December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    pfff beetje een off day maar jullie zijn zo lief.....sanx voor de reacties :D

2. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Johanna...dikke knuf voor jou!
    en geef het aan bij de vk meid.....
    ikzelf zie ik ook erg tegen de bevalling op, maar jou verhaal is wel erg heftig!

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Johana, extra dikke knuffel voor jou!

4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Judith, ik geniet er altijd zo van om op mijn vrije dag lekker af te spreken met vriendinnen/zusje/schoonzusje/moeder! Fijn dat het broekje helemaal goed bevalt!

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik ben ondertussen wat voor mijn werk aan het maken. Wat werkbladen over tellen en sorteren rondom het thema huis...

Senna zal zo wel wakker worden, dan gaan we lekker weer naar buiten!

6. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Loessie, hopelijk vind Nicky het straks niet zo eng bij de vk! Succes!

Judith, ja ben nu helemaal over op fv. Wilde 's morgens en 's avonds bv blijven geven maar volgens mij had ik neit meer genoeg voeding... Was ook net met al die stress toen ze in het zkh lag enzo. Klinkt als een gezellige dag bij jou!
    Ik ben ook aan het kijken voor Vingino broekjes bij MP vind het zo gaaf! Voor Esmee heb ik al een jurkje ervan en een broekje. Nu nog voor Youri ;)

Daphne, beterschap voor je meissie! Maar komt goed zo te horen, ze krijgt genoeg pietamientjes van je :)
    Vind jou stukjes altijd zo leuk geschreven, een genot om te lezen :D
    Leuke foto's ook!

Olga, lekker in de stad geweest! Oh dat klinkt leuk zo'n plakboek met de knutsels van Senna... Je brengt me op ideeen... Helaas moet ik eerst eens gaan beginnen aan zijn fotoalbum pff moet nog 300 foto's inplakken! En dan nog eentje van Esmee maken, nee laat zo'n knutsels-boekje maar zitten haha.
    Veel plezier buiten!

7. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    ik kom even klagen!
    ik heb net onze kelderkast opgeruimd en ben nu doorgestoomd naar de keukenkastjes, en nu alles op het aanrecht staat vraag ik me af waar ik in vredesnaam aan begonnen ben. :( beetje teveel van het goede denk ik. :) heb er harde buiken van, maar moet nog wel even door want tja als jan thuis komt en mij zo aantreft dan heb ik de poppen ook aan het dansen (waarom doe je dat dan ook!!!) ;)
    ondertussen J net op bed gknikkerd daar bleef ik over struikelen, heeft vanmorgen geslapen tot 8.45 :$ normaal is hij om 6.30 wakkerrrrrr dus nu pas moe en op bed.

maar goed wie oh wie geeft mij even een schop onder mijn achterste? :p

8. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    @loessie; succes bij de vlos! hopelijk gaat het goed met nicky!
    @johanna; goed aangeven bij de vlos dat je zo opziet tegen de bevalling, als ze het niet weten kunnen ze ook niets voor je doen! en er zijn vast mogelijkheden om te bespreken hoe jij het hebben wilt! misschien een bevallingsdraaiboek opstellen? daar lees je toch wel eens over dan weet iedereen wat je wilt.
    @dee; mooie foto's! en arme estelle beetje ziekjes! beterschap
    @olga; leuk naar de hema geweest!
    @sanneke; nog een paar daagjes en dan vakantie! zet em op nog even.

9. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Olga.. Vind het ook altijd leuk om af te spreken met vriendinnen overdag. Beetje kletsen en thee drinken. Af en toe lekker het dorp in.. Leuk dat je alle knutsels inplakt. Ik knutsel alleen bijna nooit met Esmee..:) Schilder wel eens op canvas met haar voor de opa's en oma's. Ze vind kleuren wel heel leuk. Gisteren extra potloodjes en kleurboeken gehaald. Vind het zelf ook wel erg leuk..:D

Loessie.. Ben jij er al uit wat je wilt betreft de bevalling van je 2e kindje? Ook een nare bevalling gehad van Nicky?

Veel december mama's met nare bevallingen zeg!:(

Nannaf.. EN?? Alles weer netjes gekregen?

Dee.. je meisje lekker verwend met allemaal goeds. Een klein blokje om en lekker inpakken kan geen kwaad hoor!;)

Miep.. Hoe is het nu?

