December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    bedank ik kan weer voor uit hahah

2. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen!

Salapio..goeie apk gehad!!fijn!Allebei een beetje last ervan dat jan niet thuis kwam gister..Dikke knuffels!!!

Ayse..hier slaapt Mika nu in een slaapzakje onder een dekbedje..
    En het dekbedje komt bij de hema vandaan!;)

Judith..heerlijk joh dat je nieuwe look zo goed bevalt!8)
    ah lekker even liggen pitten op de bank!!heerlijk!!
    Succes met vergaderen zometeen!

Dubbeltje op z'n kant..vond ik ook een beetje raar..en dat ze dan hun zoons inkomen bij hun inkomen op rekende..dat kan toch ook niet..
    Kind krijgt nooit de kans om zelf wat op te bouwen..;)

Hier nog geen plannen..zal ook wel niet echt buiten de deur komen vandaag..
    Mika hoeste vannacht een paar keer goed..dus die is nog wel ziek..
    Dus zal wel weer een mamhangdag worden..;)

3. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    goedenmorgen,

rustig dagje vandaag dus miep....doe mika maar een dikke knuff...

judith leuk dat je haar zo in de smaak valt!

ayse hier nog geen dekbedje..maar een dekentje...dus helaas kan je niet helpen.

zo eff ontbijten en dan gaan we straks maar eens eff bij paps en mams op de koffie... :D
    tis trouwens gelukt, mijn telefoon in unlocked en ik kan nu dus bellen *dans*

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Beterschap voor Mika!

Belse Johana :D

5. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Miep, beterschap voor je knulletje, het heerst onwijs, ik hoor er veel mensen over, gelukkig heeft liv het al gehad (hoop ik dan..;))

Salapio, hoe gaat het? Ben je al gewend aan het idee dat er een knulletje in je buik zit? Leuk hoor!

Johanna, heo bevalt het minder werken?

Sanneke, beterschap! Je hebt het flink te pakken als ik het zo lees, jekkes...Veel vitamientjes eten he?

Dee, hopelijk is het niets ernstigs bij je vader, wat maak je je dan zorgen op zo'n dag als vandaag he? Hoe laat gaat je mama bellen? V&D was dus een flop?..:D Jammer! Ik ga eerdaags even voor een leuke PJ kijken.

Caruli, leuk je hier even te zien, ik spiek soms stiekem even bij de Dec.mama's 2009 om te kijken hoe het met je gaat.

Judith, ik ben wel erg benieuwd naar je kapsel, foto'tje?

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    DEE, balen van het shirt en het jurkje. Hopelijk zijn de uitslagen goed van je vader. Hier ook een vader met gezonde leefstijl (nja ... hij rookt niet en drinkt niet zo veel, maar bewegen ... volgens mij weet ie niet wat dat is :D ... hij heeft wel laatst een fiets gekocht!)

ES, hoe gaat het met jou en de buik? Ben wel benieuwd naar je buik .. issie weer zo mooi?! En ik ben helemaal gewend aan knulletje in buik ...

Mirre is zo ondeugend de laatste tijd. Als ik zeg: kom we gaan, dan rent ze weg en ik moet echt alle trucs uit de kast halen om haar vrijwillig bij me te krijgen :D .. tenzij ik zeg dat we naar de speeltuin gaan natuurlijk ;). Ik ga dan altijd een beetje nepboos doen en dan ligt ze helemaal in een deuk. Of dr achterna rennen :D. Maar soms is het ook wel irritant (bij haast bijvoorbeeld) ;)

Ook zit ze geintjes uit te halen. Gisteren na het eten was ik aan het opruimen, zij zat nog even in de stoel. Ze vroeg of ze eruit mocht, ik liep naar haar toen en ze zei: neeeeeeeeee TITTE! Ik loop weer weg: mama 'duit' ... etc. Dit hebben we lang volgehouden ... Mirre in een deuk ... mama ook :D

En vanochtend lol gehad met broodbeleg: poep, spinnen, slakken, zand, Rosa (nichtje) hebben de revu gepasseerd. Uiteindelijk koos ze toch voor pindakaas ... bij het eten zat ze nog na te genieten: wijzen naar dr brood = poep :D

Volgens mij allemaal heel pedagogisch onverantwoord, als ik het zo teruglees :);)

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    O ja nog meer Mirrepraat :D (waarschuwing vooraf dus ;))

Ze is heel erg bezig met kleuren: blauw doet ze inmiddels goed. Roze en paars soms ook :). Ook met cijfers, als ze die ziet gaat ze meteen 'tellen': een, zes, drrrrrie, tee, zeve, tien!

