December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Hier net de zomerkleding omgeruild voor winter :)
    en schoenen even uitgezocht.. alles weernetjes en winter klaar hihi.. pas niet zo veel meer :oops: maarja wat wil je als je 10 kilo aangekomen bent haha..
    demy ligt nog heerlijk te slapen..
    en man lief is op de bank neer geploft haha.. diep in coma..
    zo maar eens bedenken wat we gaan eten.. :)
    en wachten tot de wasmachine klaar is :)

2. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    zijn de zwangere dames hier al uit over een naam?..

wij wel :)...
    was even discusseren :) maar het is gelukt haha.
    moeilijk hoor want wij hadden wel een meiden naam..
    maar nog geen jongens naam..

Ohh demy is wakker :D ga haar er uit halen :d..
    kunnen we nog lekker even het zonnetje in..

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Zo gisteren lagen we heerlijk vroeg op bed. Waren helemaal gesloopt! We hadden best een prima appartement, maar de bedden waren echt verschrikkelijk. We lagen helemaal doorgezakt en voelden alle spiralen in ons lijf. s´nachts dus vaak wakker en ´s morgens helemaal een brak lichaam.

Ik had toch geschreven dat Senna was gevallen....Nou eigenlijk ben ik samen met hem gevallen. Ik maakte helemaal een rol over de stoep heen als een echte stuntvrouw. Ik stond gelijk op en was alleen maar op Senna gericht. Jan helemaal boos en overstuur. Wist ik wel dat ik zwanger was en of het allemaal wel goed ging? Tja....ik ga ook niet expres over de stoep liggen rollen natuurlijk! Gelukkig niet op mijn buik terecht gekomen en ik kon me met mijn linkerarm opvangen. (die was vervolgens een paar dagen stijf en pijnlijk) Maar toch maakte ik me ook wel wat zorgen...Baby is immers nog niet duidelijk aanwezig. Hoewel ik deze week een paar keer mijn twijfels had of ik het kindje voelde.

4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Lindy, hier gaat de meisjesnaam geen probleem worden. We hebben al wel drie leuke namen. Jongensnaam gaat wederom lastig worden. Maar als het goed is weten we over een paar weken of het makkelijk of moeilijk gaat worden om te beslissen!

5. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Lindy....druk met kopen en klussen geweest?! LEUK!
    en tot 10 uur uitgeslapen?! Lekker!

Olga...welcome back...leuk gehad?!

Johanna...2 nieuwe katjes...leuk hoor...
    gezellig...

Miep...jee dat klinkt echt erg verkouden...beterschap!

Hier vanmorgen gezwommen en straks weer werken tot 23.15...
    mijn 3e dienst achter elkaar tot 23.15 uur...
    vind het wel zwaar worden!
    ben morgen dan lekker vrij!

6. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    Olga...oei gevallen?!
    gelukkig kon je jezelf goed opvangen!

Lindy...hier wel al uit de namen, maar toevallig raadde mijn ma vorige week de naam...
    nu wil jan een andere naam verzinnen....ikke niet!
    vond de naam die we hadden mooi en was er al wat aan gewend...

7. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    Ik ga Nicky maar eens uit bed halen en dan strakkies werken!
    fijne dag nog allemaal!

8. [​IMG]

grappig dit

9. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Joehoeee kennen jullie me nog??

Ik kom me weer bij jullie voegen hoor. Heb mijn hormonen inmiddels weer onder controle haha.

Heb de afgelopen weken wel met jullie meegelezen maar vindt het een beetje veel om te gaan reageren. Ik sluit me vanaf nu gewoon weer bij jullie aan.

Even een update van onze kant. Afgelopen 2 weken hadden we vakantie. We hebben veel gedaan omdat een nichtje van Jan was overgekomen uit Amerika. We zijn oa. naar de efteling geweest met Sam, dagje Antwerpen en Amsterdam zonder Sam en 3 dagen naar Engeland op familiebezoek. Ook hebben we wat pech gehad... vooral Sam heeft het moeten ontgelden. De eerste dagen van de vakantie kreeg hij een lelijke vlek in zijn nek. Bleek krentenbaard te zijn. Zalfje gekregen, vlek zit er nog maar is droog en wordt niet groter. Vervolgens werd ik ziek en kreeg Sam Pseudokroep. Zo dat is pas eng. Het leek of hij geen adem kreeg en vooral de nachten waren drama. Gelukkig was ook dit na een paar dagen voorbij. Tenslotte heeft hij ook een hele dag op veel te grote schoenen rondgelopen waardoor hij nu ontzettend lelijke blaren op zijn voeten heeft die ik elke dag moet verbinden. Arm mannetje... nu heeft hij ook nog eens een ontstoken vinger. Gelukkig is hij vrolijk en moppert hij niet veel. Ondanks dat hij vooral van zijn voeten veel last heeft.

Met mij en de zwangerschap gaat alles goed. Afgelopen donderdag nog bij de vlos geweest. Eindelijk hartje kunnen horen. Wat een lekker gevoel is dat. Mijn ijzer was wat aan de lage kant vandaar de moeheid steeds. Heb er nog geen pilletjes voor gekregen maar moet er wel enorm op letten. Spugen moet ik ook nog steeds regelmatig helaas. Had stiekem toch wel verwacht en gehoopt dat dit iets minder zou worden.

