Hey meid lief dat je het vraagt !! Hoe is het met jou ??? Hier heb ik het gewoon erg druk. Ik heb altijd 3 dagen gewerkt. Dat ging prima maar omdat de CAO bij ons op school verandert is mogen ze mijn uren over 4 dagen verdelen. Dat doen ze dan dus ook (***SCHOOL) Met een hoop tussenuren erbij en dan ben je veel vrije tijd kwijt. Daar baal ik af en toe best wel eens van. Ben wel op dinsdag middag na iedere middag thuis. Haal en breng de kids dus altijd zelf. Veder begeleid ik 6 zorgleerlingen en dat is ook een flinke kluif. (3 autisten, een ODD-er een leerling met een angststoornis en een jongen met de spierziekte Duchenne) Verder hebben we twee keer voetbaltraining, 2 keer korfbaltraining, een korfbalwedstrijd en een voetbalwedstrijd en voor beide kids zwemles. We hebben dus best een druk bestaan op het moment. Voor Thomas zijn we ook druk bezig met zijn dyslexie verklaring want Thomas is zwaar dyslectisch. PFFFFFFFF wat een hoop zo alles bij elkaar En dan de huishoudelijke taken nog Gelukkig over 2 weken is het herfstvakantie. Daar ben ik echt aan toe
Oei Nicky al erg vroeg wakker zeg !! Houd je dat wel vol meid ? Succes met werken morgen Alieke En Johanna weet je al wat het is ? Hopelijk alleen maar voorweeen. Je mag nu nog niet gaan bevallen hoor. Gerda leuk om weer eens iets te lezen. Moet je nog lang in het gips ? Olga fijn dat de echo weer goed was. Heerlijk om je kleintje weer te zien. En over twee weken de 20wkn echo. Het schiet alweer aardig op Wat een mooie vakantie foto's trouwens. Wat is Senna toch een stoere vent. Nog bedankt voor je PB trouwens ik las hem laatst ineens. Lindy meid ik heb met je te doen !! Je hebt een zware zwangerschap. GElukkig kun je wel van het kleine ventje genieten. Mama van Esmee jammer van de clic laarsjes !! Je hebt wel een mooi nieuw exemplaar gekocht Ninien wat een prachtige dochter(s) heb je !! Wat een mooie outfit. Wat zal ze zicht trots hebben gevoeld op de trouwerij Nelly een hele dikke knuff voor jou van Jesse en zijn mams. Niet fijn dat je niet zo goed in je vel zit. Met de meiden gelukkig wel alles top Salapio vermoeiend meid zo'n lange dag. Zeker nu je zwanger bent. Miss samen op de bank een boekje lezen ? MissK Zwaai Ayse Zwaai Dianne beterschap meid. Is vervelend als je zo'n last hebt van je darmen ! Sterkte Nannaf babaykamer al klaar ? Essebes doe je wel een beetje rustig aan met al dat geklus. Denk aan jezelf en het kleine beebje Knuff voor Liv Miep nog eventjes en je hebt twee knullies !! Beterschap nog voor jou en Mika Mama van Esmee Mooie kamer heb je ervan gemaakt zeg ! Echt gaaf Britteke mooie foto van Sam. Wat een knappe vent alweer zo dat was het wat ik me kan herinneren van deze week voor de rest zwaai van hier
Jeetje Amber wat druk allemaal zeg... en echt belachelijk dat de school je dan ook de uren over 4 dagen verdeelt...ggrr... en dan ook nog met tussenuren erbij...ja dat kost je dan idd veel vrije tijd...balen zeg... en Thomas zo erg dyslexie?! vervelend... kan me voorstellen dat je aan herfstvakantie toe bent! doe rustig aan en denk ook aan jezelf he?!
daar doen ze onderzoek naar en daar is nog geen éénduidig antwoord op. vandaar dat ikd ie gok niet wil nemen.
Kledingmaat heeft jesse 86 en heel soms 92. Schoenmaat 22. Volgens mij blijft ie maar een beetje klein. Zoals ik dat hier lees maat 24 en 25 schoen en 98-104 kleding !! Er zitten echt grote kindjes bij. Eten gaat hier tot op heden heel goed. We bieden Jesse gewoon alles aan. Meestal eet ie goed. Wil hij het niet dan zetten we het weg en is ie klaar. Dat roept hij dan ook "Klaar" Slapen gaat hier eigenlijk ook heel goed. Jesse gaat om 19.00 naar bed en smorgens om 07.30 maak ik hem wakker. Overdag slaapt hij van 11.00 tot 14.00. Praten en zingen doet ie volop. Het woord NEEEE gebruikt hij ook steeds vaker. Ik zeg nog tegen hem pas als je twee bent mag je nee zeggen. !!! Jesse heeft wel regelmatig van die kleine en heel soms grote driftbuien. ALs ie iets mag of je pakt iets af dan kan hij erg boos worden. Tranen met tuiten huilen, op de grond gaan liggen en gillen. Peuterpuberteit ??? Maar het is en blijft een heerlijk, schattig, lief, aandoenlijk, mooi, aardig, pienter moppie !!
