December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Ik wil jullie snel even bedanken voor al jullie lieve reacties op de foto van Sam. Ben nog trotser dan ik al was... thanks!

Verder geen reactie van mij vandaag... Eerste werkdag zit er namelijk weer op :). Zegt genoeg he ... ;)

Tot snel xx

2. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Judith...supergaaf joh die laarsjes!!! lastig hè om goeie schoentjes te vinden!maar ze zijn super!
    Het vestje van z8 past Mika al heel lang niet meer...wou er eentje van deze collectie bestellen..maar hij heeft nog 2 gevoerde gaastra vesten...
    dus denk dat ik even wacht...;) maar ik moet me wel inhouden hoor..om er niet eentje te bestellen..

Gerda..even gezellig langsgewipt!! ja t is niet niks hoor om zo in t gips te zitten als jij!
    Vind t nog knap dat je nog kan typen!
    Dikke knuffel!!!
    En wat een gaaf fillumpie...van je tuinkabouter..lekkere smeerboel heeft ie er van gemaakt!!:D

Britteke..de werkdag er weer op zitten..

Hier hebben we lekker nasi gegeten..was jammie!
    Mika had een potje..maar dat is de laatste week een strijd met eten..
    zal ook wel komen doordat ie niet lekker is...
    Dus heb er met moeite een boterhammetje in gekregen..
    Hij was net nog aan t brullen in bed...t zint m niet..

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nelly, wat schattig die staartjes! Jammer dat ze ze er steeds uit trekt...
    De extra echo´s waren helaas wel met een reden. Met 10 weken is er door twee echoscopisten een behoorlijke uitstulping op het buikje geconstateerd (naast de navelstreng) wat zou kunnen duiden op een open buikje. Dit liet gelijk alle alarmbellen rinkelen...Als het niet spontaan weg zou trekken, zou er vruchtwaterpunktie en chromosoomonderzoek gedaan moeten worden en er werd al gesproken over een mogelijke zwangerschapsafbreking. Twee behoorlijk heftige en emotionele weken volgden, maar de echo liet zien dat het buikje mooi vanzelf is gesloten. Vervolgens nog wel extra echo´s gehad voor de zekerheid en vooral ook voor onze geruststelling. De 20 weken echo moet natuurlijk nog uitwijzen of er geen andere afwijkingen zichtbaar zijn en of alle orgaantjes goed werken. De echo´s zijn een fijne bevestiging dat ukkie het nog steeds goed doet en we hebben er weer helemaal vertrouwen in!

4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Gerda, jeetje meid...was even helemaal vergeten dat je nu al in het gips zit. Wat moet dat moeilijk voor je zijn. Hoop dat het uiteindelijk wel zijn vruchten afwerpt. Succes!

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Senna is toch ook niet lekker in zijn hum. vanmiddag weer erg mopperig en bij me hangen. Hij lag er lekker op tijd in vanavond en ik heb net een tijd in bad gelegen. heerlijk.

Ga nu naar beneden voor een kop thee en een bakje kruidnoten!

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Britt.. tuurlijk ben je trots! Sam is toch ook een mooie vent..:) Dus de vakantie is nu over.. Je bent toch een extra dagje thuisgebleven ivm ziekte schoonmams?

Olga.. Jummie.. kruidnootjes! Werkse voor morgen!

Miep.. nasi, vind ik ook lekker, met kip en satè! Potjes eet Esmee al tijden niet meer.. Was alleen maar nee en nee en nee.. Ze eet nu bijna altijd wat wij ook eten, soms pas ik de groente aan of maak voor haar courgettestampotje.. Als ze het eten niet wil. Ook prima!;) Scheelt wel dat Esmee op het moment erg goed fruit eet, dus als ze haar groente niet wil compenseert dat wel. Ben wel blij dat het jasje nog past.. Zit wel wat rek in en Esmee heeft een kort bovenlijf.. Maar er komt er in in 92 hoor! Thanx voor het complimentje over de schoentjes, ben er ook erg blij mee!:D

7. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Nelly: zelf gekapperd hihi
    ohh daar begin in niet eens aan..
    ben als de dood dat ik verkeerd knip ofso..