En laatst zat ik nog even een bakkie te drinken bij mn schoonvader voordat ik ging werken. Mirre zat te spelen met zo'n oldschool FP schooltje met van die lettermagneetjes. Bij de letter R zei ze: Rosa. Bij de letter M: mama. Ik sloeg stijl achterover! Maar toen ik later een M tekende, viel het kwartje toch niet ... Dus alleen die M is blijkbaar een mama. Haar neef en nicht doen dat in ieder geval altijd met de letters en daar steekt ze dus wel een en ander van op!!!

8. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    wow wat knap van mirre

en dee, hopelijk is de uitslag van de bloedtest goed.. spannend.

johana, lekker bellen!

mve, werk ze vandaag en ik wil ook wel een fotootje zien!

mika beterschap

ess! zwaai!!

9. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Ziek ben ik nog steeds... vanmorgen werd ik weer wakker met koorts en nog steeds megakeelpijn, zucht. Heb de ha maar ff gebeld maar die zei wat ik al verwachtte: uitzieken... en als de koorts na een week nog niet weg is nog maar eens bellen.

niels ging gisteravon ineens heel erg krijsen. toen ik bij hem kwam riep hij auwauwauw en trok heel erg met zn benen. gister liet hij al de hele tijd scheetjes dus misschie had hij idd auwies, maar hij roept altijd au, dus het kan ook zdat hij naar gedroomd had. Toen ik hem weer in bed legde viel hij weer gelijk in slaap maar om 12 uur werd hij nog een keer minstens zo hard schreeuwend en kronkelend wakker. Echt zielig. Effe met hem op de bank gezeten en toen was het wel klaar. Dus ik weet neit wat het was...

10. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    hier ook zes een favo getal. Tegenwoordig is alles één.
    Gaat ie tellen: 1, 1, 1, 1, 1...

Niels is net opgehaald om ff bij een vriendinnetje te spelen, ik ga ff lekker slapen, hopelijk lukt het me vanmiddag dan ook om nog ff te slapen. ik voel me wel iets beter (wel ibu gehad, dus misschien komt het daar van)

11. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    JOhanna..fijn dat je lekker kan bellen..:D

Dee...hopelijk is de uitslag goed hoor!!
    ah leuk naar de taartenbeurs!!jammie!!

Essebes..ook alles goed? druk met verven?

Salapio..Geweldige Mirrepraat!!:)

Sanneke..fijn dat NIels is opgehaald..hopelijk kan je even lekker een tukkie maken!!

Hier is Mika nog ziekjes..dus maar niet zoveel doen..

12. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Doen jullie straks nog een voetenzak in de wandelwagen?

Ik wou de voetenzak voor Mika bij de easy walker duowagen kopen..
    maar die verkoper zei dat die te klein zou zijn...
    Dus ben eigenlijk wel op zoek naar een andere...

misschien iemand tips?

13. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Hallo Allemaal

Eindelijk een dagje vrij !!
    Moet eerst nog een hoop gaan bijlezen maar zag net de vraag van Miep.

Ik heb een voetenzak van prenatal naast de originele van de Buzz.
    Maar Jesse past nog prima in de wagenzak van de prenatal.
    Hij heeft nog veel ruimte over ook. Die van de Buzz wordt wel al wat klein.

@sanneke en Mika

Beterschap

Zo nu ga ik snel weer verder lezen

14. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    @sanneke; beterschap!
    @loessie; fijn dat je enkel beter gaat! enne rustig aan doen hoor, harde buiken zijn niet fijn! en oh ja als het goed is komt er binnen nu en een paar jaar een ikea in zwolle toch? hoera! :D
    @salapio; wat knap van mirre!
    @arka; een mooie echo gehad wat fijn!
    @dee; hopen dat de uitslagen van je vader goed zijn!
    @miep; beterschap voor mika en ik ga geen voetenzak meer gebruiken Jonathan gaat straks op het loopplankje achter de kinderwagen en ja dan lijkt een voetenzak zo bijzonder :p

Jonathan knapt gelukkig weer wat op, die is een paar daagjes ziek geweest. koorts en flink verkouden. koorts is nu weg nog wel verkouden.
    paar nachtjes druk mee geweest, een nachtje hem uiteindelijk maar bij ons in bed genomen.
    verder alles prima, fijne dag allemaal! prettig weekend alvast!

15. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Amber..thanks!! had net een topic geopend daarover..en daar zei ook al iemand dat die van de prenatal wel groot valt!
    Dus dat wordt maar gewoon passen dan denk ik.;)

16. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Nannaf..fijn dat Jonathan is opgeknapt!!
    enne kan toch best..in de voetenzak op het plankje..:D

17. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Dee..kan me voorstellen hoor dat je boos bent..maar je paps ziet t ziekenhuis natuurlijk niet zitten..
    Gelukkig hield de huisarts voet bij stuk!!

18. hihi wat is Mirre slim :)
    Nina telt hier alleen maar de 7, dat zijn het aantal schepjes in de fles haha, als we dan bij de 7 zijn weet ze dat tie klaar is:D

Nina dr intresses liggen bij klimmen klauteren steppen en fietsen...
    kleuren letters en praten kunnen haar niet boeien.
    Ook boekjes lezen dat is niets voor haar, is ze veel te onrustig voor...

19. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    haj meiden

sorry dat ik niet geweest ben de afgelopen dagen
    kan het gewoon niet opbrengen wil
    alles tegelijk doen.. en dat gata gewoon niet :(
    gister toch evne de stad in geweest voro een nieuwe jas voor demy eindelijk geslaagd bij de prenatal:) en nog een leuk prijsje ook.. gister heeft mijn schoonvader de wieg mee genomen en kan ik hem dus strks in elkaar gaan zetten :) heerlijk..
    mijn schoonmams heeft het hemeltje vermaakt en een ander kleurtje gegeven want ja je legt een jongentje niet in een knalroze wieg :D hihi en mijn moeder is nu bezig met hetmaken van lakentjes lief he :)

vanmorgen man lief weg gebracht zodat ikd e auto zou hebben
    even snel naar de bcc geweest voor een nieuwe wasmachine die van ons heeft kuren mag ook wel hoor na z`n lange tijd hahah
    ben blij dat het hij nu nog net doet.,. alleen wast hij niet meer zo schoon en pompt het water niet goed af.. dus ja.. meot er toch maar een nieuwe komen.. maar wat zijn die dingen duur zeg :O schrok er van..

toen maar meteen ff de babyland in gehuppelt haha
    nou ja gehuppelt gewaggeld kan ik maar beter zeggen..
    lopen gaat de laatste dagen bar slecht.. :( veel auw in mijn rug maarja je moet wat he :)
    ik wou zo graag z`n voetenzak voor in de maxicosi..
    en eindelijk hem toch gekocht :D..
    en hij staat mooi in de maxicosi :) hihi.. demy heeft er net mee rond gewandeld met de beer er in haha ze vond het prachtig..

ik ben wel weer wat opgeknapt geen koorts meer en niet meer gespuugd :).. dus gaan de goede kant op.. heb alleen last van mijn rechter heup en knie erg vervelend maarja wat wil je als je 10 kilo bent aangekomen.. haha

zoo nu is het genoet met ego praatover me zelf :)..
    ik haak vanaf nu weer in met mee kletsen en reageren

Ik las iets over dekbedjes
    demy slaapt hier in een winterslaapzakje zonder mouwen met een pyama eronder en dan een dekentje over der heen.
    heb wel een dekbedje gekocht voor als het erg koud gaat worden. Moet ook nog opzoek naar een grotere slaapzak met mouwen :).. mevrouw blijft nog niet goed onder de dekens liggen.. hihi

Bevalling: las ik ook wat over volgens mij.
    Ik ben er eigenlijk nog niet zo heel erg mee bezig.
    het komt wel steeds meer dicht bij. maar eng vind ik het niet.
    ben wel benieuwd hoe het deze keer gaat in eht ziekenhuis.
    vorige keer neit z`n super ervaring mee
    dat je ineens midden in de nacht met een pasgeboren baby naar huis wordt gestuurd terwijl je pas 3 uur bevallen bent.
    vond ik toen heel vreemd terwijl de gyneacoloog die kwam om te kijken hoe het ging zei van u mag wel een nachtje blijven.
    en die ander zei dat ik weg moest :(.. baalde er van want
    demy heeft toen de hele nacht gehuild en wij wisten gewoon niet wat we moesten doen.. arm kind..
    had het gewoon hartstikke koud.. maarja weten wij veel :S..
    baalde daar echt van..

Caruli wat leuk om weer een swat van je te horen :)

Essebes druk aan het verven :)

Miep hoe is he tmet jouw?

sanneke flink ziek :( hoe is het nu?

Leuke foto van een kamertje voor bij zien komen :)

Dee vervelende situatie met je paps..
    snap wel dat je er ene b eetje klaar mee bent.
    gelukkig hield de ha voet bij stuk :)

20. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama

Deel Deze Pagina