Alieke Fysio kijkt eerts naar zijn hoofdje en dan laat ze oefeningen zien. Hoe ze beste naar linker kant kijkt en kan saalpen. We hebben ook van haar babysleep gekregen. Tugce slaapte eerst lekekr mee maar nu echt niet meer. Ze geeft nek oefeningen.
LGA, klinkt leuk nieuwe baan! Hopelijk gaat t lukken! En gefeliciteerd met de 13 weken en drie maanden! .... Ben even stil van je bevallingsverhaal *pinkt een paar traantjes weg* ... wat een schrik hebben jullie gehad zeg! Gelukkig gaat het nu helemaal goed met jullie prachtige zoon! Wij sparen euhm ... geloof 20 euro per maand of 50? ... (wordt nu beschamend duidelijk wie de geldzaken in huis regelt ) ... ze mag als ze 18 wordt in principe helemaal zelf beslissen waaraan ze het gaat uitgeven ... tenzij er veel veranderd in onze financiele situatie en dan is het voor dr studie ... JUFFFIE, hopelijk helpt de fysio, wat gaan ze doen met Jayda? En klinkt erg leuk transcult. pedagogiek! Foto's kun je inplakken met lijm, fotohoekjes (onhandig) en fotosplitjes (soort dubbelzijdige plakkertjes). Je kunt ook via online fotoservice van de HEMA je digitale foto;s laten afdrukken in een album ... ziet er supermooi uit en helemaal niet zo duur! MIEP, weetje al wat je wil gaan doen? En vervelend van je polsen ... balen dat je ook niet mag computeren ... Knuf! Mag je wel autorijden? Kun je alle decemberbaby's gaan bezoeken LOESIE, was het leuk in de stad? MISSKEITA, oei ... kan me voorstellen dat het moeilijk is om je tussenuren door te komen. Kun je niet je lessen gaan voorbereiden? En ik sluit me aan bij Olga, wat een lekker bekkie! ESSEBES, beterschap en sterkte met de prikjes ... MAARTJE, tjee .. wat dubbel is dat! Gecondoleerd met het overlijden van je moeder ... KNUF SAM, Mirre komt iedere nacht nog ... ik vind het wel gezellig (zit wel steeds meer tijd tussen de avond/nacht/ochtendvoeding) JUFFIE, succes bij de huisarts FREDERIKE, wat voor werk doe je dan dat je Rubin mee kunt nemen? BOWIE< kan me helemaal voorstellen dat je Sem mist ... 4 dagen lijkt mij ook wel veel ... en jullie administratie lijkt op de mijne ... mn man is iets gestructureerder, maar ook niet heel erg ... mijn salaris is er ook nogal op achteruit gegaan doordat ik (veel) minder ben gaan werken. We hebben ons uitgavepatroon daar nog niet echt op aangepast ALIEKE, succes met je rijles LAATSTE ONGESTELDHEID, was bij mij 6 maart ... helemaal niet bij stil gestaan ... doen we wel bij de conceptiedatum van Mirre - was namelijk de verjaardag van mn man AYSE, wij hebben een ideaalspaarrekening bij de ASN (dus verantwoord sparen )
We hebben een NEspresso apparaat gekregen van mn ouders (mn moeder wilde wel goeie koffie drinken als ze kwam oppassen ... hoe bedoel je luxepaard ). We hadden eigenlijk nogal wat bedenkingen (veel afval en we hebben altijd fair trade koffie) ... maar die koffie is me toch een partijtje lekker ! Drink nu voor het eerst sinds ik misselijk werd van koffie in mn zwangerschap weer koffie. Sochtends mag ik een echte en daarna decaf (maar zelfs die is heerlijk) anders gaat Mirre ook stuiteren ... Ben weer helemaal terug verslaafd aan de koffie (dronk minimaal 5 koppen koffie per dag )
wel alles bijgelzen maar ga ff niet reageren; duik mn bedje weer in want ik heb buikgriep! echt niet lekker. heb vannacht de halve nacht op de pot gezeten en 1x enorm veel gekotst. gelukkig si het bij 1x gebleven, maar durf nog niets te eten. (heb ook geen zin). laterzz
Beterschap Sanneke ! en luister naar juf Salapio goed drinken Salapio fijn dat je werkdagje een succes was. En super dat de kleine meid uit de fles heeft gedronken. Miep vervelend joh dat je helemaal niets mag doen. Ayse succes met de fysio voor Tugce Hier begint lekker mijn weekend. Mijn werkweek zit er al weer op gelukkig. Weer: Het gaat hier tekeer zeg. Bah Dan maar weer even online shoppen
Sparen doen wij ook voor alledrie de kids 25 euro per kind per maand. en op een aparte rekening waar we zo af en toe eens iets opzetten. opa en oma sparen ook nog voor de kids. Weet niet precies hoeveel. Kinderbijslag kopen wij gewoon kleding en schoenen van. Als je kids wat groter zijn dan zijn schoenen en jassen een stuk duurder. plus mijn oudste zoon verslijt nogal wat. Ik vind het wel handig. wat over is zetten we meestal opzij voor ze.
