December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen..

Sanneke..hopelijk voel je je weer snel ietsje beter meid!!beterschap!!

Hier nog geen plannen..wil wat in huis rommelen enzo..
    maar was gister en vanmorgen elke keer heel naar..dat ik zo ineens flauw zou vallen en heel misselijk..bah..
    Dus of er wat uit de vingers komt...maar goed..wat we doen, dat doen we..
    Ga nu eerst maar eens even een grote was ophangen..

2. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    goedenmorgen,

Judith...fotooooooooooo :)

Sanneke beterschap meid....

Ik zit weer op mijn stekkie...tis nog erg donker buiten zeg!! vanmiddag controle bij de VK ik ben benieuwd.
    Vanochtend ging ik weg (danielle is dan nog bij manlief boven, ah aankleden enzo) en hoor ik ineens 'maaaamaaa koes (kus)...dus moest ik haar een kus komen geven door het traphekje heen :D toen ik wegging en dus doedoei riep onder aan de trap...riep ze heel hard 'dagdag mama' slik...wat is het toch een schatje dat kind... :D

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    JUUD, lekker tatjes :D ... leuke avatar! Mooie kamer ook! Irritant dat de buren zoveel herrie maken ... Mirre is ook heel gevoelig voor dat soort geluid. Onze buren lopen (stampen?) door het huis met schoenen aan en zijn nogal rigoreus met de deuren ... Als ze dat hoort komt ze naar je toe rennen: boemboem! Maar tegenwoordig zegt ze vaak 'Ties' (soort van de naam van de buurman) :D ... maar bij jullie is het wel heel extreem. Gesprekje heeft geen zin neem ik aan? Leuk hip kapsel!

NINIEN, das best pittig iedere nacht ... mja ... zal vanzelf wel overgaan he ;) (maar ik vind het wel knap hoor ... ik weet niet of ik dat zou trekken ...) Succes met sausen!

LINDY, fijn dat alles goed gaat!

ARKA, snap het helemaal hoor ... ik werk 2 dagen, Jan 4 en hij is heel netjes itt mij ... Maaruh ik zie geen taak voor je vent ;) ... pff lijkt me sowieso pittig hoor om 40u te werken met een kleine (binnenkort 2). En dan nog puf hebben voor boodschappen, strijk ed ... Ik zou dus denk ik rustig met de dame in kwestie om de tafel gaan zitten en bespreken wat je van haar wil.

CARULI, woehoehoe een zoon! Geweldig! Hoe gaat het met je?

SPRUITJES, jummmie! Mirre vindt het ook lekker. Maar de losgelaten blaadjes moet ze niet: die zijn van de boom :D

ES, doe je niet te druk meid?

SANNEKE, krijg daar tranen van in mn ogen: vernoemd naar Jans overleden broertje ... en moet erg lachen om het beeld van jullie 2 in het trappenhuis :D ... beterschap!!

NANNAF, fijn dat je weer goedgekeurd bent en dat een TB er wel in lijkt te zitten. Ik vond dat zo onwijs fijn!

DEE, knap van Estelle!

AFSCHEID NEMEN, ik blijf dat moeilijk vinden hoor. Zit vaak met traantjes in mn ogen op de fiets als ik naar mn werk ga ... Mirre heeft nergens last van dan hoor, die geeft een dikke kus en knuffel en heeft vaak geen eens meer zin in uitgebreid uitzwaaien :D

JOH, werkse en succes bij verlos .... onwijs schattig van Dani!

Jan is op cursus vandaag en morgen en slaapt dus niet thuis. Bah! Hou ik echt zo niet van ... ben echt een mietje :( ... Vanmiddag naar de verlos met mn schoonmama ...

4. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    weing mensen hier!

ik ben nog steeds brak tot en met. vanmorgen ging het echt niet. n ube n ik onder invloed vna een ibuprofen :)
    Jan komt eerder thuis vanmiddag, das wel fijn. Niels heeft veeeeeeeeeeel tv gekeken vanmorgen...
    we gaan nu een dutje doen.

xxx

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Salapio.. Mirre gek op spruitjes.. ken weinig kinderen die dat willen eten..;) Ik zou het ook heel gek vinden als Erwin niet thuis zou slapen, hoewel ik regelmatig niet thuis slaap ivm werk.. ;) Leuk dat je schoonmams mee gaat naar de controle bij de vk.. Mirre ook mee? Mirre dus ook gevoelig voor zulk lawaai.. Hier ook de buurvrouw op hakken rennend door het huis, de wc deur van hen klemt dus dat gaat dus , vooral s'avonds erg vaak en hard dicht.. Erwin is 3 keer geweest om te vragen of ze misschien rekening kunnen houden met het feit dat het erg gehorig is. Maar Erwin is er helemaal klaar mee..:D.. Dus het volgende gesprekje blijft niet vriendelijk ben ik bang..;)

Miep.. Bah wat vervelend dat je niet lekker bent zeg.. Hoe is het nu??

