Goeiemorgen! Jeetje, al die zwangerschappen gaan veelste snel joh! (voor jullie niet denk ik ) Miep; Nee toch geen bijbaantje genomen, het was zoiezo maar voor tijdelijk totdat ik meer uren kon maken op het kdv. Ik was toch bang dat ik boven me pet zou gaan werken. Ess; Pffiew, jij ook druk aan de klus! Moet er ff niet aan denken hoor.. Genoeg geklus hier gehad! Hoe is het allemaal geworden met het dakkapel? Zal wel een grote verandering zijn! Moet je nog veel doen voordat het klaar is? Ik heb tot de dag voor de bevalling van Loïs doorgeklust, nu maak ik mezelf voor gek uit!
vanmiddag heeft Nienke feest. Vanmiddag trouwt dr Juf Nu heb ik gisteravond dr haren een beetje voor proef gedaan wat vinden jullie ervan?? En voor de kapsters onder ons, hoekan ik zon knot het beste vast zetten, of hoe kan ik dr haren op een andere manier leuk omhoog doen??
goedemorgen! @salapio; naar het strand, ik ben jaloers! J is dol op het strand zelfs met regen ook echt een buitenkant. @essebes; nog een paar weekjes meis! knuffel @ninien; ziet er mooi uit dat kapsel! oeps ik wilde reageren verder maar mijn ouders komen er al aan! misschien vanaaf! fijne dag allemaal! zwaai!
Gisteravond flink afkick verschijnselen forum lag er uit balenn.. dus ook maar vroeg naar bed gegaan.. Miep snap goed dat je het zat bent KOm OP harry mama wil je zien hihi Johana wat vervelend dat je zo rot slaapt snachts kan je een handje geven hoor ook z`n last van heup./bekken Salapio RUzie mmet het toetsenbord hihi Essebes klusse dikke knuffel voor jouw Mamavesmee lekker aant het shoppen Ninien wow wat heeft ze lang haar :O en mooi hier helemaal jaloers hihi Nannaf zwaai zwaaaii ZO hier boodschappen gedaan action geweest.. ah aldi bne het spuug zat nu auw auw auw.. ik red het gewoo niet meer al die boodschappen en dan demy nog mee ondanks ze hartstikke lief is geweest. en die vies regen bah. Nu weer lekker warm thuis,, Demy weer helemaal blij., ze houdt niet zo van regen.. roept ze heel hard bahh haha.. vooral als ze haar regen jas aan moet haha.. ga zo maar eens regen laarsjes kopen voor haar
Salapio..zon vervelend toetsenbord..jakkiebah!! Essebes..ook alweer 35 weken..gaat snel hè..nog even meid!! En succes met behangen straks!! Judith..shopse!!! Alieke..toch maar niet gedaan.. Hopelijk kan je snel meer uurtjes op je werk maken! Ninien ..wat leuk! Mooie bos haar joh!! Tja en vastzetten..t ziet er goed uit zo! Je kan t eventueel in staarten omhoog doen..en vandaar uit vaststeken met schuifjes.. Nannaf..veel plezier met je ouders! Lindy..ook alweer 29 weken! Gaat snel hè! Enne die boodschappen kan Stefan toch ook wel doen? Hier doet Jan t nu ook hoor.. Ik kan t echt niet meer..kwam mezelf zo tegen.. Zo heb ook maar even een tasje voor Mika ingepakt met wat schone kleren en pyama en luiers voor een dagje.. Dan is dat zo gepakt.. En voor de rest even gestreken en gezogen enzo Heb t wel weer gehad voor vandaag steken in mijn buik en rug..bah.. Ga zo even broodje smeren..Mika die zit nu wonderteam te kijken.. Gister trouwens de ballentent maar opgeruimd..en nijntje loopwagen.. Mika helemaal in tranen..maar ja t is wel weer wat ruimer hier..voor zolang als dat duurt.. staat nog genoeg rotzooi..
Zit stralend achter de pc....blij dat de pagina het weer doet...anders kon ik niet laten weten dat ik onze kleine uk weer zo mooi gezien heb! Het liefje lag met zijn rug tegen mijn buikwand aan, dus geen goede close up van gezichtje gezien. Maar zag wel al het kaakbeen en natuurlijk armen en benen bewegen hoewel baby deze keer rustiger was als de vorige keer. Mooi ruggengraadje en ribbetjes en zlefs al een ader of iets dergelijks richting het harthje mooi in beeld. En het allerbelangrijkste was natuurlijk het prachtige buikje met navelstreng! Het grappige was dat een verloskundige uit het ziekenhuis de opleiding voor echoscopiste doet en dus de echo deed met gyn erbij. Zij was toevallig ook een van de vele aanwezigen bij de bevalling van Senna dus ze kon me nog herinneren. Over drie weken de 20 weken echo. En pas met een week of 28 weer terug naar de gyn voor ´bevallings´gesprek.
