December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    Zo de kiddies liggen even te slapen dus mama kan ff een updateje komen geven :-D

Rubin:…met Rubin gaat alles helemaal toppie…hij eet weer een stuk beter en slapen gaat ook prima…als ik vraag wil je slapen ?…dan rent meneer naar de deur en roept ‘papen papen poeve papen’ ( = slapen slapen boven slapen)…zodra hij boven is roept ie ‘poeh peg poeh peg’ (= nieuw bed nieuw bed)…hij is helemaal blij met zijn nieuwe bed…vanaf dit weekend mag hij er ook in slapen…het staat er nu alleen nog maar om in te spelen…maar het is wel een supergaaf bed ! (kasteel bed)…maar goed zoals jullie kunnen lezen begint ons ventje ook eindelijk te kletsen :-D…het gaat ook echt ineens super snel (meeste dingen heeft ie eigen woordje voor maar goed wij verstaan m ;))

Toew = stoel
    Steeuw = kasteel
    Bwiw = bril
    Poeh peg = nieuw bed
    Papen = slapen
    Doesj = douche
    Poema = oma
    Luilen = huilen
    Beebie = baby / zijn babypop
    Enz enz

Oja sinds gister maakt ie de zinnen af van poesje mauw en nijntje aan zee daar maakt ie ook een heleboel zinnen van af :d…ik is trots :D

Zijn zusje begint ie nu ook steeds leuker te vinden :D…ze krijgt soms zelfs een kusje ;)

Rubin is trouwens bang voor Andre Pronk hahaha die lachende ringtone (die vent van idols) Rubin zag de reclame en moest ineens heel hard huilen hahaha

Ook zo schattig als papa thuis komt dan hoef ik maar 1 keer te zeggen ‘wie komt daar aan’ dan springt ie op met een big smile en rent naar de voordeur papa papa papa !…vervolgens pakt ie papa’s sleutels af en rent weer naar de kamer hahaha

Nou genoeg over Rubin ;) (kan nog wel ff doorgaan hoor hahaha)

Bente:…Bente is wel zo’n lief en makkelijk lachebekkie….slapen doet ze lekker (ze slaapt nog niet door hoor maar dat hoeft ook nog niet) en drinken gaat ook lekker…ik ben inmiddels een beetje van de BV afgestapt (vind het flesje eigenlijk wel makkelijk :$)heb 3 maanden volledig BV gegeven en ik vond het wel goed zo…en het is Bente om het even haha…vandaag zijn we weer bij het CB geweest en ze is weer helemaal goedgekeurd :D..ze weegt nu 6060 gram en is ong 59 cm…optrekken om te zitten/staan vind ze nu helemaal het einde (ik weet het het is niet zo goed maar heel afentoe mag het best ;))..ze heeft ook weer haar prikjes gehad vandaag…dat blijven gemene dingen

Frederike:…met mij gaat alles redelijk…ik zit een beetje met mezelf in de knoei…ik moet eigenlijk wel weer aan het werk maar weet niet wat ik wil/moet….gastouder lijkt me echt superleuk maar levert net niks op…dus misschien toch iets erbij…maar ik mag/kan weer niet meer dan ik geloof 20 uur in de week werken…het levert me nu iig veel chaos in mijn hoofd op…blegh…binnenkort maar weer even in gesprek met het UWV pffff….maar verder gaat alles prima hoor…ik geniet van mijn kiddies en ons nieuwe huis (nog steeds niet klaar hoor haha we gaan vrolijk verder)…

Nou dat was het eerst maar weer :D…tot de volgende update :D

nog even fotootje ;)

Rubin leest voor

2. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    nelly: leuk dat je kleine meisje de fotowedstrijd heeft gewonnen! ben benieuwd wat de prijs is!

mvy: al een traphekje gevonden?

miep: hoe ist meid, al krampjes?

amber: mooie foto jesse de brandweerman :D

Lindy: heerlijk verwend meid, is altijd welkom kleding leuk meid!

arka: had je het al verteld op je werk?

alieke: leuk dat jou mannetje zo enthousast is ( ja zo dyslectisch als de neete ;) ) maar kan me voorstellen dat jij nu wel ff klaar ben haha. Mijn man wil absoluut geen derde, dat vind ik dan weer wat minder maarja je moet het samen doen he.

misk: hoe ist meid, ben je weer een beetje bijgekomen op je eigen plekje?

olga: gefelciteerd met je broertje! hoe is met je?

mve: werkse straks!

he dreams! hoe is het met je meid!

leuke foto frederike!