Miep en miep Indalen. Deed demy ook pas heel laat :)
    en wie weet daalt harry op het laatste moment wel in :)
    hij is gewoon nog niet van plan om der uit te komen :D

Mamavesmee leuke laarzeN :)

Gerda fijn wat van je te horen :)

hier net terug van de vergadering :)
    daarna nog even mijn mijn bazin staan praten over
    mijn over uren en alles...
    kom ik thuis zit demy op hihi
    ze had heel hard gehuild en mama geroepen
    ze miste me gewoon ahh lief he nu ligt ze heerlijk te slapen.
    tis ook een tuttebelletje ook ,,
    ik duik ook mijn bedje in

8. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hihi, douchen was toch wel lekker. Eef lag al wat te mieren in dr bedje, dus ik snel-snel onder de douche. Ben ik klaar, ligt madam weer lekker te slapen. Toch maar eruit gehaald, want t stonk een beeeeeeeeeeeetje op haar kamertje... En 't liep tegen voedertijd dus...

@Britteke: 'k moest even terugbladeren voor je foto van Sam. Heerlijk manneke! Tuurlijk ben je er trots op! En straks heb je twee ukkies om trots op te zijn.

@gerda79: hm... Ik heb heel wat gemist, merk ik. Je zit in het gips? 'k Hoop dat het allemaal goed komt. Dikke knuffel hoor!
    Aaaaaah, en Nick heerlijk aan het "tuinieren". Geweldig die kleine ontdekkers!

@Lindy: jah, zelf gekapperd. Was wel in een opwelling hoor. Alleen niet zo tactisch tijdstip, want de dag erna hadden we een verjaardag...
    Ach, en Demy miste mama. Da's stiekem toch wel genieten he. Lekker knuffelen!

@MamavEsmee: kjoetieboeties!

@Miep en Miep: Mika oorlog aan tafel... Da's lastig... We bieden Annabel gewoon aan en als ze niet eet, heeft ze pech. Maar goed, als Mika al niet lekker is, is het wel vervelend dat hij niet eet. Je wil toch het beste voor je kleine he. Als hij maar wel goed blijft drinken!

@olga: wow, ik schrik me rot! 'k Weet even niet wat ik moet zeggen... Jeetje, dat er ook al gesproken werd over een eventuele afbreking van de zwangerschap...
    Wat ben ik blij voor jullie dat alles nu toch weer normaal is met 't beebje. Hele dikke knuffel!
    Aaaaah, en heerlijk in bad gelegen. Ik kan me de laatste keer niet meer herinneren. 'k Had dat vanavond ook willen doen, maar ons Evelientje hield me goed bezig en nu is het niet echt baddertijd meer...

Weltrusten!

9. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen!

Olga..Senna ook een beetje uit z'n hum en niet lekker...dikke knuffel!

Judith..ja dit was zelfgemaakte nasi van mams..altijd goed..;)
    Ja dus jij gaat er wel eentje in 92 bestellen...ik zou dan al voor 98 moeten gaan..Mika draagt nu ook al shirts 98/104..
    Is wel lekker dat ze m nu nog past..wie weet kan je t rekken tot de opruiming begint..;)

Tja en wat t eten betreft...t is met al het eten zo moeilijk..met brood en avondeten..moet m echt afleiden en dan gauw wat erin stoppen..
    als t met brood niet wilt laat ik m spelen en loop ik m elke keer achter z'n kont aan met een stukkie brood..:D

Lindy...ah gossie..Demy zo haar mamsie gemist!! lieff!!!

