December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Johanna..volgens mij deden ze t toen wel op de zwarte markt in beverwijk..maar of ze dat nog doen? geen idee..ben er jaren geleden geweest..

Dianne..ah ook al uit de namen..das best snel toch!
    en echt niet een klein tipje?

Judith..lekker op tijd dan maar in de pyama..is ook wel lekker..
    ach gelukkig komt ze morgen dan hè..hoef je niet zolang te wachten..

2. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ja paketje is idd aangekomen ;) wil alleen manliefs telefoon gaan gebruiken maar die is gelocked....beverwijk kom ik voorlopig eff niet vrees ik :D

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Miep.. doe jij een klein tipje van de sluier op dan!!!:p Moet morgen naar haar heen, is voor haar makkelijker en ik heb de troep niet in huis! Goed opgelost he?? :D Jan ook voetbal aan het kijken??

Morgen vroeg een vroege dienst.. Brrr moet er al vroeg uit dan! Daarna komt een monteur de cv ketel een beurtje geven.. Vind het niets aan om voor zulke dingen thuis te blijven, maar ja moet maar he!

4. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Recept!!!

en niels is gek op kokkool (bloemkool) en op VLEESSSS
    macaroni en lasagne gaan er ook goed in en sperziebonen ook, maar dat was eerst meer.

5. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Johanna..misschien staat er wat op mp?

Judith..ik een tipje van de sluier..nee joh ben je mal..zolang hoef je niet meer te wachten hopelijk..:p
    en lekker de rotzooi morgen buiten de deur..nog beter toch!
    Vroege dienst morgen..das weer wat minder dan hè...en dan daarna ook nog verplicht thuis blijven..bah..nou ja als ie maar op tijd is..

Hier zit Jan nog achter de xbox..zit via internet met mijn zwagertje te spelen..;)
    maar ik hoorde m net al zeggen dat ie voetbal wil kijken..dus zal zo wel stoppen..
    Ik ga zo maar in bed tv kijken denk ik..ook wel lekker..

Mijn paps heeft een mooi opstapje voor me gemaakt..t deed met toch wel veel pijn om in en uit bed te stappen...
    dus heeft ie even wat gemaakt..fijn hoor zo'n handige paps!!:)

6. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Goed zo, laat je tanden zien he!!:D

7. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    haj meiden

ben nog steedsn iet lekker :(
    heb even geen puf om bij te reageren of te lezen.
    komt van de week wel weer.. ik duik zo lekker mijn bed in
    ze zitten hier toch voet bal te kijken :(
    dat krijg je he. met al die az fans :S
    ik heb zelf een hekel aan voetbal.. blehh

morgen naar de verloskundigen. daarna
    kom ik we weer even kletsen :)

8. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    miep, lekker relaxen op je bed, en handig zo 'n paps!

arka, geen poetsvrouw hier

namen: ben benieuwd! Doen jullie ook aan vernoemen?

Ik ben ziek, ga morgen niet werken, heb buikpijn al de hele dag en nu ook koorts. nou ja, maakt de beslissing om niet te gaan werken wel makkelijker.
    hopelijk is niels een beetje lief voor me.

ik ga nu kappen want ik zit te rillen, brrrrrrr truste!!

9. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    lindy, sterkte er mee
    hier ook voetbal aan

dee, het was heel heuvelachtig, 17 heuveltjes in limburg!

10. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Sanneke..ja die tanden laat ik wel zien hoor..geen moeite mee..:D
    jij helemaal niet lekker.hè bah! lekker morgen bij huis blijven..en idd hopelijk is Niels een beetje lief voor je..anders misschien m toch een half dagje wegbrengen?
    Beterschap!!!!

lindy..ook nog niet lekker..beterschap!!!
    en succes bij de vlos morgen!!

ik ga ook afsluiten dames....tot morgen..;)

11. MamavEsmee

Miep.. wat lief van je paps dat hij een opstapje heeft gemaakt! Lekker in bed nog even tv kijken, groot gelijk!