@ hier: nog vet hoofdpijn en net weer een spuug aanval. Een dikke griep denk ik ( duurd toch een week?) nouja morgen naar het uwv kunnen direct zien dat ik me niet goed voel bah.
    Nou zal naar boven kleine man is wakker en ik hoop dat ie zijn boterham nog ff opeet...

3. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Dankjullie voor de adviezen/ervaringen..
    Tja, DE gouden tip is helaas nog niet gevonden en we hebben idd al alles geprobeerd.. Tis niet anders. Maar is wel zwaar hoor af en toe..

Als Youri zegt dat ie bang is vraag ik idd waarvoor maar dan zegt hij niks. Ik loop dan gewoon met hem mee en dan is het goed.
    Oh en hij is ontzettend bang voor de stofzuiger ;) zodra hij die ook maar ziet begint hij al te huilen :) en niet een beetje ook.
    Boren vind hij ook eng zoals de meeste kindjes hier.

Bedje verzetten, ook al eens geprobeerd maar werkte niet, dus geen rare aardstralen hier ;)

Ik heb wel alles bijgelezen maar eventjes geen tijd om verder te reageren, komt straks wel ok?!

Wel een hele leuke foto Frederike! Dat Rubin zo rustig blijft/gaat zitten bij Bente?! Youri kan ik echt niet zo bij Esmee laten, die trekt steeds aan haar en gaat er helemaal opliggen (knuffelen ;))
    Maar je hebt 2 mooie kindjes!

4. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Toch nog even kort wat reacties (misschien schillen de aardappelen zich dan vanzelf wel ;))

Miep, ohjee aan het spugen dat is niet zo lekker he... Misschien komt ie er wel aan? :$ spannend joh!
    Hoe gaat het nu?

Daphne, nee sorry daar heb ik geen ervaring mee.
    Oh en hier ook een opa en oma (mijn kant) die het zien als een feest/verwendag als Youri komt. Gelukkig gaat ie als ik werk naar het kdv haha.

Loessie, misschien gewoon de bv eens proberen misschien lukt het wel heel goed?!
    Mijn ervaring is dat ik het best zwaar vond, bv geven en nog een peuter hebben rondlopen. Ook al liep de bv bij mij als een trein!
    Ik vind flesjes geven echt een verademing. Mijn man kan ook eens een fles geven en ik hoef niet meer zo op te letten dat ik goed eet en drink ;) maar dat is voor iedereen dus anders..

Nafnaf, lekker in huis aant rommelen? Lekker hoor dat hij weer gaat slapen nadat ie in de auto een dutje heeft gedaan. Zou hier nooit gebeuren!

Olga, gefeliciteerd met je broertje!

Judith, wat rot voor je vriendin zeg. Lief dat je haar hond uitlaat! Een hele klus met een peuter erbij lijkt me :D

Lindy, wat goed dat Demy een half broodje heeft gegeten! En je hebt flink ingeslagen zo te lezen. Handig zo'n buurman die je band vervangt hihi.
    Fijn dat je man nu weer over zijn gevoelens praat met je. Stukken beter he!

Nelly, dikke knuff!

Dianne, nee geen tijd meer gehad om ergens te gaan kijken.. Dus moet hem nog even steeds mee naar boven nemen.
    Ah jij de griep, vervelend he. Veel beterschap!

