alle verkouden neusjes....beterschap!! Johanna... een goede daad.... 2 oudjes geadopteerd. en nu al vloer en bankkleedjes Judith...volgens mij verkoop jij echt giga veel via marktplaats en alles al weer gesopt, lekker hoor! Miep... Gelukkig toch hoestdrank en neusspray beterschap meid!! Loessie... jij bent al actief geweest. En wat lief dat je broertje wegbrengt! Dee...die opmerking van je vader over L en qua gezondheid zijn paps en mamsies volgens allemaal redelijk eigenwijs! Arka... niet te veel zorgen maken hoor! Probeer toch een beetje te genieten van je zwangerschap. Lindy...jij ook al zo,n bomvolle commode Ess... ben je ondertussen al klaar met klussen?? Britt...fijn dat je dr weer bij bent!
Miep.. Fijn dat je toch wat mag gebruiken om het te verlichten. Hopenlijk helpt het je ook!! Verder nog geen gerommel in de the belly?? Dee.. Jammer dat de koppigheid van je vader zorgt voor stress en negativiteit. En niet op je kleindochter haar verjaardag komen is niet heel erg netjes van hem.. Haha.. Schoonzus kan en niet koken en is niet gezellig! Nou, je schoonpa heeft een hoge pet van haar op! Je mag gezegend zijn met zo'n goede eter als Estelle.. Ik durf van mezelf best te zeggen dat ik lekker kan koken maar Esmee wil vaak gewoon niet.. Al moet ik zeggen dat ze steeds meer lekker vind. ** Kinderstoel is opgehaald.. En lekker een broodje gehaald.. Jummie! Wasje draait en het eten staat klaar. Denk zo even een halfuurtje tukken, weinig geslapen op het werk. Was erg remoerig ( schrijf je dat zo sanneke??). Esmee ligt nu lekker in bed onder haar bedje alsdus Esmee.. Ze bedoeld dekbedje!
wij zijn vanmorgen bij de huisarts geweest. Sam heeft een antibiotica kuur gekregen voor de blaren op zijn voeten. Ze zijn namelijk geinfecteerd. Hopelijk is hij er snel vanaf. Hij kan nu helemaal geen schoenen aan. Elke dag moet ik zijn voetjes verbinden en sokken aan. Buiten lopen zit er nu dus ook niet in helaas. Morgen een probleem qua opvang. MIjn schoonmoeder is ziek en op het kdv was ook geen plek. Pfff nog even kijken hoe ik dit ga oplossen. Heb namelijk ook geen vakantiedagen meer... Wat is het trouwens koud he... Verwarming maar ff aangezet! Sam heeft vandaag geslapen tot half 10!!! Heerlijk hoor maar de nachten blijven minder leuk. Ben wel blij dat hij dan tenminste sochtends wat langer doorslaapt. Zo nu ga ik de kleine vent weer in bed leggen voor een middagdut!!
Britt.. moest het weekend werken dus nu weer vrij! Leuke foto's op hyves van de vakantieuitjes! Ninien.. jij klaar met klussen??
Nienke dr kamer is klaar... JIppieeeeeeeeeeeeeeee. Hij is vind ik erg leuk geworden. Ze vind hem zelf ook erg geslaagd. Vanmorgen een paar kleren wezen kopen, natuurlijk zat er iets bij met de verkeerde maat :x (moet voortaan toch betr opletten) Ik trok het Nina aan, maar het ging bijna niet over dr hoofd, maar dacht dat het dubbel zat, maar toen moest het weer uit Ik heb het kapot moeten knippen... Njah tis niet anders, heb nu wel een paar leuke stofjes
Judith, denk dat ik zelf thuis blijf. Jan is thuis maar zijn verstandskiezen moeten eruit morgen. Geen idee hoe hij daarop reageert. Hij is nogal bang hihi. Haal die dag wel weer een keer in
Britteke...die zoutoplossing mag je zowieso gebruiken.De gewone neusspray en broomhexine hoestdrank mag ik nu wel gebruiken maar t moest wel zo in overleg met de huisarts en ook minimaal gebruiken.. en ik geloof dat je dus gewone neusspray ook maar max 1 week mag gebruiken toch? ach t zal vast niet veel kwaad kunnen hoor..zou dan nu wel overgaan op zoutoplossing als ik jou was..of gewoon even met de huisarts bellen.. Arme Sam zulke zere voetjes..had ie nieuwe schoenen aan? zielig hoor! kan ie er zelf wel een beetje op lopen? Judith..Nope nog geen gerommel..maar laat harry nu ook nog maar even zitten hoor..ben echt niet fit nu.. Lekkere broodjes gehaald..jammie!! en esmee aan t tukken onder t dekbedje..heerlijk!! Ninien..balen van de shirtjes..en dan ook nog kapot knippen....Sundt! Ik ga even Mika op bed leggen...en dan eerst maar eens even hier t speelgoed opruimen..overal ligt wat..
