December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ik ga niels uit bed plukken

laters!

ps miep, ben je al aan het bevallen??

2. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Springen: Ze lijkt wel een stuiterbal!! :)

Lois werd wakker, weinig aan de hand. ik haal haar uit bed en wat een paniek! ze kon alleen maar huilen en bij mij liggen. nu zit ze bij mij op schoot musty de poes te kijken. Snap er niks van!

3. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hoi!

Ben ik weer...
    Ik ben alleen weeeeeeeer mijn agenda vergeten. Dus ik schrijf me gewoon bij de meeting "onder voorbehoud". In principe zou ik wel vervoer kunnen regelen voor verschillende dagen. Maar toch even onder voorbehoud...
    Kidscity (of was het Ballorig de vorige keer?) in Utrecht is wat mij betreft oké. Rond een uur of elf beviel de vorige keer wel goed, geloof ik. Maar nu zitten we natuurlijk met de middagdutjes... Dan inderdaad half tien/tien uur.

@Alieke: gelukkig niets ernstigs met Dana. Inderdaad beter voorkomen dan genezen. Die extra rompslomp wil je er niet bij hebben.
    Fijn dat Dana geen last heeft van haar spruw.
    Aaaach, arme Loïs, misschien naar gedroomd ofzo?

@amber1978: vier dagen aan het werk... Zwaar hoor, en dan het geregel voor de kids erbij...
    Jij bent echt een supermama! Mijn respect hoor!
    Hihi, kleine driftkikker, die Jesse. Stiekem toch wel genieten he!
    Wat een heerlijk manneke is het ook.
    Wat leuk die twee foto's! Wat een verschil zeg.

@Arka: poeh, veertig uur werken, zwanger een een nachtelijke peuterpuber... Succes meid!

@DaphneenEstelle: ik zal zo je pb lezen.

@johana79: toch even een bevestiging van de vlos. Lekker chillen dus!

@loessie22: poeh, wat was Nicky vroeg vanochtend!
    Agossie, de hele markt gelopen. Geen wonder dat ze zo goed sliep 's middags.

@MamavEsmee: gezellig gekletst over het hele bevallingsgebeuren...
    Hm, johanna is me voor met de bonnen. Jammer!
    Wat betreft corrigeren. Dat moeten andere mensen echt niet proberen als ik erbij ben.
    Enne, niet te ziek worden he! Beterschap!

@Miep en Miep: wow, vandaag 37 weken zwanger! Spannend...

@Nannaf: beterschap voor jullie!
    Hihi, fijn he, die pamperacties. Flink inslaan!

@Sanneke: wauw... lekker ding is die Niels! En al zo aan het springen! Dat doet Annabel echt niet.

@Maatjes: jah, ik geloofde het ook gewoon niet toen de verkoopster zei dat Annabel schoenmaat 25 had. Ik heb wel vier keer gezegd "die heeft echt geen maat 25". Verkoopster zal ook wel gedacht hebben...
    Ik vind het wel jammer, want in de kleinere maten zijn veel leukere schoenen... Naja... 't Is toch zo.

@Eten: gaat hier eigenlijk ook wel goed. We bieden haar gewoon aan en als ze geen honger heeft of klaar is, schuift ze haar bordje weg en zegt "opjuimen abiesj" (opruimen alsjeblieft). Dan weten wij genoeg.

Zo. Nu gauw beneden vanalles voorbereiden, want vanavond sta ik er alleen voor. Manlief heeft een cursus vanuit zijn werk en is pas na negenen thuis. Dus nu vlug even macaroni maken, Evelien voeden, Annabel ophalen van het KDV, samen eten, in bad en naar bed, Eef weer voeden en dan is mijn avond ongeveer weer voorbij...
    Getver... Eef ligt te mopperen. Dat kan nu even niet meissie. Mama moet eerst even koken. Ik hoop dat ze net als anders gewoon weer gaat slapen. Zal wel ergens van geschrokken zijn.

4. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    #44665 Nelly, 8 okt 2009
    Laatst bewerkt: 8 okt 2009
    Meeting Herfstvakantie

Maandag 19 okt
    Misskeita en Hannah
    Nelly, Annabel en Evelien (ov)

Dinsdag 20 okt
    Senna en Olga
    Sanneke en Niels
    French en angelina
    Misskeita en Hannah

Woensdag 21 okt
    Alieke, Loïs & Dana :D (ov)
    Mirre en Salapio
    Senna en Olga
    Sanneke en Niels
    French en angelina
    Misskeita en Hannah

Donderdag 22 okt
    Mirre en Salapio
    Sanneke en Niels
    French en angelina
    Misskeita en Hannah

Vrijdag 23 okt
    Daniëlle en Johana :)
    Sanneke en Niels
    French en angelina
    Amber en Jesse
    Misskeita en Hannah

Wordt het gewoon weer Kidscity (o.i.d.) in Utrecht?

Salapio: Ik heb mezelf weggehaald bij de dinsdag en de vrijdag ... kan dan toch niet ... zullen we een knoop gaan doorhakken? Welke dag wordt het? En hoe laat? Uurtje of 11?

