haj meiden Net trug van de verlos alles was goed. bloeddruk 105/60 en moet over 2 weken terug voor de anti d prik en bloedprikken.. ik ga zo lekker even op de bank hangen ben kapot van het boodschappen doen en een parkeer plekje zoeken bij de verlos.drama.. ik kom straks ff bij lezen
hoi ja wel met dat ik 40 uur werk per week wil ik graag mijn 2 dagjes in de week kunnen bezig houden met ons meisje (én de boodschappen én de was én de strijk én het overig kuiswerk). Denk er inderdaad soms aan om het gewoon af te zeggen maar dan moet ik alles zelf doen en hou ik gewoonweg geen tijd meer over voor mijn dochter! nadeel is dat ik nooit thuis ben als ze komt en er dus ook absoluut geen controle is.... en ik vind het heel moeilijk om te zeggen dat het niet goed is. Maar wat ik erger vind is het liegen. Ik vraag haar dit en dat te doen. Er is een heel lijstje en ik vraag haar aan te duiden wat is gedaan (zodat ik dan nog de rest kan doen) en doet ze dat gewoon niet. En zegt ze 'alles gedaan' terwijl dat niet zo is! Er hing nog een plakker van elisabeth op de vloer die ze er die morgen net voor we vertrokken geplakt had! sorry voor mijn gezeur... is gewoon niet leuk. ik geef niet graag commentaar op iemands werk
ninien.. elke nacht is best heftig! Al eens geprobeerd of het geen gewenning is? Schiet het sausen een beetje op? Arka.. kan me voorstellen dat je met 40 uur buitenshuis werken je het weekend graag aan andere dingen wilt besteden. Is haar ontslaan en een ander aannemen geen optie. Misschien iemand die ook al een schoonmaakster heeft en hier erg tevreden over is? Lindy.. fijn dat de controle weer goed was! Lekker even uitrusten meid! *** Geen cv mannetje vanmorgen.. GRrrr kan hier zo boos over worden.. Ze hadden ons geprobeerd te bellen op de vaste lijn maar er nam niemand op. Wat een onzin.. we hebben niet eens een vaste lijn. Nou komen ze morgenmiddag.. ben benieuwd anders bellen we een ander! *** Esmee is de hele morgen aan het gapen en oogwrijven geweest. Toch schoonma en pa maar eens vragen Esmee er pas uit te halen als ze echt wakker is. Arm kind was niet te genieten en blij dat ze om kwart over 12 op bed lag. Normaal gaan we tegen kwart voor 1 naar boven.. Ennnnnn ik heb foto's gemaakt! Tada..
ze doet het vast niet gratis!! Als je haar betaalt mag je ook eisen stellen hoor! En je kunt toch een gesprekje met haar aangaan dat je het idee hebt dat het niet allemaal gedaan is??
leuk kamertje hoor! Als je overspannen bent is dat behangetje niet echt fijn, maar hij is echt leuk! mn zus heeft rood b ehang met roze stippen, ook heel leuk
Sanneke.. valt op zich wel mee want het is maar 1 wandje ,op foto is het heftiger dan als je in de kamer zelf staat..
Johanna..en was t gezellig met de directrice? Dee leuke foto!!en alles goed bij de dokter? Ninien..slechte nacht gehad..en Nienke ziekjes..hopelijk zet t niet door hè.. Sanneke..wat vreselijk van dat jongetje En ziek zelf maar goed uit hoor!! Ohja vernoemen..is hier wel met Mika gebeurd en gebeurt ook met Harry.. Salapio geslaagd bij de name it winkel..leuk!! hier krijgt Mika altijd een heel klein beetje yoghurt of vla of danoontje of zo voordat ie naar bed gaat.. Judith straks 8 daagjes werken in november..das nog wel lekker denk ik! Hè gaaf joh het kamertje!8)!Superleuk!!! hoe ging trouwens het slapen onder het dekbed? Errug leuk joh!!!! Gezellig een tafeltje en stoeltje in dr kamertje! Heb je die beneden niet meer staan? Balen van de cvman..daar zit je dan maar weer op te wachten hè.. Lindy..fijn dat alles goed was bij de vlos..en wat voor prikjes moet je halen? Arka..ik zou gewoon iemand anders zoeken hoor Als je niet tevreden bent..is toch zonde van je geld ook!
zo...de boodschappen zijn weer binnen..even samen met mams naar de lidl en action geweest..met Mika natuurlijk.. de c1000 mag Jan doen deze week.. Was helemaal kapot toen we thuis waren....maar nu eventjes zitten..even energie verzamelen om Mika naar bed te brengen..