Toen ik zwanger was van Nina, had ik niersteenaanvallen, en kreeg ik in het ziekenhuis medicijnen voor die aanvallen. Normaal gesproken zou ik die medicijnen niet gekregen hebben tijdens een zwangerschap maar de aanvallen waren zo heftig dat er sprake was om de zwangerschap in te korten... Maar uiteindelijk hebben ze de keuze gemaakt om toch die mdeicijnen te geven, en ze hebben gelukkig geholpen maar ik moest wel 3 x per dag aan de ctg om te kijken of het met de baby wel goed ging, want die medicijnen zorgen voor een hoge hartslag bij de baby soms echt wel boven de 180 slagen En het is ook een andere zaak als je al verder bent in de zwangerschap, de eerste drie maanden zijn cruciaal, dan zijn ze veel voorzichtiger met medicijnen
DSC02029.jpg picture by anssie_photos - Photobucket DSC02027.jpg picture by anssie_photos - Photobucket DSC02031.jpg picture by anssie_photos - Photobucket DSC02026.jpg picture by anssie_photos - Photobucket
Ninien..mooi geworden zeg! Een echte meiden kamer.. *** Ik zit er aan te denken om naailes te nemen? Lijkt me zo leuk om bepaalde dingen zelf te maken.. Vind sommige jurkjes net niet leuk / broekjes niet stoer genoeg en als ik zelf het kan aanpassen of zelfs maken zou dat wel erg leuk zijn.. Er zit een goede school hier in Nijverdal..maar de stap zetten om in mijn eentje op naailes te gaan..
Als je het echt leuk vind zou ik het gewoon doen, en het is alleen de eerste keer niet leuk om alleen te gaan. Als je zelf kunt naaien is dat mooi meegenomen! Ik hoef het niet te doen, want dat wordt nooooooooooooit niks ben totaal niet handig met naaiwerk
Ninien..Leuke kamer!!! zal ze vast heel blij mee zijn !!8) en idd ze zijn gewoon wat voorzichtiger hè in de zwangerschap.. en ikzelf ook hoor..daarom had ik ook nog niks genomen..en nu even erover gebeld.. Judith..heb ik toen ook al eens over nagedacht..lijkt mij ook ontzettend leuk! Maar wat we dan tegenhield dat je dan een naaimachine en alles moet aanschaffen hè.. maar wie weet doe ik t ook nog eens..t lijkt mij ook leuk.. en ik zou zeker gewoon alleen gaan hoor.. Nou Mika ligt in bed...speelgoed is weer opgeruimd...een wasje in de droger gepleurd.. Ga ik zo ook maar even liggen denk ik.. Heb de laatste dagen wel veel harde buiken....bij Mika nooit eentje gehad..gek hè dat t zo verschillend kan zijn ...
Miep.. het lijkt jou dus ook leuk om op naailes te gaan.. De aanschaf van een naaimachine/lockmachine is even prijzig maar dat vind ik niet zo'n probleem. Oei.. harde buiken, misschien toch wat voorwerk.. Ninien.. ben wel een sociaal iemand en maak makkelijk contact dus dat is het probleem niet.. maar die 1ste stap..
Judith..ik zou t gewoon doen hoor..je kan t altijd proberen..wie weet vind je t wel niks... staan vast wel voor de 1e lessen van die leenmachine's.. en voorwerk..? nee denk t niet ...zal nog wel even duren..
ninien......36wk ....bevallen?? waar kan ik tekenen??? wat is het kamertje leuk geworden zeg. judith lekker gesopt, stoel verkocht en broodje gegeten (niet specifiek in die volgorde...en euhm...mag ik sanneke voor zijn??! het is rumoerig....hahaha). miep je hebt in ieder geval iets voor de snotterigheid (tegen de...moet ik zeggen) hopelijk helpt het snel. ik heb eff de katten geborsteld, gestofzuigd gedweild en lekkr liggen slapen, ga zo dochterlief ophalen bij de gastouder. heb trouwens soms echt een voet boven in mijn buik zitten, das echt pijnlijk...ik kan hem dan ook echt wegdrukken....haha...