Goedenmorgen! Hier ook weer een goede nacht achter de rug (1x plassen ) moest alleen vanochtend ijs krabben.....bah! ach even werken vandaag en dan komt mijn mammie vanmiddag de bovenverdieping doen, heerlijk!
Hallo Ladies!!! Hier alles oke!!! Erg drukkies met werken en de kleine dondersteen. Probeer snel weer te komen kletsen. Hoop dat met jullie ook alles oke is .
Hier lekker geslapen. Senna werd een stuk vrolijker wakker vanmorgen en heeft eindelijk weer eens goed gegeten! Ga zo naar de markt; heb met een vriendin afgesproken. Eens kijken of ik de Hema kortings stickers nog kan gebruiken! Miep, fijn dat je in ieder geval een goede nacht hebt gemaakt! Johana, wat heerlijk dat je moeder komt helpen met soppen! Sanneke, over een paar uurtjes heb je vakantie! Anita, kan je vanmiddag ook niet even op bed gaan liggen? Britteke, niet alleen druk met het werk hoop ik?
Miep, nee dan gaat ie echt niet meer slapen.. pas vanmiddag weer... Fijn dat je goed geslapen hebt! Lekker nog even wat energie opdoen! Johana, hier ook moeten krabben En jeetje wat een verhaal zeg ik zou alleen geen antwoord weten op je vraag over de ks solly. Britteke, fijn dat bij jullie alles goed is Dianne, succes bij het UWV!!! Olga, ik ben net even mijn bed ingedoken samen met Esmee toen ik Youri naar het kdv heb gebracht. Heerlijk 1.5uur geslapen! Oja die Hema stickers moet ik ook nog gaan plakken Veel plezier!
wow johanna heftig meid! ik zou ook met de vk gaan praten of je een keizersnee mag....... nou uwv viel natuurlijk weer harstikke mee hoef voorloppig niet meer heen. pfff last valt van me af..
Owww... 'k dacht net ergens aan en kreeg een glimlach op mijn gezicht. Dat moet ik even met jullie delen. Toen mijn man gisteren Annabel van het dagverblijf ophaalde vertelde een van de leidsters "wat Annabel nu weer heeft gedaan"... Zegt ze dus "Natalietje" tegen een van de leidsters. Helemaal uit zichzelf dat "tje" erachter. Ik lag in een scheur toen mijn man dat vertelde en al helemaal toen ons luistervinkje het ook nog eens herhaalde. Groetjes! PS: heb nog nix truggelezen. Ben ff druk bezig met het maken van het doopboekje voor de doop van Evelien a.s. zondag.
Johanna wat lastig meid..ik neem aan dat je straks over gaat naar de gyn met 36 weken? Dat is dan natuurlijk al prettiger..hun doen meer onderzoek ik krijg elke keer een echo enzo.. Misschien moet je nu al aanvragen of je geen groeiechos kan krijgen Zodat je een idee hebt hoe groot beebje wordt Inleiden zijn ze bij ons niet zo gek op ivm litteken keizersnede.. Als ze t al doen doen ze t heeeeeeeel voorzichtig zei de gyn bij mij.. Een keizersnede ook alleen als het nodig is..en niet zomaar Overlopen lieten ze ook toe..maar wel onder controle..tenminste..dit zeiden ze dan tegen mij hè.. Want ik heb t dus ook allemaal gevraagd..en ook gezegd dat ik wel in ben voor een keizersnede Maar de gyn zei dat ze t liefst nu het beebje laten komen uit zichzelf..alleen t dus wel heel goed in de gaten willen houden ivm eerdere keizersnede Dus ik zou gewoon echt even aandringen op een groeiecho..en goed vertellen dat je er zo over denkt.. En misschien anders eerder naar de gyn over gaan..die doen gewoon zowieso meer controle .dan hebben ze ook eerder in de gaten hoe groot beebje is..en met je historie..dat ze je dan wel eerder helpen!! Lastig hoor meid..kan me voorstellen dat je er nu al wakker van ligt Olga..gezellig naar de markt en hema! Anita..gelukkig nog eventjes bijgetankt!! Dianne..gelukkig t uvw weer gehad!! Nelly wat lief van Annabelletje.. Dee lekker uitgeslapen!! Wat een lieve foto's!!!!
Hier is mijn mams even geweest..heb ik even geknipt en gekleurd.. kan die er weer even een paar weekjes tegen aan.. We hebben het broodje al op...zometeen gaat ie even lekker op bed..
Dee, lekker een rustig-aan ochtendje voor julie! Lieve foto´s! Nelly, leuk hoe die kleintjes eigen benamingen ergens van maken! Johana, ik wist natuurlijk hoe pittig je bevalling is geweest, maar om het zo weer terug te lezen....heftig hoor. Er staan al een aantal fijne reakties en meer zou ik er denk ik niet aan toe kunnen voegen. Wat dat betreft heb je niks aan mij. Ben namelijk zelf ook als de dood om weer te gaan bevallen. Ik denk er echt nog niet aan en schuif het voor me uit. Wil straks eerst eens een paar weken echt kunnen genieten na een goede 20 weken echo en als we het geslacht van de uk weten. Met 28 weken gaan we weer naar de gyn om Senna´s bevalling door te spreken en afspraken te maken. Maar ik zie er nu al tegen op... Vind wel dat je heel duidelijk kunt verwoorden waar je tegenop ziet, dus zou het vooral bespreekbaar maken zowel bij VK als bij Gyn.