Anita.. toen ik eenmaal de eerste paar keer KV had gegeven kelderde de productie hier ook. Als ze het er goed op doet prima toch!;) Jij ook op vingino jacht.. op marktplaats staat nog zoveel moois.

Ga de oven aanzetten.. We eten burito's Jummie!

Net goed geslaagd voor een slaapzak, rompers en een zwart shirtje voor op een zwart gebreid rokje.. Erg gaaf!

Misschien tot vanavond!:p

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Zo, Senna ligt op bed en zit zit al gedoucht en wel achter de pc!

Jan heeft vandaag zijn nieuwe telefoon binnen gekregen. Daarbij kon hij voor 75 euro een laptop kopen, dus die is hij nu aan het installeren.
    Wie weet zit ik binnenkort dus vanuit de huiskamer met jullie te kletsen...Hoewel jan dan helemaal gek wordt van al dat getik denk ik...

11. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ah olga wat een super tip! ik heb zoveel tekeningen en knutsel werkjes van bas die ga ik ook maar inplakken. dat ik daar niet eerder op ben gekomen!!

voor de rest niet bij gelezen ga lekker op de bank! tot morgen!

12. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Olga..leuke dingen geshopt vanmorgen!
    En voor jezelf een broek besteld..leuk!!en een heerlijk laptoppie!!!8)

Loesie..weer druk met werken…en hoe was de apk bij de vlos?;)

Judith gezellig visite gehad! En de vingino binnen…superr!!!
    En goed geslaagd vanmiddag!!leukleuk!!8)

Dee..beterschap voor Estelle!!dikke knuff!;)

Nannaf…meid je bent gek..doe niet zo poetserig…maar eh…is t wel afgekomen?;)

Hier nog wel misselijk elke keer..maar gelukkig niet meer zo vreselijk naar geweest..heb ook rustig aan gedaan..en vanmiddag echt even een tukkie gedaan..
    Als t lukt wil ik morgen even de stad in ..effe neuzen...;)

13. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Jaaaaaaaaaaaaaaa, ik heb verlof!!! :D
    Ben een klein beetje trots op mezelf dat ik het vol heb gehouden. Ook echt fijn om alles af te kunnen ronden. Heb nog wel een stapeltje nakijkwerk, maar dat werk ik wel door in mijn slapeloze nachten ;)

14. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Nannaf: leuk he, fanatiek aan iets beginnen om tot de conclusie te komen dat het toch teveel is (of je echt geen zin meer hebt)? IS het nog goed gekomen?

@Olga: lekker genoten van je vrije dag. Heerlijk! Leuk idee, zo'n plakboek. Hannah knutselt eigenlijk niet echt ;)

@Nelly en MvYouri: wat leuk dat jullie weer zo actief zijn zeg!

@Miep: waaaah, bijna 38 weken. Vind 't (plaatsvervangend) spannend. Heb gedroomd wat de naam van zoon 2 wordt, dus voor mij geen verrassingen meer :D

@Salapio: mijn vervangster op 't werk is een van jouw studenten. Small world. Hoest met Mirre en buik?

@Meeting: welke dag gaat het worden? Ik kan maandag en vrijdag inmiddels al niet meer. Woensdag komt me het beste uit.

15. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Hey Girls, weer even snelle zwaai van mij. Heb net even bijgelezen, wat was er veel gekletst!

Ik ben moe (ja,ja weer van het geklus..einde is gelukkig in zicht)

Voel me verdrietig...

Kom eerdaags weer klessebesse als ik in een betere stemming ben.

Liefs...

16. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Zullen we de meeting op woensdag houden???
    Wie gaat er nou mee?

IK

17. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ;)Es, knuffie

18. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Essebes: Kuff!

@Sanneke: als we 't woensdag doen, zijn Hannah en ik ook van de partij.

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik kan woensdag echt niet meiden...jammer!

Ik had voorgesteld om mijn huis beschikbaar te stellen, maar dat zou dan de dinsdag zijn. Weet niet precies wie er dan kunnen.

Maar volgens mij stonden er op alle dagen niet zo veel meiden op de lijst.

20. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ess, lieverd volgens mij zit je een beetje op je eindje meid...Als je wat kwijt wilt, mag je wel pb'en hoor. Maar dat weet je wel he!
    Kus voor jou en je meisjes!

Misskeita, jaaa je bent ook een kanjer dat je het helemaal hebt volgehouden meid! Lekker rustig gaan genieten nu.

Deel Deze Pagina