Om 3 uur heeft jayda me wakker gemaakt voor een fles... Nu ben ik een paar lessen aan het voorbereiden. Pffff zometeen werken...Wel leuk maar zo vroeg op! Straks met Jayda naar de huisarts...
goedemorgen allemaal succes met de echo voor rubin juffie succes bij de huisarts nelly ik had annabel al gezien en dus ook al op haar gestemd stemmen jullie vandaag ook weer op jesse http://www.bepanthen.nl/fotowedstrijd/f ... eationDate jesse wordt snachts niet wakker om te eten volgende week is ie pas 3mnd oud
Goedemorgen! Sam..wel vervelend dat je er snachts uit moet.. Komt vast wel snel verandering in.. Hier slaapt mika door..ik maak m om 6 uur ongeveer wakker voor de fles. Nelly ik ga stemmen hoor Zet je elke dag even de link neer.. Frederike succes vandaag met de echo.. Ben benieuwd hoe t in zn werk gaat.. Amber..ook weer gestemd..
Nou hier vandaag geen plannen..mag niks..dus lekker gezellig! mag niet eens normaal een boek lezen of computeren.. dus hier gaat er eentje zich vervelen vandaag....
Eventjes een egoberichtje tussendoor, want ik moet nog een hoop dingen doen. Onze foto is foto van de week op www.borstvoeding.com! Je ziet Annabel en de kolf aan de borst. Hm... De volgende keer toch maar even het zoogcompres weg-photoshoppen... En nu gauw weer verder!
Enne Amber1978: bedankt voor je stem. Ik zoek meteen de foto van Jesse op! @Miep en Miep: vervelend dat je niks mag doen. Heb je last van je ogen? (Heb nl. niet teruggelezen... )
ik ga ook stemmen goedenmorgen trouwens.... gisteravond naar de nayoga geweest...was echt gezellig..best 'leuk' om de verhalen van anderen te horen en ervaringen te delen. en vannacht heeft dochterlief ons heerlijk laten slapen om half 11 de laatste fles en om 7u werd ze wakker...ik voel me gewoon helemaal uitgerust. wat een weer trouwens he?! het ging echt even flink tekeer!
Goedemorgen! Even snel een beetje bijgelezen, Maartjeh, wat vreselijk van je moeder! Ik wis niet dat ze er zo slecht aan toe was (sorry!). Ik zou er echt niet aan moeten denken mijn moeder te verliezen, ik wens je dan ook heel veel sterkte! Wel erg mooi dat ze vredig in haar slaap is gegaan. Miep: wat een drama dat je nu helemaal niets meer mag doen! Ook niet meer poetsen?! Dat zal wel afkicken worden voor jou denk ik? Es: beterschap hoor! Het is echt het weer ervoor om ziek te worden nu, mijn vriend is net een beetje opgeknapt en nu voel ik een verkoudheid aankomen... bah! Als Sem maar gespaard blijft! Olga: wat een heftig verhaal zeg! Dat is iets dat altijd bij je zal blijven. Maar gelukkig doet die kleine het nu helemaal top! Afvallen: Miep, ik moet ook nog 20 (!) kilo . Ben er wel al wat kwijt en ben ook echt druk aan het lijnen met hulp van een dietiste. Maar het is nog zooooo veel! Ongesteld: ben ik al 2 x geweest en nu hopelijk niet meer, heb 2 weken geleden een mirena laten plaatsen.
Goeiemorgen! Amber; ohja jij geeft bv. Volgens mij heb je dan meer kans dat je op je oude gewicht komt? Britteke; Oh ook spannend! Er staat nu wel erg veel wind volgens mij. Heb ik weer Nelly; Leuk dat je op de site staat!
Hier alles wel ok, Sem doet het heel goed! Ik ben druk aan het solliciteren. Werk nu dus nog steeds 4 dagen (vandaag is mijn vrije dag), mijn werkgever wil gewoon niet dat ik minder ga werken dus dan maar ander werk zoeken. Ik mis Sem namelijk zo vreselijk! Elke keer is het weer huilen als ik hem weg moet brengen. Ik loop dan echt de hele dag met letterlijk pijn in mijn hart. De dagen dat ik bij hem ben wil ik hem alleen maar vasthouden, alles zelf doen (tot ergernis van mijn vriend die hem ook weleens in badje wil doen). En ik heb gewoon het idee dat ik heel veel van hem mis. Sommige mensen om me heen zeggen dat ik niet zo snel moet opgeven en dat Sem het echt wel overleefd en dat mijn hormonen nog niet op orde zijn blablabla. Maar ik ben die mensen niet en het voelt gewoon niet goed! Dus ik hoop echt dat ik snel een andere baan heb gevonden. Mijn kleine ventje is een beetje aan het mopperen in de box, dus ik ga hem even lekker uitgebreid in badje doen. Misschien tot later! xxx
Woehoe loïs heeft al 2 nachten doorgeslapen. Maandag nacht van 21.45 tot 06.45 en Dinsdag nacht van 23.15 tot 8.00!
Nelly, wat een leuke foto op de borstvoedingssite! Alieke, succes met je rijles! Doorslapen: Senna kwam vanacht weer om 4.15. Heb hem uiteindelijk om 5 uur maar een lekker volle fles gegeven. Ik baal er echt van dat hij niet meer doorslaapt tot 6 uur/half 7. Hoop echt dat het maar tijdelijk is, zeker nu ik ook weer aan het werk ben.... Bowie, lekker naar jezelf luisteren en een andere baan zoeken waarin je minder dagen kan werken. Het is echt niet leuk als je je rot voelt om Sem te missen en dan kan je je werk misschien ook niet meer lekker doen. Ik hoop dat je snel iets naar wens vind. Frederique, succes met Rubin z'n heupecho. En wat voor werk doe je dat je hem mee kan nemen? Johana, wat een heerlijke nachtrust heb je gehad, ik ben jaloers.... Miep, vervelen.....Tja, lastig hoor. Misschien kan je ook wat foto's gaan inplakken, dat kan je rustig aan doen. Het is natuurlijk onmogelijk om helemaal niets meer te doen.
Vandaag is het precies een jaar geleden dat ik voor het laatst ongesteld werd voor de zwangerschap. Gek idee hoor. En nu ben ik 14 februari voor het eerst ongesteld geworden, dus zou ik binnenkort weer wat aan moeten komen als mijn cyclus een beetje mee wil werken.
Ik ga even mezelf aankleden en dan straks met Senna op visite bij een vriendin die nu ook zwanger is. O ja, we hebben ook een bankrekening geopend voor Senna en oma vroeg al gelijk om het nummer, dus zal er binnenkort wel wat op staan. Hoeveel gaan jullie in de maand sparen voor jullie kindje?
Olga; wij hebben ook al een tijdje een eigen banknummer geopent voor Loïs. Er staat nu 10 euro op want we moesten een begin bedrag erop zetten want anders zou die weer afgesloten worden. Hoeveel we elke maand gaan sparen weten we nog niet..
op foto.com wil ik 1000 foto laten afdrukken voor E57.30 incl. verzendkosten. Is dat goedkoop of niet?
Juffie, wij kopen altijd hele zwarte fotoboeken (dus ook zwarte bladzijden) de foto's komen er dan heel mooi op uit. We plakken ze gewoon in met van die fotoplakkertjes; fotolijm geeft soms plekken op de foto en dat is natuurlijk zonde. Wat kan ik er verder nog over zeggen.....Ik plak ze natuurlijk op volgorde, maar dat lijkt me logisch. Vaak doen we steeds tussendoor een mooie uitvergroting.