Doen jullie kindjes trouwens ook al liedjes zingen? Youri zingt met gemak:
    Ik zag 2 beren
    Vader Jacob
    Klappen in de handjes
    We maken een kringetje (dansen we dan ook bij met zijn 3en haha ;))
    En dan wil hij steeds het liedje falling down (top40) horen... En vaak als ik in de auto de radio aanheb gaat hij ineens meezingen ofzo.
    Ohja en hij kan ook al bijna tot 10 tellen?!

En nu ga ik echt even aardappelen schillen...

5. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Hey!

Ja heb het verteld!
    Ze hadden al een vermoeden ;)

6. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ben weer terug van de gyn...duurde iets langer als verwacht..
    Omdat ik zo naar was en veel harde buiken had wou ze me even testen op zwangerschapsvergiftiging..
    dus bloed prikken..urine testen...en ook nog aan de ctg...
    zo op t eerste gezicht was het t niet...maar vanavond krijg ik de uitslag van t bloed nog..
    dus even afwachten..maar zal wel meevallen denk ik..;)

Ga nu even bijlezen....

7. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @Alieke: hihi, begint die haat-liefde verhouding tussen de zussen nu al? Arme Loïs...
    Brrr... 'k Moet er niet aan denken om Evelien al naar het kdv te doen. In januari is het zover en tot die tijd gaat ze gewoon met mama mee.

@Arka: he, wat jammer dat ze al een vermoeden hadden, maar wel fijn dat ze het nu echt weten. Toch leuke reacties gehad?

@DaphneenEstelle: hier ook een uk die overal "mneer" tegen zegt. Ook "vauw" trouwens. En mama maar zoeken wat ze bedoelt. Erg schattig.
    Balen dat je ouders het niet zo nauw nemen met jullie regels.
    Alles goed gegaan bij de therapeut?

@dianne: je hebt het echt flink te pakken zeg. Beterschap!

@dreams: hoooooi! Leuk om te lezen dat Dexter zich lekker aan het onwikkelen is.

@frederike80: heerlijk hoe Rubin reageert op zijn nieuwe bed! Klinkt ook erg leuk. En hoe hij zich ontwikkelt.
    En Bente doet het ook lekker goed! Lekker gewicht ook al. En je hebt dus ook zo'n eigenwijs ukkie dat veel te vroeg wil zitten en staan.
    En vervelend dat er nu zoveel op je af komt. Druk, druk, druk...
    Schattige foto!

@johana79: klinkt "gezellig" iemand t land uitzetten.

@Lindy: leuk een nieuwe kinderwagen! Wat voor eentje is het?
    Heerlijk he, als je een auto hebt! Lekker koopjes zoeken. Nee he... Lekke band. Weg ochtend. Maar toch lekker geshopt. Hm... Wibra babyweken... Goeie tip! Folders liggen nog vanaf zondag op de tafel om door te spitten...
    Echt fijn dat Stefan is bijgedraaid!
    Fijn dat Demy toch weer luncht.

@Mama van Youri: misschien kan je Youri zijn middagslaapje inkorten, dat hij 's nachts wel langer slaapt? Lastig hoor, zo vroeg wakker...
    Als Annabel 's avonds niet meteen wil gaan slapen, zeg ik haar dat het buiten donker is en dat alle kindjes dan slapen.
    Aaaaach... Youri wil Esmee letterlijk platknuffelen.
    Hey, doe mij die aardappelen ook! Snelschillers ken ik wel, maar zelfschillers...
    Wauw, Youri al liedjes aan het zingen! Annabel "danst" alleen nog maar op liedjes of beeldt ze uit.
    Tot tien tellen? Knap hoor. Annabel doet ook een poging als ik haar vitaminedruppels geef.

@MamavEsmee: getver, balen van die file gisteren.
    Vrijdag lekker uit!
    En Esmee een driftkikkertje. Succes mams!
    Arm vriendinnetje, zo ziek van de zwangerschap.

@Miep en Miep: bah, spugen en zweetaanvallen. Laatste loodjes he...
    Verder geen spannende dingen bij de gyn?
    Ow, ik lees het net... Testen op zwangerschapsvergifting... 'k Vind het eng klinken hoor! Hoop dat er niks aan de hand is.
    Doe maar "gewoon" rustig aan meid!

