Miep.. het tafeltje en stoeltje staat i.d. niet meer beneden. Ze zit er beneden nooit aan. Al het speelgoed wordt naar de salon tafel gesleept en daar speelt ze dan aan. Vanmorgen toen ik terug kwam van het werk stond de tafel vol met LP poppetjes.. Had ze samen met mijn schoonmoeder gedaan. ben nu op zoek naar een stoeltje voor aan de salon tafel.
hoi meiden ik kom even inbreken ik zie dat er een aantal dames weer zwanger zijn gefeliciteerd meiden! ook wij krijgen als het goed is weer een decemberbeebje erbij hoop dat het hier met iedereen en de kindjes allemaal goed gaat!
Heb even een (verplicht) rust pauze'tje ingelast voor mezelf, kan ik even hier om het hoekje gluren..8) Ben liv d'r nieuwe kamer en de babykamer aan het verfen, de verf was nu op, gelukkig wilde m'n broer even nieuwe halen, dan hoef ik de deur niet uit! Even een stukje teruglezen...(ben ondertussen spruitjes aan het schoonmaken, gezond he?! )
spruitjes in de aanbieding bij de ah toch? en vernoemen: niels is vernoemd naar jans overleden broertje en zn 2e naam naar jans vader hier lekker geslapen en nog een beetje dufjes. geen koorts maar wel keelpijn en algehele malaise...
Caruli....gefeliciteerd met je zwangerschap meid! Gaat het allemaal goed?! Judith...gaaf kamertje! echt superstoer!! Sanneke...wat erg van dat jongetje... en jijzelf griep!? vervelend...beterschap! Salapio....Nicky krijgt ook al heel lang geen fles meet voor ze naar bed gaat.... gaf ze toen ook zelf aan...wegduwen enzo..en meteen gaan slapen! Lindy...fijn dat alles goed was bij de vk.... ik moet straks ook de anti-d spuit weer en bloedprikken...blegh! Namen...wij zijn ook a uit de namen... sinds gisteren ofzo eigelijk.... uhm...sorry, verder alles wel bijgelezen, maar weet het niet meer...
@vernoemen; Jonathan vonden we gewoon mooi en zijn doopnaam is naar de vader van Jan. we zijn dit keer ook weer van plan te vernoemen in de doopnaam (meisje naar mijn moeder en jongentje naar mijn vader) @eten; hier de laatste dagen niet zo denderend hij begint al heel gauw te klieren enzo dus blijkbaar even geen trek ofzo. als mama vind ik dat wel heel frustrerend hoor maar goed hoort erbij. verder krijgt hij al in tijden geen fles meer ik denk vanaf 1 jaar al niet meer toen eerst overgegaan op gewone melk bij zijn broodje en later op karnemelk voor het slapen gaan krijgt hij ook nooit geen fles oid. @miep; schiet al mooi op! doe je het een beetje rustig aan? en leuk he onder een dekbedje slapen! @sanneke; ziekjes; beterschap! en wat een zielig verhaal van dat jongetje! @poetsvrouw; nee hier gewoon lekker zelf aan de poets. @mooie foto's voorbij zien komen! verder wel bijgelezen maar weet een heleboel niet meer even ego; gisteren naar de vlos geweest weer helemaal goedgekeurd ze heeft mijn bloeddruk even naast de zwangerschap van J gelegd en ik zit nu veel lager dus hoera en zit steeds meer kans in dat ik dit keer thuis mag bevallen!!!! oh daar ben ik zo blij mee begin steeds meer hoop te krijgen daarop verder had ik wat klachten die konden wijzen op blaasontsteking maar gelukkig bleek vanmiddag dat dat niet het geval is. rustig aan doen zei de huisarts ivm harde buiken (jaja dat weten we nu wel!) Jonathan is flink verkouden, hoest er nu ook bij en had vanmorgen wat koorts. vannaacht ook aan het spoken geweest, eerst zielig maar later aan het spelen (om 2.00 snachts daar kan ik heel slecht tegen als er verder niks is!) vanmorgen bij een kennisje op de koffie geweest zij is bijna uitgerekend, nog leuk even gekletst en ideetjes opgedaan voor de babykamer! kvind toch dat die nog wat gepimpt moet straks even naar de V&D met de kortingsstickers. eerst Jan oppikken en dan even met z'n drietjes! gezellig. zo zijn jullie ook weer van mij op de hoogte fijne avond allemaal!
DEE...naar manuele therapie.... doe maar rustig aan! en Estelle van de trap gelopen...knap hoor! Nicky gaat ook zelf van de trap af, maar dan op haar kontje...hihi Nannaf...fijn dat alles goed was bij de vk... en Jonathan aan het spoken?! vervelend.... anti-d heeft te maken met de bloedgroep de ik heb en kans op een resus-baby... erg ingewikkeld allemaal, maar wel nodig...
dee, ik las het al van de trap, je bent geweoon hartstikke trots! trap lopen, wij hebben geen trap binnen vanwege de flat maar natuurlijk wel een trap om omhoog te kkomen in de centrale ruimte. Niels is dol op de 'pap'. Hij wil altijd zelf lopen. Als hij op de eerst verdieping is denkt hij alleen dat hij er al is en als ik dan nog verder ga gooit hij zich krijsend op de grond... Als ik dan gewoon doorloop komt hij vanzelf ook.
