December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    goedenmorgen,

wat een leuke foto nelly, gefeliciteerd met de prijs :D

lindy fijn een goed gesprek gehad...mooi zo....
    tja heb geen mening mbt het roken....ik en manlief waren ook rokers..ook na de geboorte van dani..ik vond het geen probleem...tijdens deze zwangerschap zijn we beiden weer gestopt maar als hij (of ik) weer gaan roken na de zwangerschap...so be it...alleen er wordt niet gerookt in de auto of in huis en uiteraard ook niet naast dani/nieuwe telg.

fijne dag vandaag allemaal.

2. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Goeiemorgen!

Tijdsindeling: die kun je omzetten bij je gebruikersinstellingen. Dan loopt ie weer goed.

Nelly, nee ik was dus idd niet om 4.40uur online maar om 6.40uur ;)
    Wat leuk dat Evelien 2e is geworden met die wedstrijd, is ook wel een hele leuke foto! Ben benieuwd wat de prijs is...

Lindy, oh fijn dat alles nu uitgepraat is. Hopelijk houd hij zich aan de afspraken. Veel plezier met je moeder en broer en zus op bezoek :) altijd leuk he cadeautjes uitpakken hihi.

De 'ruzie' heeft gister nog lang geduurd hihi maar nu is t weer goed ;)

Miep, oeh weer geshopt hihi. Wat is Mika al groot zeg, maar dat lees ik hier bij meerdere kindjes! Hier nog altijd maat 86 en nu wat meer 92...
    Hole in the wall hebben wij ook gekeken, was wel grappig!

Judith, leuke avond gehad? En heeft Esmee lekker geslapen?

Olga, klinkt heel leuk die gordijnen.

Johana, de aanhouder wint hihi. Toch nog leker een middagdutje gedaan dus.

Zo, dat was het wat ik onthouden heb ;)

Hier gister en vandaag rustig aan. Misschien vanmiddag even wat wandelen of naar een markt maar dat ligt helemaal aan het weer. Geen zin om in de regen te gaan.
    Oh en even naar de Gamma een extra traphekje halen voor beneden aan de trap want Youri stond al een keer halverwege toen ik Esmee ging pakken :$ en hij kan er nog niet alleen vanaf dus...

3. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    test

4. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Joepie, mijn tijd staat weer goed!
    Tenx, Mama van Youri!
    Maar 't blijft raar, dat ik hier ineens in een andere tijdzone zat. 'k Had niks veranderd...

En nu, lekker douchen!!!
    Vanavond weer lekker bijlezen.

5. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Nelly, dat is toen veranderd toen het forum werd vernieuwd... Weet niet of je al zo lang niet meer was geweest of dat het je niet eerder was opgevallen ;) maar goed hij staat nu weer goed hihi.
    Douch ze!

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hallo!

En ja hoor....weer tegelijk online met Sanneke! Dat gebeurt niet vaak!

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nelly, wat een geinige foto waarmee Evelien de tweede prijs heeft gewonnen. Ben benieuwd wat je in ontvangst mag nemen maandag!

Miep, inderdaad een trofast kast. De trapsgewijze zeg maar. We hebben 4 grote witte bakken en en 4 kleine groene bakken erin. Niet eens iets voor de baby mee genomen gisteren? Vind het niet kunnen hoor!

Lindy, fijn dat je flink gepraat hebt. Hoop dat het helpt, maar ik denk inderdaad ook dat Stefan het even benauwd kreeg van alle veranderingen. Veel plezier vandaag met je moeder!

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Senna past echt net in 86 en zijn broeken zijn eigenlijk allemaal nog veel te lang zelfs...Paar bloesjes in 86/92 vallen lekker oversized, maar dat is nog wel grappig. Verder heb ik dus nog wel wat truitjes nodig.

Johana, wel bijzonder dat je zo makkelijk kan stoppen met roken als je zwanger bent. Best zonde als je daarna toch weer begint....(vind ik dan)

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Mijn schoonmoeder was hier vanmorgen even. Zij denkt ook dat we een meisje krijgen en ze heeft het echt altijd goed. Eigenlijk is het gewoon een soort helderziende gave, maar dat durft ze niet toe te geven want verder is ze zo nuchter als ik weet niet hoe.

Ik baal dat mijn buik zo langzaam groeit. Eigenlijk zie je er echt nog niks van. Ja onderbuik is wel wat boller, maar de scheiding tussen onderbuik en vetrol is nog steeds zichtbaar...

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Wat zit ik nou eigenlijk te klagen over mijn buik....Ik ben al zo blij dat ik zwanger ben en dat het er toch allemaal goed uitziet. Die buik komt nog wel en dan ga ik zeuren dat hij zo in de weg zit ha ha!

11. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @Lindy: oooow, wat fijn dat jullie nu hebben kunnen praten. Nu maar hopen dat hij zich aan zijn afspraken houdt...
    En zijn jullie flink verwend door je moeder?
    Hm... Volgende week pyjamaatjes met korting bij de Hema? Dan ga ik mooi even terug met mijn bonnetje.

@Mama van Youri: pfff... Om 06.40u al achter je pc, is nog vroeg hoor...
    En die tijdsinstelling is geloof ik van na de laatste keer dat we niet konden forummen. Naja, nu ist weer goed.
    En gelukkig lekker uitgeruziet gisteren.
    Ik wilde vandaag ook lekker een eind gaan wandelen, maar 't is hier echt ballenweer. Lijkt wel ieder weekend zo. Bah, bah...
    Oepsie, Youri al halverwege de trap... Inderdaad dan gauw maar een extra traphekje.

