Ja ik heb tegen haar gezegd, dat ze me niet meer hoeft te roepen, en dat ze geeen flesjes meer krijgt Nu nog kijken of ze luistert *proest* Jullie horen nog van me... whahahaha
@loessie; hopelijk vinden ze wat (niks ernstigs) bij je moeder! leuk even wat dingetjes voor de beeb kopen! meestal ben ik ook niet heel lang binnen bij de vlos maar meestal gaat het wel rustig nu ging het zo gehaast. vervelend dat nicky het zo eng vind! @slechte slapertjes; balen zeg ik heb er gelukkig geen last van, heel af en toe eens een nachtje maar over het algemeen slaapt mijn mannetje goed. (klopt vlug af) @miep; grote wasjes... kleine wasjes....laat maar lekker draaien... @meeting; veel plezier volgende week dames! @mve; jammer dat je vriendin niet meegaat! toch veel plezier misschien valt het mee! @ninien; beterschap met je hoofdpijn! knuffel voor de rest! vanmorgen mooi boodschappen gedaan en straks hoop ik nog even naar de rabo te kunnen het is spaarfeest! ben benieuwd, stelde vorige keer weinig voor maar goed. het waait hier enorm dus ik hoop dat het nog even lukt op de fiets. Ik heb zo'n luistertoeter voor op mijn buik om het hartje te horen en jonathan probeert dat nu ook steeds, zo lief. gisteren probeerde hij er ook even doorheen te kijken...
ninien wat herkenbaar..hier kreeg dani vaak snachts ook nog een fles als ze wakker werd (zo lekker makkelijk en ze gaat daarna direct weer slapen) maar het gevolg was wel dat ze soms 3/4x wakker werd en echt niet alleen omdat ze dorst had! ze vond het ons inziens ook gezellig. dus sinds 3 weken geef ik haar water als ze wakker wordt. heb haar dat ook uitgelegd voordat ze ging slapen...ze is nu 1 nacht wakker geworden..ik heb haar toen de tuitbeker (antilek) met water gegeven (nogmaals uitgelegd waarom) en ze dronk wat en is gaan slapen. Sindsdien gaat het super en slaapt ze snacht weer gewoon door. Ik had van haar verwacht dat ze woest zou worden (karakterkind) maar niets van dat al dus.........succes!
Thnx voor jullie reacties op de foto's Ze lijken idd heel erg op elkaar en op hun papa. Echt leuk! Dianne, gefeliciteerd!!! Ninien, veel succes ermee! Hoop dat ze het snel doorheeft! En lekker vakantie nu?! Geniet ervan! Amber, ik kom ook uit het zuiden en ben nogal verlegen dus ga niet snel meeten hihi maar misschien wil ik het toch wel doen... Eens kijken of er meer mama's zin in hebben... Even een vraagje, wanneer is het 'normaal' om je kindje aan te melden op een basisschool? Hebben jullie dit al gedaan? En hoe doe je dat, ga je erheen en vraag je om een rondleiding ofzo? Heb echt geen idee... Mijn meisje is ziekjes (verkouden) dus slaapt wat slechter dus druk dagje voor mama. Steeds weer naar boven rennen voor speentje. Ondertussen ook nog wat huishoudelijk werk... Oh hier trouwens een goede nacht! Half 6 pas wakker!
Dianne, gefeliciteerd meid!! Net een heel leuk moment.. Mijn schoonvader had het tijdschrift Kinderen gebracht, bij de geboorte van lot had ik een abbo erop gekregen van hun maar hij komt dus bij hun aan.. Dus ik zat hem met lot door te bladeren en plaatjes te kijken.. Roept ze ineens Papa, Otje... ik dacht huh.. En ja hoor, daar stond een foto van Tako met Charlotte.. Ik was al helemaal vergeten dat ik die ingestuurd had
Zo ben net thuis en de mannen zijn er nog niet. Is een beetje een rotzooitje, maar ze hebben het leuk gehad want ik zie de zwembroeken buiten hangen. Was lang geleden dat Jan een hele dag alleen met Senna vrij had. Meestal doet hij dan ook wel wat huishouden of boodschappen. Vind het ook niet zo erg hoor. Jan was wel even echt aan een vrije dag toe.
Ninien, succes vanacht! Misschien geeft het verhaal van Johana je weer wat hoop! Judith, jammer dat je vriendin vanavond niet mee gaat. Maar je zult zien dat het toch heel leuk wordt als je het niet zo verwacht... Loesie, eindelijk een betere nacht gehad! Dianne, veel plezier bij je moeder! Nannaf, vandaag wel een beetje gerelaxed na het drukke poetsdagje van de week? Ayse, al wat meer duidelijk omtrent je baan?