Judith..jakkiebah..spruitjes.. en gezellig aan de salontafel dus..hier ook wel vaak hoor..dan schuift ie de stoel erbij aan en speelt daar aan.. maar t is toch wel handig als ie ook een eigen tafeltje heeft hè.. en boven is hier geen optie.. Heb je al een leuk stoeltje gevonden voor aan de tafel? Caruli..gefeliciteerd meid! hartstikke leuk!! Essebes druk aan t verven..leuk! ben benieuwd hoe t wordt!! Spruitjes? is t soms nationale spruitjesdag of zo? Sanneke..echt niet lekker meid..nou goed uitzieken hoor!!! Nannaf gelukkig geen blaasontsteking!en Jonathan ook al verkouden..beterschap! shopse straks hoor!!! Dee..ah dus voorzichtig aandoen!!hopelijk gaat de therapie helpen! en wat goed dat Estelle zelf de trap heeft afgelopen!! Ik vind t naar beneden gaan nog maar eng hoor..probeer het nu zittend te leren.. Vernoemen...wordt dus toch nog wel veel gedaan....leuk! Hier even gelegen..Mika is net wakker..dus die keutelt hier al even rond.. die krijgt straks spaghetti van oma..en wij? ik denk chinees..bah..maar goed..daar had Jan gister al zin in.. gaat ik morgen wel weer koken..
caruli meid, Hartelijk gefeliciteerd!! Dat er in december maar een lief gezond beebje geboren mag worden! Met sausen moet ik nog 1 wand, en dan het laatste wandje behangen Ik vind het niet erg om te doen, maar met Nina zo om me heen is het best pittig Die heeft de saus ook overal zitten, en op de vloer op nienke dr kamer zit ook allemaal saus Maar goed even nat afdoen, en Nina vanavond in de biotex en de boel is weer in orde We eten vanavond fussili met tomatensaus De courgette moet wachten tot morgen Vanavond grenzeloos verliefd kijken, dat vind ik wel een leuk programma.
Sanneke.. nog niet helemaal lekker dus! Wel fijn dat je even hebt kunnen slapen! Ninien.. knap hoor. Sausen met Nina om je heen! Ben benieuwd naar je foto's! Grenzenloos verliefd is leuk he! Heb je dat toen gezien met dat meisje ( alternatief ding, zwanger) dat naar peru ging? Met dat pannekoeken restaurant.. Vond dat zo leuk! Knap dat ze hun liefde achterna reizen! Miep.. heb hier een grote dekenkist staan een deel van haar speelgoed inzit dus wel opgeruimd hier.. Dee.. knap van Estelle hoor! Hopelijk helpt de therapie. Loessie.. ook al uit de naam! Nannaf.. beterschap voor Jonathan! *** Vanmiddag even bij mijn mams geweest, bakkie gedaan! Eten staat op en strax naar mijn dinnetje voor een nieuw kapsel.. Joeppie!
judith ik vind het leuk geworden, leuk dat behang zo! carulli gefeliciteerd meid....je zwangert zo weer met ons mee sanneke beterschapjes. ess succes met verven en...euhm...foto's miep geen chineesliefhebber begrijp ik? dan eet jij toch de spaghetti van oma?! dani is gek op chinees (ik ook trouwens). directrice doorstaan, viel reuze mee....vanmiddag lekker even gelegen...en nu de unlockcode van die rot telefoon aanvragen
Ninien..lekker aan t sausen geweest met Nina..geweldig! Judith..have fun hè vanavond met knippen..laat je t wel effe zien!? Johanna..normaal eet ik wel chinees hoor..maar ik heb er vorige week zo'n last van gehad...dat ik nu maar lekker een boterhammetje met kaas heb genomen.. lekker dat je vanmiddag vrij was!!! Hier kwam Mika net te klappen met z'n koppie op tafel...bloeden als een rund..tanden door de lip..wel zielig hoor..
Johana.. nog gelukt met de telefoon? Miep.. gets, als je eenmaal ergens last van hebt gehad dan eet je het niet snel weer he?! Boterham met kaas is ook jummie! Ik met foto op zsp.. NO WAY *** Mijn haar is kort.. Dat is ook het eerste wat Erwin zei! Maar wel erg gaaf. Lang van voren ( iets onder de oren) en opgeknipt van achteren en dan in lagen. Mama = hip Nog even gezellig een bakkie gedaan.. Nu met manlief op de bank! Tot morgen!!
Judith..klinkt leuk je kapsel!!8) echt een hippe mams!! thanks voor de knuf!!zal m morgen geven.. en tja vorige week had ik de hele avond chinees zuurbranden en was er misselijk van..dus dan maar even een paar weken geen chinees meer voor mij..
zwaai! ziek als een hond ik kruip in mn bedje, heb met de oorthermometer 40.0 maar ik vertrouw dat ding niet. In mn mond is het 39.3. Mn derriere probeer ik maar niet