Wat een heerlijk weertje! Ben vanmorgen weer op de fiets naar de stad gegaan en was pas weer om 12.30 thuis. Gezellig met vriendin en zoontje van 1 geklets, gelopen en wat gedronken. Voor mezelf een broek van mamalicious besteld (ben een ukkie en ze hadden alleen lange maat) Voor Senna nog een spijkerbroekjes bij de hema en stiften, kinderlijm en een plakboek. Heb allemaal leuke tekeningen en verfwerkjes van Senna en ga die straks maar eens inplakken! Salapio, hoe gaat het met twee kids vandaag?
Nelly..bedankt voor de tip van die site! Dee...leuke foto's! en Nicky is ook gek op dat boekje! Miep...gelukkig was alles goed meid! uhm...sorry, de rest allemaal alweer kwijt.... heb alles bijgelezen hoor! heb gisteravond gewerkt tot 23.15 en moest vanmorgen weer van 800 tot 1300 werken...ppff... word ik toch wel moet van zo kort op elkaar... om 16.00 weer naar de vk voor controle... ben benieuwd.... ik ga vandaag weer eens alleen met Nicky heen! 1 x eerder gedaan, maar toen ze hartje ging luisteren met de doptone werd Nicky helemaal hysterisch! hoop dat het goed gaat vandaag!
Loesie, vindt Nicky het geluid eng of het feit dat je buik bloot moet en er een apparaatje op gaat? Wel sneu...hoop dat het goed gaat. Dee, hmmm ja als je op je lichaam let voel je opeens heel veel he! Toch weer niets anders te doen dan afwachten...
Senna zijn knutsels zijn ingeplakt...althans een aantal leuke, want ik ga niet alles inplakken. Veel weggeven aan de opa´s en oma´s en de rest gewoon in een mapje denk ik.
Olga...leuk dat je veel hebt ingeplakt van de werkjes van Senna... en veel weggegeven aan opa's en oma's?! die vinden het ook altijd leuk he?! uhm, Nicky vindt het al niet leuk als ik op die bank moet liggen met blote buik...maar als dan die doptone aangaat....owowow! vreselijk! ihihihi
Anita. Youri dus weer vroeg vanmorgen? Ben je inmiddels helemaal overgstapt op KV? Lekker nog even een uurtje geslapen. ik ben jaloers!! Miep.. lekker zeg, een nachtje doorslapen. Kan nu nog!! haha.. Hoe voel je je vandaag? Lief dat je mams nog even mooi hebt gemaakt! Johana.. fijn dat je vannacht ook goed geslapen hebt.. Meid wat vervelend dat je zo naar richting de bevalling gaat. Ik vind echt wel dat je een KS kunt EISSEN! Jeetje zeg.. je bent geen stuk vlees waar ze maar alles mee kunnen doen omdat dat hen goed lijkt. Je bent een vrouw die ook rechten heeft! Op je strepen staan. Je bent niet echt op je bek gevallen en anders manlief of je mams mee! Hoe is het met Danielle? Gaat het goed bij de nieuwe gastmama? Ik moest vanmorgen om 9.00 toen ik vrij was ook krabben.. heb er zo'n hekel aan. Lief dat je mams komt helpen poetsen! Britt.. druk druk meid! Bij ons alles prima! Dianne.. fijn dat het gesprek op het UWV meeviel! Kan me voorstellen dat er een pak van je schouders is nu! Olga.. Fijn dat Senna wat beter in zijn hum is en weer beter eet. Leuk geshopt zo te lezen.. Wbt. werk.. Jeetje 5 of 6 cliënten.. dan ben je i.d. doodongelukkig als de tijd van ondersteunings/begeleidingsplannen er aankomen. Die van mij zijn een halfjaar naar elkaar en dan een jaar niet. Maar er ligt nog veel achterstallig werk dus ik moet aan de bak! Nelly.. wat een praatjesmaker is Annabel! Evelien wordt zondag gedoopt. alvast een goede dienst gewenst! Dee.. hier werkt : de pop een hapje, ernie een hapje, esmee een hapje ook erg goed! Wat een lekker ochtendje zeg! Esmee kan ook heel rustig in bed zitten wachten tot ik bij haar kom om vervolgens te zeggen. Daar is mama al! Wat een lieve foto's van Estelle! Loessie.. Ik vind laat-vroeg ook altijd rot! Draai dan liever de slaapdienst. Succes bij de vk vanmiddag. Hopenlijk vind Nicky het hardje niet eng.. **** Vanmorgen een vriendinnetje op de chocolademelk gehad haha.. Lekker even gekletst en de kids samen gespeeld.. Mijn andere vriendinnetje voelde zich vandaag weer iets beter, net eventjes gebeld, Jeetje zeg, dat je zo ziek kunt zijn. Vanmiddag gaan Esmee en ik even naar de hema. Moet een winterslaapzak erbij hebben voor Esmee. Scheelt toch weer iets. Verder nog een paar rompers, de andere rompers worden toch wel heel klein nu! Vanmorgen het spijkerbroekje van Vingino binnen gekomen. Hij is echt super! Al even aangepast en hij zit erg mooi. Het broekje was echt nog als nieuw.