@miep; go miep! 37 weken hoera! @nelly; vervelend dat je je zo voelt! mooie pony hoor en inderdaad groeit wel weer aan! @mve; leuke laarsjes, stoer en toch echt meisje leuk! @ninien; mooie meid zo hoor en leuk dat ze het aan mocht bieden! @gerda; wat knap dat je toch even langswipt! fijn dat het gips begint te wennen. en leuk filmpje van nick. @johanna; goed dat je toch even gebeld hebt! @griep; ach we lopen al zo'n 2 weken met verkouden koppies rond, manlief begint nu met keelpijn en schor zijn. J en ik zijn er net een beetje af. dus wie weet hebben we wel ole gehad (J had verhoging ik niet) maar vind het allemaal wat overdreven, een griepje is goed voor de weerstand hoor als je verder gezond bent vind ik. dus ik ga ook geen prik halen. bovendien moet je eerst 1 halen en dan minimaal 3weken later de volgende nou dan ben ik bijna 37 weken heen, stel je voor zeg eerst flink ziek van een prik (je kan nooit weten) en daarna bevallen ik moet er niet aan denken! @bevallen van de 2e; ik heb net geregeld dat ik een kennisje kan bellen als het begint en doorzet, ze gaf zelf aan dat ik ook gerust snachts mocht bellen als J wel wakker word of als we naar het ziekenhuis moeten ze zei dat als ze vrij was het geen probleem was. dus dat is geregeld. een hele opluchting! als het snachts begint wacht ik gewoon af of hij wakker word hopen dat hij lekker doorslaapt en anders ga ik haar dus bellen. @Dee; vervelend van je arm en rug! alles tegelijk! @salapio; jammer dat mirre niet meer slaapt, J begint steeds korter te slapen dus zal ook wel niet lang meer duren denk ik lekker he even dutten. ik doezel wel eens in op de bank en dan komt J mij wakker maken dan krijg ik een mep op mijn benen @eten; hier drama de laatste dagen, komt vast van het verkouden zijn enzo maar ik vind het heel vervelend als hij op bed gaat zonder iets gegeten te hebben. maar ja aan de andere kant een kind hongert zichzelf echt niet uit... ik geef hem overdag nu af en toe maar een bord pap dan krijgt hij tenminste nog iets binnen. gelukkig gaan rozijntjes en fruit er nog wel redelijk in. zo dat was alles geloof ik, sorry als ik iemand vergeten ben! vanmorgen even boodschapjes gedaan en flink wat luiers ingeslagen. aanbieding bij de etos (met dvd sesamstraat) en ik had een bon gekregen van de AH dus ik heb nu 4 gewone pakken en een jumbopak liggen voor J en 2 pakken voor de baby. + nog doekjes ik had mijn hele autootje vol met luiers. kvoel met net een hamster met nesteldrang, ben druk met voorraad aanleggen voro de kraamtijd (koffie, toiletpapier, luiers dus, melk enz.) en daarnaast moet alles schoon. pfff vermoeiend hoor zwanger zijn. gevolg is meestal dat ik 2 dagen nodig heb om bij te komen van de bekkenpijn en harde buiken eigen schuld... zo dat was even echo! fijne dag allemaal!
Ja tuurlijk doe ik dat. Daarom ben ik er niet meer zo vaak. Kruip vaak savonds op de bank voor de tv of lekker vroeg naar bed Hoe is het met jou, Nicky en Ukkie
vk belde terug maar adviseerde gewoon om rustiger aan te doen, harde buiken....ze dacht voornamelijk aan 'dat ik te druk ben' op zich een niet heel rare gedachte *grinnik* moet het wel goed in de gaten houden, anders lekker eff onder de warme douche/bad gaan....en als ik het niet vertrouw terug bellen....momenteel gaat het wel dus we wachten af.
Ik zou het ook niet doen als ik zwanger was !! ALs ze dat niet weten zou ik het risico niet nemen als je gewoon verder gezond bent
Rustig aan doen meid !! en goed in de gaten houden !! Mijn VK vertelde als de harde buiken bij bad of douche niet minder werden dan contact opnemen.
@amber; heerlijk he zo'n peuterpuber! hier ook regelmatig op de grond liggen stampen. maar inderdaad al met al zijn ze heel lief! werk je altijd 4 dagen in de week? lijkt me best zwaar zeker met 3 kinderen!
In het onderwijs werk je zoveel dagdelen als je parttime werkt. Ik werk 5 dagdelen (12 lesuren). Vorig jaar ook. Maar toen werkte ik ma ochtend, di en woe (tot 14.00) Nu werk ik ook 5 dagdelen ma ochtend, di woe ochtend en do ochtend. Maar dat voelt veel zwaarder aan
mannekes ben doodmoe! ons dochtertje vannacht verschillende keren wakker en ik werk nu weer 40 uren, pfffffff zwaar!