Salapio autorijden mag wel..maar ook niet te lang.. En lekker hoor zon koffieapparaat! Sanneke..beterschap! Amber..shopse online!
Die fotoboeken van de Hema zijn ook erg leuk! En zo te zien heb je wel alles heel geordend op de computer staan. Bij ons staat alles door elkaar, dat is wel stom eigenlijk. We fotograveren namelijk met twee camera's.
Even een vraagje tussendoor... Ik heb gelezen dat een aantal van jullie de kleine hebben laten dopen. Wij laten Annabel op 6 april a.s. dopen, maar ik weet eigenlijk niet, hoe we de gasten horen uit te nodigen. Iemand een idee? En zouden we een fotograaf moeten regelen? Het is maar een halfuurtje...
wij sturen gewoon een uitnodigingskaart net als bij een kinderfeestje enne fotograaf ? nee doen wij niet. Mijn broer maakt foto's en mijn zwager filmt. Maar die keus is aan jou zelf Jesse wordt op vaderdag gedoopt. Thomas en Lieke zijn beide op moederdag gedoopt. Helaas kan dit niet bij Jesse
Zo te lezen spaart iedereen al lekker voor de kleintjes zeg! Ik denk dat wij 25 in de maand voor hem gaan sparen en dan af en toe iets extra's erop zetten. De ouders van mijn vriend zullen bij gelegenheden Senna zijn rekening ook wel aardig gaan spekken denk ik. En inderdaad ook tot zijn 18e vast zetten natuurlijk. French, wat heerlijk dat Angelina ook al zo lekker doorslaapt! Sanneke, beterschap meissie! Amber, lekker alweer weekend! Alle tijd voor de kids! Salapio, gelukkig dat het werken is meegevallen en wat een knappe meid is Mirre dat ze toch uit de fles gedronken heeft! Weer helemaal verslaafd aan de koffie.....ik dronk eigenlijk nooit koffie, maar nu sinds ik zwanger ben geweest drink ik zo af en toe een bakkie. (met veeeel melk, dus koffie verkeerd eigenlijk) Geen idee waarom ik daar nu soms zin in heb. Verder blijf ik een theeleut. Wat een fijne regeling dat je nu eerst nog al je lessen mag voorbereiden zeg, scheelt weer een hoop werk thuis. Ayse, balen van het weer he! Ik had ook graag een stuk gaan wandelen ofzo. Iedereen zit nu maar binnen te zitten. Bowie, was erg gezellig bij mijn vriendin en gelukkig hoefde ik maar 10 minuutjes met de auto. Als ze ver weg woonde was ik waarschijnlijk niet gegaan met dit weer. Misskeita, o jee, met dit weer wil je niet met een kapotte verwarming zitten! Gelukkig alweer opgelost!
Miep, voor foto's in te plakken hoef je je polsen niet heel erg te belasten volgens mij. Je hoeft het boek niet vast te houden he...En foto's wegen niet zo zwaar Maar je moet zelf maar ondervinden of het niet te belastend is.
goedemiddag! heb even vluchtig beetje door gelezen. * Sanneke beterschap! en inderdaad denk aan je vocht! * sparen: wij sparen ook elke maand een vast bedrag via de rabobank voor jonathan. nu nog niet zoveel maar wil het wel omhoog brengen als het kan. * digitale foto's ik heb 2 weken geleden net een hele stapel af laten drukken bij de Hema. wekr ook wel eens met Kodak online, zo hebben we onze vakantiefoto's af laten drukken in een album had geen zin om 300 fotó's te gaan inplakken. vind het trouwens wel heel erg leuk om te doen inplakken. ik houd altijd al een album voor onszelf bij en af en toe druk ik dan wat af wat ik graag daarin wil hebben. dat doe ik nu ook voor Jonathan. heb net alles bijgewerkt. @maartje: van harte gecondoleerd met het overlijden van je moeder! heel veel sterkte toegewenst! @Salapio: fijn dat het goed ging met je werk en met Mirre! dan kan ik me voorstellen dat je wel weer zin in werken hebt. Ik krijg net een pakket binnen voor interactieve tv! eens kijken of ik dat zelf kan installeren! fijne dag nog allemaal!
sam femke was de laatste dagen ook weer vroeger wakker om 3.30 en 4.30 gisteren langer gevoed en nu was ze weer om 6.00 wakker.
sparen we hebben een spaarverz voor de kinderen afgesloten van 50 euro per maand komt vrij op hun 18e
onze foto's staan ook per maand op de computer doop we hebben gewoon iedereen gebeld maar we houden het ook klein en ik vraag een vriend om foto's te maken