Zo dat was het zo snel even.... Kan nog wel even doorgaan maar dat doe ik jullie maar niet aan!!

10. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    brittek welcome back meid

je hormonsters weer onder controle..
    gezellig versite gehad :)
    leuke dingen gedaan,,
    pseudokroep oeii.. lijkt me dood eng..
    arme sam heeft flink te verduren gehad.
    hopelijk gaat het nu weer beter

hartje gehoord bij de verlos :)
    wat fijn :).. dikke knuffell

11. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Hier ook een schoonmams die de naam geraden heeft..
    haha.. ik heb er meteen over heen gepraat.. dus ik denk dat ze het nog niet zeker weet..
    Demy heeft het steeds over de baby en probeerd dan zijn naam te zeggen dus het wordt wel linke soep..maarja nog 11 weekjes :)..

12. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik heb prijs!
    ik heb een fotoklok gewonnen...weer iets leuks voor op angelina's kamer :D
    hier had ik het bij...

Home

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    French, wat leuk dat je in de prijzen bent gevallen! Hoe is het met Angelina haar nieuwe kamer, al af?

Britteke, nou ja zeg....toen ik vanmiddag de pc afsloot bedacht ik me dat ik je vanavond weer effe zou pb´en om te horen hoe het is....En nu ben je er zelf al met een update!
    Lekker dat jullie vakantie hadden, maar zo te horen ook erg druk geweest. Wel met leuke dingen! Jeetje, Sam heeft echt veel pech gehad, arm kereltje. Krentenbaard is zoooo vervelend. Heb het zelf ook twee of drie keer gehad. (ook toen ik ergens in de 20 was) Is ook heel besmettelijk jammer genoeg.
    Geen last meer gehad van bloedingen dus. Mag je nog een extra echo of pas weer met 20 weken? Lekker om het hartje even te horen. Ik mag woensdag weer naar de gyn voor echo. Groeit je buik al goed? Bij mij is er nog weinig te zien hoor. Pas al mijn broeken nog (heb zelfs nog een riem nodig, want ben nog steeds 2 kilo lichter dan voor de zwangerschap, wat op zich niet heel vervelend is.) Hier ook nog af en toe spugen, toevallig vanmorgen weer, maar verder gaat het gelukkig een heeeel stuk beter met me.

Loesie, ben jij al helemaal spuug-vrij? Werk ze maar weer meid....Hoe lang moet je nog doorwerken met die late diensten?

Lindy, oei....straks verklapt Demy de naam van haar broertje. Ik ga het dus echt niet aan Senna vertellen denk ik. Die flapt het er zeker weten uit.

14. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @brittke: ach die sam...wat een pechvogel!

@lindy: ik zou er ook overheen praten :p

@olga: even wachten op het peuterbed dan kunnen we de spulletjes neer gaan zetten.
    geen grote veranderingen hoor...alleen wat spulletjes veranderen de rest blijft hetzelfde.

15. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
  16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Johana, wat een mooie buik al zeg!

French, soms best een lange levertijd he...Jan gaat vanaf nu ook weer verder met Senna zijn nieuwe kamer. Plinten er weer weer op, nieuwe vensterbank maken, en dan nog speelgoedkast en kledingkast kopen. Voorlopig gaat hij dan nog in zijn ledikant slapen. Jan maakt nog wel een peuterbed voor hem.

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Wie is nu de eerstvolgende die moet bevallen/uitgerekend is?

29 oktober ,Miep , Jongen
    11 November, Essebes , Meisje
    21 november, Misskeita, Meisje
    22 november 2009, Nannaf, Verassing
    9 december, Johana79, Jongen
    23 december, Lindy, Jongen
    14 januari, Loesie
    9 februari , Salapio, Jongen
    23 maart, Olga
    23 maart, Britteke
    24 maart, Dianne
    27 april, Arka

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik hoop dat dit de laatste lijst was....volgens mij wel hoor. Heb het via de zoekfunktie gedaan.

Salapio, je bent blauw hoor!

Britteke en Dianne, wanneer hebben jullie de 20 weken echo?

Ik heb hem 27 oktober (geloof ik). Dat is met precies 19 weken.

19. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Lindy, oeh spannend... hopen dat Demy de naam nog even 11 weken voor zich weet te houden.

French, leuk wat gewonnen!!

Olga, hier geen extra echo meer. Heb 30 okt. de 20 weken echo. Toch wel spannend. Buikje begint nu te groeien. Ben ook nog niks aangekomen door het spugen en slechte eetlust. Wel grappig dat je qua kilo's niets aankomt maar die buik groeit wel. Mijn eigen broeken zitten al niet meer lekker. Ben maar overgestapt op de zw. broeken. Leuk woensdag weer een echo. Zijn jullie er inmiddels van overtuigd dat alles goed is of blijft het spannend?

Johana, wat een flinke buik!!! Erg mooi om te zien!

Namen, zijn we nog niet helemaal aan uit. Voor een meid hebben we er 2, voor een jongen nog niet echt eentje. We willen het geslacht ook afwachten.

Kamertje, Sam heeft pas een nieuwe kamer. Babykamer beginnen we nog niet aan. Willen eerst het geslacht weten :).

20. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    even een kop thee pakken met heerlijke roomboter cake van de bakker yummieeee

Deel Deze Pagina