@Olga: Trofast is wel populair! Wij hebben er (nog) geen. Manlief vindt het ondingen en we hebben er ook nog niet echt een plekkie voor. Maar als het aan mij ligt...
    'k Ben benieuwd of je schoonmams het aan het rechte eind heeft. Zou wel heel mooi zijn, zo'n koningskoppel!
    Enne, dat buikje komt vast wel weer. 't Is nog vroeg he! En als ie d'r is, zittie weer in de weg... Ach, zwangerschapshormonen... Hihi...

@tweedeprijsfoto: tenx voor jullie reacties. Ben er zelf ook wel trots op. We winnen nooit wat met zoiets!
    'k Hoop alleen dat de prijs iets van een pakket is en dat het geen Etosbonnen zijn. Heb een schurfthekel aan kadobonnen.
    Maar dan kan ik ze altijd nog bewaren voor kadootje. Even denken... Schoonmams is begin november jarig, dan hebben we ook nog Sint en Kerst, mijn moeder in januari... Nah, dat gaat goedkomen.
    Hihi, zit ik me hier druk te maken wat ik met de bonnen ga doen. Zul je zien dat ik geen bonnen krijg. *proest*

En nu weer verder met was vouwen. Strijken doe ik niet aan...

12. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Olga je hebt helemaal gelijk dat het zonde is om weer te beginnen met roken. Stoppen vind ik niet zo moeilijk, weet immers waar ik het voor doe en wil kind niet in gevaar brengen.

iedereen aan de trofast kast hier geloof ik :D

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Senna is weer wakker na een uurtje slapen...

Is ietsjes beter in zijn hum, maar eet nog bijna niks en is erg hangerig.

14. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Olga, willen jullie weten wat het word? Zou wel leuk zijn he, een meisje. Ben benieuwd of je schoonmoeder gelijk heeft.
    Oh en die buik gaat straks nog wel groeien hoor hihi, maar duurt lang he als je erop wacht... ;)
    Beterschap voor Senna, hopelijk eet ie snel weer wat!

Trofast, hebben wij ook 2 weken geleden gehaald! Vind hem niet supermooi maar is wel heel handig!

Nelly, ja ben het gewend, Youri slaapt nooit langer dan 6uur (behalve als hij gaat logeren natuurlijk ;)) dus dan zit je al vroeg achter de pc hihi.
    Het weer is de laatste tijd echt altijd bal in het weekend, dat klopt.

Wij zijn ook niet meer gaan wandelen, toen we daar kwamen regende het heel hard. Nu zijn we thuis en is het droog pff ;) fijn.

Traphekje hebben we niet gekocht, ze hadden geen 'mooie'... Ik wil graag een zilveren ofzo, geen houten.
    Net even Esmee in de draagdoek gedaan en ze lag er heerlijk in.
    Toch niet voor niks gekocht dus hihi.

15. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Nelly..wat een leuke foto!!is toch ook wel een prijs waard!!:)

Lindy..fijn dat je er over gepraat hebt meid!!
    Hopelijk blijft t nu goed gaan hè!!
    En veel plezier met je mams!;)

Anita..al een traphekje gehaald? Had je die nog niet? Idd wel link hè als ze zelf de trap op gaan!;)
    Ah ik lees t al …niet geslaagd…hier hebben we van die kiddy guards of zo…die rollen op..ook wel handig..

Olga..jaja niks voor beebje meegenomen..weet je..de kast ligt gewoon echt vol met spul van Mika..dus wil eerst maar even afwachten of ik dan nog wat bij moet kopen…;) en ik had al wel wat gekocht hoor voor Harry..;)
    Oh leuk joh..zo’n voorspelling!! Ben benieuwd of ze t goed heeft!!
    Ah en die buik komt vanzelf wel hoor..dan gaat ie je in de weg zitten..;)
    Erg handig hè die trofastkast!!

Hier is Mika samen met paps aan t zwemmen geweest..ik natuurlijk mee om te helpen..
    Hij vond t wel weer redelijk leuk…net lekker geslapen..en nu is ie de kamer aan t overhoop gooien met speelgoed..:p

16. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Miep, nee beneden aan de trap had ik er nog geen, is zo onhandig ivm wc deur maar jij hebt er dus die oprollen? Ga eens ff googlen...
    Mika lekker gezwommen met papa vanmiddag :)

17. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Deze moest ik even showen !!

Vandaag was het hier open dag bij brandweer en politie in de binnenstad

18. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    zo en nu even snel eten maken en wat huishoudelijke klussen doen pffffff tis alweer zondag.

Nelly gave foto van Evelien. Ze lijkt wel op annabel

kussie voor iedereen

19. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    zwaaaaaaaaaaaaaaaaai!!

20. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Dianne, hoe is het met de griep?

AMBER, STOERE BRANDWEERMAN! (oeps per ongeluk op caps lock gedrukt)

Miep, je hebt gelijk hoor. Van Mika heb je nog zoveel en dat ziet er natuurlijk nog heel goed uit. Hier had ik maar weinig kleine maatjes dus als het toch een jongen is, mag ik wel wat bij kopen. En daarbij zal het seizoens technisch ook niet helemaal kloppen...

Anita, jaaaaa we willen zeker het geslacht weer weten!

Deel Deze Pagina