Olga ja he,, dan weet je wat voor kleur ik heb ook pas was gekocht toen ik wist wat het werd en meteen alles om gegooid .. hihi je hebt dan eigenlijk veel roze niet normaal haha maarja.. altijd leuk om weer nieuwe dingen te mogen kopen.. hoe voel jeje verder?? Mamavesmee altijd mooi mee genomen als iets verkoopt toch .. zuurkool schotel lekker is wel een idee voor van de week Nannaf ook alles gewssen heerlijk als alles dan al klaar is je bedje omhoog van het weekend ja hier ook binnenkort maar eens kijken of het wel kan op klossen vorige keer ook niet gehad. mijn mannejte maakte toen het bed op.. dat deed de kraamverzorgster niet ons bedkon gewoon niet op klossen en bierkratje ging ook niet.. dus ben benieuwd of dit nieuwe bed wel op klossen kan Arka dikke knuffel meid Daphne ken je gevoel mijn mannetje zegt dat ook wel eens van Ik kan nooit wat leuks met jou doen als LINDA het is altijd MAMA linda.. vind hij wel eens vervelend. en dan voel ik mij ook schuldig.. demy slaapt dan wel geregeld bij mijn schoonouders. maar als nog went het niet ik slaap die nacht bar slecht.. en ben bok sagerijnig smorgens als ikdat lieve stemmetje niet hoor,.. moeilijk hoor soms moet je gewoon ff de knoop door hakken en wat leuks gaan doen zonder kids.. Maar geef toe dat het erg moeilijk is Komt van zelf wel ze zijn ook nog zo klein he als ze wat ouder zijn zal het wel makkelijker worden hoop ik Britteke leuke foto van Sam WIj zijn net even naar buiten geweest demy liep met haar buggytje met de beer er in zijn we de kippen en koeien vna de buurman brood gaan geven prachtig vond ze ht.. BOEEE BOEE riep zehaha thuis nog even samen boekje gelezen Broodje gegeten.. mama heeft snel afgewassen en demy die had zich weer eens vast gezet in de kinderstoel.. kon ze der niet uti wat doet ze ga ze via ondere.. zit ze vast huilen huilen.., muppet.. nu ligt ze heerlijk te kletsen mopperen stampen in bed.. ze zal zo wel weg zakken hoop ik
@britteke; mooie ogen heeft je mannetje! @dee; ik kan absoluut met je meepraten, mijn moeder heeft een keer een week met een gebroken enkel doorgelopen, nee hoor doet niet zo'n pijn hij deed wel knap toen ik viel en mijn vader tja wat zal ik zeggen... het is nu een jaar geleden dat hij een aneurysma heeft gehad en hij loopt rond alsof er niks gebeurt is en hij niet op sterven heeft gelegen. dan krijg je een 2e kans en doe je er niks mee... :x ik betrap mezelf ook op dit soort dingen hoor dus het is een beetje erfelijk. heb in de vakantie in glas gestaan en een paar weken geleden bleek er toch nog wat in mijn voet achtergebleven te zijn... Jan was woest! ja ach nou ja het deed nog wel wat pijn maar ik dacht dat trekt wel weg, ja dus toen het laatste glas eruit was gewerkt door mijn voet. maar ja het blijft vervelend dat soort dingen!
Olga; Wouw, ik ben echt lang hier niet geweest.. 16weken alweer! Gaat alles goed? Sam; Ja ik heb de foto's op je hyves gezien, heel lief! Bizar he, hoe snel het allemaal gaat.. Hier gaat alles goed! Mijn laatste daagjes verlof, wel een gek idee hoor! Dana doet het super, ze slaapt sinds 2 weken door heeerlijk! Ik ren nu op en neer van de trap, ze ligt in een voorkeursrol (zoiets?) en ze is er helemaaaal niet mee eens dat ze op haar andere zij moet liggen.. maja wat mot dat mot Dus iedere keer muziekje weer aan en speen erin, dan slaapt ze even en word ze weer boos wakker.
ik ga even een klein meisje toespreken die breekt haar kamertje af,, is niet helemaal de bedoeling :S..
Ik kon de hele morgen niet op Zp. Hadden jullie daar ook last van. Alieke...ja het is best druk he die eerste tijd met een kleintje erbij ik weet nog wel dat ik dacht ik kom echt 5 uur aan een dag tekort. Maar het went hoor, en je krijgt zo vanlieverlee steeds meer qualitytime voor je eigen. Dee....ga maar een keer lekker een avondje uit met Jurgen, zal jullie allebei goed doen. En misschien is het zo dat jullie na een uur al weer thuis zijn, omdat jullie estelle zo missen. Maar misschien wordt het wel een hele leuke avond. En jij bent gewoon een moeder met een oergevoel!! Lindy... lekker ff met Demy naar buiten geweest. Juffie....ik heb je vanmorgen op hyves gezien, hoe gaat het met je? Arka....wat jammer toch, dat je je iedere keer zo onzeker en angstig voelt! En nu weer helemaal niet lekker. Beterschap meid! Nannaf...je bed omhoog met stoeptegels....
