leuke kleurige stoere kleertjes? Liefst niet te duur!

2. Ik word gek van het denken aan jongensnaam. Heb me echt niet gerealiseerd dat we dat zo moeilijk vinden. Heb al delen van de SVBlijst doorgelezen en vond het meeste vreselijk en de rest 'wel leuk'. We willen het liefst geen top 30 naam, niet te lang, stoer of lief mag allebei (liever lief :D). Mijn alltime favo blijft Jan veto-en ... vooral omdat ie niet mooi bij Mirre staat: M(rest)E ;). Ben benieuwd of jullie meer inspiratie hebben ;)

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    DEE, hmmm ... nee das niet echt onze smaak :D ;)

Deel Deze Pagina