@pareltje Fijn dat jullie weekje weg leuk was !! @judith Wat een streek van de tandarts. Gelukkig ben je er nu wel vanaf.
Jesse is trouwens ook helemaal dol op treintjes kijken !! Sowieso is ie dol op auto''s en treinen. Voor zijn verjaardag krijgt hij de lego duplo trein. Die hebben we al gekocht. En van de sint een bus en een vliegtuig van Lego denk ik.
He meiden, Ik kom me ook nog eens melden! Lees nog altijd mee, leuk om jullie dingetjes met de kids te lezen, soms erg herkenbaar Hier gaat alles weer zijn gangetje. Esmee doet het supergoed gelukkig. Het was waarschijnlijk iets van een virusje, ze hebben niet echt iets kunnen vinden. De eerste entingen ook alweer gehad, niet echt last van gehad gelukkig. En.... sinds 2 nachten slaapt ze door maar sssst ik zeg er niet teveel over want dan zul je zien dat ze vannacht 2x komt ofzo Youri heeft een moeilijke periode (hopelijk is die nu achter de rug..). Hij sliep super slecht (lees: eerst een half uur tot een uur krijsen voordat hij ging slapen en om 4uur 's nachts klaarwakker en dan konden we met hem opstaan...) en was erg lastig/vervelend vaak. Nu slaapt hij ook al 2 nachten lekker weer van 19uur tot 6uur dus hopelijk blijft dat ook zo. Je merkt het ook meteen overdag dat ie veel liever en rustiger is. Eens kijken wat ik allemaal als laatste heb gelezen... Miep, ook een goede nachtrust gehad dus. Wil het allemaal nog een beetje lukken? Is zwaar nu he, zo op het einde vd zwangerschap. Ben benieuwd wanneer de kleine zich laat zien Johana, lekker dat je mannetje thuis is vandaag. Geniet er maar van want zo'n dagje vliegt meestal om! Juffie, heb het gelezen en gereageerd... Loessie, poeh dat was me het nachtje wel Kan me voorstellen dat je er nu doorheen zit.. Hopelijk mag je vannacht lekker doorslapen! Kun je vandaag overdag een beetje bijslapen of even uitrusten? Dikke knuff Judith, snel nog wat bh's bijhalen als ze zo fijn zitten. Ik koop meestal van die dingen die dan toch niet fijn blijken te zitten dus als ik er een heb gekocht die wel fijn zit haal ik er ook snel nog wat van bij. Jou man dus ook al lekker thuis vanmiddag! Lindy, dat is, zacht gezegd, niet zo lief van je man!! Ik zou ook heel kwaad zijn hoor. En nu ben je natuurlijk mega moe van het op zitten de hele nacht.. Die kleintjes voelen dat idd goed aan hoor als zoiets is. Hopelijk slaapt Demy lekker lang vanmiddag Knuffel voor jou! Over de vaccinatie, ik weet niet of het schadelijk is voor je beebje? Ik heb me er niet echt in verdiept sorry Als het geen kwaad kan voor je baby dan zou ik het persoonlijk gewoon doen... Misschien idd de vk eens bellen en vragen om advies?! Daphne, wow superleuk kaartje zeg! Het is al bijna 21nov... jeetje wat gaat dat snel he! Ninien, idd mijn man is ook nooit dronken zonder mij! (nouja, eigenlijk mag hij niet eens dronken worden met mij erbij ik zorg er wel voor dat hij tussendoor cola drinkt hihi, erg he) Judith, succes met terror-Esmee Oeh een soepie is nu wel lekker he. Alhoewel hier volop de zon schijnt! Maar tis wel koud brrr. Amber, wil nog ff zeggen dat je altijd superleuke foto's op hyves hebt van je gezinnetje Lekker in het bos geweest. Is ook fijn met dit weer he, lekker zonnetje erbij. Ah en Jesse word dus goed verwend Hier ook eentje die dol is op auto's. Heb ook al wat verjaardags-sinterklaas-kerst cadeau's gekocht. Pff dat kost me toch een geld allemaal... Dan koop ik het liever wat verspreid. Heb een leuke kassa gekocht en zo'n bord waar je met letters op kunt maar ook op kunt krijten enzo. En nog wat kleine dingetjes. Hier hing trouwens gister een dakpan los, en een half uur later was ie ervanaf gevallen. Mannetje moet dus straks of morgen echt het dak op om hem weg te halen voordat ie op iemand valt. Vind het maar doodeng
daar bedoelde ik dan weer niks mee Maar als je quote moet je perse een bericht nog invoeren, anders zegtie dat je bericht langer moet zijn dan 3 tekens, dus daarom koos ik voor het geweldige woord doei!
@mama van youri en esmee !! Fijn dat alles nu goed gaat met Esmee !! Youri een lastige slaper pffffffff veel onrustige december kids. Jesse slaapt nu nog goed *klopt af op hout*
Bloemetje voor alle lieve mama's !! (was voor oma omdat ze voor Jesse nieuwe gordijnen gemaakt heeft)
Bedankt voor het compliment meid !! Foto's maken is mijn grootste hobby. IK zet ze altijd op hyves voor de familie ! Mijn vader en broers wonen allemaal ver weg. Hier zijn we ook aan de sint en verjaardag dingen begonnen. Wij hebben 3 kids dus 3 keer sint en 2 keer verjaardag. Dat is een hoop geld Wat geven jullie uit voor de sint ? en voor de verjaardag ? Succes met de dakpan. Lijkt me eng om bovenop het huis te moeten klimmen
Dankje! Wat stoer, die hanekam! Hihi. En idd, veel onrustige kindjes dat viel mij ook op. Zal miscshien toch een fase zijn dan ofzo.
amber, leuke pics weer! en lekker in het bos geweest. Heerlijk he. Hier is het ook prachtig. mn wasje hangt droog te wapperen. lindy, ik zou het ook een rotstreek van mn vent vinden om zo te doen. sterkte dr mee! luiers: hier maatje 4 en 4+. billendoekjes koop ik bij de action voor 80 cent of waar het ook maar uitkomt. ik ga ff kappen xxxx
Ik geef geen bepaald bedrag uit. Kijk gewoon wat Youri nog 'nodig heeft' (jaja...) om mee te spelen. Maar idd als je voor 3 kids dingen moet kopen dan moet je toch een bepaalde grens stellen he want anders is het onbetaalbaar... Oh, qua luiers gebruiken we voor Youri maat 6! Ik lees hier veel kleinere maatjes? Heeft Youri dan zo'n dik kontje?