@olga: gisteren een zitdagje. Da's niks als je dat niet gewend bent.
    Lekker geshopt vanochtend! Senna wordt weer lekker verwend.
    Gefeliciteerd met je broertje!
    De supermarkten zijn ongeveer een kilometer van ons af. Dus dat is snel gebeurd op de fiets. Met Annabel deed ik dat toen ook wel eens. 'k Heb wel altijd een briefje in mijn jaszak met telefoonnummers, mocht er iets gebeuren.

@Nannaf: met hoeveel maanden laten jullie jullie nieuwe spruit dopen? En de doopjurk, is dat een familiestuk?
    Annabel is met ruim vier manden gedoopt en Evelien is a.s. zondag aan de beurt. Doopjurk is gemaakt van de trouwjurk van mijn mans oma. Hij is er zelf ook in gedoopt. Doopkleed heeft mijn oma destijds gemaakt en daar zijn haar kleinkinderen ook in gedoopt. *emo*

@ninien: echte meidenlaarzen!

@Salapio: morgen dus een dagje oppasmoeder. Zo he, da's een behoorlijk gewicht!
    Alvast een leuke oefening voor Mirre.
    Moet je nagaan, een jaar geleden liep je ook met zo'n uk te zeulen... Wat een verschil is dat dan he!

@bang: Annabel durft ineens niet meer de trap af. Dat waren we een tijdje aan het oefenen, maar nu staat ze hysterisch te stampen bovenaan de trap "mama ottille, mama ottille". Komt later wel weer.
    En heel schattig, ze is bang in het donker. Naja, bang... Als ze ergens komt waar geen licht aan is zegt ze "donker" en klampt zich heerlijk vast. 's Avonds na het voorlezen blazen we de zon uit (leve de ikea-plafondlamp) en dan is het ook "donker", maar dan is ze niet bang.

@zindelijkheidstraining: daar doen we nu vrij weinig mee. Als ze 's ochtends een droge pamper heeft, vragen we wel of ze op het potje wil, maar dan doet ze er vervolgens niets op. 't Gaat haar volgens mij dan ook meer om het boekje wat we erbij lezen.

8. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Annabel ging gisteren goed naar bed en heeft ook redelijk geslapen. Af en toe een keer gillend wakker, maar dat doet ze anders ook. Nieuw was wel deze keer dat ze om half zeven wakker was. Normaal zo rond kwart over zeven. Gelukkig vermaakte ze zichzelf wel in haar bedje, dus kon ik ook nog even blijven liggen.

Owww... Gisteren, geweldig!
    Ik was Evelien op de bank aan het voeden, komt Annabel ineens met haar pop naast me zitten "allebel popje voeden". En ook echt zo het poppenarmpje onder haar arm duwen....
    Zo schattig, de tranen sprongen me in de ogen.

Ze begint steeds meer rollenspellen te doen. Ze heeft twee Bert en Ernie knuffelpoppen en die moeten ook "haatjes kammen". En ze laat ze ook met hun handjes op knoppen drukken en Evelien aaien en kusjes geven.

9. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ahhh wat lief Nelly!
    Wat worden ze toch al groot he...

Nou, hier waren het dus ook geen zelfschillers haha ;)
    En heel herkenbaar dat meetellen met vitaminedruppels, alleen gaat het wat te snel voor Youri :p

10. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    @mamavanyouri; helaas ging het dus ook niet door... heb hem nog even laten rommelen en toen maar opgehaald. is nu aant spelen. gek is dat he dat ze 3 minuten kunnen slapen en dan net doen alsof ze 2 uur hebben gepit.
    @nelly; met 3 weken is Jonathan gedoopt en dat zal met deze ook wel zo gaan als alles goed is. de doopjurk komt uit mijn moeders familie en is meer dan 100 jaar oud dus ook een familiestuk. zijn mooie dingen en heel bijzonder om zoiets dan te gebruiken.
    @miep; hopen dat de uitslagen goed zijn! was je bloeddruk wel goed dan? want dat is toch meestal 1 van de eerst symptomen?

11. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Alieke…jaja de babykamer is klaar hoor..heb er niks aan veranderd gewoon tzelfde gelaten hoor!
    Mika zit nu alweer een tijdje in z’n nieuwe kamertje..heb ik laatst foto’s van geplaatst..;)

Loesie…als je graag bv wilt geven zou ik dat gaan proberen..en als dat niet lukt kan je toch altijd nog beslissen of je gaat kolven of op flesvoeding over gaat?!

Dee..viel t mee bij de peut?

Olga..even gezellig samen geshopt!!leuk!!
    Gefeliciteerd met je broertje!!

Nannaf..lekker aan t rommelen in huis vanmiddag?

Judith..zeker stoer die jeans van tegenwoordig!! Hier ook wel andere merken hoor..maar vingino is wel favo..;)
    En t setje is met opdruk ..allebei de kids een shirtje met naam..
    Jij nog even succes met werken vanavond met je nieuwe cliënt!
    En wat sneu voor je vriendin dat ze zo ziek is..hopelijk snel weer iets beter!

Dreams..Haii!!

Nelly…Dikke knuffel meid!!!
    Heerlijk hè als ze zo wijs doen!

Lindy..zo hè wat een druk dagje!! Fijn dat t tussen jullie beter gaat!

Fredje..leuke update over de kids!! En met jezelf in de knoop..nou doe maar rustig aan hoor!!
    Eerst maar eens goed bedenken wat je graag wilt hè..
    Wat een lieve foto!!

Dianne..beterschap meid!!!

Anita..misschien moet je eens zo’n nepstofzuigertje kopen voor youri..gaat ie t misschien wel leuk vinden…

Arka..en wat vonden ze ervan?

Nannaf..de Bloeddruk was ook eerst te hoog...maar later was ie beter...;)
    ach en tuurlijk ik lag daar aan de ctg en kreeg nauwelijks harde buiken..
    ben thuis en t begint weer..maar das toch altijd zo..;)

12. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    jullie kletsen nu echt eff te snel, ik lees mee maar reageer niet!
    -beetje moe ;) -

mischien waai ik vanaaf nog wel eff aan.....*zwaai*

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Miep, ja dat gebeurt altijd he....geen harde buiken als je aan ctg ligt. Maar blijkbaar dan dus ook niet echt wee activiteit. Verder niet meer gespuugd hoop ik.

Judith, toen ik full time werkte had ik soms 5 of 6 kinderen waarvan ik persoonlijk begeleider was. Bijna niet te doen omdat de jaarlijkse verslaglegging en gesprekken met ouders ook altijd heel dicht op elkaar lagen en niet zoals bij andere groepen verspreid. Dat komt omdat ´onze´kinderen altijd voor een bepaalde tijd getest, besproken, geindiceerd en aangemeld moeten worden bij een vorm van onderwijs....
    Tussendoor dan ook nog wel eens oudergesprekken naast alle andere besprekingen en werkzaamheden....erg veel dus.
    Geen idee hoe het nu gaat lopen met de zorg onderwijs klas....daar zijn we voorlopig nog heel niet mee bezig zeg maar....

Dee, dus je moet iedere drie kwartier een rondje gaan lopen of iets dergelijks? Hoop dat de pijn snel minder wordt.

Frederike, leuk die uitgebreidde update! Wat een schatjes die kindertjes van jou! En jij trouwens ook hoor...
    Succes met de drukte in je hoofd omtrent het weer gaan werken. Het is te hopen dat je snel een oplossing hebt.
    Bente is een flink meisje; ook al best wel lang. Rubin daarentegen is altijd wel een ukje geweest toch?

Johana, neem effe je rust...wij kletsen wel gewoon verder!

Nannaf, bijzonder om zo´n doopjurk met enorme geschiedenis te hebben!