Judith.... gaaaaaaf kamertje geworden!! en die lijstjes zijn inderdaad heeeeel fout Wat betreft gewenning, dan zou je zeggen dat het altijd om dezelfde tijd is, maar dan is het 1.00 dan is het 3.30 dan is het 5.00 je kan er geen peil op trekken. Ik probeer het niet uit, want het resultaat is een groot gil en krijsdrama. En dat houdt ze dan heeel lang vol... Nu ga ik eruit en maak een fles klaar en daarna slaapt ze weer lekker verder, dat vind ik veul beter als dat gillen en krijsen
ik las bij Miep vernoemen Nienke is vernoemd naar haar overleden opa Nina is vernoemd naar mij, mijn moeder, en schoonmoeder.
thanx voor de complimentjes over het kamertje.. ben zelf ook erg tevreden.. Esmee vind het ook erg leuk en zegt steeds.. MOOOOOI Ninien.. Als het op deze manier voor jullie werk s'nachts, lekker doen! Ja, de schilderijtjes zijn fout he!! Maar het staat wel gaaf ( vind ik dan!) Miep.. meid waarom doe je dan zoveel!! Nog wat leuks gekocht?? Ja, Esmee heeft goed geslapen onder het dekbedje. Voor de zekerheid nog wel een zomerslaapzakjes aan hoor.. Mocht ze het dekbed wel aftrappen. Gets.. het is hier aan het miezeren.. Enige nadeel van de herfst.. AL weer een mooie plateau gehaald met allemaal kaarsen er op.. Vind het zo gezellig om s'avonds kaarsjes aan te hebben.. Het ging de laatste tijd erg goed met het lawaai bij de buren maar het is al een paar dagen helemaal mis.. Gisteravond was het zo erg dat Esmee er wakker van werd. Ze was helemaal overstuur.. Zo zielig.. Het lijkt dan wel of ze aan het verbouwen zijn ofzo Hopenlijk houden ze nu zo op want anders ben ik bang dan de middag erg lang duurt voor mij en Esmee..
vernoemen.. Esmee is vernoemd naar niemand..haha.. We zagen een documentaire over een vermoord meisje dat Esmee heette zo zijn we op de naam gekomen.. Gruwelijk eigenlijk. Kan me de docu nog zo voor de geest halen, was toen 16 weken zwanger..
Ninien..gelijk heb je hoor..zou t dan ook gewoon snel geven en weer verder slapen! en de kids ook vernoemd!leuk!! Hier vernoemen we met de 2e naam..dus de 1e naam zit niks in.. Judith..maar dat is t probleem..ik doe niks..alleen boodschappen.. maar goed.. nog effekes hè.. Uhm wat leuks gekocht..niet echt..wat mandjes voor in de kast..en een cars bal voor mika...en zo.. Fijn dat Esmee zo lekker heeft geslapen onder het dekbedje! hier ook nog in de slaapzak hoor!! en balen zeg van je buren...vreselijk!! Nou ik heb even wat energie verzameld..ik ga even Mika op bed leggen..
Miep.. ja de hele dag op je kont zitten is vast ook niet prettig.. I.d nog effekes! Mika.. trusten! Mika slaapt dus ook met slaapzak onder een dekbedje?
Ja hoor gewoon met slaapzak aan en die stop ik onderaan vast tussen t matras en bed...en dan gewoon onder het dekbedje..
Ja hij blijft wel liggen..tuurlijk gaat ie wel rechtop zitten en zo.. maar als ik savonds even bij hem gluur voordat we zelf gaan slapen dan ligt ie zo heerlijk te slapen..lekker onder t dekbedje..
Miep.. heerlijk toch! *** Het eten voor vanavond alvast zo klaar gezet dat het vanavond zo aan gezet kan worden.. En wat eten we vandaag! Spruitjes met gebakken spekjes, aardappels en een snitzeltje! Jummie!