Sanneke.. Recept.. Halve courgette en een grote aardappel koken, zo'n 20 minuten daarna in de blender, beetje melk er bij en klaar! Heel simpel maar Esmee eet het al ruim een jaar met veel plezier.. Esmee vind Vleesje i.d. ook erg lekker.. Beterschap meid!

Lindy.. Heb medelijden met je meid!

Johana.. misschien eens in een telefoonzaak vragen?

12. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen!

Judith...jaja ik heb een lieve paps hoor!!:) heb wel gemak van t opstapje..nu al!

Zo de plannen voor vandaag zijn boodschappen doen met oma en Mika..
    en voor de rest niet zoveel ben ik bang....we zullen zien..;)

13. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    goedenmorgen,

Toevallig was ik nogal truttig gekleed vanochtend...hoor namelijk net dat mijn directrice zo koffie komt drinken :D

Ik ga idd maar eff langs de telefoonwinkel voor die phone...en anders via mp...

zo nu eff werken....

14. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    goede morgen meiden.

wij zijn ook al weer vroeg wakker
    moet zo naar de verloskundigen,.
    ff snel eten en drinken :)

heb slecht geslapen maar voel me wel een stuk beter dan de afgelopen dagen :)
    kom vanmiddag ff bij kletsen,.

knufff

15. Goeiemorgen...

Hier een onrustige nanacht gehad
    Nina had erugh veel honger:$:$, wilde alleen maar een fles, en eigenlijk 2 achter elkaar, maar dat heb ik maar nie gedaan;)

Nu was ze ff een broodje aan het eten.
    Net Nienke naar school gebracht, die had ernstig keelpijn.
    Maar verder niet ziek...hoop dat ze dat ook niet wordt want ze heeft de komende week 3 kinderfeestjes, zou ook sneu zijn als ze niet kan...

Verder las ik dat Miep een opstapje nodig heeft en een lekkage heeft:D, veel succes nog meid, met de laatste loodjes

En Judith had een lekker recept voor de kids, ga het vandaag proberen...

Estelle kan prachtige torens bouwen...knap hoor

Lindy gelukkig weer wat opgeknapt

Johanna heeft haar directrice kleren aan:D, en op zoek naar een foon
    succes met je zoektocht!

En Sanneke veel beterschap meid!

16. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    hmm, kreeg net bericht van een moeder van mn klas dat hun neefje is overleden.
    Dat jongetje was op 2,5 jarige leeftijd in het water gevallen en er erg slecht uitgekomen... heeft 6 (!!) jaar in een soort coma gelegen en was een kasplantje. Heftig heftig. Zit gelijk keihard te janken. t Zal je maar gebeuren. Denk gelijk aan Niels.

Ben nog steeds ziek en heb koorts en spierpijn, ouderwetse griep. Ben wel benieuwd of het de mexicaanse is. Niels was dit weekend al ziek, dus ik zla het wel van hem hebben.

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    JOH, heerlijk hoor dat jullie al uit de naam zijn. Mexx vind ik wel acceptabel qua prijs (maar niet voor alle kleertjes), ik zal eens kijken bij de mexxwinkel hier ...

KLEERTJES, gisteren even naar de name-it winkel geweest en daar hadden ze best wel wat leuke vrolijke kleertjes. Dus ik is happy :D

NINIEN, :D ... Max vind ik heel leuk maar net iets te popi. Er zit ook een naam tussen die lijkt op mn nummer 1 (maar die vindt Jan weer niet zo).

LOESIE, lekker straks 2 dagen vrij

JUDITH, misschien geen slaapzakje meer? Mirre zit echt nooit aan dr rits te peuteren :D (maar die ligt ook nauwelijks wakker in dr bed ;)). Oei spannend zo'n stuk eraf! Hier ook een kappend zusje met weinig tijd. Ik ga binnenkort maar naar mn oude kapper toe (die knipt echt zo mega-goed dat ik er wel 36 euro voor over heb ...)

MIRRE IS GEK VAN ... kaas, noten (zoutloos! jek! ;)), vega-rookworsten, rijst, pasta, , patatjes uit oven :D, bonen!, paprika (rauw en bereid) ... en verder is er altijd de groente van de dag, ze eet vrijwel altijd netjes dr brood op. Enige lastige is nog steeds fruit ... banaan, appel en zelfs dat niet altijd ...