Sanneke.. tukze! Fijn dat Jan eerder thuis kon komen.. toch wel prettig!

Johana.. Ook op controle vanmiddag..

Vanmorgen naar ikea geweest.. Een stoeltje voor Esmee opgehaald. Ik ging voor de poang fauteuil maar Esmee kiepelde met stoel en al om toen ze wou gaan zitten dus die maar niet mee genomen. Het is een rieten stoeltje geworden.

Net al even met de stofzuiger er door geweest en een strijkje gedaan.. Strax de het cv-mannetje voor een controle van de ketel.. Hopenlijk valt het allemaal mee..;)

6. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    JOhanna en was de controle goed bij de vlos?

Salapio helemaal alleen komende nacht..niks aan hè..ook vanmiddag naar de vlos!

Sanneke..nog ziek..bah gelukkig heeft NIels lekker tv gekeken!!

Judith..even een leuk stoeltje opgehaald!! volgens mij is dat zo'n kuipstoeltje hè..die heeft mijn mams ook in de kamer staan voor Mika..zo leuk!!
    en nu weer wachten op de cvman...

Hier is Mika helemaal snotverkouden..en een zeer bekkie van gister natuurlijk..dus snotter snotter..kwijl kwijl...en zielig...heel zielig...
    niks is goed..
    hij ligt er nu in ..kan ik ook even liggen..

7. MamavEsmee

Miep.. ja, zo'n fauteuiltje i.d. Staat ook nog wel schattig.. Mika nog last van de valpartij van gisteren.. Jijzelf weer iets beter te pas?

8. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Hey!!

gisteren een echo gehad!
    Het hartje klopte nog steeds erg mooi en het kindje sprong al op en neer! heerlijk om te zien.
    Ook van grootte volledig in orde: 9w 3dagen!

9. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Arka...fijn dat de echo goed was meid!

johanna en salapio...hoe was het bij de vlos?!

Judith...lekker naar de ikea geweest....ales wij dat willen wordt het meteen een daguitje...
    is niet bepaald om de hoek...hihi( wat ik trouwens wel erg jammer vindt)

Miep...arme Mika...sterkte!

Sanneke...nog niet helemaal beter?!
    lekker veel rusten meid!

hier alles goed...alleen een supertrage laptop...pfff...
    hoop dat ie dit berichie wel plaatst....
    is al de derde x dat ik probeer wat te plaatsen

10. MamavEsmee

Loessie.. berichtje is geplaatst hoor!:D Ikea zit hier niet zo heel ver vandaag. 25 kilo meter ofzo.. Je bent er in 20 minuutjes.

Arka.. Fijn dat de echo weer prima was.. Krijg je in Belgie elke 2 weken een echo?

Miep.. hoe is het nu??

Cv mannetje is weer weg.. Schort nogal wat aan onze ketel.. Waarschijnlijk moet de ketel worden vervangen.. Slik.. Maar wat moet dat moet.

11. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Ik ben weer goedgekeurd door de vlos...mannetje doet het nog prima....alleen pffff ik stortte wel even in daar hoor :( Ik zie gewoon zo op tegen de bevalling...door alle ellende met danielle voel ik me ontzettend niet begrepen/ niet gehoord (door de gynacoloog wel te verstaan) dus daar heb ik even lekker met de vk over kunnen babbelen...het lost mischien niet direct wat op maar het lucht wel op. Merk dat ik doordat dani een tijd in het ziekenhuis heeft gelegen ikzelf ook langs heel veel emoties heengegaan ben omdat ik nu eenmaal door moest....maar nu komen ze dubbel en dwars terug...niet constant hoor maar soms ineens word het getriggerd...maar goed....lekker over kunnen hebben dus.

12. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Judith..ja voor mij ging t gelukkig iets beter..heb ook gewoon niks gedaan..Mika die hing toch alleen maar aan me..;)
    enne trouwens..hoe bevalt je nieuwe look?8)

Arka..heerlijk meid!!:)

Loesie..vervelend zo'n slome pc..hoe;st met je enkel?;)

Johanna..is ook best heftig hè..ik heb t ook hoor..dat ik t nu veel meer besef hoe t maar net goed gegaan is..toen zat ik gewoon in een roes..;)
    Fijn dat je t even met de vlos kon bespreken..en ik zou t zeker ook gewoon weer aankaarten bij de gyn hoor!
    Dikke knuffel!!;)

Hier is Mika echt snotjeverkouden en koorts en niet lekker..
    niks is goed....zo zielig..
    Hopelijk steekt ie mij niet aan....wat eigenlijk onvermijdelijk is hè..;)

13. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Johanna...fijn dat je je verhaal hebt kunnen doen bij de vk....
    kan me voorstellen dat die emoties nu dubbel zo hard terugkomen!

Judith...ow ja..een nieuw kapsel...bevalt het?!

Miep...ach arme Mika...
    vind het dan altijd zo zielig als die kleintjes ziek zijn
    met mijn enkel gaat het trouwens prima!
    ik loop als een kievit, maar hij is nog wel blauw, paar groen enz enz...hihi
    maar daar heb ik geen last van gelukkig!

Hier net effe naar de presnatal in Zwolle geweest...
    nieuwe winterjas voor Nicky gehaald!
    nu relaxen op de bank, want heb vreselijke pijnlijke harde buiken!

14. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Loesie..fijn dat je geen echt last meer van je enkel hebt!
    en even leuk geshopt!Enne..nu lekker rustig aan doen hoor!!!!;)

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    APK was weer goed. Bloeddruk laag, hartje als een trein en buik goed gegroeid :D

Mirre heeft niet geslapen vandaag dus die was kapot aan het einde van de dag en ik idem dito. Maar ze heeft er duidelijk last van dat Jan er niet is, voor het eerst weer brullen bij naar bed gaan. Ik heb gezellig meegedaan en dat luchte wel op ...

Johana/Miep, kan me voorstellen dat je nog met veel oud zeer zit. Maar deze keer gaat het gewoon helemaal goed en hebben jullie allebei een droomkraamtijd!

16. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    hallo dames'

ik heb alles gelzen maar weet het effe niet.

Dames die zwanger zijn wat gaat het snel leuk joh.

Had een vraag wanneer gaan jullie dekbedtje gebruiken. En doen jullie dan ook slaapzak aan. iK WEET EFFE NIET WAT IK MOET GEBRUIKEN.Ze slaapt nu in slaapzak geen deken op. Het word nu koud dus..

liefs Ayse

17. MamavEsmee

Salapio.. ach.. lekker samen gebruld met Mirre.. Lucht wel op he?!;) FIjn dat alles goed was bij de VK en dat je knulletje het goed doet!

Miep.. Lekker niets gedaan! Groot gelijk.. Beterschap voor Mika , hopenlijk geen griepje voor jou, kun je er niet bij gebruiken he?

Johana.. De bevalling van Danielle komt weer terug.. Het is ook niet niks meid! Fijn dat je goed met je VK hebt kunnen praten.

Loessie.. Een leuke jas gekocht! Gelukkig geen auwe enkel meer.. weekend werken??;)

Ayse.. Hier onder een dekbedje voor de zekerheid nog wel een slaapzakje. Ze trapt zich nog een beetje bloot.

Dubbeltje op zijn kant lijkt weer nergens op. Heb zin om dat mens een schop onder d'r hol te geven... Ze zegt: Ik ga niet de hele dag op mijn gat achter de kassa zitten. Dat doe ik niet! WErken kreng!:D

@ Nieuwe look: Het bevalt me super! Voel me mooi ;) De kassiere bij de supermarkt zei: Wat heb je je haar gaaf! :D ja, bevalt dus erg goed!! Kon het ook super makkelijk stylen vanmorgen. Even met de styltang er door.. Nog geen 5 minuutjes werk en het zit super!:)

18. MamavEsmee

Heb net 1.5 uur liggen pitten op de bank! :) Heerlijk.. Morgen vroeg vergadering op het werk. Esmee breng ik naar mijn mams.. Gaat ze daar lekker in bad ( wij hebben geen bad ;)) Esmee blij, mijn mama blij!:D

Er is nog even reclame op.. In de volgende reclame maar even douchen!;)

19. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    ow oke waar kan je dekbed je kopen ik heb ze wel bij prenetal gezien.

20. MamavEsmee

Prenatal/ikea/hema/ babyspeciaalzaak..;)

Deel Deze Pagina