Ik zit me weer eens ergens druk over te maken. Vanmorgen heb ik uitgebreid langzaamaan gedaan met HAnnah. HEerlijk in bed knuffelen, uitgebreid douchen en ontbijten etc. En opeens bedacht ik me: de afgelopen maanden zijn we steeds zo intens samen geweest. Hoe zal dat zo zijn met nog een kindje erbij? Niet meer alleen maar Hannah en ik. Heb er regelmatig aan gedacht hoe het voor haar zou zijn, maar ik besef me opeens dat het voor mij ook een grote verandering gaat zijn. Niet alleen een kindje erbij bedoel ik dan, maar wellicht ook een veranderende relatie met Hannah. Of klinkt dit nu echt als grote onzin? Ben ik uberhaupt nog te volgen? Ben ervan overthuigd dat alles op zijn plek zal vallen hoor, maar wie weet ga ik onze twee-eenheid stiekem toch wel een ietsie-pietsie missen...
@miep; ikke gek? maar ja het staat allemaal weer in de kastjes! kon haast niet meer lopen maar heb zelfs nog een pan met spaghetti op tafel gekregen! @misskeita; je bent een kei! geniet van je verlof! en ik kan me je heel goed voorstellen! geniet nog maar even extra van je kleine meid! en straks straks mag je genieten van 2 kleine meisjes! @essebes; knuffel, doe je wel een beetje rustig aan? @dee; dankjewel voor je oppepper! morgen mag ik weer naar de vlos, ben benieuwd hoe kindje nu ligt en naar mijn bloeddruk natuurlijk. verder net lekker in bad geweest en ik denk dat ik zo op bed ga. tis mooi geweest voor vandaag! weltrusten allemaal!
Goedemorgen! Misskeita..wat heerlijk meid..lekker verlof!! en nu ook ervan genieten en rustig aandoen hè!!! enne ik ben benieuwd welke naam je hebt gedroomd.. Wat betreft je verandering heb ik ook wel over nagedacht hoor..t zal echt een grote verandering zijn.... maar net als je zegt..t komt vast allemaal goed.. Essebes..meid..doe je wel een beetje rustig aan? Pb staat hier ook altijd open hoor... Hele dikke knuffel!! Olga..en hoe bevalt de laptop? hier wel altijd met muis in gebruik..vind die muis op de laptop zelf niks.. nannaf..je spoort echt niet..bijna niet meer kunnen lopen en dan ook alles nog opgeruimd en eten gemaakt..Dat doe je niet weer hoor.. Succes bij de vlos!!!!! Dee...arme Estelle..zo ziekjes...hopelijk is de koorts vanmorgen alweer wat gezakt.. dikke knuffel!! Hier een coma nachtje met 3 keer plassen.. Wil straks even de stad in ...even neuzen....even kijken of ik nog laatste dingen moet halen..
Goeiemorgen! Miep, je bent nog lekker actief! Shopze strakjes! Nannaf, lekker geslapen? Succes bij de vk straks Daphne, hoe gaat het nu met Estelle? Essebes, kan me voorstellen dat je moe bent! Een peuter, zwanger en dan ook nog aant verbouwen thuis.. Dikke knuf en rustig aan he! Misskeita, ja het zal een hele verandering zijn en je meisje zal wat mama-tijd moeten inleveren maar het komt vast wel goed! Je kunt het! Ik wil even nog wat foto's spammen mag dat?! Mijn schatjes...
Ben ik weer even...ga zo weer werken. Natuurlijk ben ik niet alleen druk met werken maar de drukte op mijn werk zorgt er wel mede voor dat ik erg moe ben. Sinds een paar dagen ook best wat last van mijn bekken... even aankijken en hopen dat t niet doorzet. Misskeita, lekker joh dat je nu verlof hebt. Geniet ervan! Ess, knuffie meid... het is ook allemaal wel heel druk en veel he. Je weet me te vinden he . Miep, nog geen baby??? Meeting, ik moet helaas werken. Hopelijk volgende keer weer Nu ben ik weg...
Goedenmorgen, Ess dikke knuff...ook hier staat pb open meid Raar he misk...dat is zo'n gevoel wat volgens mij iedere mams heeft die zwanger is van de tweede. tenminste het komt me niet onbekend voor. Miep waar ben je?! je bent laat deze ochtend?! *grapje* ik heb vanaaf etentje met mijn werk, heb er helemaal zin in. Voel me vandaag in ieder geval een stuk beter, veel gekletst met mensen om me heen, helpt wel een beetje
mogge! leuke foto's! mvy hier staan de teletubbies weer aan. deze week erg druk met school. Morgen heb ik een studiedag; Jan is gelukkig thuis. Dus ik ben alleen vandaag vrij en ik moest net nog de nieuwsbrief afmaken, das mijn taakje. Ik kan alleen niet meer zomaar computeren, want Niels wil altijd bij me zitten als ik achter de pc zit, dus ik moet wachten op lalatijd sterkte voor iedereen die dat nodig heeft en dikke knuf voor jullie allemaal
Goede morgen meiden.. Gister naar de verloskundigen geweest., Ik heb een beetje op mijn kop gehad ik heb al bijna 1 hele week constant harde buiken .. en ben zo eigenwijs geweest om niet te bellen.. ze is bang dat de baby zich al aankondigd.. Het ligt ook al redelijk ingedaald. Het lag nog niet vast., maar dat duurt niet lang meer zei ze.. ik moet direct bellen als mijn harde buiken niet meer t houden zijn., SOms moet ik ze zelfs weg zuchten . Mag bijna nix meer doen.. Dus ga zo naar mijn schoonouder som te kijken of ikkan regelen dat demy daar wat vaker kan zijn zo dat ik rustig aan kan doen.. Demy heeft namelijk de laatste week lekker driftbuien vooral als ze iets niet mag.. Heb mijn Anti d prik gekrgn gister en bloed geprikt.,, ze moest 3x prikken heel vervelend.. ik kom vanavond wel ff bij reageren en lezen. knuffel
@lindy; oeps! je kindje moet nog even blijven zitten hoor! rustig aan doen dus! @miep; ik zal het nooooooooit meer doen @mamavanyouri; wat een mooie foto's! ze lijken op elkaar of niet? @johanna; fijn dat je je een beetje beter voelt! fijne dag allemaal!