Nelly..gezellig dat je weer zo meekletst meid!!:)

Hier weer een comanacht achter de rug..1 keer eruit..das nog te doen hè..:p
    Ga zo even de helft van de 1e was weer ophangen..de andere helft zit in de droger..

10. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    *zwaai goedenmorgen*

Hier gelukkig ook weer een goede nacht achter de rug. dani heeft ook geslapen als een blok.
    Ik voel me nog steeds niet goed..echt heel vervelend, harde buiken, misselijk en zere rug (dram dram klaag klaag) had ik gistermiddag ook al....toen schrok ik er ech tvan.....het gaat nu wel beter maar nog niet optimaal. Manlief (en anderen) vinden dat ik de vk maar eff moet bellen maar ja...mannetje beweegt prima en ik zie het nut nog niet zo....maar mischien moet ik me maar even over mijn eigenwijzighedi heenzetten ;)

11. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Johanna..zou gewoon even bellen...al is het maar voor de geruststelling...;)

12. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Goedemorgen hier een rot nacht achter de rug
    alleen maar liggen draaien en rollen.,
    kramp in mijn kuiten :(
    en last van me rug en bekken., blehh
    vanmorgen stondi k ook op me kramp in mijn buikiej :(..blehh
    ga zo demy weg brengen naar opa en oma..
    Stefan is vrij die gaat naar alkmaars ontzet..
    zuipen.. nou daar houd ik dus helemaal niet van dus
    ik ga op mijn gemakkiej ff naar de action en hema :)
    en naar de evean winkel om te kijken of ons bed
    wel op klossen kan :)
    zo nu ff douchen mijn haarjtes worden zo geknipt door
    me schoonzusje..:D

Miep Was ophangse :)

Johana zou gewoon ff bellen..
    beter 1 x te veel dan 1x te laat..
    knuffell

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    JUDITH, veel shopplezier gehad? Alleen maar laarsjes ;) ... hmmm lekker patatjes van de Mac :D

NINIEN, ik heb geen verstand van kappen, maar ik vind het er erg mooi uit zien! Wat een stuk!

STRAND, niets meer van gekomen helaas, was echt kapot de hele dag ...

LINDY, Mirre vindt haar regenjas geweldig ... kaplaarsjes idem ... maar favoriet is dr paraplu ;) ... en kan Stefan niet de boodschappen overnemen?

BEVALLEN, hoe gaan jullie dat doen met de oudste? Vooral als het snachts begint? Ik kan daar nu al over in de stress schieten ... Ik bel mn moeder en die komt hierheen. Maken jullie je kindje dan wakker? Ik heb wel een goed gesprek gehad met mn moeder: ik wil dr namelijk niet zien (denk ik nu) ... suf he (maar bij bevalling Mirre was ik zo onwijs in mezelf gekeerd).

MIEP, al 37 weken ... begint spannend te worden!

OLGA, suuuuper! En nog maar 3 weken voor de 20w echo :D ... jummie kruitnootjes ... Jan is op snoepregime, dus ik doe braaf mee ;)

MISSK, ik vind dat ze in de iets grotere maten bij de HEMA en Name-it best leuke dingen hebben! Maar ik ben gek op rood en het staat Mirre ook supermooi :D

LOESIE, beterschap!

MAAT, Mirre is echt enorm gegroeid in de lengte. Zit nu duidelijk in 86 ... :D

NELLY, schattige avatar! Hihi ... nu al kriebels voor de derde :D ... hier in de buurt woont een stel met 3 kinderen: 3.5, 2, 10 maanden ... ;). Ziet er gezellig uit en de mama en papa zien er behoorlijk fief uit (beter dan ik toen Mirre 10 maanden was :)). En ik las dat Evelien nu al op 4 voedingen zit! Hoe oud is ze nu? Doorslapen dus geen probleem? Wat heerlijk! Wat is je geheim :D ;). En is het niet een postnatale depressie? Vervelend hoor dat je je zo voelt ... KNUF! En zo'n korte pony is best hip toch ;)

GERDA, vervelend joh van het gips, gelukkig begint het een beetje te wennen!