Sanneke: Ik hak em door: Woensdag!!!! En wat mij betreft mag het wel wat vroeger, ik vind half 10/ 10 uur een mooie tijd, anders zit je zo kort op het slaapje

5. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Amber..meid wat heb je t druk..niet altijd leuk hè…kan me voorstellen dat je wel uitkijkt naar vakantie!
    Ah en Jesse zo af en toe even in de puberteit..hier ook eentje hoor!
    Vooral als ie z’n zin niet krijgt..
    Leuke foto’s!!8) en wat zijn de kids gegroeid hè…

Nannaf..lekker pampers ingeslagen! Nooit weg!!;)
    Ah voorraadje koffie enz..is ook wel een goed idee…

Johanna..rustig aandoen dus meid!!dikke knuff!;)

Judith..oepsie..dus dat is dan 1 grote kruimelbende bij jullie…tja als ze anders niet eten..
    Je moet wat hè..;)
    Hier gaat t drinken nog steeds niet super..ik moet t m zelf nog steeds geven uit een gewone beker..dus die staat hier altijd gevuld op tafel..maar er gaat echt niet veel in…helaas..
    Jij een gezellige morgen gehad..leuk!! en alweer wat verkocht!altijd goed!
    Wat voor muurtje heb je nu weer gesaust..:p
    Enne niet ziek worden hoor…niks aan!!

Sanneke..lekker even aan t bankhangen!!
    Wat een lekker ventje heb je toch!!
    En springen…tja hij jumpt hier wel op en neer op de grond maar ergens vanaf nog niet..
    Enne ik ben niet aan t bevallen hoor…:p

Nelly..je bent er maar druk mee!! Wel prettig dat Annabel nog even op t kdv zit!;)

Hier even lekker rustig aan gedaan..Mika die is ondertussen ook weer wakker en keutelt rond met z'n politieauto..:D
    jan zal zo wel thuis komen..die is meestal wel aardig op tijd..

6. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    amber: tnks meid! en mooie foto's weer meid!

Sanneke: wat heb jij ook een knappe vent! leuke fotos!

Johanna: nou dan ben ik ook snel klaar wat betreft die prik ik wil dat risico niet nemen! tnks voor de info!

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Nelly.. mocht ik weer een keer bonnen hebben zal ik aan je denken.;) Drukke middag/avond voor de boeg! Succes meid!

Alieke.. wat vervelend dat Dana spruw heeft.. gelukkig heeft ze er niet te veel last van.. Dat wordt flink heet wassen en spenen uit koken..

Dianne.. hoe gaat het nu met je!

Miep.. Mika lekker aan het spelen met zijn politieauto.. Esmee is ook zo gek van auto's.. bij de action hebben ze nu van die grote trucks.. wordt ze helemaal hyper als ze dat ziet.. :D.. Jan al bijna thuis.. lekker vroeg hoor! 1 muur in de woonkamer heb ik nog een keer overgesaust. Een paar lelijke plekken waar ik me aan stoorde.. Kan Erwin vanavond de canvas die besteld is ophangen..;) Vanavond weer dubbeltje op zijn kant.. Hij met zijn goudenkettingen en zijn replay kleding.. ;) Ben benieuwd..

Sanneke.. Esmee springt eigenlijk ooit..:)

Even weer een pakketje naar het postkantoor gedaan en wat brieven gepost.. Nog 2 bh's gehaald bij de hema.. was 30% korting..:D

Esmee wil bumba kijken dus even de laptop inleveren..;)

8. wat lekker veel gekletst hier :$
    als ik erben, is er niemand, als ik er niet ben worden er gewoon 5 pagina,s vol geklept...

Tandarts geweest vanmiddag...2 kiezen gevuld 1 verdoving gehad, en gebitsreiniging....
    zo was me het bezoekje wel;)

Nu hond uitlaten, vanaond meer reactie

Doeiiiiiiiii

9. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    doei

10. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    GRRRRRR mannen..,
    ik wordt er af en toe niet goed van :S
    zit je met eten klaar..,
    beltie 10min van te voren..
    Schat ik kom niet thuis eten grrrrrr
    wat heb ik daar nou weer aan :(

11. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    bevalling.. ik weet het eigenlijk niet
    denk dat ik stefan zijn ouders bel dat ze hier heen komen
    en dan gaan wij naar het ziekenhuis,,
    wil niet thuis bevallen.. lijkt mij helemaal nix

Daphneenestelle wat een verhaal,,
    hihi zo leuk om jou reacties altijd te lezen :)
    over belaste pols vervelend meid
    knuffel

johana wat goed dat je toch gebeld hebt
    rustig ana meid

Mexicaanse griep IK wil hem denk niet.
    ben als de dood dat het wat doet met ons kindje.
    moet eerst maar eens goed overleggen met de verloskundige
    zegt.. vind het een eng idee

amber wat fijn weer wat van je te lezen :)

Arka wow 40 uur zwaar hoor
    knuffel

Mamavesmee niet ziek worden hoor knuffel

Sanneke leuke foto`s:D
    springen doet demy ook zo lief gezicht :)

