goedenavond... effe wat snelle reactie's...ben moe... Nannaf...wat vervelend dat je info krijgt waar je niks mee kan... en afraffelen?! dat doen ze bij mij ook altijd... heb gisteren ook een half uur zitten wachten en ikzelf sta altijd met 5 minuten weer buiten...ppff... Nicky alles weer bijelkaar geschreeuwd trouwens! Johanna...lekker mexicaans eten! Judith...Esmee eet sla?! ow dat krijg ik er bij Nicky echt niet in! Miep...nog niet aan het bevallen meid?! Jan aan het tennissen?! mijn Jan is aan het voetballen...dus heb mijn eigen tv-avondje...Heerlijk! Dianne...trouwen?! LEUK! gefeliciteerd meid! Vanacht weer met Nicky bezig geweest van 0.30 tot 3.30 ppff...ben daarom wat moe... vanmiddag cursus gehad dus kon ook niet effe liggen! maar ja.... hoop dat het slapen van Nicky gauw beter wordt... had nog wel wat tips gelezen van jullie i.v.m. het slapen... maar heb echt alles al geprobeert... fijne avond allemaal!
Dee.. wat handig dat Estelle eet op het KDV.. En wat hebben jullie gegeten? Miep.. mika dus ook altijd blij met zijn nieuwe kleding Ja, vind het bij de hema soms echt niet kloppen. Vanmorgen had ze een truitje maat 92 aan die was echt veel te kort.. naveltruitje.. Kwam thuis van het werk en zei tegen schoonmams, wat heb jij haar nou aan gedaan? Dus maar op het stapeltje te klein gelegd. Ja, Schoonpaps kon toch eerder komen.. Anders was ze bij mijn ouders gaan logeren.. Al voortekenen? Loessie.. wat naar meid. En alles al geprobeerd betreft de nachten met Nicky.. misschien ook eens naar iemand die paranormaal is? Leuke cursus gehad? Maartjeh.. wat knap van Jasmijn! Genietze.. Dianne.. gefeliciteerd met met je voorgenomen huwelijk! *** Vanmiddag een heel eind gekomen met het werk.. Een dubbeltje op zijn kant is een herhaling.. Dus ik denk dat we op film 1 een filmpje gaan kijken.. Zo eerst maar eens even lekker douchen en een wasje ophangen..
Hallo, Heb alles bijgelezen, maar geef alleen wat korte reakties.... Dianne, wat leuk zeg! ben je romantisch ten huwlijk gevraagd? Salapio, oppasdagje overleefd met twee niet slapende kindjes....dapper hoor! Lindy, pas op de plaats meid....hoop dat je schoonouders je wat kunnen ontlasten en dat beebje lekker nog wat weekjes in je buik blijft. Misskeita, denk dat alle mama´s daar wel over nadenken bij een tweede zwangerschap. Soms denk ik ook opeens....help straks heb ik er twee.... Miep, Harry vermaakt zich nog prima in je buik dus.... Passen van kleren: Senna zegt bij voorbaat al ´nee, is een beetje groot denk ik´ en kan ook erg verdrietig/boos worden als ik nieuwe kleren wil passen. Sanneke, morgen eindelijk vrij! Johana, fijn dat je je weer wat beter voelt! Anita, lieve foto´s van je kids zeg! Nannaf, jammer dat de VK zo weinig tijd voor je nam. Als je nog vragen hebt, gewoon weer even bellen! Oke, dat was het even met de reakties....