Salapio, leuk een weekendje naar Duitsland! Hoop dat het niet zo veel regent! Miep, ik hoef er gelukig in de nacht nog niet uit om te plassen, maar als ik wakker word sta ik echt op knappen. Geeft niet zo leuke taferelen als ik dan moet spugen, hoesten of niezen....
Ninien. hopenlijk heeft Nina begrepen wat je zei! Johana.. Danielle dus ook een slechte slaper geweest..Fijn dat het bij jullie wel hielp. @ slapen.. hier gelukkig nog geen last van.. toen ze een jaar was wel heel erg.. Maar dat duurde gelukkig maar een week of 3. Ze moest toen ook echt bijeten s'nachts. Olga.. FIjn dat jan en Senna een leuke dag hebben gehad.. Moet Jan erg wennen op zijn nieuwe werk? Misschien valt het vannavond i.d. wel mee allemaal! Miep.. lekker relaxed middagje gehad met Jan.. Patatjes eetze *** Esmee is lekker bij opa en oma nu! Erwin had nog even mot met ze.. Oefff.. wat kan hij boos worden.. Erwin wou wat uitleggen maar ze luisterden weer niet.. Toen hij zei: Of moet ik Esmee weer meenemen hadden ze zoiets van.. Oh hij is serieus. Soms..:x
Judith, ja het is voor Jan nog erg wennen. Wel een leuk bedrijf hoor. Maar hij kan nog niet goed zeggen of de funktie uiteindelijk echt iets voor hem is. Vervelend dat schoonouders pas luisteren als je echt gaat dreigen...
Jippie jeej!!!!!!! (zoals Senna dat tegenwoordig heeeeel schattig zegt) Ik ging met Senna naar boven omdat hij poepie moest doen. Hij wilde op het potje maar er zat al een drolletje in zijn luier. Toch op het potje en binnen een halve minuut stond hij weer op en had hij een behoorlijk poepje op het potje gedaan. Hij stond er heel raar en een beetje vol afgrijzen naar te kijken. Ik heb hem eerst verteld wat er gebeurt was en toen natuurlijk uitgebreid geprezen en in mijn handen geklapt. Hij wist zich niet goed raad met de situatie en wilde het liefst gelijk in bad. Maar ik wilde de knappe daad afsluiten en hem erbij betrekken. Dus samen naar beneden gegaan en de drol door de wc weg gespoeld. Mijn knappe jochie!
Jan is naar de Ikea om toch een kledingkast voor Senna te halen. Senna had vanmiddag amper geslapen dus die heb ik net in bed gelegt. Heb ik lekker even tijd voor mezelf en strakkies saampjes met Jan! Jan had bij Leen Bakker een leuk dekbedovertrek gezien voor Senna zijn peuterbed, dus ik ga morgen maar eens kijken. Neem aan dat ze daar ook wel de goede maat dekbed hebben voor het bedje.
Meeting Zuid !! Er zijn al heel wat leuke meetings geweest in het noord oosten van het land. Een keer zijn Jesse en ik daarbij geweest en dat was toen erg gezellig. Ook de andere meets zagen er leuk uit daarboven in het land. Daarnaast kan ik as woensdag niet. Helaas moet ik werken. Nu dacht ik misschien is het leuk om voor de meiden en kids uit het zuiden en evt midden van het land ook eens een meet te plannen. We kunnen dan ergens een centrale plek kiezen waar een aantal meiden naar toe kunnen komen. Wie heeft er zin om binnenkort eens te meeten en de kids lekker te laten spelen ? Welke locatie is leuk en handig ? Wannneer ? (voor mij het liefst vrijdag of een van de andere dagen maar dan smiddags)
@ salapio Veel plezier in duitsland !! Enne ik heb Miep al lang niet meer gezien hier !! Zou het ........
@mama van youri en esmee beterschap voor je kleine meid @maartjeh Leuk in de kinderen !!! @ninien Succes vanavond meid @loessie Eindelijk een goede nacht gehad. Je bent maar druk he de laatste tijd. Pas goed op jezelf he ? @judith Hopelijk toch een gezellige avond @olga Toch maar een kast gaan kopen voor Senna ! En leuk een echte peuter kamer aan het maken @ayse Beterschap voor Tugce Ze is al bijna 2 ! Jeetje wat gaat dat snel he ?