ZO ff snel bijgelezen..
    ik ga weer knuff

12. MamavEsmee

Sanneke.. wel lief doen hoor..:D

Ninien.. tussen 11.00 en 14.00 is het hier meestal het drukst, dus dan even langskomen!:p Wat leuk te horen dat Nienke erg trots was dat ze het cadeau mocht geven!:)

Lindy.. fijn zo'n man.. Ik zou echt nijdig worden!:x Hopenlijk heeft het eten jou wel lekker gesmaakt.. Een nuttig dagje gehad zo zonder demy? Wat kun je dan veel doen he??:)

Zo lekker op de bank met thee en pepernoten ( ja olga :D)

13. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Goedeavond allemaal

Het was heerlijk buiten vanmiddag. Lekker in het zonnetje.
    We zijn naar het wandelbos geweest hier. Dat is een aangelegd park met een grote speeltuin en kinderboerderij erbij.
    Erg leuk !!

@ninien
    Balen dat je ons net gemist hebt !!

@Sanneke
    Wat een pestkop ben je !! :):):):)
    Leuke foto's van Niels

@lindy

Vervelend van je vent

@alieke

Getsie spruw. dan mag je gaan smeren met dat vervelende plakkerige spul. Gelukkig heeft Dana er geen last van.
    Wat wordt ze trouwens al groot zeg !! Mooie foto's van je meissies op hyves

@sam
    Ik heb de foto's van Lynn en Semm gezien erg schattig.
    Mooi mannetje is Semm

@nelly

Drukke avond voor de boeg meid. Lekker als de kleintjes straks op bed liggen

@nannaf

Lekker luiers ingeslagen. Wij kopen ze ook altijd groot in.
    We hebben altijd zo'n 10 pakken liggen. Diie dingen vliegen erdoor heen. Om nog maar niet over doekjes te praten.
    Gelukkig altijd pampers en pamperdoekjes in de aanbieding.

Zo net even een klein dram a gehad met Jesse. Ging hem naar bed brengen net als anders. Maar ik had net voordat ie ging slapen zijn trein baantje van Thomas trein weer opgebouwd.
    Hij nog even spelen en dan naar bed. Maar hij werd boos wilde niet slapen. Hij gilde steeds peele krijn peele krijn (spelen met de trein). EN huilen en krijssen. Wordt nog wat met hem !! Na een half uur ging ie eindelijk slapen. Hij is gelukkig maar 2 keer uit bed gekomen.

14. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Judith..Esmee ook gek van auto's..leuk hè!! en de muur in de woonkamer overgesaust dus!leuk!
    Nog even leuke bh's gekocht!;) en hier net een zakkie chipito's aangebroken..:D

Ninien..wow je hebt de tandarts wel weer genoeg gezien voor de komende tijd.....

Lindy..lastig hoor..mannen..;)

Amber..ah gossie...arme Jesse..die wou natuurlijk nog lekker even spelen...gelukkig is ie toch gaan slapen!!;)

Hier staat een dubbeltje op z'n kant op...ben benieuwd...
    lekker bakkie warme chocomelk erbij...jammie!!
    Jan is aan t tennissen..;)

15. MamavEsmee

Miep.. oh lekker, chipito's ! Hier vanmorgen lekker doritos paprika gehaald.. Gaat er strax aan..:D Ben benieuwd wat ze allemaal willen bezuinigen bij die mensen.. Hij lijkt me wel een normaal typ.. maar zei lijkt nogal lui.. We shall see ;)

Amber.. zo, flink veel luiers op voorraad.. Hier gewoon elke week 1 pak.. Die bij de lidl zijn toch nooit in de aanbieding en de rest vind ik niet prettig..;) Lekker genoten van het mooie weer.. Je doet altijd leuke dingen met de kids zeg!

Erwin is even een zak hoestpastilles halen voor mij.. lief he!:D Hij zal wel denken, anders hoest ze me steeds wakker vannacht..;)

16. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Judith...ja chipito's zijn van die lekkere kleffe chippies hè..:D
    tja idd t lijkt mij ook een beetje een lui mens....ben benieuwd..altijd leuk om te kijken hè...;)
    Ah das wel lief van Edwin..hopelijk zet t niet door joh de verkoudheid of griep..bah!!

Tja en pampers..hier ook altijd een voorraadje in huis...
    zit nu in de overgang van 4,5 naar 5..eigenlijk moet ie al naar 5 maar heb nog 6 pak 4,5 liggen..;)
    En ook 5 pak newborn liggen er alweer..doekjes gaan wel hard..die moet ik eerdaags even bijvullen....

17. MamavEsmee

miep.. chipito's is i.d. plakkerig en blijft overal aanzitten maar oh zo lekker! Jij ook al een flinke voorraad pampers..;)

18. en wat denk je ging ze ook nog stiekem een kies uitboren :$
    ik dacht wat doet dat schoonmaken toch zeer;)
    Ging ze inneens met die blauwe lamp, om de vulling uit te harden...zooo zegt ze nu hoef je niet nog een keer terug te komen....

19. Jaja ik snap hem:(

Deel Deze Pagina