haha olga nee hoef ik niet te verwachten hier hoor Is gewoon veel praktisch-er ook omdat we samen een bedrijf hebben en natuurlijk omdat er nog een kindje bij komt. Nee helaas weet mijn mannetje niet wat romantisch betekend en moet zeggen dat ik er nu ook helemaal geen behoefte aan heb... hhaha
NANNAF, hier (gelukkig) geen zieken hoor ... en wat een 'leuk' bezoekje aan de VK ... JUDITH, Mirre heeft nog lekker geslapen in de wagen ... ik mocht absoluut niet mn normale route lopen (betekent denk ik voor haar slapen), dus Mirre bepaalde hoe we liepen. Op een gegeven moment stopten de instructies . En wat grappig dat Esmee rauwkost zo lekker vindt! Mirre wil niets weten van sla, rauwe paprika = wel lekker. En fijn samen morgen! JOHANA, jummie lekker mexicaans eten ... en superlief van je gastmama! MAARTJE, fijn dat het goed gaat met je meiden en heerlijk allebei tot 8u! Hoe gaat het met jou? DIANE, whoehoeoeooe! Gefeliciteerd, wat superleuk! LOESIE, wat balen dat het slapen zo shit blijft gaan. Heb je enig idee wat er dan aan de hand is: angstig, uitgeslapen, dorst/honger? *** Mirre ligt te bedde. Zo onmogelijk als het overdag is, zo makkelijk gaat het savonds. We hebben grote lol gehad tijdens het eten met In de maneschijn (mn de laatste boemboem). Jan was wat laat thuis en ik zei: zullen we het liedje even voor papa doen? Ze draaide zich echt naar Jan en gaf een showtje ... heel schattig! In de wagen lekker in slaap gevallen (zie boven bij judith) en ik heb heerlijk suffe tijdschriften liggen lezen op de bank. Was maar een minuut of 40, maar ooooooo wat ZALIG! Morgen mag ik uitslapen van Jan ... ook al zo lekker. Zaterdag gaan we met de schoonfamilie naar een huisje in Duitsland. Als Mirre goed slaapt blijven we tot dinsdag (dus dan kan ik niet meeten), als het bal is dan komen we maandag al terug. Maar ik ga er maar voor het plezier vanuit dat we dinsdag pas terugkomen natuurlijk
Dianne..Gefeliciteerd!! Wat leuk!! Loesie..jeetje meid wat naar zulke nachten...dikke knuffff!! Judith..arme Esmee..vandaag een naveltruitje aan.. wat fijn dat ze toch eerder kunnen oppassen!! Olga..alles goed? Salapio eventjes mogen bijtanken op de bank!heerlijk! en een paar daagjes weg..leuk! vast veel plezier!!
Goedemorgen!! Wat een regen zeg..jakkiebah!! weer heerlijk in coma gelegen vannacht...zelfs niet eruit om te plassen... Nog geen plannen voor vandaag...tja zoals altijd..een beetje in huis rommelen.. Ga zo eerst maar even de 1e was ophangen.. Tja en wat Harry betreft...hij zit er vast erg lekker..
goedenmorgen!!! dianne gefeliciteerd, wat leuk zeg judith weet niet of ik je al bedankt had? maar bedankt voor de bonnen! wat een k.weer dinnetje is jarig dus ga straks even koffie leuten. mexicaan was echt heerlijk en gezellig..heb alleen beetje last van mijn maag....waarschijnlijk teveel gegeten
Morgen... Bedankt voor de felicitaties! Vandaag druk dagje, bas staat voor de sprookjesboom te kijken met zijn broodje. Kan ik straks even appeltaart bakken. Mijn moeder is volgende week jarig dus daar gaan we lekker heen dit weekend. nog even wat tassen inpakken en zorgen dat de was schoon en droog is.. na de appeltaart eerst maar even bas lekker in bad doen kan ik zelf ook even tutten... dus ik meld me af tot maandag!! Fijn weekend meiden!!
Goedemorgen allemaal !! @dianne gefeliciteerd meid ! Heb wel gelezen maar niet overal reactie op. sorry @Missk Lekker genieten van je verlof ! @Essebes Al uitgeklust meid ? @sanneke Fijne herfstvakantie meid @olga Druk met nieuwe projecten op je werk ! @miep Harry wil er maar niet uit he ? Hopelijk komt ie snel. Ben benieuwd hoe hij gaat heten. En Mika showt mooi zijn kleren leuk !! @lindy Gelukkig weer rust in de tent @ Dreams Gelukkig gaat alles goed met jullie @Loessie Hier geen slaap tips. Sorry Jesse wordt vaak vroeg in de avond wakker. Helemaal in paniek volgens mij droomt ie eng dan. @judith Naveltruitje gekocht ?? Hier ook vaak verschil met de maat. Passen doe ik nog niet met Jesse. @mama van Youri Mooie foto's van je kids. Ze zijn echt broer en zus dat kun je idd goed zien. @frederike Leuk om weer eens wat te horen van jou kant. Dikke knuff hopelijk weer snel beter in je vel. Voor alle mama's die ik vergeten ben dikke knufffffff
Wanneer is nu de meeting volgende week ? Ik dacht woensdag he ? Dan zijn wij er niet bij want bij ons is de herfstvakantie een week later. Is het miss een idee om een keer een zuid nederland meet te doen ? Evt midden ook ? Er komen toch heel wat meiden uit het zuiden ? Waar kunnen we heen ? Ik kan alleen op vrijdag en op alle middagen want de ochtenden werk ik. In de herfstvakantie zou eventueel wel kunnen. Lijkt me leuk om weer eens wat meiden te zien dat is al zo lang geleden. Vorig jaar was erg leuk in Utrecht met die grote groep.