Thanx! Lindy, jeetje meis doe rustig aan nu he! Is nog veel te vroeg voor je beebje om geboren te worden. Knuff! Sanneke, druk druk dus. Nannaf, ja ze lijken veel op elkaar en op papa
NELLY, welkom terug + knuffie ... hopelijk voel je je vandaag beter! MVY, ja hoor ... Mirre heeft ook wel van die angsten: eng zegt ze dan. Vooral als ze deuren hoort bij de buren enzo: boemboem. Inmiddels is er wat meer aangewend. De buurman noemt ze nu: 'naam'-boemboem . Wel vervelend hoor dat Youri zo vroeg wakker is. Wat gebeurt er al je hem gewoon laat liggen? Mirre slaapt al behoorlijk lang van 20-7+ (gemiddeld), maar ze slaapt overdag niet of nauwelijks (max 1u). Zingen doet Mirre nog niet. Wel de gebaren van 'In de manenschijn' en ze maakt zinnetjes van liedjes af ... Ook van veel boekjes trouwens . Maar ik ben ook meer van het boekje lezen dan van de liedjes zingen ... (zijn de buren dankbaar voor denk ik ) JOHANA, dat lijkt me zo moeilijk aan jouw werk ... DEE, misschien was er de vorige keer een meneer bij de vijver die indruk op dr heeft gemaakt? Mirre vertelt heel vaak dingen die eerder zijn gebeurd ... Vervelend dat je ouders commentaar hebben op je opvoeding. Mijn moeder is heel tactisch: alleen maar complimenteus. Mn vader wil nog wel eens iets grappend zeggen ... mja ... ik weet wie het zegt . En je kunt gewoon naar buiten hoor, als Estelle zich verder goed voelt ... is juist heel gezond: frisse lucht! Ik temp Mirre eigenlijk nooit, dus geen idee. Ik neem aan dat je de meter eerst in vaseline of iets dergelijks doet? MIEP, hopelijk voel je je al beter! EN waren alle uitslagen goed! LOESIE, ik zou een goede cursus doen. De LLL en VBN hebben vaak info avonden en die zijn meestal erg goed (hier in de buurt 2 avonden voor 15 euro, dus prima te doen). Ik zou zelf proberen om in eerste instantie live te voeden. Dat je zo lang hebt gekolft vind ik echt een superprestatie, ik zou het zeker proberen en als het te lastig is met Nicky eventueel een combi of gewoon flesvoeding geven. Of nu al een consult aanvragen bij een LK. Ik zou dus in ieder geval niet nu al de beslissing nemen JUDITH, ook al zo'n driftkikker ... Mirre heeft eergisteren dr trein kapot gegooid DREAMS, ha meid! Fijn dat het goed gaat met jullie! LINDy, fijn dat Stefan over zn gevoelens praat, is echt wel belangrijk om dat af en toe te doen FRED, leuke up. Vervelend dat je met jezelf in de knoop zit. Kun je niet via UWV je laten omscholen? Dus ipv werken nu een opleiding volgen die eventueel combineerbaar is met werk? MISSK, jeeeeeeeeeeej verlof! En ik ben wel benieuwd wie dat is (PB) ... en snap je gevoel heeeeeeeeel erg goed. Maar komt vast allemaal goed hoor als je kleine er is!
Oppassen is prima gegaan. Mirre was overwegend heel lief voor het meisje. Maar was ook wel een inbreuk op dr privacy. Regelmatig liep ze met armen vol speelgoed door de kamer om het veilig te stellen voor die kleine graaiklauwtjes: 'mijne' of 'Mamboe' En als ik L. even moest troosten dan ging Mirre onwijs overdreven nephuilen ... hilarisch! Maar verder prima dus. Wel zwaar, zeker met zo'n grote baby die echt nog niet loopt of staat of meebeweegt. En de 'kleine' had ook nog eens besloten dat 2x 20 min slapen wel prima was ... Mirre ook niet geslapen (doet ze alleen maar in de wandelwagen en een duowagen heb ik niet in huis ). Maar die bleef eigenlijk wel vrolijk. En L. was ook megalief: wat een makkelijk kindje is dat zeg. Die heeft zich eigenlijk de hele dag prima vermaakt met het speelgoed van Mirre. Maar toen ze mama zag kwam wel een andere kant naar boven: hangenhangenhangen .... ach ja ... daar zijn mama's voor