haha hier was er ook 1 uit bed, die zat gezellig op de kamer van Nienke heeft weinig zin om te slapen
Alieke, je bedoelt waarschijnlijk een zij-lig kussen waarin Dana ligt? Oh jeetje je moet dus al bijna weer werken...heb je er een beetje zin in? Hier gaat het best goed. Nog wel wat zenuwen, maar ja....Lichamelijk voel ik me steeds beter, hoewel ik de afgelopen drie ochtenden weer flink het moeten spugen. (alleen maar van dat vieze zure gal....) Nannaf, mijn schoonmoeder heeft 7 weken voordat ik van Senna beviel ook een aneurisma gehad. Net op het nippertje gehaald. Ze zou niet meer roken en minder wijntjes drinken. Roken doet ze al jaren stiekem en nu dus nog steeds en de wijntjes gaan er ook weer goed in.... Dee, goed dat Jurgen het zo lief ter sprake heeft gebracht! Dus binnenkort gaan jullie iets leuks plannen! Judith, hier ook altijd een bezig bijtje....maar sommige dingen zijn van die kleine regel dingetjes waar ik niet op zit te wachten. Lijstje lijkt dan ook enorm lang, maar eigenlijk is het best snel afgehandeld. Vandaag kwa huishouden alleen stofzuigen en dan morgen even dweilen enzo... Wat een goed idee die zuurkoolstamppot! Moet vanmiddag nog boodschappen doen dus gooi ik gelijk de ingredienten in mijn kar. (hoewel ik jan daar niet zo blij mee maak)
Iemand nog een leuk idee voor een nachtje weg? Tussen kerst en oud en nieuw is Jan vrij . Van 29 op 30 december willen we saampjes twee daagjes (1 nachtje) weg. Brugge, Gent en Antwerpen zijn geen optie... Is Groningen een leuke stad? Maastricht zijn we al vaker geweest, dus ook liever niet.
Olga; Ja zo'n ding inderdaad Ik heb wel zin om weer te gaan werken, maar het is toch een gek idee. Alles sluit je af nu en het "normale" leven gaat weer beginnen. Ja is niet zo gek die zenuwen. Voor de 20w heb je toch nog een echo? Probeer er toch maar een beetje van te genieten. Ik mis het nu al!
Sam, je kunt heel simpel als je een bericht typt en iets naar onderen scrollt zie je staan, bestand of foto toevoegen.. Dan een foto uploaden van je computer en klaar! Lees nu dat britt het al heeft uitgelegd! Miep.. Alles goed? Helpen het drankje en de neusspray? Dee.. Estelle is dus nog nooit uit logeren geweest? Esmee is nu 3x geweest en vind het steeds makkelijker. Vind het ook erg belangrijk dat we Erwin en Judith tijd hebben..Toevallig gaan we a.s. zaterdag met zijn 2en uiteten en naar de bios. Esmee blijft dan voor het eerst bij mijn ouders logeren en de volgende week gaat ze bij Erwin zijn ouders logeren, dan gaan we met vrienden een avond uit. En dan gaat ze voorlopig ook niet weer uit logeren hoor! Alieke.. je verlof al weer voorbij, jeetje waar blijft de tijd. Zin om weer te beginnen?? Arka.. je maakt je zelf helemaal gek. Als je het niet vertrouwd zou ik toch de vk bellen. Lindy.. is haar kamer nog heel. Voor de rest weet ik het even niet meer.. *** Vanmorgen even bij mijn mams op de koffie geweest.. Gevraagd of Esmee van zaterdag op zondag mocht komen logeren.. Nou dat hoefde ik geen 2x te vragen.. Wij gaan lekker uiteten en naar de bios.. leuk!! Net even de woonkamer gesopt en strax de keuken even doen.. Esmee haar clics passen al niet meer.. Ga ze maar op marktplaats zetten.. Wel zonde zeg.. Morgenvroeg shoppen met mijn zusje, natuurlijk gaat Esmee ook mee, dus maar even kijken voor andere laarsjes.
haha demy riep heel hard bumba kijkehh haha .. ik zeg heel droog nee we gaan eerst slapen. kijkt ze me aan of ze wil zeggen van ja dag mam.. maar volgens mij is het nu rustig
Groningen is geweldig.. echt een stadt met sfeer! Leuke restaurantjes en kroegjes, leuke stadt om te winkelen maar ook genoeg andere bezienswaardigheden!
Judith, die schoentjes had esmee nog niet zo lang toch? Wel zonde...En Groningen is dus wel een bezoekje waard. Dan ga ik maar eens wat rond neuzen...
Olga met Tugce gaat goed. Ze word grote meid ze praat al veel. Ze zingt nu ook veel zo lief laat je mama toch niet loss hahahha. Poesje mauw kom gauw enzz Hier gaat veder goed druk met werken. Komt verandering misschien moet ik ergens anders werken bah. Ik werk nu in dagbesteding met vertsandelijke gehandicapten. Ik hoor het volgende week meer. Me man is nog op zoek naar werk heeft nog niks kunnen vinden. Wanneer was ook de meeting ik wil graag mee als het woensdag is.
Alieke.. hollands wel varen die meid van jou! Wat een poepie! Britt.. had de foto al op je hyves gezien, mooi mannetje zeg! Olga.. klopt, de laarsjes heeft ze pas een maand of 1,5 en slechts enkele keren gedragen.. Zal even een foto'tje posten, maat 21 wie o wie!! Ayse.. balen dat je misschien iets anders moet gaan doen qua werk.. je mannetje nog geen nieuwe baan. Fijn dat je meid het zo goed doet! *** Kon vanmorgen ook niet op zwangerschapspagina..