RUNE, ja heel mooi ... mag Jan heeft zn stellige veto erover uitgesproken omdat het meest bekende runeteken het hakenkruis is ... hij legde direct die link. En dan is de naam meteen niet meer zo leuk :(

MIEP, toch fijn dat alles goed was en dat je even de kleine hebt mogen bekijken ;) ...

ARKA, hier geen poetsvrouw ... misschien ooit als hier 5 kinderen rondscharrelen ;) :D ... maar het lijkt mij vreselijk als een vreemd iemand in je huis is en jouw zooi schoonmaakt en als ze het niet goed doet dat ik dan daar wat van moet zeggen ... brrrr ... Dus hier is het acceptabel (voor ons) schoon en redelijk netjes :D

DIANNE, nu al uit de namen ... fijn!

LINDY, knuffie!

SANNEKE, wij doen niet aan vernoemen. BETERSCHAP! En wat een sh*tverhaal zeg ... kan daar echt niet tegen ... gaan meteen alle sluizen open ...

DEEE< leuke foto!

NINIEN, hongerlapje dus! Wordt Nina nog iedere nacht wakker? Hopelijk wordt Nienke niet ziek!

Mn twee werkdagen weer achter de rug. Wel vermoeiend hoor. Gisteren van 14-20 eigenlijk non-stop college gegeven en doordat ik ziek ben geweest ook heul veel moeten vertellen ... Dan is lesgeven ook wel een beetje topsport hoor :D (was wel heel leuk gelukkig).

Mirre wil de laatste avonden dr fles niet (of nauwelijks) meer: ze neemt een paar slokken, duwt m weg en maakt dr slaapgeluidje ... we leggen haar in bed, ze grinnikt en zwaait, we doen de deur dicht, ze mekkert 3 tellen en valt in slaap ... gek grietje!

18. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Salapio, wij zijn na de vakantie gestopt met een fles voor het slapen. Hij krijgt nog wel direct na het eten wat sap of water als hij wil, maar melk niet meer.

en lesgeven is zeker topsport, je moet er altijd voor 100% zijn vind ik. gistermiddag heb ik de kids bijna 3 kwartier aan het spelen gehad zodat ik ff niks hoefde te doen, maar dan heb je onderwijsinhoudelijk natuurlijk geen hoogstandje (beh. sociale contacten tussen de kinderen:)

19. MamavEsmee

Miep.. veel shop plezier!

Sanneke.. wat een naar bericht.. vreselijk zeg! Hopenlijk geen mexgriep voor jouw! Niels wel weer helemaal opgeknapt?

Ninien.. wat een hongerlap is Nina dan! Hopenlijk wordt Nienke niet ziek.. Niet leuk als ze feestjes missen..

Salapio.. miste je al ;) Drukke werkdagen gehad.. Gelukkig leuke jongenskleding gevonden..:D Mirre lust dus best wel veel... Friet lust Esmee i.d. ook wel..:) Tatjes eten? Vraagt ze dan! haha.. Ik wist niet dat Rune zulke betekeningen had..

Zo,vroege dienst zit er weer op..

Nu wachten op de cv meneer.. Zou tussen 10-11 komen zul je zien komt hij om 5 voor 11 aankakken..;)

Esmee is het binnen spelen een beetje zat en niet heel gezellig.. Adem in adem uit..

Net het rooster van november gehad en ben voor 8 dagen ingeroosterd.. dat is het betere werk!:p

20. Salapio...Yep Nina word echt iedere nacht wakker :$, of het van de honger is of van gewenning dat weet ik dan niet, maar ze moet in ieder geval een fles, en als je ziet hoe druk ze overdag is, en hoeveel ze eet, zou je verwachten dat die doodmoe en voldaan naar bed gaat....maar helaas

Ach ik ben inmiddels gewend aan de gebroken nachten, als ik er geen heb, dan is het gewoon vreemd:D
    En ze is niets te dik, dus zolang ze hem wil, maak ik er geen punt van.

* gaat weer verder met sausen*

Deel Deze Pagina