Vanmorgen al naar de tandarts geweest, maar Senna ging mooi niet op die stoel liggen hoor. Niet dat ik dat van hem vroeg, maar hij bleef op veilige afstand van de stoel! Daarna bij de Aldi eweest en bij de bieb. Toen Senna bij schoonouders gebracht en naar de gyn. Dus al best een drukke ochtend. Senna ligt lekker te pitten en ik kan even dweilen en het bed verschonen straks. Vanmiddag komen mijn zusje en nichtje gezellig langs.
Nelly, wat vervelend dat je niet lekker in je vel zit meid. Is het puur het werken dat je teveel is? Leuke updates van je meiden. Heeft Annabel al een lekker koppie met haar wwar staartjes in kunnen? Ninien, wat een mooi meisje in Nienke en wat een leuk kapsel heb je gemaakt bij haar! Miep, een tweede kindje daalt toch nooit helemaal goed in dacht ik? Controle weer in orde, maar jij bent er echt aan toe dat de kleine jongen zich meld he! Zo te lezen een paar wakkere meiden vanacht....wat duurt het dan lang voor het ochtend is he! Dianne, hoe ging je gesprek bij arbo arts? Judith, vertel...wat zijn je nieuwe aanwinsten na je shop dag? Ess, meid, ik krijg het helemaal benauwd en wordt spontaan moe als ik aan je denk....Je bent echt hoogzwanger en nog zo druk met alles. kan me voorstellen dat je snakt naar een beetje rust.... Salapio, ja stel je voor zeg....als wij ook een jongetje krijgen en we ze allebei dezelfde naam geven....
Ess.. kan me voorstellen dat je het helemaal zat bent. Maar straks zit je er in iedergeval wel mooi bij, en je meiden ook! Heb zo gelachen om het filmpje op Hyves.. Erwin ook! Olga.. fijn dat alles er goed uitzag! Vooral het buikje! Viel de schade bij de tandarts mee? Lindy.. ook de boodschappen weer binnen! Esmee moet ook nog nieuwe regenlaarsjes hebben, vind die van de hema zo leuk, alleen hadden ze die nu niet in haar maat. Dianne.. en?? Hoe ging het gesprek?? Ninien, wat heeft Nienke mooi haar zeg! Miep.. hopenlijk is je verkoudheid snel over en meld harry zich aan. Ook Mika zijn vluchtkoffer gepakt! Esmee moest ook brullen toen de ballentent in de doos verdween. Helemaal nu je weer binnen leeft neemt het veel ruimte in! Nannaf.. veel plezier met je ouders.. Johana.. bevalt 50% in de ziektewet.. Kun je het allemaal iets beter handelen?? *** Vanmorgen dus lekker wezen shoppen.. in de regen! :x Niets aan.. Wel geslaagd voor laarsjes voor Esmee.. Maat 23.. Ze heeft een maat overgeslagen.. hopenlijk heeft ze niet te veel pijn gehad in d'r te kleine schoenen.. Esmee ligt nu nog te rumoeren in bed.. Of zou ze hebben gepoept. ga even kijken.. En ze was zo moe..
Jep.. alleen maar laarsjes gekocht.. Voor mezelf had ik laatst al flink geshopt. Wil alleen nog een spijkerrokje maar de meeste vind ik te kort. Wel 2 leuke gepast maar die waren het net niet.. Wel lekker gesnuffeld en gekletst met mijn zusje.. En patatjes bij de mc gegeten! Esmee vond het super!
Olga.. fijn dat het bij de tandarts goed was! ** Esmee is volgens mij wel gaan slapen, zal maar eens gaan afwassen en dan de honden even snel een plas laten doen. Als Esmee wakker is een pakketje per post verzenden en een kaartje kopen ( nicht van Erwin is bevallen van een meisje Esra, kreeg net een kaartje door de bus.) Heb al sinds gisteravond keelpijn, al flink strepsels gegeten maar wordt alleen maar erger.. Hopenlijk blijft de griep me bespaard
goedemiddag... niet alles bijgelezen...was erg veel... kon gisteren de hele dag niet op zwp...erg vervelend! Hier erg verkouden en hoesten...Jan begint nu ook al...dus is het wachten wanneer Nicky begint te snotteren!