JOHANA, luister maar naar je Jan hoor! Even bellen met verlos!

Ik lees allemaal dingen over slapende kindjes ... JALOERS! Mirre wil namelijk echt echt echt niet meer slapen overdag. Soms gebeurt het bij toeval als we onderweg zijn ... Heel erg vermoeiend, vooral omdat ze wel moe is ... Maar mn moeder zei dat ik ook voor mn 2e verjaardag weigerde overdag te slapen ...

14. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Lastig een wakker kindje salapio....

Mijn moeder komt ook deze kant op als ik snachts ga bevallen. Ik maak dani dan niet wakker, ze kent oma goed (en ik moet toch naar het zh). Oma red zich prima met dani, ik wil alleen dat ze in haar eigen bedje slaapt s'avonds dus als de bevalling langer duurt moet/mag oma haar mee naar haar huis nemen en ook s'avonds weer terug. Mocht het overdag beginnen dan kan mijn gastouder of dinnetje nog even inspringen (totdat mijn mams er is bedoel ik)...ben er nog niet gerust op maar de ervaring leert dat het wel losloopt op deze manier.

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hmmm ... ik denk dat dat misschien wel slimmer is (niet wakker maken). Maar ja ... ik ben bang dat Mirre wel wakker gaat worden van het rumoer: ze slaapt naast de badkamer en ik ga denk ik wel weer in bad de weeën opvangen (is me erg goed bevallen).

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    En moet trouwens ook niet te veel klagen hoor: Mirre slaapt snachts echt als een roosje. Eigenlijk nooit gedoe meer!

17. Johanna.... ik zou zeker ff bellen met verlos, beter 1 keer te veel ;)

Salapio... Jammer is dat he dat Mirre geen tukjes meer wil doen!
    Nina begint ook te vervelen smiddags, maar die *gooi* ik in bed, en die mag er pas uit als mama het zegt:D, maar ik merk wel, als ze smiddags slaapt , dat ze er snacht een potje van maakt, 4 uur wakker, half uurtje slapen 4.30 weer aan mijn bed, weer een uurtje slapen, dan weer wakker...pfffff
    Dus misschien zou het wel beter zijn om haar wakker te houden!

Miep...wordt tijd dat je gaat bevallen ;):D

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb Mirre ook wel eens in bed gegooid ... en dat is ook niet succesvol: krijspartij zonder einde (en ik ben best goed in dat even volhouden ...)

En op zich hoeft ze van mij ook niet hoor, maar het is wel megazwaar nu ik zelf zo rond 14/15u wel een tukje zou willen doen ;). Gisteren zijn we gaan nepslapen op de zolder. Ik lag echt bijna te pitten en Mirre scharrelde lekker rond :)

19. Dee...het was erg leuk op de trouwerij/receptie, de juf was heeeeeeeeeeeeeel mooi.
    Nienke zou samen met een ander jongetje het cadeau aanbieden, maar dat heeft ze uiteindelijk alleen gedaan, en een andere moeder die mee is geweest die zei, ze was zoooo trots :)

Ik hoop snel foto's te krijgen, dan zet ik hier wel wat neer ;)

Leuk trouwens die kook de krokodil workshop, ben benieuwd hoe het zal zijn.

En wat betreft je lijf :(:(, het is niet fijn als je pijn hebt, zeker niet als je iedere keer een dwarse peuter op moet tillen.., bij mij werkt het wel om weg te lopen, dan staat ze op en komt achter me aan!
    Voor de rest beterschap meid!

20. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Weet iemand hoe het is met juffie eigenlijk?

Heb net VK gebeld en moet vanmiddag eff terugbellen op telefonisch spreekuur. Dan gaan ze/we overleggen of ik langs moet komen of niet. ga zo maar eens naar huis denk ik.

Deel Deze Pagina