Nelly, zindelijkhied doen wij ook nog niets mee. Senna is nu wel zover dat hij eeen poepbroek niet lekker vindt en hij zit wel af en toe op het potje. Er is twee keer toevallig een plaje gekomen, maar meer ook niet. Hij mag er ook altijd een boekje bij lezen. We zetten er ook nog heel geen druk op hoor...

Kletsen, Senna is heel erg in de fase van ´nee, is van mij´ en ´dat wil ik niet´. Hij strooit de mooiste zinnen om onze oren. Vaak zijn het imitaties van woorden of zinnen die ik gebruik. Maar hij weet ze heel goed in de juiste situaties te laten horen. Ik sta er echt versteld van wat hij allemaal in zich opneemt.

Senna vertelt ook alles aan zijn girafje of speelt situaties na. Erg lief!

Anita, ik merk dat Senna ook vaak engelse woorden meezingt als de radio aanstaat. Verder is hij gek op liedjes van Dirk Scheele en Cowboy Billie Boem. Herkent aan het geluid al welk liedje er gaat komen. Hij gaat niet naar een dagverblijf dus ervaart verder niet het zingen in een groep. Ik zing wel mee met de cd´tjes en maak daarbij gebaren enzo....maar toch is dat anders.

Dianne, succes morgen bij UWV.

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Zo, ik had vandaag best een energieke dag en heb best veel gedaan. Ook lekker veel buiten geweest. Maar rond etenstijd zat ik me toch in te storten en voelde ik opeens mijn stuitje weer heel erg. Merk ook dat het tillen van Senna echt zwaar gaat worden nu.
    Ga dus lekker in een warm badje liggen en dan lekker een kop warme choco maken!

Kussie olga

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    O ja, ik kreeg vanmiddag mijn kraampakket van de verzekering binnen. Bleh...ik heb het snel op zolder gezet. Had ook nog een hele zooi kraamverbanden van Senna omdat ik die toen noorgedwongen in het WKZ geplunderd heb. Na de bevalling wil ik dat soort spullen snel mijn huis uit!

Er zat trouwens niks leuks bij in het pakket. Ja een boek over veiligheid op verschillende gebieden ofzo...En als het kindje geboren is krijg ik nog iets toe gestuurd....

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ess, hoe gaat het meid? Jij en Liv niet meer ziekies en eindelijk een beetje uit al het geklus? Je moet ook echt even de tijd hebben om uit te rusten voordat je gaat bevallen hoor wijffie.
    Dikke knuf voor jou!

17. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Dee..dat wordt dus rustig aandoen met je werk hè!!
    geniet van je vrije dag morgen!;)

Olga..doe je een beetje rustig aan!! en leuk hè dat kraampakket..hier zat er ook niet echt wat leuks in..een soort knuffelhonddoek of zo..en ook zo'n boek..
    tzelfde als ik bij mika kreeg..

Hier de uitslag binnen..t was goed...gelukkig!
    moet wel weer bellen als t zo aanblijft ...dus even aankijken..
    T komt echt met vlagen..en ben dan zo beroerd als een hond...;)
    Ik ga ook lekker nu naar mijn bedje toe....trusten!!

18. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    trusten miep! heb niet bijgelezen, veeeeeel ste veel. en ik ben heel druk met mn werk. maar bijna herfstvakantie!
    tot laters. En miep, sterkte als het zover is! knuffie

19. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Goeiemorgen :(

Fijn dat de uitslag verder goed was Miep!
    Echt spannend wanneer het gaat gebeuren!

Olga, nu al het kraampakket? Kan me voorstellen dat je die liever niet in huis hebt haha. Jammer dat er niks leuks bij zat...

Hier was Youri weer op een onmogelijk tijdstip wakker.. Achja.. ;)

20. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen!

Sanneke..lekker bijna vakantie!!!aftellen dus!!;)

Anita..weer vroeg wakker..das wel echt lastig hè..gaat ie daarna ook niet meer slapen?

Hier de nacht lekker in coma gelegen..ben zelfs niet wezen plassen..:D
    ga nu even een grote was ophangen..is dat ook weer klaar!

Deel Deze Pagina