goedemiddag allemaal! vannacht een supernacht gehad! Nicky werd alleen om 5 uur wakker...beestje melk gedronken en toen weer geslapen tot 8 uur... ooooooohhhh, voel me zo uitgerust! Vanmorgen samen met Jan en Nicky de stad ingeweest om wat dingetjes te halen voor de beeb... Dianne...veel plezier het weekend! Salapio...jullie ook veel plezier! en het slapen van Mirre komt vast helemaal goed! Miep...Harry vindt het idd wel lekker warm bij jou binnen...hihi Judith...het weekend vrij? of moet je werken?! ikke werken.... Amber....jullie volgende week herfstvakantie?! en een meeting in het zuiden?/midden? Misschien ook weer eens een noorden meeting?! de cursus van gisteren....mentale weerbaarheid... ik had hem vorig jaar al gehad....was voor mij dus effe een opfriscursus.... was wel boeiend...
hallo dames ik kom even neuzen hahha. Ik kom af entoe wel elzen hoor. Met ons gaat goed Tugce wel erg verkouden zielig. Veder gaat het gangetje. Ze is bijna jarig wat gaat het snel bijna twee. Zwaai zwaai
Dianne gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Dan kan Bas mooi jullie de ringen aangeven... Verder heb ik wel gelezen, maar geen reactie, want ik heb weer eens koppijn, na weer een dramanacht van ienimieni Ik heb besloten haar geen fles meer te geven snachts en haar gewoon te laten huilen, dan maar ff een week of wat bikkelen, maar dit ben ik nu toch echt he-le-maal zat!! Gelukkig hebben we nu vakantie!
Miep.. haha.. ja een naveltruitje.. leek er niet op! Moet ook wel zeggen dat Esmee weer een enorme groeispurt heeft gekregen! Je bent maar weer druk met de was. Hoe gaat het lichamenlijk met je.. Vlucht tassen etc klaar? Harry mag dus komen?? Johana.. ik eet ook altijd te veel als we uit eten gaan. Thuis ben ik helemaal geen grote eter.. ben meer van he snaaien . Amber.. Zuiden-meeting is een beetje te ver voor ons. Misschien zijn er andere dames die het wel leuk vinden! Momhairy al een tijdje niet meer gezien! Lees je mee?? Ess.. al foto's gemaakt van de nieuwe kamers en de romper-namen-waslijn klaar? Loessie.. Nee, ik ben het weekend weer vrij. Moet dan 2 weekenden achter elkaar werken. Vind dat nooit zo'n probleem als ze er met het rooster niet uitkomen.. Mentale weerbaarheid. Klinkt leuk!! Fijn dat Nicky zo'n goede nacht heeft gemaakt.. Ben je meteen een ander mens.. Jan nog geen last van de crisis op zijn werk? En ik ben in voor een noordenmeeting.. Vond het leuk de vorige keer in ballorig! Salapio.. veel plezier het weekend.. Hopenlijk gaat het slapen met Mirre goed! Ayse..zwaai! Al meer bekend over je baan?? *** Heerlijk relaxed ochtendje gehad! Lekker in huis aan het poetsen geweest en met zijn drieën boodschappen gehaald.. Mijn beste vriendinnetje gaat vanavond waarschijnlijk niet mee.. ze is te ziek ( zwanger en erg misselijk).. De rest van de meiden zijn eigenlijk niet zo leuk! Vriendinnen van kameraden van Erwin..Had er zo'n zin in maar goed!..
ow Ninien...idd, succes meid! ben benieuwd of je ermee bereikt wat je ermee wilt bereiken... anders moet ik dat ook maar eens proberen...hihi Judith...jammer dat je vriendin niet meegaat... Jan NOG geen crisis op het werk, maar het zit er wel aan tekomen waarschijnlijk... spannende tijden voor ons... als ik eraan denk kan ik me er al helemaal druk om maken... Ow ja...mijn ma ligt op de moment op de 1e hulp.... heeft al 2 weken erge buikpijn....maar is nu doorgestuurd... ben benieuwd of ze wat vinden!
Loessie.. jan werkt toch ook en de bouwsector? Hopenlijk vinden ze wat bij je mams en is het niets ernstigs! Ninien.. Heb je Nina al voorbereid?